Geen woorden maar dadenquote:Op zondag 23 november 2008 12:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja dag, je gaat ons eerst maar eens alles vertellen over die hete seks.
quote:Op zondag 23 november 2008 13:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lunch? Ik heb net mijn ontbijt pas op.
Het gebeurt me niet vaak, maar 3 uur geleden sliep ik nogquote:Op zondag 23 november 2008 13:12 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
die had ik er 3 uur geleden al in zitten
zon met blauwe lucht....quote:Op zondag 23 november 2008 13:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het gebeurt me niet vaak, maar 3 uur geleden sliep ik nog.
Het sneeuwt hier trouwens.
Tofquote:Op zondag 23 november 2008 13:16 schreef Californium het volgende:
donderdag worden de kerstlichtjes in de stad trouwens aangedaanmet vuurwerk enzo erbij en dan begint de maand duurende (!) kerstmarkt
![]()
Bestaan er tpoics die niet in 1 dag vol zijn?quote:Op zondag 23 november 2008 12:11 schreef Pheno het volgende:
Sjees, we negeren je juist omdat je moet studeren, ga je zelf de boel volspammen. Topics hoeven niet in 1 dag vol hoor
Sneeuw die blijft sneeuwen ookquote:Op zondag 23 november 2008 14:06 schreef marcb1974 het volgende:
Sneeuw die niet blijft liggen is raar
stiekem wel jaquote:Op zondag 23 november 2008 14:00 schreef eer-ik het volgende:
Ik neem aan dat je TT bedoelt?
Het blijft ondertussen liggen ook nog eensquote:
Volgens mij niet.quote:Op zondag 23 november 2008 14:32 schreef DaMart het volgende:
Muck! Zijn de spoorwegen nog zo aardig om je naar het oosten te laten komen vandaag?
ik hoop het van harte, maar ik heb er eerlijk gezegd een beetje een hard hoofd inquote:Op zondag 23 november 2008 14:32 schreef DaMart het volgende:
Muck! Zijn de spoorwegen nog zo aardig om je naar het oosten te laten komen vandaag?
* DaMart duimt hard voor Muck.quote:Op zondag 23 november 2008 14:41 schreef Muck het volgende:
[..]
ik hoop het van harte, maar ik heb er eerlijk gezegd een beetje een hard hoofd in
Jij werkt echt teveel...quote:Op zondag 23 november 2008 14:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Ik zit nu op kantoor, maar er rijdt heel weinig vandaag.
Ik zou naar alphen gaan maar dat gaat ook al niet door
ah, greatquote:Op zondag 23 november 2008 14:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Ik zit nu op kantoor, maar er rijdt heel weinig vandaag.
Ik zou naar alphen gaan maar dat gaat ook al niet door
Volgens mij is de avatar van KG kapot in de OP.quote:Op zondag 23 november 2008 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ik weet het niet hoor, maar volgens mij gaat er iets niet goed met de OP. Al een tijdje trouwens
En daarom wordt de onderste rij verkeerd uitgelijnd zeg maar? OKeequote:Op zondag 23 november 2008 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij is de avatar van KG kapot in de OP.
de mijne brengt me net een paar knakworstjesquote:
Lievvvvvquote:Op zondag 23 november 2008 16:14 schreef Muck het volgende:
[..]
de mijne brengt me net een paar knakworstjes
Andijviestamppotquote:Op zondag 23 november 2008 16:13 schreef Californium het volgende:
zo!
Nu weer verder lezen....
Wat ik wou eten als ik met kerst thuis was
Erwtensoep, mama's andijviestampot.... Taco's
mijn mams maakt de beste andijviestampot everquote:Op zondag 23 november 2008 16:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Andijviestamppot.
Dat wordt mijn diner vanavond... met braadworst.
Mijn moeder koopt ongeveer al mijn klerenquote:
same herequote:Op zondag 23 november 2008 16:29 schreef Californium het volgende:
[..]
mijn mams maakt de beste andijviestampot evertenminste vind ik
ik maak het daarom ook NOOIT zelf
omdat ik weet dat het toch waardeloos zou zijn in vergelijking met die van mams
Da's makkelijk:quote:
denk jij dat?quote:Op zondag 23 november 2008 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's makkelijk:
Ik liep naar de spiegel. Ging er voor staan. Keek er eens in. En ik dacht: "Wat een knappe meid toch eigenlijk."
preciesquote:Op zondag 23 november 2008 16:58 schreef HostiMeister het volgende:
Reflectieverslag op HLO:
Ik dacht wauw, ik heb echt wat geleerd van 'bla bla'; dankzij 'bla bla' heb ik nu de competentie 'blaat' helemaal onder de knie, het was een goede opdracht.
Zo heb ik mijn reflectieverslag voor mijn stage gescheven, terwijl er twee mensen tegelijk in mijn oor aan het tetteren warren... binnen 5 minuten klaar, ik dacht ach heb ik iig wat. Docent zei dat dat de reden was waarom reflectieverslagen zin hadden, beste wat ie gelezen had dat blok.quote:
ga ik onthoudenquote:Op zondag 23 november 2008 17:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo heb ik mijn reflectieverslag voor mijn stage gescheven, terwijl er twee mensen tegelijk in mijn oor aan het tetteren warren... binnen 5 minuten klaar, ik dacht ach heb ik iig wat. Docent zei dat dat de reden was waarom reflectieverslagen zin hadden, beste wat ie gelezen had dat blok.
Oh ja daar had ik wat over gezegd geloof ik he?quote:
Ik wacht geduldig Flesquote:Op zondag 23 november 2008 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja daar had ik wat over gezegd geloof ik he?
quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(query_failed)
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
volgens mij heb je dat er niet ingezetquote:Op zondag 23 november 2008 16:58 schreef HostiMeister het volgende:
Reflectieverslag op HLO:
Ik dacht wauw, ik heb echt wat geleerd van 'bla bla'; dankzij 'bla bla' heb ik nu de competentie 'blaat' helemaal onder de knie, het was een goede opdracht.
Zit jij nou ook al hier?quote:Op zondag 23 november 2008 17:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo heb ik mijn reflectieverslag voor mijn stage gescheven, terwijl er twee mensen tegelijk in mijn oor aan het tetteren warren... binnen 5 minuten klaar, ik dacht ach heb ik iig wat. Docent zei dat dat de reden was waarom reflectieverslagen zin hadden, beste wat ie gelezen had dat blok.
Eensquote:Op zondag 23 november 2008 17:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zit jij nou ook al hier?
Kut SES volk
* gaat wel weer en neemt zijn huiswerk meequote:Op zondag 23 november 2008 17:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zit jij nou ook al hier?
Kut SES volk
goed zo! ga maar ergens anders vertellen hoe 'geweldig' jouw reflectie wel niet wasquote:Op zondag 23 november 2008 18:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
* gaat wel weer en neemt zijn huiswerk mee
Oja! en HOAX!! jij maakt gaan huiswerkquote:Op zondag 23 november 2008 18:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ergens problemen mee joh?quote:Op zondag 23 november 2008 18:01 schreef Californium het volgende:
[..]
goed zo! ga maar ergens anders vertellen hoe 'geweldig' jouw reflectie wel niet was
ineens ergens binnen komen vallen om even te zeggen hoe geweldig JOUW reflectie wel niet was...quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 18:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je er niet zo veel van, was ff aan het aantonen hoe debiel reflecties zijn en hoe geweldig zwaar men er aan tilt op het HLO.quote:Op zondag 23 november 2008 18:03 schreef Californium het volgende:
[..]
ineens ergens binnen komen vallen om even te zeggen hoe geweldig JOUW reflectie wel niet was...
de arrogantie druipt ervanaf
quote:Op zondag 23 november 2008 18:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je er niet zo veel van, was ff aan het aantonen hoe debiel reflecties zijn en hoe geweldig zwaar men er aan tilt op het HLO.
is goed, meis. Ben al weg johquote:Op zondag 23 november 2008 18:10 schreef Californium het volgende:
[..]
volgens mij begrijp jij er juist niets van
![]()
maar dat heb ik reeds al vaker gezegd dus die discussie ga ik verder niet meer aan![]()
quote:Op zondag 23 november 2008 18:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
is goed, meis. Ben al weg joh
wat?quote:
Lepelquote:
http://www.ns.nl/actuele-vertrektijden/main.link?POST_AUTOCOMPLETE=%2Freisplanner-v2%2Fautocomplete.ajax&SITESTAT_ELEMENTS=sitestatElements&station=utrecht+centraalquote:Op zondag 23 november 2008 18:24 schreef Muck het volgende:
eej eer-ik, rijden de treinen alweer een beetje?
hmm, dan ga ik het zometeen gewoon proberenquote:Op zondag 23 november 2008 18:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
http://www.ns.nl/actuele-vertrektijden/main.link?POST_AUTOCOMPLETE=%2Freisplanner-v2%2Fautocomplete.ajax&SITESTAT_ELEMENTS=sitestatElements&station=utrecht+centraal
Weinig problemen tussen utrecht-Nijmegen volgens mij.
Andijvie is lekkah!quote:Op zondag 23 november 2008 18:27 schreef DaMart het volgende:
Mijn eigen andijviestamppot smaakte overigens ook prima!
Internetten bij je schoonouders?quote:
Maar Muck moet de andere kant op hèquote:Op zondag 23 november 2008 18:31 schreef eer-ik het volgende:
Vanmiddag nog niet.
Wilde naar Alphen gaan maar dat ging niet door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |