quote:Op zondag 23 november 2008 20:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan even de stroom uitschakelen dus! Zit huisgenote én in het donker, én haar eten wordt niet gaar. Wel even een zaklantaarn pakken eerst dan hè!
Had ik het vandag nog over met mijn huisgenoot toen die andere onder de douche stondquote:Op zondag 23 november 2008 20:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
HAha, wat huisgenoten en vrienden een oor aannaaien betreft, ben ik echt een klootzak.
Ik kan dat gerust een van m'n grootste hobby's noemen.
Waar is trouwens die nog zuiderlijke zuid-oosteling die rond de evenaar woont?quote:Op zondag 23 november 2008 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, er zijn nog zuidelijkere zuiderlingen. Boze tongen beweren dat het tot Oostenrijk doorgaat.
Als gebied de eerlijkheid te zeggen dat 'ie dat bij mij nog niet gedaan heeft. Ben ik dan geen vriend?!quote:Op zondag 23 november 2008 20:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
HAha, wat huisgenoten en vrienden een oor aannaaien betreft, ben ik echt een klootzak.
Ik kan dat gerust een van m'n grootste hobby's noemen.
Jij eet niet zo vaak bij mij, of ik bij jou.quote:Op zondag 23 november 2008 20:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Als gebied de eerlijkheid te zeggen dat 'ie dat bij mij nog niet gedaan heeft. Ben ik dan geen vriend?!Huisgenoot in ieder geval niet
quote:Op zondag 23 november 2008 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je opende ook al een KLB topic omdat ze d'r poes niet veegde.
quote:Op zondag 23 november 2008 20:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had ik het vandag nog over met mijn huisgenoot toen die andere onder de douche stond
Ik ga binnekort nog een deur dicht-duct-tapen
quote:Op zondag 23 november 2008 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je opende ook al een KLB topic omdat ze d'r poes niet veegde.
Ja dat wordt awesome, wakker worden en dan tegen een mep ducttape aankijken als je je deur open maakt. Jij nog suggesties?quote:
indahquote:Op zondag 23 november 2008 20:34 schreef OA het volgende:
Waar is trouwens die nog zuiderlijke zuid-oosteling die rond de evenaar woont?
quote:Op zondag 23 november 2008 20:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja dat wordt awesome, wakker worden en dan tegen een mep ducttape aankijken als je je deur open maakt. Jij nog suggesties?
Nou liever niet, een van me huisgenootjes is een klein schattig meisje en die andere is een lompe vent, die kan wel tegen een tikquote:Op zondag 23 november 2008 20:40 schreef eer-ik het volgende:
whehe, wat maakt die Nick Cave een wazige muziek dan.
[..]
Daar moet ik eens even over nadenken.
Mag het ook echt kut zijn?
En/of een klein beetje pijn doen?
quote:Op zondag 23 november 2008 20:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Smoesjes! Volgens mij ben je gewoon blij om mij te zien!![]()
.
ok, dan niet pijn.quote:Op zondag 23 november 2008 20:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou liever niet, een van me huisgenootjes is een klein schattig meisje en die andere is een lompe vent, die kan wel tegen een tik
En Nick Cave
Nee inderdaad. Moet ff verandering in komenquote:Op zondag 23 november 2008 20:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jij eet niet zo vaak bij mij, of ik bij jou.
Niet echt " tijd" voor gehad
Zo duur?quote:Op zondag 23 november 2008 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
indah![]()
Die is natte geile aziaatjes aan het volblaffen voor 17 cent per uur
Wanneer is je herkansing Nederlands?quote:Op zondag 23 november 2008 20:45 schreef HostiMeister het volgende:
kut is leuk, zolang het geen langdurige schade berokkend
Jij komt ook uit SES hè? Wanneer staan de d's en t's in je lesrooster gepland?quote:Op zondag 23 november 2008 20:45 schreef HostiMeister het volgende:
quote:Op zondag 23 november 2008 20:49 schreef HostiMeister het volgende:
dank jullie, ik ben normaal degene die mensen verbeterdtd
Koekje van eigen deegquote:Op zondag 23 november 2008 20:49 schreef HostiMeister het volgende:
dank jullie, ik ben normaal degene die mensen verbeterdtd
Zou het?quote:Op zondag 23 november 2008 20:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
Die jongens komen wel weer terug OA, net als eer-ik
Dank je homeboy, swa. Peace out ngga * boksquote:
ga nu maar weg poepstampertquote:Op zondag 23 november 2008 20:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dank je homeboy, swa. Peace out ngga * boks
quote:
Vast wel.quote:
Tuurlijkquote:
quote:Op zondag 23 november 2008 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wanneer is je herkansing Nederlands?
Heerlijk. PWND!!!quote:Op zondag 23 november 2008 20:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij komt ook uit SES hè? Wanneer staan de d's en t's in je lesrooster gepland?
Het geeft ook geen schade.quote:Op zondag 23 november 2008 20:45 schreef HostiMeister het volgende:
Klinkt awesome, deel je gedachtenquote:Op zondag 23 november 2008 20:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het geeft ook geen schade.
Maar gewoon wat dingen die echt niet relaxed zijn voor betrokkene als je net opstaat
awwww,quote:Op zondag 23 november 2008 21:17 schreef DaMart het volgende:
En toen bracht Sint de KSC
Een tof cadeau, ze post nu mee
Want ja daar is ze, onze eigen Muck
Nu kan onze avond niet meer stuk!
Ik dicht alleen topics eigenlijkquote:Op zondag 23 november 2008 21:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dichten voor Muck, dat zal niet vaak voorkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |