kutservers man !quote:Op zondag 23 november 2008 16:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die krijgen nog van me te heure!
'quote:Op zondag 23 november 2008 16:16 schreef Broekpaling het volgende:
Kanker, ik kan pas rond Januari afrijden. Moet ik al die tijd door het kankerweer.
Hier ook, in puttenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
quote:Op zondag 23 november 2008 16:19 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Hier ook, in puttenHahahaha skaff-a woont in puttenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 november 2008 16:21 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hahahaha skaff-a woont in puttenWat een zwerver, ga toch in een huis wonen meng.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
hoi.quote:Op zondag 23 november 2008 16:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
3) Onder Sc-er wordt bedoelt users die al een tijd actief meeposten, dus geen newbies die hier 10 posts hebben gepost en nu denk die-hard KLB scers te zijn.
Jij bent toch ook geen die-hard KLB sc'er?
En hoi trouwens!
Ik draai al meer dan 450 topics mee.quote:Op zondag 23 november 2008 16:22 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
hoi.
Hmneuh, maar ik draai al wel ongeveer 120 topics mee, dus dat is meer dan 10 posts. eerst was het alleen stemmen degenen die vanaf het begin bij KLB SC zitten, maar dan hou je niemand over
moar ik ken wel sjillen met NGquote:Op zondag 23 november 2008 16:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat een zwerver, ga toch in een huis wonen meng.
dat kan me geen fuck schelen, ook al zijn ze paarsquote:Op zondag 23 november 2008 16:22 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
hoi.
Hmneuh, maar ik draai al wel ongeveer 120 topics mee, dus dat is meer dan 10 posts. eerst was het alleen stemmen degenen die vanaf het begin bij KLB SC zitten, maar dan hou je niemand over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
coowliejoewlie.quote:Op zondag 23 november 2008 16:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik draai al meer dan 450 topics mee.
NB, KOM HIER, OUWE NEUKGEITquote:Op zondag 23 november 2008 16:23 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
moar ik ken wel sjillen met NG
NB op msn
Ja meng!quote:Op zondag 23 november 2008 16:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik voel me zooo Chanel vandaagmet jou wel alles gucci?
quote:Op zondag 23 november 2008 16:25 schreef Breathtaking het volgende:
Users die mogen stemmen:
Broekpaling
Paaskonijn
Reetveter
Behangplakker
afcajos
De_Ananas
Breathtaking
Bigkahuna
Kali_misty
Bobby-b
Juicyhill (is geil)
jordeeeh
Sackpenis
jitzzeeee
rickokun
gers
4ebebebebebe
mcfearless
De_Boswachter
Biogarde
Juup
Florian
Noorsbloed
IQM
NoelGalan00b
Postnoobnes
Emimich
Fascination
De rest niet!
Pardon?quote:Op zondag 23 november 2008 16:25 schreef Breathtaking het volgende:
Users die mogen stemmen:
Broekpaling
Paaskonijn
Reetveter
Behangplakker
afcajos
De_Ananas
Breathtaking
Bigkahuna
Kali_misty
Bobby-b
Juicyhill (is geil)
jordeeeh
Sackpenis
jitzzeeee
rickokun
gers
4ebebebebebe
mcfearless
De_Boswachter
Biogarde
Juup
Florian
Noorsbloed
IQM
NoelGalan00b
Postnoobnes
Emimich
Fascination
De rest niet!
Boh is zie veel potentiele stemmers op mijquote:Op zondag 23 november 2008 16:25 schreef Breathtaking het volgende:
Users die mogen stemmen:
Broekpaling
Paaskonijn
Reetveter
Behangplakker
afcajos
De_Ananas
Breathtaking
Bigkahuna
Kali_misty
Bobby-b
Juicyhill (is geil)
jordeeeh
Sackpenis
jitzzeeee
rickokun
gers
4ebebebebebe
mcfearless
De_Boswachter
Biogarde
Juup
Florian
Noorsbloed
IQM
NoelGalan00b
Postnoobnes
Emimich
Fascination
De rest niet!
de PI's waren opquote:Op zondag 23 november 2008 16:28 schreef Devvie het volgende:
[..]
Boh is zie veel potentiele stemmers op mij![]()
Dat bepaal jij heul nietquote:Op zondag 23 november 2008 16:25 schreef Breathtaking het volgende:
Users die mogen stemmen:
Broekpaling
Paaskonijn
Reetveter
Behangplakker
afcajos
De_Ananas
Breathtaking
Bigkahuna
Kali_misty
Bobby-b
Juicyhill (is geil)
jordeeeh
Sackpenis
jitzzeeee
rickokun
gers
4ebebebebebe
mcfearless
De_Boswachter
Biogarde
Juup
Florian
Noorsbloed
IQM
NoelGalan00b
Postnoobnes
Emimich
Fascination
De rest niet!
quote:Op zondag 23 november 2008 16:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAA, MET JE RAUWE LUL
Maakt niet uit.quote:Op zondag 23 november 2008 16:26 schreef Fascination het volgende:
De klb sc, de poel van dood en verderf.
De pimps en bitches komen er goed uit de verf.
Sorry als ik iemand vergeten ben.
120 topicsquote:Op zondag 23 november 2008 16:22 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
hoi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |