Ook al lopen onze topics dan niet zo hard als andere regio'squote:
Nee inderdaadquote:Op zondag 23 november 2008 14:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Ik zit nu op kantoor, maar er rijdt heel weinig vandaag.
Ik zou naar alphen gaan maar dat gaat ook al niet door
Andere keer is ook goedquote:Op zondag 23 november 2008 20:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee inderdaadHIj zou bij mij bier komen drinken, maar dat moet een andere keer nu
Dat moet wel lukken hoop ikquote:Op zondag 23 november 2008 20:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Gewoon abn spreken.
dan komt alles goed.
Mja, och. Hopelijk komt dat omdat wij een drukker sociaal leven hebben. Ofzo.quote:Op zondag 23 november 2008 20:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ook al lopen onze topics dan niet zo hard als andere regio's
Laat ik het zo zeggen, doe gewoon niet dat geforceerde ik-kom-uit-brabant-dus-ik-moet-extreem-zo-praten.quote:
quote:
NS kan er niet mee omgaanquote:Op zondag 23 november 2008 20:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het schijnt dat treinen anno 2008 níet met sneeuw kunnen rijden.
Ja inderdaad! Om bij mij bier te komen drinken!quote:Op zondag 23 november 2008 18:31 schreef eer-ik het volgende:
Vanmiddag nog niet.
Wilde naar Alphen gaan maar dat ging niet door
Ja laten we het daar op houden om speculaties maar uit te sluiten.quote:Op zondag 23 november 2008 20:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, och. Hopelijk komt dat omdat wij een drukker sociaal leven hebben. Ofzo.
Muizenval zetten dus!quote:Op zondag 23 november 2008 20:11 schreef Californium het volgende:
en nu ben ik hier en opeens! is er leven in de keuken
Nigger what?quote:Op zondag 23 november 2008 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zal zo eens een bakje lasa in de magno duwen
ef spieken wat ze gaat makenquote:
Ik doe mijn best om fatsoenlijk ABN uit te kramen hoorquote:Op zondag 23 november 2008 20:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, doe gewoon niet dat geforceerde ik-kom-uit-brabant-dus-ik-moet-extreem-zo-praten.
Dan vind ik het niet zo erg
quote:Op zondag 23 november 2008 20:09 schreef Californium het volgende:
[..]
ze maakt het er zelf na.... ze kookt gewoon niet als ik in de keuken ben
Ze legt het er ook wel dik bovenop..... Moest stiekem lachen straks toen ze in een keukenkast zat te kijken..duidelijk op zoek naar een pan... en toen kwam in binnen lopen om mijn bord weg te zetten en toen ging het keukenkasje dicht en gaat ze weer naar haar kamer![]()
Ef uitgebreid de afwas gedaan en de keukenkastjes schoongemaakt en thee gemaakt
quote:
ik zie 3 eieren, en wat groente... ik gok een omeletquote:
Volgens mij niet..quote:Op zondag 23 november 2008 20:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om fatsoenlijk ABN uit te kramen hoor. Had je moeite mij te verstaan toen ik je belde voor die pallet koffie?
[..]
Als je nou blijft spieken, laat ze de boel dan aanbrandenquote:Op zondag 23 november 2008 20:16 schreef Californium het volgende:
[..]
ik zie 3 eieren, en wat groente... ik gok een omelet![]()
Als ze als vrouw nog niet eens kan koken dan is ze wel klaar aan deze kant van de dampkring ben ik bangquote:Op zondag 23 november 2008 20:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je nou blijft spieken, laat ze de boel dan aanbranden?
haha.quote:Op zondag 23 november 2008 20:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe?quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 20:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Is zij er zoeen van: melk komt van de supermarkt?quote:Op zondag 23 november 2008 20:23 schreef Californium het volgende:
[..]
ik kan het proberen.... dit is wel het eerste 'culinaire' wat ze gaat maken
heb d'r alleen nog maar rijst, pasta of op z' hollands aardappels zien koken
En dan de niet creatieve manier van maken van pasta en rijst ... jeweetwel....Potjes enzo...doe ik ook welleens maar zelf saus maken is
En ik heb moeite met het maken van die dingen....om ze precies goed te krijgen is een rampDus of zij dat dan kan....
Ze moet het leren....dat moest ik ook.... Dat moeten we allemaal...quote:Op zondag 23 november 2008 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ze als vrouw nog niet eens kan koken dan is ze wel klaar aan deze kant van de dampkring ben ik bang
MPG en ik komen uit Venlo, dan mag ik zoiets toch gewoon zeggen? (of overtreed ik nu KSC etiquette?quote:
Blijf dan voortaan van dat knopje af!!quote:Op zondag 23 november 2008 20:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik drukte op zoeen knop, had ik opeens het topic dichtgemaakt.
Moest toen maar een nieuwe aanmaken, ook zo lullig als mensen zonder opitc zitten.
Welnee, er zijn nog zuidelijkere zuiderlingen. Boze tongen beweren dat het tot Oostenrijk doorgaat.quote:Op zondag 23 november 2008 20:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
MPG en ik komen uit Venlo, dan mag ik zoiets toch gewoon zeggen? (of overtreed ik nu KSC etiquette?)
zelf culinair met pasta / groente....quote:Op zondag 23 november 2008 20:24 schreef DaMart het volgende:
Koken uit potjes... ik doe zelden anders!
ik doe nietsquote:Op zondag 23 november 2008 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Cali kap eens met dat stalken van die huisgenoot
whehequote:Op zondag 23 november 2008 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Cali kap eens met dat stalken van die huisgenoot
Zo'n hond ben ik dan weer welquote:Op zondag 23 november 2008 20:28 schreef Californium het volgende:
[..]
ik doe nietsik zit te fokken
dacht je nu echt dat ik ging proberen haar omelet te laten mislukken
Misschien kun je ondertussen even in de meterkast de gaskraan dichtdraaien?quote:Op zondag 23 november 2008 20:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoe cool zou dat zijn... stiekem extra zout ofzo in d'r omelet gooienquote:
quote:
we koken op electrischquote:Op zondag 23 november 2008 20:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien kun je ondertussen even in de meterkast de gaskraan dichtdraaien?.
Dan even de stroom uitschakelen dus! Zit huisgenote én in het donker, én haar eten wordt niet gaar. Wel even een zaklantaarn pakken eerst dan hè!quote:
HAha, wat huisgenoten en vrienden een oor aannaaien betreft, ben ik echt een klootzak.quote:Op zondag 23 november 2008 20:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe cool zou dat zijn... stiekem extra zout ofzo in d'r omelet gooien
Je opende ook al een KLB topic omdat ze d'r poes niet veegde.quote:Op zondag 23 november 2008 20:28 schreef Californium het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 november 2008 20:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan even de stroom uitschakelen dus! Zit huisgenote én in het donker, én haar eten wordt niet gaar. Wel even een zaklantaarn pakken eerst dan hè!
Had ik het vandag nog over met mijn huisgenoot toen die andere onder de douche stondquote:Op zondag 23 november 2008 20:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
HAha, wat huisgenoten en vrienden een oor aannaaien betreft, ben ik echt een klootzak.
Ik kan dat gerust een van m'n grootste hobby's noemen.
Waar is trouwens die nog zuiderlijke zuid-oosteling die rond de evenaar woont?quote:Op zondag 23 november 2008 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, er zijn nog zuidelijkere zuiderlingen. Boze tongen beweren dat het tot Oostenrijk doorgaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |