Ja kom maar, Wel over de post want mijn i-net is niet zo snel.quote:Op zondag 23 november 2008 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog wat mp3's nodig? Ik wil er vanaf, heb er wat teveel
WTF!quote:Op zondag 23 november 2008 21:44 schreef eer-ik het volgende:
godverdomme, de zender is verneukt.
geen beeld meer.
valt meequote:Op zondag 23 november 2008 21:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Serieus?! EindelijkDat moet een woeste tijd worden
Ik zie het wel wanneer 'ie op mininova staat, dan ga ik daarna lekker genieten. Ik trek het veel sneller binnen nuquote:
Sneller?quote:Op zondag 23 november 2008 22:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik zie het wel wanneer 'ie op mininova staat, dan ga ik daarna lekker genieten. Ik trek het veel sneller binnen nu
whehe.quote:Op zondag 23 november 2008 22:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heerlijk dat je er weer bent Dirk, m'n postcount schiet omhoog zo!
Nou ja, je draait weer lekker mee, dacht ik zo. Ik ben er ook niet heel vaak, maar als jij er bent dan wil ik nog wel eens wat meer postenquote:Op zondag 23 november 2008 22:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe.
ben er niet zo vaak bij denk ik hoor. even een uitschietertje vandaag.
quote:Op zondag 23 november 2008 22:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nou ja, je draait weer lekker mee, dacht ik zo. Ik ben er ook niet heel vaak, maar als jij er bent dan wil ik nog wel eens wat meer posten
truste caliquote:
Let me know, ik ben wel benieuwd. Maar ja, het is wel met andere presentatoren en dat is juist de kracht van Top Gearquote:Op zondag 23 november 2008 22:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
k vraag me af hoe TG Australia is.
Effe EP downloaden.
Dank voor deze mededeling...quote:Op zondag 23 november 2008 22:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nou ja, je draait weer lekker mee, dacht ik zo. Ik ben er ook niet heel vaak, maar als jij er bent dan wil ik nog wel eens wat meer posten
Een zooi albums in mijn map, maar ik weet niet of het er allemaal nog staat. Ik heb het in ieder geval niet weggehaald. Als ik iets upload, flikker ik het in mijn map, standaard!quote:Op zondag 23 november 2008 22:28 schreef eer-ik het volgende:
tim, wat had je nou waar op m'n server gezet?
moet 't nog downloaden maar dacht er nu pas aan
Er staat niks in jouw map namelijk.quote:Op zondag 23 november 2008 22:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Een zooi albums in mijn map, maar ik weet niet of het er allemaal nog staat. Ik heb het in ieder geval niet weggehaald. Als ik iets upload, flikker ik het in mijn map, standaard!
Zal ik happenquote:
Zoiets dacht ik al gezien te hebben laatst ja, ik zal het zo ff opgooienquote:Op zondag 23 november 2008 22:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Er staat niks in jouw map namelijk.
Hij hapt!quote:Op zondag 23 november 2008 22:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zal ik happenHet is meer dat we allemaal een stuk uitvoeriger spuien als eer-ik er is, snap je?
Jwtquote:Op zondag 23 november 2008 22:37 schreef MPG het volgende:
Zo met OA en eer-ik zit het oude tempo er weer in.
En natuurlijk schiet de kwaliteit de lucht in.
Ik heb het hier ook vaak.quote:Op zondag 23 november 2008 22:38 schreef OA het volgende:
Mijn quickquote werkt thuis niet meermaar op beide reacties =>
De quickquote is gewoon ontzettend traagquote:Op zondag 23 november 2008 22:38 schreef OA het volgende:
Mijn quickquote werkt thuis niet meermaar op beide reacties =>
squote:Op zondag 23 november 2008 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
De quickquote is gewoon ontzettend traag.
Trustenquote:Op zondag 23 november 2008 22:42 schreef eer-ik het volgende:
heel fok is hier traag trouwens
mandin dus
jo
Ik gooi ff die shit er opquote:Op zondag 23 november 2008 22:42 schreef eer-ik het volgende:
heel fok is hier traag trouwens
mandin dus
jo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |