Heb ik niet. Wel tegen duizerlingne dei rara pretanquote:Op zondag 23 november 2008 20:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom heb jij iets tegen Zuiderlingen?
Gewoon abn spreken.quote:Op zondag 23 november 2008 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik niet. Wel tegen duizerlingne dei rara pretan![]()
Ben er niet geboren, maar wel opgegroeid. Weet inmiddels wat een kut volk het kan zijn
Ook al lopen onze topics dan niet zo hard als andere regio'squote:
Nee inderdaadquote:Op zondag 23 november 2008 14:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Ik zit nu op kantoor, maar er rijdt heel weinig vandaag.
Ik zou naar alphen gaan maar dat gaat ook al niet door
Andere keer is ook goedquote:Op zondag 23 november 2008 20:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee inderdaadHIj zou bij mij bier komen drinken, maar dat moet een andere keer nu
Dat moet wel lukken hoop ikquote:Op zondag 23 november 2008 20:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Gewoon abn spreken.
dan komt alles goed.
Mja, och. Hopelijk komt dat omdat wij een drukker sociaal leven hebben. Ofzo.quote:Op zondag 23 november 2008 20:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ook al lopen onze topics dan niet zo hard als andere regio's
Laat ik het zo zeggen, doe gewoon niet dat geforceerde ik-kom-uit-brabant-dus-ik-moet-extreem-zo-praten.quote:
quote:
NS kan er niet mee omgaanquote:Op zondag 23 november 2008 20:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het schijnt dat treinen anno 2008 níet met sneeuw kunnen rijden.
Ja inderdaad! Om bij mij bier te komen drinken!quote:Op zondag 23 november 2008 18:31 schreef eer-ik het volgende:
Vanmiddag nog niet.
Wilde naar Alphen gaan maar dat ging niet door
Ja laten we het daar op houden om speculaties maar uit te sluiten.quote:Op zondag 23 november 2008 20:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, och. Hopelijk komt dat omdat wij een drukker sociaal leven hebben. Ofzo.
Muizenval zetten dus!quote:Op zondag 23 november 2008 20:11 schreef Californium het volgende:
en nu ben ik hier en opeens! is er leven in de keuken
Nigger what?quote:Op zondag 23 november 2008 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zal zo eens een bakje lasa in de magno duwen
ef spieken wat ze gaat makenquote:
Ik doe mijn best om fatsoenlijk ABN uit te kramen hoorquote:Op zondag 23 november 2008 20:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, doe gewoon niet dat geforceerde ik-kom-uit-brabant-dus-ik-moet-extreem-zo-praten.
Dan vind ik het niet zo erg
quote:Op zondag 23 november 2008 20:09 schreef Californium het volgende:
[..]
ze maakt het er zelf na.... ze kookt gewoon niet als ik in de keuken ben
Ze legt het er ook wel dik bovenop..... Moest stiekem lachen straks toen ze in een keukenkast zat te kijken..duidelijk op zoek naar een pan... en toen kwam in binnen lopen om mijn bord weg te zetten en toen ging het keukenkasje dicht en gaat ze weer naar haar kamer![]()
Ef uitgebreid de afwas gedaan en de keukenkastjes schoongemaakt en thee gemaakt
quote:
ik zie 3 eieren, en wat groente... ik gok een omeletquote:
Volgens mij niet..quote:Op zondag 23 november 2008 20:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om fatsoenlijk ABN uit te kramen hoor. Had je moeite mij te verstaan toen ik je belde voor die pallet koffie?
[..]
Als je nou blijft spieken, laat ze de boel dan aanbrandenquote:Op zondag 23 november 2008 20:16 schreef Californium het volgende:
[..]
ik zie 3 eieren, en wat groente... ik gok een omelet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |