Geen woorden maar dadenquote:Op zondag 23 november 2008 12:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja dag, je gaat ons eerst maar eens alles vertellen over die hete seks.
quote:Op zondag 23 november 2008 13:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lunch? Ik heb net mijn ontbijt pas op.
Het gebeurt me niet vaak, maar 3 uur geleden sliep ik nogquote:Op zondag 23 november 2008 13:12 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
die had ik er 3 uur geleden al in zitten
zon met blauwe lucht....quote:Op zondag 23 november 2008 13:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het gebeurt me niet vaak, maar 3 uur geleden sliep ik nog.
Het sneeuwt hier trouwens.
Tofquote:Op zondag 23 november 2008 13:16 schreef Californium het volgende:
donderdag worden de kerstlichtjes in de stad trouwens aangedaanmet vuurwerk enzo erbij en dan begint de maand duurende (!) kerstmarkt
![]()
Bestaan er tpoics die niet in 1 dag vol zijn?quote:Op zondag 23 november 2008 12:11 schreef Pheno het volgende:
Sjees, we negeren je juist omdat je moet studeren, ga je zelf de boel volspammen. Topics hoeven niet in 1 dag vol hoor
Sneeuw die blijft sneeuwen ookquote:Op zondag 23 november 2008 14:06 schreef marcb1974 het volgende:
Sneeuw die niet blijft liggen is raar
stiekem wel jaquote:Op zondag 23 november 2008 14:00 schreef eer-ik het volgende:
Ik neem aan dat je TT bedoelt?
Het blijft ondertussen liggen ook nog eensquote:
Volgens mij niet.quote:Op zondag 23 november 2008 14:32 schreef DaMart het volgende:
Muck! Zijn de spoorwegen nog zo aardig om je naar het oosten te laten komen vandaag?
ik hoop het van harte, maar ik heb er eerlijk gezegd een beetje een hard hoofd inquote:Op zondag 23 november 2008 14:32 schreef DaMart het volgende:
Muck! Zijn de spoorwegen nog zo aardig om je naar het oosten te laten komen vandaag?
* DaMart duimt hard voor Muck.quote:Op zondag 23 november 2008 14:41 schreef Muck het volgende:
[..]
ik hoop het van harte, maar ik heb er eerlijk gezegd een beetje een hard hoofd in
Jij werkt echt teveel...quote:Op zondag 23 november 2008 14:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Ik zit nu op kantoor, maar er rijdt heel weinig vandaag.
Ik zou naar alphen gaan maar dat gaat ook al niet door
ah, greatquote:Op zondag 23 november 2008 14:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Volgens mij is de avatar van KG kapot in de OP.quote:Op zondag 23 november 2008 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ik weet het niet hoor, maar volgens mij gaat er iets niet goed met de OP. Al een tijdje trouwens
En daarom wordt de onderste rij verkeerd uitgelijnd zeg maar? OKeequote:Op zondag 23 november 2008 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij is de avatar van KG kapot in de OP.
de mijne brengt me net een paar knakworstjesquote:
Lievvvvvquote:Op zondag 23 november 2008 16:14 schreef Muck het volgende:
[..]
de mijne brengt me net een paar knakworstjes
Andijviestamppotquote:Op zondag 23 november 2008 16:13 schreef Californium het volgende:
zo!
Nu weer verder lezen....
Wat ik wou eten als ik met kerst thuis was
Erwtensoep, mama's andijviestampot.... Taco's
mijn mams maakt de beste andijviestampot everquote:Op zondag 23 november 2008 16:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Andijviestamppot.
Dat wordt mijn diner vanavond... met braadworst.
Mijn moeder koopt ongeveer al mijn klerenquote:
same herequote:Op zondag 23 november 2008 16:29 schreef Californium het volgende:
[..]
mijn mams maakt de beste andijviestampot evertenminste vind ik
ik maak het daarom ook NOOIT zelf
omdat ik weet dat het toch waardeloos zou zijn in vergelijking met die van mams
Da's makkelijk:quote:
denk jij dat?quote:Op zondag 23 november 2008 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's makkelijk:
Ik liep naar de spiegel. Ging er voor staan. Keek er eens in. En ik dacht: "Wat een knappe meid toch eigenlijk."
preciesquote:Op zondag 23 november 2008 16:58 schreef HostiMeister het volgende:
Reflectieverslag op HLO:
Ik dacht wauw, ik heb echt wat geleerd van 'bla bla'; dankzij 'bla bla' heb ik nu de competentie 'blaat' helemaal onder de knie, het was een goede opdracht.
Zo heb ik mijn reflectieverslag voor mijn stage gescheven, terwijl er twee mensen tegelijk in mijn oor aan het tetteren warren... binnen 5 minuten klaar, ik dacht ach heb ik iig wat. Docent zei dat dat de reden was waarom reflectieverslagen zin hadden, beste wat ie gelezen had dat blok.quote:
ga ik onthoudenquote:Op zondag 23 november 2008 17:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo heb ik mijn reflectieverslag voor mijn stage gescheven, terwijl er twee mensen tegelijk in mijn oor aan het tetteren warren... binnen 5 minuten klaar, ik dacht ach heb ik iig wat. Docent zei dat dat de reden was waarom reflectieverslagen zin hadden, beste wat ie gelezen had dat blok.
Oh ja daar had ik wat over gezegd geloof ik he?quote:
Ik wacht geduldig Flesquote:Op zondag 23 november 2008 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja daar had ik wat over gezegd geloof ik he?
quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(query_failed)
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
volgens mij heb je dat er niet ingezetquote:Op zondag 23 november 2008 16:58 schreef HostiMeister het volgende:
Reflectieverslag op HLO:
Ik dacht wauw, ik heb echt wat geleerd van 'bla bla'; dankzij 'bla bla' heb ik nu de competentie 'blaat' helemaal onder de knie, het was een goede opdracht.
Zit jij nou ook al hier?quote:Op zondag 23 november 2008 17:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo heb ik mijn reflectieverslag voor mijn stage gescheven, terwijl er twee mensen tegelijk in mijn oor aan het tetteren warren... binnen 5 minuten klaar, ik dacht ach heb ik iig wat. Docent zei dat dat de reden was waarom reflectieverslagen zin hadden, beste wat ie gelezen had dat blok.
Eensquote:Op zondag 23 november 2008 17:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zit jij nou ook al hier?
Kut SES volk
* gaat wel weer en neemt zijn huiswerk meequote:Op zondag 23 november 2008 17:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zit jij nou ook al hier?
Kut SES volk
goed zo! ga maar ergens anders vertellen hoe 'geweldig' jouw reflectie wel niet wasquote:Op zondag 23 november 2008 18:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
* gaat wel weer en neemt zijn huiswerk mee
Oja! en HOAX!! jij maakt gaan huiswerkquote:Op zondag 23 november 2008 18:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ergens problemen mee joh?quote:Op zondag 23 november 2008 18:01 schreef Californium het volgende:
[..]
goed zo! ga maar ergens anders vertellen hoe 'geweldig' jouw reflectie wel niet was
ineens ergens binnen komen vallen om even te zeggen hoe geweldig JOUW reflectie wel niet was...quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 18:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je er niet zo veel van, was ff aan het aantonen hoe debiel reflecties zijn en hoe geweldig zwaar men er aan tilt op het HLO.quote:Op zondag 23 november 2008 18:03 schreef Californium het volgende:
[..]
ineens ergens binnen komen vallen om even te zeggen hoe geweldig JOUW reflectie wel niet was...
de arrogantie druipt ervanaf
quote:Op zondag 23 november 2008 18:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je er niet zo veel van, was ff aan het aantonen hoe debiel reflecties zijn en hoe geweldig zwaar men er aan tilt op het HLO.
is goed, meis. Ben al weg johquote:Op zondag 23 november 2008 18:10 schreef Californium het volgende:
[..]
volgens mij begrijp jij er juist niets van
![]()
maar dat heb ik reeds al vaker gezegd dus die discussie ga ik verder niet meer aan![]()
quote:Op zondag 23 november 2008 18:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
is goed, meis. Ben al weg joh
wat?quote:
Lepelquote:
http://www.ns.nl/actuele-vertrektijden/main.link?POST_AUTOCOMPLETE=%2Freisplanner-v2%2Fautocomplete.ajax&SITESTAT_ELEMENTS=sitestatElements&station=utrecht+centraalquote:Op zondag 23 november 2008 18:24 schreef Muck het volgende:
eej eer-ik, rijden de treinen alweer een beetje?
hmm, dan ga ik het zometeen gewoon proberenquote:Op zondag 23 november 2008 18:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
http://www.ns.nl/actuele-vertrektijden/main.link?POST_AUTOCOMPLETE=%2Freisplanner-v2%2Fautocomplete.ajax&SITESTAT_ELEMENTS=sitestatElements&station=utrecht+centraal
Weinig problemen tussen utrecht-Nijmegen volgens mij.
Andijvie is lekkah!quote:Op zondag 23 november 2008 18:27 schreef DaMart het volgende:
Mijn eigen andijviestamppot smaakte overigens ook prima!
Internetten bij je schoonouders?quote:
Maar Muck moet de andere kant op hèquote:Op zondag 23 november 2008 18:31 schreef eer-ik het volgende:
Vanmiddag nog niet.
Wilde naar Alphen gaan maar dat ging niet door
whehe vork is toch niet het zelfdequote:
Gratis de koelkast leegzuipen?quote:Op zondag 23 november 2008 18:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Internetten bij je schoonouders?
't is dat ik daar alleen maar kom als ik er op bezoek ga
Kan me zo 123 niet indenken waarom ik daar zou gaan internetten.
Kom er al veel te lang, is tweede thuisquote:Op zondag 23 november 2008 18:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bier staat buitenquote:Op zondag 23 november 2008 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gratis de koelkast leegzuipen?![]()
Als ik schoonouders zou hebben dan he
Dat doe ik ook altijdquote:Op zondag 23 november 2008 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gratis de koelkast leegzuipen?![]()
Als ik schoonouders zou hebben dan he
Ah, ok.quote:Op zondag 23 november 2008 18:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kom er al veel te lang, is tweede thuis
zitten zelf ook vaak achter de pc
Dus gaat mn laptop mee en doe ik mee met poker
Heb jij schoonouders dan?quote:Op zondag 23 november 2008 18:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sinds wanneer heb jij schoonouders?quote:Op zondag 23 november 2008 18:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 november 2008 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Hieronder komt een leerzaam relaas van eer-ik te staan.
Kijk maar.
|
|
V
quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash kristallen bol in glasbak tieft
quote:Op zondag 23 november 2008 19:13 schreef JortK het volgende:
eer?
quote:Op zondag 23 november 2008 19:18 schreef Jo0Lz het volgende:
Hoi..
Braque, mijn weerstand was laag denk ik , en nu heeft een eng virus zijn slag geslaan
quote:Op zondag 23 november 2008 19:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ben nu al 30 uur terug in Mayr, en non-stop bezig geweestDe crew heeft er vet veel zin in, en we zijn echt de hele dag aan het knallen om vrijdag het noodzakelijke voor de eerste gasten af te hebben
Hoe is het hier dan?
Jij doet ook echt alles om niet te hoeven lezen hequote:Op zondag 23 november 2008 19:31 schreef Californium het volgende:
nou mensen! ik ga proberen het record voor langzaamste afwas ooit te verbeteren![]()
PWND!!!@1!2112 EINZ!!~~1!!!1`!quote:Op zondag 23 november 2008 19:25 schreef eer-ik het volgende:
HAHA 't ZIJN AMMAL LEUGENS!1!!1!!
Maar goed, toen ik een tijdje terug nog wel schoonouders had...
Ik refereerde eigenlijk daar aan
lekker!quote:Op zondag 23 november 2008 19:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart gooit doosje Belgische bonbons in de KSC.
2 uur voor die post had ik al 2 flessen bier leegquote:Op zondag 23 november 2008 13:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het gebeurt me niet vaak, maar 3 uur geleden sliep ik nog.
Het sneeuwt hier trouwens.
Je bent gaan winkelen?quote:Op zondag 23 november 2008 19:50 schreef MPG het volgende:
[..]
2 uur voor die post had ik al 2 flessen bier leeg.
Frühshoppen FTW.
Als die knakker hier een post zet, kan ik het fien. UI opzoeken ben ik te lui voorquote:Op zondag 23 november 2008 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij is de avatar van KG kapot in de OP.
Kijk eens 13 posts boven je!quote:Op zondag 23 november 2008 19:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Als die knakker hier een post zet, kan ik het fien. UI opzoeken ben ik te lui voor.
Winkelenquote:Op zondag 23 november 2008 19:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bent gaan winkelen?
Zelfs ik zou me dan gaan bezatten ja.
Zover was ik nog niet met teruglezenquote:
Leer eens een taal Braboquote:Op zondag 23 november 2008 19:18 schreef Jo0Lz het volgende:
Hoi..
Braque, mijn weerstand was laag denk ik , en nu heeft een eng virus zijn slag geslaan
quote:Op zondag 23 november 2008 19:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik had per ongeluk een tpoic geopend gister
Waarom heb jij iets tegen Zuiderlingenquote:
Omdat zuiderlingen stinken.quote:Op zondag 23 november 2008 20:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom heb jij iets tegen Zuiderlingen?
Ja, ik drukte op zoeen knop, had ik opeens het topic dichtgemaakt.quote:
Ga toch fietsen manquote:Op zondag 23 november 2008 20:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Omdat zuiderlingen stinken.
Boven de rivieren is alles beter.
Huisgenote pesten?quote:Op zondag 23 november 2008 20:03 schreef Californium het volgende:
zo! En het ging me niet om het lezen eer-ik
Niet?quote:Op zondag 23 november 2008 20:03 schreef Californium het volgende:
zo! En het ging me niet om het lezen eer-ik
Stiekem zijn we best aardig toch?quote:Op zondag 23 november 2008 20:02 schreef MPG het volgende:
[..]
ioptc?quote:Op zondag 23 november 2008 20:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik drukte op zoeen knop, had ik opeens het topic dichtgemaakt.
Moest toen maar een nieuwe aanmaken, ook zo lullig als mensen zonder opitc zitten.
Kan niet, heb lekke pijp.quote:Op zondag 23 november 2008 20:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga toch fietsen man.
[..]
Huisgenote pesten?
Jij boefje.
Preciesquote:Op zondag 23 november 2008 20:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Stiekem zijn we best aardig toch?
Heb ik niet. Wel tegen duizerlingne dei rara pretanquote:Op zondag 23 november 2008 20:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Gewoon abn spreken.quote:Op zondag 23 november 2008 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik niet. Wel tegen duizerlingne dei rara pretan![]()
Ben er niet geboren, maar wel opgegroeid. Weet inmiddels wat een kut volk het kan zijn
Ook al lopen onze topics dan niet zo hard als andere regio'squote:
Nee inderdaadquote:Op zondag 23 november 2008 14:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Andere keer is ook goedquote:Op zondag 23 november 2008 20:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee inderdaadHIj zou bij mij bier komen drinken, maar dat moet een andere keer nu
Dat moet wel lukken hoop ikquote:Op zondag 23 november 2008 20:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Gewoon abn spreken.
dan komt alles goed.
Mja, och. Hopelijk komt dat omdat wij een drukker sociaal leven hebben. Ofzo.quote:Op zondag 23 november 2008 20:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ook al lopen onze topics dan niet zo hard als andere regio's
Laat ik het zo zeggen, doe gewoon niet dat geforceerde ik-kom-uit-brabant-dus-ik-moet-extreem-zo-praten.quote:
quote:
NS kan er niet mee omgaanquote:Op zondag 23 november 2008 20:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het schijnt dat treinen anno 2008 níet met sneeuw kunnen rijden.
Ja inderdaad! Om bij mij bier te komen drinken!quote:Op zondag 23 november 2008 18:31 schreef eer-ik het volgende:
Vanmiddag nog niet.
Wilde naar Alphen gaan maar dat ging niet door
Ja laten we het daar op houden om speculaties maar uit te sluiten.quote:Op zondag 23 november 2008 20:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, och. Hopelijk komt dat omdat wij een drukker sociaal leven hebben. Ofzo.
Muizenval zetten dus!quote:Op zondag 23 november 2008 20:11 schreef Californium het volgende:
en nu ben ik hier en opeens! is er leven in de keuken
Nigger what?quote:Op zondag 23 november 2008 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zal zo eens een bakje lasa in de magno duwen
ef spieken wat ze gaat makenquote:
Ik doe mijn best om fatsoenlijk ABN uit te kramen hoorquote:Op zondag 23 november 2008 20:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, doe gewoon niet dat geforceerde ik-kom-uit-brabant-dus-ik-moet-extreem-zo-praten.
Dan vind ik het niet zo erg
quote:Op zondag 23 november 2008 20:09 schreef Californium het volgende:
[..]
ze maakt het er zelf na.... ze kookt gewoon niet als ik in de keuken ben
Ze legt het er ook wel dik bovenop..... Moest stiekem lachen straks toen ze in een keukenkast zat te kijken..duidelijk op zoek naar een pan... en toen kwam in binnen lopen om mijn bord weg te zetten en toen ging het keukenkasje dicht en gaat ze weer naar haar kamer![]()
Ef uitgebreid de afwas gedaan en de keukenkastjes schoongemaakt en thee gemaakt
quote:
ik zie 3 eieren, en wat groente... ik gok een omeletquote:
Volgens mij niet..quote:Op zondag 23 november 2008 20:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om fatsoenlijk ABN uit te kramen hoor. Had je moeite mij te verstaan toen ik je belde voor die pallet koffie?
[..]
Als je nou blijft spieken, laat ze de boel dan aanbrandenquote:Op zondag 23 november 2008 20:16 schreef Californium het volgende:
[..]
ik zie 3 eieren, en wat groente... ik gok een omelet![]()
Als ze als vrouw nog niet eens kan koken dan is ze wel klaar aan deze kant van de dampkring ben ik bangquote:Op zondag 23 november 2008 20:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je nou blijft spieken, laat ze de boel dan aanbranden?
haha.quote:Op zondag 23 november 2008 20:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe?quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 20:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Is zij er zoeen van: melk komt van de supermarkt?quote:Op zondag 23 november 2008 20:23 schreef Californium het volgende:
[..]
ik kan het proberen.... dit is wel het eerste 'culinaire' wat ze gaat maken
heb d'r alleen nog maar rijst, pasta of op z' hollands aardappels zien koken
En dan de niet creatieve manier van maken van pasta en rijst ... jeweetwel....Potjes enzo...doe ik ook welleens maar zelf saus maken is
En ik heb moeite met het maken van die dingen....om ze precies goed te krijgen is een rampDus of zij dat dan kan....
Ze moet het leren....dat moest ik ook.... Dat moeten we allemaal...quote:Op zondag 23 november 2008 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ze als vrouw nog niet eens kan koken dan is ze wel klaar aan deze kant van de dampkring ben ik bang
MPG en ik komen uit Venlo, dan mag ik zoiets toch gewoon zeggen? (of overtreed ik nu KSC etiquette?quote:
Blijf dan voortaan van dat knopje af!!quote:Op zondag 23 november 2008 20:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik drukte op zoeen knop, had ik opeens het topic dichtgemaakt.
Moest toen maar een nieuwe aanmaken, ook zo lullig als mensen zonder opitc zitten.
Welnee, er zijn nog zuidelijkere zuiderlingen. Boze tongen beweren dat het tot Oostenrijk doorgaat.quote:Op zondag 23 november 2008 20:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
MPG en ik komen uit Venlo, dan mag ik zoiets toch gewoon zeggen? (of overtreed ik nu KSC etiquette?)
zelf culinair met pasta / groente....quote:Op zondag 23 november 2008 20:24 schreef DaMart het volgende:
Koken uit potjes... ik doe zelden anders!
ik doe nietsquote:Op zondag 23 november 2008 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Cali kap eens met dat stalken van die huisgenoot
whehequote:Op zondag 23 november 2008 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Cali kap eens met dat stalken van die huisgenoot
Zo'n hond ben ik dan weer welquote:Op zondag 23 november 2008 20:28 schreef Californium het volgende:
[..]
ik doe nietsik zit te fokken
dacht je nu echt dat ik ging proberen haar omelet te laten mislukken
Misschien kun je ondertussen even in de meterkast de gaskraan dichtdraaien?quote:Op zondag 23 november 2008 20:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoe cool zou dat zijn... stiekem extra zout ofzo in d'r omelet gooienquote:
quote:
we koken op electrischquote:Op zondag 23 november 2008 20:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien kun je ondertussen even in de meterkast de gaskraan dichtdraaien?.
Dan even de stroom uitschakelen dus! Zit huisgenote én in het donker, én haar eten wordt niet gaar. Wel even een zaklantaarn pakken eerst dan hè!quote:
HAha, wat huisgenoten en vrienden een oor aannaaien betreft, ben ik echt een klootzak.quote:Op zondag 23 november 2008 20:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe cool zou dat zijn... stiekem extra zout ofzo in d'r omelet gooien
Je opende ook al een KLB topic omdat ze d'r poes niet veegde.quote:Op zondag 23 november 2008 20:28 schreef Californium het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 november 2008 20:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan even de stroom uitschakelen dus! Zit huisgenote én in het donker, én haar eten wordt niet gaar. Wel even een zaklantaarn pakken eerst dan hè!
Had ik het vandag nog over met mijn huisgenoot toen die andere onder de douche stondquote:Op zondag 23 november 2008 20:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
HAha, wat huisgenoten en vrienden een oor aannaaien betreft, ben ik echt een klootzak.
Ik kan dat gerust een van m'n grootste hobby's noemen.
Waar is trouwens die nog zuiderlijke zuid-oosteling die rond de evenaar woont?quote:Op zondag 23 november 2008 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, er zijn nog zuidelijkere zuiderlingen. Boze tongen beweren dat het tot Oostenrijk doorgaat.
Als gebied de eerlijkheid te zeggen dat 'ie dat bij mij nog niet gedaan heeft. Ben ik dan geen vriend?!quote:Op zondag 23 november 2008 20:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
HAha, wat huisgenoten en vrienden een oor aannaaien betreft, ben ik echt een klootzak.
Ik kan dat gerust een van m'n grootste hobby's noemen.
Jij eet niet zo vaak bij mij, of ik bij jou.quote:Op zondag 23 november 2008 20:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Als gebied de eerlijkheid te zeggen dat 'ie dat bij mij nog niet gedaan heeft. Ben ik dan geen vriend?!Huisgenoot in ieder geval niet
quote:Op zondag 23 november 2008 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je opende ook al een KLB topic omdat ze d'r poes niet veegde.
quote:Op zondag 23 november 2008 20:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had ik het vandag nog over met mijn huisgenoot toen die andere onder de douche stond
Ik ga binnekort nog een deur dicht-duct-tapen
quote:Op zondag 23 november 2008 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je opende ook al een KLB topic omdat ze d'r poes niet veegde.
Ja dat wordt awesome, wakker worden en dan tegen een mep ducttape aankijken als je je deur open maakt. Jij nog suggesties?quote:
indahquote:Op zondag 23 november 2008 20:34 schreef OA het volgende:
Waar is trouwens die nog zuiderlijke zuid-oosteling die rond de evenaar woont?
quote:Op zondag 23 november 2008 20:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja dat wordt awesome, wakker worden en dan tegen een mep ducttape aankijken als je je deur open maakt. Jij nog suggesties?
Nou liever niet, een van me huisgenootjes is een klein schattig meisje en die andere is een lompe vent, die kan wel tegen een tikquote:Op zondag 23 november 2008 20:40 schreef eer-ik het volgende:
whehe, wat maakt die Nick Cave een wazige muziek dan.
[..]
Daar moet ik eens even over nadenken.
Mag het ook echt kut zijn?
En/of een klein beetje pijn doen?
quote:Op zondag 23 november 2008 20:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Smoesjes! Volgens mij ben je gewoon blij om mij te zien!![]()
.
ok, dan niet pijn.quote:Op zondag 23 november 2008 20:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou liever niet, een van me huisgenootjes is een klein schattig meisje en die andere is een lompe vent, die kan wel tegen een tik
En Nick Cave
Nee inderdaad. Moet ff verandering in komenquote:Op zondag 23 november 2008 20:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jij eet niet zo vaak bij mij, of ik bij jou.
Niet echt " tijd" voor gehad
Zo duur?quote:Op zondag 23 november 2008 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
indah![]()
Die is natte geile aziaatjes aan het volblaffen voor 17 cent per uur
Wanneer is je herkansing Nederlands?quote:Op zondag 23 november 2008 20:45 schreef HostiMeister het volgende:
kut is leuk, zolang het geen langdurige schade berokkend
Jij komt ook uit SES hè? Wanneer staan de d's en t's in je lesrooster gepland?quote:Op zondag 23 november 2008 20:45 schreef HostiMeister het volgende:
quote:Op zondag 23 november 2008 20:49 schreef HostiMeister het volgende:
dank jullie, ik ben normaal degene die mensen verbeterdtd
Koekje van eigen deegquote:Op zondag 23 november 2008 20:49 schreef HostiMeister het volgende:
dank jullie, ik ben normaal degene die mensen verbeterdtd
Zou het?quote:Op zondag 23 november 2008 20:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
Die jongens komen wel weer terug OA, net als eer-ik
Dank je homeboy, swa. Peace out ngga * boksquote:
ga nu maar weg poepstampertquote:Op zondag 23 november 2008 20:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dank je homeboy, swa. Peace out ngga * boks
quote:
Vast wel.quote:
Tuurlijkquote:
quote:Op zondag 23 november 2008 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wanneer is je herkansing Nederlands?
Heerlijk. PWND!!!quote:Op zondag 23 november 2008 20:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij komt ook uit SES hè? Wanneer staan de d's en t's in je lesrooster gepland?
Het geeft ook geen schade.quote:Op zondag 23 november 2008 20:45 schreef HostiMeister het volgende:
Klinkt awesome, deel je gedachtenquote:Op zondag 23 november 2008 20:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het geeft ook geen schade.
Maar gewoon wat dingen die echt niet relaxed zijn voor betrokkene als je net opstaat
awwww,quote:Op zondag 23 november 2008 21:17 schreef DaMart het volgende:
En toen bracht Sint de KSC
Een tof cadeau, ze post nu mee
Want ja daar is ze, onze eigen Muck
Nu kan onze avond niet meer stuk!
Ik dicht alleen topics eigenlijkquote:Op zondag 23 november 2008 21:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dichten voor Muck, dat zal niet vaak voorkomen
Ja kom maar, Wel over de post want mijn i-net is niet zo snel.quote:Op zondag 23 november 2008 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog wat mp3's nodig? Ik wil er vanaf, heb er wat teveel
WTF!quote:Op zondag 23 november 2008 21:44 schreef eer-ik het volgende:
godverdomme, de zender is verneukt.
geen beeld meer.
valt meequote:Op zondag 23 november 2008 21:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Serieus?! EindelijkDat moet een woeste tijd worden
Ik zie het wel wanneer 'ie op mininova staat, dan ga ik daarna lekker genieten. Ik trek het veel sneller binnen nuquote:
Sneller?quote:Op zondag 23 november 2008 22:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik zie het wel wanneer 'ie op mininova staat, dan ga ik daarna lekker genieten. Ik trek het veel sneller binnen nu
whehe.quote:Op zondag 23 november 2008 22:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heerlijk dat je er weer bent Dirk, m'n postcount schiet omhoog zo!
Nou ja, je draait weer lekker mee, dacht ik zo. Ik ben er ook niet heel vaak, maar als jij er bent dan wil ik nog wel eens wat meer postenquote:Op zondag 23 november 2008 22:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe.
ben er niet zo vaak bij denk ik hoor. even een uitschietertje vandaag.
quote:Op zondag 23 november 2008 22:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nou ja, je draait weer lekker mee, dacht ik zo. Ik ben er ook niet heel vaak, maar als jij er bent dan wil ik nog wel eens wat meer posten
truste caliquote:
Let me know, ik ben wel benieuwd. Maar ja, het is wel met andere presentatoren en dat is juist de kracht van Top Gearquote:Op zondag 23 november 2008 22:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
k vraag me af hoe TG Australia is.
Effe EP downloaden.
Dank voor deze mededeling...quote:Op zondag 23 november 2008 22:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nou ja, je draait weer lekker mee, dacht ik zo. Ik ben er ook niet heel vaak, maar als jij er bent dan wil ik nog wel eens wat meer posten
Een zooi albums in mijn map, maar ik weet niet of het er allemaal nog staat. Ik heb het in ieder geval niet weggehaald. Als ik iets upload, flikker ik het in mijn map, standaard!quote:Op zondag 23 november 2008 22:28 schreef eer-ik het volgende:
tim, wat had je nou waar op m'n server gezet?
moet 't nog downloaden maar dacht er nu pas aan
Er staat niks in jouw map namelijk.quote:Op zondag 23 november 2008 22:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Een zooi albums in mijn map, maar ik weet niet of het er allemaal nog staat. Ik heb het in ieder geval niet weggehaald. Als ik iets upload, flikker ik het in mijn map, standaard!
Zal ik happenquote:
Zoiets dacht ik al gezien te hebben laatst ja, ik zal het zo ff opgooienquote:Op zondag 23 november 2008 22:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Er staat niks in jouw map namelijk.
Hij hapt!quote:Op zondag 23 november 2008 22:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zal ik happenHet is meer dat we allemaal een stuk uitvoeriger spuien als eer-ik er is, snap je?
Jwtquote:Op zondag 23 november 2008 22:37 schreef MPG het volgende:
Zo met OA en eer-ik zit het oude tempo er weer in.
En natuurlijk schiet de kwaliteit de lucht in.
Ik heb het hier ook vaak.quote:Op zondag 23 november 2008 22:38 schreef OA het volgende:
Mijn quickquote werkt thuis niet meermaar op beide reacties =>
De quickquote is gewoon ontzettend traagquote:Op zondag 23 november 2008 22:38 schreef OA het volgende:
Mijn quickquote werkt thuis niet meermaar op beide reacties =>
squote:Op zondag 23 november 2008 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
De quickquote is gewoon ontzettend traag.
Trustenquote:Op zondag 23 november 2008 22:42 schreef eer-ik het volgende:
heel fok is hier traag trouwens
mandin dus
jo
Ik gooi ff die shit er opquote:Op zondag 23 november 2008 22:42 schreef eer-ik het volgende:
heel fok is hier traag trouwens
mandin dus
jo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |