Sneeuw die blijft sneeuwen ookquote:Op zondag 23 november 2008 14:06 schreef marcb1974 het volgende:
Sneeuw die niet blijft liggen is raar
stiekem wel jaquote:Op zondag 23 november 2008 14:00 schreef eer-ik het volgende:
Ik neem aan dat je TT bedoelt?
Het blijft ondertussen liggen ook nog eensquote:
Volgens mij niet.quote:Op zondag 23 november 2008 14:32 schreef DaMart het volgende:
Muck! Zijn de spoorwegen nog zo aardig om je naar het oosten te laten komen vandaag?
ik hoop het van harte, maar ik heb er eerlijk gezegd een beetje een hard hoofd inquote:Op zondag 23 november 2008 14:32 schreef DaMart het volgende:
Muck! Zijn de spoorwegen nog zo aardig om je naar het oosten te laten komen vandaag?
* DaMart duimt hard voor Muck.quote:Op zondag 23 november 2008 14:41 schreef Muck het volgende:
[..]
ik hoop het van harte, maar ik heb er eerlijk gezegd een beetje een hard hoofd in
Jij werkt echt teveel...quote:Op zondag 23 november 2008 14:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Ik zit nu op kantoor, maar er rijdt heel weinig vandaag.
Ik zou naar alphen gaan maar dat gaat ook al niet door
ah, greatquote:Op zondag 23 november 2008 14:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Ik zit nu op kantoor, maar er rijdt heel weinig vandaag.
Ik zou naar alphen gaan maar dat gaat ook al niet door
Volgens mij is de avatar van KG kapot in de OP.quote:Op zondag 23 november 2008 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ik weet het niet hoor, maar volgens mij gaat er iets niet goed met de OP. Al een tijdje trouwens
En daarom wordt de onderste rij verkeerd uitgelijnd zeg maar? OKeequote:Op zondag 23 november 2008 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij is de avatar van KG kapot in de OP.
de mijne brengt me net een paar knakworstjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |