Als ze als vrouw nog niet eens kan koken dan is ze wel klaar aan deze kant van de dampkring ben ik bangquote:Op zondag 23 november 2008 20:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je nou blijft spieken, laat ze de boel dan aanbranden?
haha.quote:Op zondag 23 november 2008 20:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe?quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 20:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Is zij er zoeen van: melk komt van de supermarkt?quote:Op zondag 23 november 2008 20:23 schreef Californium het volgende:
[..]
ik kan het proberen.... dit is wel het eerste 'culinaire' wat ze gaat maken
heb d'r alleen nog maar rijst, pasta of op z' hollands aardappels zien koken
En dan de niet creatieve manier van maken van pasta en rijst ... jeweetwel....Potjes enzo...doe ik ook welleens maar zelf saus maken is
En ik heb moeite met het maken van die dingen....om ze precies goed te krijgen is een rampDus of zij dat dan kan....
Ze moet het leren....dat moest ik ook.... Dat moeten we allemaal...quote:Op zondag 23 november 2008 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ze als vrouw nog niet eens kan koken dan is ze wel klaar aan deze kant van de dampkring ben ik bang
MPG en ik komen uit Venlo, dan mag ik zoiets toch gewoon zeggen? (of overtreed ik nu KSC etiquette?quote:
Blijf dan voortaan van dat knopje af!!quote:Op zondag 23 november 2008 20:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik drukte op zoeen knop, had ik opeens het topic dichtgemaakt.
Moest toen maar een nieuwe aanmaken, ook zo lullig als mensen zonder opitc zitten.
Welnee, er zijn nog zuidelijkere zuiderlingen. Boze tongen beweren dat het tot Oostenrijk doorgaat.quote:Op zondag 23 november 2008 20:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
MPG en ik komen uit Venlo, dan mag ik zoiets toch gewoon zeggen? (of overtreed ik nu KSC etiquette?)
zelf culinair met pasta / groente....quote:Op zondag 23 november 2008 20:24 schreef DaMart het volgende:
Koken uit potjes... ik doe zelden anders!
ik doe nietsquote:Op zondag 23 november 2008 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Cali kap eens met dat stalken van die huisgenoot
whehequote:Op zondag 23 november 2008 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Cali kap eens met dat stalken van die huisgenoot
Zo'n hond ben ik dan weer welquote:Op zondag 23 november 2008 20:28 schreef Californium het volgende:
[..]
ik doe nietsik zit te fokken
dacht je nu echt dat ik ging proberen haar omelet te laten mislukken
Misschien kun je ondertussen even in de meterkast de gaskraan dichtdraaien?quote:Op zondag 23 november 2008 20:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoe cool zou dat zijn... stiekem extra zout ofzo in d'r omelet gooienquote:
quote:
we koken op electrischquote:Op zondag 23 november 2008 20:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien kun je ondertussen even in de meterkast de gaskraan dichtdraaien?.
Dan even de stroom uitschakelen dus! Zit huisgenote én in het donker, én haar eten wordt niet gaar. Wel even een zaklantaarn pakken eerst dan hè!quote:
HAha, wat huisgenoten en vrienden een oor aannaaien betreft, ben ik echt een klootzak.quote:Op zondag 23 november 2008 20:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe cool zou dat zijn... stiekem extra zout ofzo in d'r omelet gooien
Je opende ook al een KLB topic omdat ze d'r poes niet veegde.quote:Op zondag 23 november 2008 20:28 schreef Californium het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |