Hier ook niet, komt omdat de zee nog warm is van de zomer, dus is de lucht hier warmer. Westewind enzo.quote:Op zondag 23 november 2008 15:57 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
hier 0. Het sneeuwt als een gek maar er blijft heulemaal niks liggen
NEE.quote:Op zondag 23 november 2008 16:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wauw, en daarmee de sepo, mag ik je aanraken
NGquote:
Je zit in de trein?quote:Op zondag 23 november 2008 16:02 schreef NoelGallagher het volgende:
haha, lol. Kutfok op je mobiel. Wat moet die kanker tim hier, ga weg
Nog een aanbidderquote:Op zondag 23 november 2008 16:02 schreef NoelGallagher het volgende:
haha, lol. Kutfok op je mobiel. Wat moet die kanker tim hier, ga weg
nee, ben bij mn vriendin, maar haar laptop ir kapot. Ben nu w2- groningen aan t kijken en het sneeuwt hier hardquote:
Je hebt d'r toch wel doorgesmeerd?quote:Op zondag 23 november 2008 16:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nee, ben bij mn vriendin, maar haar laptop ir kapot. Ben nu w2- groningen aan t kijken en het sneeuwt hier hard
mooi zo, kutusertquote:Op zondag 23 november 2008 16:07 schreef timmmmm het volgende:
Laat ik NG dan maar een plezier doen en weer terug naar bed gaan, genietend van mijn kanker
Kan je daar van genieten?quote:Op zondag 23 november 2008 16:07 schreef timmmmm het volgende:
Laat ik NG dan maar een plezier doen en weer terug naar bed gaan, genietend van mijn kanker
jup, en straks weerquote:Op zondag 23 november 2008 16:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je hebt d'r toch wel doorgesmeerd?
quote:Op zondag 23 november 2008 16:07 schreef timmmmm het volgende:
Kanker, mijn ventilatie dingen stonden open.quote:Op zondag 23 november 2008 16:09 schreef Devvie het volgende:
[..]
kenker ik ook.. ik voel mijn vingertoppen niet meertoch maar even mn raam dichtdoen denk ik
quote:
raam losquote:Op zondag 23 november 2008 16:09 schreef Devvie het volgende:
[..]
kenker ik ook.. ik voel mijn vingertoppen niet meertoch maar even mn raam dichtdoen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |