quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:23 schreef MeneerUil het volgende:
Hallo,
Ik ben de man van Owlet, en ik wilde even laten weten dat we inmiddels een dochter rijker zijn. Het hele verhaal zal Owlet hier binnenkort vertellen, maar moeder en kind maken het goed, ze zijn nog in het ziekenhuis ter observatie.
Mijn vrouw kan bevallen als een pro!
volgens haar ticker was t nog 6 dagen geloof ikquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Is dat uiltje nou gewoon op de uitgerekende dag geboren?
Gefeliciteerd uilengezinnetje![]()
Ja dat gaat hier ook zo! Micha heeft de baby daardoor nog helemaal niet gevoeld. Bij Noah was het ook precies zo. Duurde best lang voordat anderen (ook mijn zus bijv.) hem konden voelen. Ach ja, als deze baby net zo leuk wordt als Noah is dan teken ik ervoorquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:07 schreef DJMO het volgende:
hebben jullie ook wel eens dat de baby bij jullie echt super druk is, maar als papa zijn hand op je buik legt hij (of zij) gelijk rustig is??? hier is het net alsof junior begrijpt dat wanneer papa's hand eraan te pas komt hij te druk is en rustiger moet doen omdat mama gek wordt van hem(zo is het nu dan he, toen junior nog niet zo groot was, schopte hij papa ook rustig weg) of zou hij gewoon verstoppertje spelen voor papa??
Het is een openbaar forum he, dusquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:27 schreef Mibos2 het volgende:
Ja maar, ja maar tex? Mag ik nog wat zeggen dan???
wat ik me dan afvraag... als jij je handen op je buik legt, verstopt t kindje zich dan ook?quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:29 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ja dat gaat hier ook zo! Micha heeft de baby daardoor nog helemaal niet gevoeld. Bij Noah was het ook precies zo. Duurde best lang voordat anderen (ook mijn zus bijv.) hem konden voelen. Ach ja, als deze baby net zo leuk wordt als Noah is dan teken ik ervoorDat voelen komt vanzelf wel een keer!
Maar ik denk niet dat het aan ons is om te beoordelen wanneer iets gegrond is of niet. Daar zijn toch ook vk's en artsen voor? Hier vinden mensen misschien dat Reinhilde zich een beetje aanstelt, want je weet vantevoren dat een zwangerschap max 42 weken kan duren. Maar wij kunnen ook niet voelen hoe het voor Reinhilde voelt. En als het onverantwoord is om Reinhilde eerder dan 42 weken in te leiden, wordt dat vast niet gedaan.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:33 schreef Mibos2 het volgende:
Doe het gewoon:
Er is niemand die zegt dan inleiden slecht is ook niet met veertig weken maar dan is het meestal met een gegronde reden en niet omdat de moeder ongeduldig is.
nee bij mij juist niet, hij volgt echt mijn handen waar ik ze neerleg, vooral 's avonds als ik op bed lig op mijn zij, en dan roep ik manlief erbij, en meteen is het stilquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat ik me dan afvraag... als jij je handen op je buik legt, verstopt t kindje zich dan ook?
Ik noemde jouw naam dan wel niet, maar jouw naam had bij die van Carmella en Raissa mogen staan hoor! Voor zover ik me er iets bij voor kan stellen wat je nu doormaakt, snap ik helemaal dat je niet op een roze wolkje zit, maar dat er juist een grote donkergrijze wolk boven je hangt. Ik vond de tijd naar de 12 weken en 20 weken echo al kruipen, maar voor jou lijkt het me helemaal een slopende tijd.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:40 schreef marlieske het volgende:
Achja Tex ik begrijp je helemaal hoor over je opmerking van het klagen, kwaaltjes en de negatieve dingen.
Ik had ook liever alleen maar leuke dingen gepost, ik wil niet klagen en ik wil genieten, god mag weten hoe graag ik dat nu zou doen.... heb namelijk verder totaal geen kwaaltjes ofzo en het ging verdomme zo goed.
Ik snap het wel maar kan het ff niet helpen dat mijn post niet het jubelen en jompelen waard zijn.
Ik hoop dat over een paar weken dubbel en dwars in te kunnen halen en hoop dat als mensen zich aan mijn post storen of niets steunends willen/kunnen zeggen er snel overheen lezen.
Thnx Mibos2nee niet wat ik wilde horen maar ergens wel verwacht ofzo vandaar dat ik een vriendin had opgezocht zodat ik de uitslag niet alleen hoefde aan te horen.
Whehehee, ging het maar zo snelquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:56 schreef Mibos2 het volgende:
He ik dacht je komt melden dat je hummel er is!!!
Misschien ben ik gewoon gezegend met (tot nu toe) weinig kwaaltjesquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:41 schreef Dakota het volgende:
ik las ergens 'genieten'van je zwangerschap
als je het mij vraagt is er weinig positiefs aan zwanger zijn toch?
het is fijn dat er een kleintje in je buik groeit en dat het een goed coconnetje is voor hem/haar.
maar striae, krampen,maagzuur,misselijkheid,vraatzucht, hormonen, dik worden, bekkeninstabiliteit,hartkloppingen,hyperventilatie,haaruitval,puisten,vergiftiging,blaasontsteking,bloedverlies en ga zo maar door
sla ik liever over
Ik geniet wel gewoon van de baby als ze er is
dat is waarquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:59 schreef huuphuup het volgende:
Owlet, meneer Uil en Ronja gefeliciteerd met het uilskuikentje!!![]()
![]()
![]()
Marlieske, even een dikke knuffel en veel sterkte. Vervelend dat de uitslag niet is waar je op gehoopt had. Sterkte met wachten op de rest van de testjes en ik denk aan je![]()
@Dakota... jamaar... jij geniet toch van bleek? Das dan toch ook genieten van je zwangerschap?![]()
Tja 1 dec. de punctie en dan 8 dec. de voorlopige uitslag van de sneltest, en 22 dec. de complete uitslag.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:50 schreef Fuente het volgende:
Marliesje, jeetje, 1 op 15.. kan me indenken dat dat slikken is! En hoe nu verder? Wat gebeurt er nu?
je slijmvliezen gaan aan gort tijdens je zwangerschap dus verkoudheid is wel een kwaalquote:Op vrijdag 21 november 2008 17:00 schreef texelonia het volgende:
[..]
Misschien ben ik gewoon gezegend met (tot nu toe) weinig kwaaltjesDe bekkenpijn word ik ook niet vrolijk van, Maar dat zorgt er niet voor dat ik niet van m'n zwangerschap geniet. Mijn buik ben blij dat die weer wat dikker wordt en ik straks trots met een toeter kan rondlopen (tot ie zo groot is dat het lichamelijk zwaar wordt ongetwijfeld). Die vraatzucht, hormonen, zelfs de maagzuur kan ik nu (nog) om lachen. Misschien omdat dat me echt het gevoel geeft dat ik zwanger ben.
En ik bedoel ook absoluut niet dat er niet geklaagd mag worden hoor! Tuurlijk zitten er vervelende kanten aan zwanger zijn, eigenlijk is het maar een lastige en ongemakklijke (voor de een wat erger dan de ander) toestand waarin je je 9 maanden (en daarna eigenlijk ook nog) lang in bevindt. Maar het lijkt af en toe wel alsof er een dagelijkse update wordt gedaan met hoeveel pijntjes/kwaaltjes/hoestbuien iemand vandaag heeft. En de helft van de dingen die worden genoemd hebben mijn inziens niet eens veel met zwanger zijn te maken, maar is dan bijv. gewoon een verkoudheid. Dat dat extra vervelend kan zijn als je zwanger bent snap ik. Maar moet daar 3 keer per dag een update over worden gegeven?
Okay misschien overdrijf ik een ietsiepietsieMaar wat mij betreft zou het geklaag iets minder mogen, en de leukere dingen iets meer. Maar misschien ligt het ook wel gewoon aan mij, ben ik de enige daar in
quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:01 schreef Dakota het volgende:
[..]
dat is waar
en tegenwoordig ook van wasmiddel maar daar gaat je neus van kapot maar kan verder geen kwaad volgens de dokter (heb het opgebiecht)
Ik snuif aan alles tegenwoordig
mn vriend durft al niet meer te bukken (is 2.02 meter) omdat ik dan aan zijn haar trek en er aan ga snuiven (shampoo)
alleen afwasmiddel is vies
Hmm, ik kan niet breien en lust geen thee. Ok, taartjes dan weer welquote:Op vrijdag 21 november 2008 17:06 schreef Dakota het volgende:
[..]
je slijmvliezen gaan aan gort tijdens je zwangerschap dus verkoudheid is wel een kwaal
Maarre voor de 1 is het fijn voor de ander een hel idd.
ik ben normaal ontzettend sportief en een spring in t veld. Ik voel me nu al maanden zwaar beperkt .
Nu er ook nog bedrust bij is gekomen vind ik het helemaal vervelend.
Ik snap dat breinaaldentaartjesentheemensen lekker knus met de bolle buik op de bank 'cocoonen' en erg gelukkig zijn en de kleine kwaaltjes omarmen.
ikzelf kan niet wachten tot ik weer aan een rekstok hang
weetikweetikquote:Op vrijdag 21 november 2008 17:13 schreef Igraine het volgende:
[..]
Hmm, ik kan niet breien en lust geen thee. Ok, taartjes dan weer wel![]()
Ik begrijp best dat je je beperkt voelt, ik ben zelf ook altijd in de weer. Daarom kreeg ik vorige week ook op m'n kop van de vk toen ze vroeg hoe druk ik nog was. Maar tot die tijd heb ik me eigenlijk niet zo beperkt gevoeld. Ondanks alle (kleine) kwaaltjes kon en deed ik alles gewoon nog. Nou ja, behalve sporten dan, dat heb ik inderdaad een maand of zes geleden al op moeten geven. Jammer, maar helaas.
Dat je minder klaagt wil niet zeggen dat je alleen maar als een gezapige muts op de bank hangt.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:23 schreef MeneerUil het volgende:
Mijn vrouw kan bevallen als een pro!
Klinkt heel herkenbaar Mibos, zo voel ik me al een aantal weken. Ik post vaak met wat tegenzin over mezelf, omdat ik zo weinig positieve updates kan geven als iemand vraagt hoe het gaat, dus hou ik het liever een beetje voor me, dan blijf ik zelf een stuk positiever en lees/schrijf ik hier gewoon lekker mee met anderen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:27 schreef Mibos2 het volgende:
Daarom heb ik een poosje minder gepost toen het met mij echt niet goed ging. Ik deed mezelf en andere imo geen plezier om hier te komen melden dat mijn hart maar weer eens op hol ging, filmpjes nooit goed waren of de kleine te weinig vruchtwater had enz. Elke dag hetzelfde zou me zelf depressief maken en dat heb ik nooit toegelaten.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:28 schreef RockabeIIa het volgende:
Wordt er nu geklaagd over het klagen?
Waarom nou weer bij mij?quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:28 schreef RockabeIIa het volgende:
Wordt er nu geklaagd over het klagen? Dan ga ik bij BE klagen dat er geklaagd wordt over het klagen!
Er is een nieuw beepje
dan kan jij ook weer ergens over klagenquote:Op vrijdag 21 november 2008 17:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Waarom nou weer bij mij?
Ik haat klagen!Dakota, je maakt me nieuwsgierig!
ik durf niet meer te klagenquote:
Weet je eigenlijk wel wat ze met je urine doen bij Moeders voor Moeders? Ze gebruiken het HDG eruit voornamelijk om afslankpillen van te makenquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:39 schreef Rabsadani het volgende:
Even iets heel anders he, toen ik nog lurker was () las ik een keertje dat iemand zenuwachtig werd van het bezoek van Moeders voor Moeders, omdat ze gingen testen of ze wel écht zwanger was (en stel je voor dat..!)... daar moest ik destijds erg om lachen.
Nu kan ik me er nog in vinden ookIk zie al helemaal voor me dat er ineens maar één streepje verschijnt als ze zo langskomt...
Het is HCG en het wordt niet voornamelijk gebruikt voor afslankmiddelen (geen pillen, overigens, maar injecties). Het wordt voornamelijk gebruikt om vrouwen te helpen die hormoonstimulatie nodig hebben om zwanger te kunnen worden. Een heel goed doel dus.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Weet je eigenlijk wel wat ze met je urine doen bij Moeders voor Moeders? Ze gebruiken het HDG eruit voornamelijk om afslankpillen van te maken. Voor mij reden om het (voorlopig) niet te willen.
HCG, bedoel ik ja. Ik heb begrepen dat meer dan de helft ervan voor afslankpillen gebruikt wordt, ik wil me tzt wel eerst daar goed over laten inlichtenquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is HCG en het wordt niet voornamelijk gebruikt voor afslankmiddelen (geen pillen, overigens, maar injecties). Het wordt voornamelijk gebruikt om vrouwen te helpen die hormoonstimulatie nodig hebben om zwanger te kunnen worden. Een heel goed doel dus.
http://www.moedersvoormoeders.nl/quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
HCG, bedoel ik ja. Ik heb begrepen dat meer dan de helft ervan voor afslankpillen gebruikt wordt, ik wil me tzt wel eerst daar goed over laten inlichten.
Vooral doen alvorens iets te roepen!quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
HCG, bedoel ik ja. Ik heb begrepen dat meer dan de helft ervan voor afslankpillen gebruikt wordt, ik wil me tzt wel eerst daar goed over laten inlichten.
Jaaaaa dat doet ze hier ook! Best stom soms als je iets wilt laten voelenquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:07 schreef DJMO het volgende:
hebben jullie ook wel eens dat de baby bij jullie echt super druk is, maar als papa zijn hand op je buik legt hij (of zij) gelijk rustig is??? hier is het net alsof junior begrijpt dat wanneer papa's hand eraan te pas komt hij te druk is en rustiger moet doen omdat mama gek wordt van hem(zo is het nu dan he, toen junior nog niet zo groot was, schopte hij papa ook rustig weg) of zou hij gewoon verstoppertje spelen voor papa??
Ja eerst was ik er wel van geschrokken, kreeg geen telefoontje maar een brief dat ik nog een keer bloed moest prikken. Met rare medische termen erin.. en woorden als excuses dat we u bezorgd maken.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:49 schreef Brighteyes het volgende:
He wat naar A-E.Fijn dat ze er bovenop zitten wel.
Ja dat wil in Spanje nog wel eens gemaakt worden ja, maar hier echt niet. Gewoon even googlen of navragen bij Moeders voor Moeders.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:07 schreef DJMO het volgende:
igraine en cattie zijn idd ook verdacht stil.. datumdrieling???
Bij mij begon de mevrouw er zelf over: dat het soms zo misbruikt wordt, maar dat Moeders voor Moeders daar dus helemaal niet achter staat. Vond het een fijn en eerlijk verhaal.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Weet je eigenlijk wel wat ze met je urine doen bij Moeders voor Moeders? Ze gebruiken het HDG eruit voornamelijk om afslankpillen van te maken. Voor mij reden om het (voorlopig) niet te willen.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:41 schreef Fuente het volgende:
Cattie, dat klinkt helemaal mega goed!
Had ik jou al gefeliciteerd? Ik weet het echt niet meer.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:29 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ja dat gaat hier ook zo! Micha heeft de baby daardoor nog helemaal niet gevoeld. Bij Noah was het ook precies zo. Duurde best lang voordat anderen (ook mijn zus bijv.) hem konden voelen. Ach ja, als deze baby net zo leuk wordt als Noah is dan teken ik ervoorDat voelen komt vanzelf wel een keer!
Mooi verwoord, hier wil ik me helemaal bij aansluiten.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:49 schreef Kersjes het volgende:
Owlet en de rest van de familie uil: hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van de nieuwe baby![]()
Heel veel plezier en geluk toegewenst met z'n 4-tjes![]()
Marlieske, da's geen fijn bericht... Sterkte met het wachten in onzekerheid de komende weken![]()
En even eenvoor alle zwangeren die pijn of ongemakjes hebben, bedrust moeten houden, zich zorgen maken, half vergaan van ongeduld of het inmiddels gewoon helemaal zat zijn
![]()
En voor de dames die nergens last van hebben en elke dag genieten van hun zwangerschap:![]()
Hopelijk blijft dat zo tot aan het eind!
en daar sluit ik me helemaal bij aan! Iedereen beleeft een zwangerschap op z'n eigen manier en de één heeft last van van alles en nog wat en de ander van bijna niks... dan is het toch eigenlijk niet meer dan logisch dat er zo verschillend gereageerd wordt??quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:10 schreef Fuente het volgende:
Pfff kom op allemaal zeg!
De 1 klaagt veel, de ander klaagt weinig. Als we nou allemaal gewoon lekker ons ding doen en vertellen, hoeft niemand zich druk te maken!
Ooh gelukkig eindelijk word wachten beloond, Miss_Sly ik kan geen woorden vinden hoe blij ik ben dit te mogen lezen, van harte meid.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:01 schreef miss_sly het volgende:
Jose, ik durfde me hier nog niet melden, maar toen jij zei dat we dan toch nog samen konden posten in Z&G dacht ik: jaaah, ik ga me toch meteen melden!!
Bij deze dus, voorzichtig, beduusd en erg gelukkig. Uitgerekende datum voorlopig 31 juli 2009.
Miss_Sly ik dacht even dat ik het woordje 'toen' zag ontbreken in je post, maar het is tegenwoordige tijd waar je over spreekt, je bent gewoon zwangerquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:01 schreef miss_sly het volgende:
Jose, ik durfde me hier nog niet melden, maar toen jij zei dat we dan toch nog samen konden posten in Z&G dacht ik: jaaah, ik ga me toch meteen melden!!
Bij deze dus, voorzichtig, beduusd en erg gelukkig. Uitgerekende datum voorlopig 31 juli 2009.
Wat onwijs geweldig!!!!!!quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:56 schreef miss_sly het volgende:
Dank voor het hartelijke welkom
Ik voel me prima, eigenlijk. Heb zo nu en dan krampjes, maar dat heb ik dus al anderhalve week en dat was een van de dingen waardoor ik dacht toch maar eens te gaan testen. En ik moet iedere nacht naar het toilet en ik slaap altijd door als ik niet zwanger benVerder niet misselijk of heel erg moe ofzo en vooral bezig bij te komen van de verbazing.
KOrtom, een ideale zwangerschap, so far![]()
Dank je, Loisquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:59 schreef Lois het volgende:
Miss_sly staat erbij
![]()
![]()
![]()
Owlet van harte gefeliciteerd met Avalon. Wat een prachtige naam!!
Wat een mooie naamquote:
t zou kunnen....quote:
ik zat al te kijken bij reinhilde zelf, maar zij heeft het verborgen staan ... voor de zekerheid maar een paarquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
t zou kunnen....
nixxx is ook al een tijdje niet meer online geweest laatste bezoek: 1 dag, 2 uur geleden.
k hoop t echt voor ze
liggen blijven jijquote:Op zaterdag 22 november 2008 22:46 schreef Dakota het volgende:
Avalonprachtig!
Hier rommelt het alweer
Pas als ze om de minuut komen dakota, dat is meestal het advies. en weeen zijn echt pijnlijk, niet zomaar harde buiken. Maar als je het niet vertrouwd moet je bellen natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:01 schreef Dakota het volgende:
met beide beentjes de lucht in, lalalalal
harde buiken om de 2.5 minuut, maar ze zijn niet pijnlijk hmm
verlos bellen of afwachten?
Dat vind ik ookquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:07 schreef Nijna het volgende:
Met jouw voorgeschiedenis zou ik gewoon even bellen.
Ja hoor. 1 uur en 3 kwartier voor mij terwijl ik ook rekende op lichtjaren (hoor mezelf nog roepen 'ik ben dan vast daaaagen aan het bevallen!') We horen het welquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:07 schreef Dakota het volgende:
mocht het losbarsten kan je beter gaan slapen en wachten op t nieuws van morgen..zo'n eerste bevalling duurt toch lichtjaren?
ik zal alles wat ik weet netjes doorgeven hierquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:13 schreef Dakota het volgende:
k, zo maar ff bellen dan.
en nu weer helemaal plat. als er niets aan de hand is meld ik me morgenochtend. ben ik aan t bevallen..dan eh horen jullie niets meer
(vast wel via maneki die door mijn zwager op de hoogte gehouden wordt)
Maar vooralsnog... ik hou mn benen bij elkaar
Houd die benen bij elkaar hoor!! de mijne ging zo snel dat ik amper tijd had om te zeggen dat ik persdrang voelde, en toen ik het zei de helft in de kamer het niet geloofde.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:07 schreef Dakota het volgende:
mocht het losbarsten kan je beter gaan slapen en wachten op t nieuws van morgen..zo'n eerste bevalling duurt toch lichtjaren?
Nog wel ja, maar als het écht begint houd je het echt niet meer tegenquote:Op zondag 23 november 2008 09:59 schreef Dakota het volgende:
gisteren ben ik echt bijna op de kop gaan hangen, ze kan wel drukken maar ik ben toch groter en sterker
puh
Gefeliciteerd! Ik duim met je mee dat alles deze keer gewoon goed gaat!!quote:Op zondag 23 november 2008 09:30 schreef Nijna het volgende:
Ik kom me heel voorzichtig hier melden, vanmorgen tweede streepje gepiest... Datum enzo kom ik wel melden na mn echo, ik wil eerst bewijs zien... (hopelijk gaat t nu gewoon goed...)
Hee Diaan!quote:Op zondag 23 november 2008 11:53 schreef Diaan73 het volgende:
En Jose, jij ook al bijna verlof, we hebben het bijna gelijktijdig!! Mijn verlof begint dinsdag om half 3en ik heb er zin in..... gisterenavond allemaal leuke afspraakjes gemaakt
Wanneer heb je de babyshower of heb je die al gehad? Zo ja, hoe was het?
quote:Op zondag 23 november 2008 14:48 schreef livelink het volgende:
Het is helemaal geen weer om er nu al uit te komen.
Toch niet in het babietjestopic hoop ikquote:Op zondag 23 november 2008 14:48 schreef livelink het volgende:
Ik zie net dat Reinhilde nog gepost heeft. Hoewel, ze zou niet de eerste zijn die ons op die manier om de tuin zou leiden. Maar ja, ik ga ervanuit dat je dus nog even geduld moet hebben. Dan geldt hetzelfde argument als voor Dakota's baby. Het is helemaal geen weer om er nu al uit te komen.
ik kan me overigens ook voorstellen dat ze zich niet zo prettig hier voelt de laatste weken, na dat gedoe van afgelopen week...quote:Op zondag 23 november 2008 14:48 schreef livelink het volgende:
Ik zie net dat Reinhilde nog gepost heeft. Hoewel, ze zou niet de eerste zijn die ons op die manier om de tuin zou leiden. Maar ja, ik ga ervanuit dat je dus nog even geduld moet hebben. Dan geldt hetzelfde argument als voor Dakota's baby. Het is helemaal geen weer om er nu al uit te komen.
Spannend tessie, het is het wachten waard hoor om zo'n klein wonder te mogen aanschouwen voor het eerst!!! Veel plezier alvastquote:Op zondag 23 november 2008 17:36 schreef tessie het volgende:Nijna gefeliciteerd! En ik duim ook mee dat het allemaal goed gaat.
Ik heb morgen eíndelijk mijn eerste echo. Ben zo nieuwsgierig en vind het zo spannend! Helaas is het pas savonds haha.
op zijn Nederlandsquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:49 schreef cattie het volgende:
Owlet, gefeliciteerd met Avalon! (Uitspreken op z'n Engels neem ik aan?) Fijn dat nu alles goed is en jullie thuis zijn, klinkt allemaal heftig.![]()
Miss-sly, welkom!
Nou ja, dat dus.quote:Op zondag 23 november 2008 16:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik kan me overigens ook voorstellen dat ze zich niet zo prettig hier voelt de laatste weken, na dat gedoe van afgelopen week...
k hoop dat alles goed gaat in Huize Reinhilde, en dat ze snel kan genieten van de kleine
Dat kan ik me wel een beetje voorstellen Reinhildequote:
Doe mij er ook 1quote:Op zondag 23 november 2008 19:23 schreef Vicky het volgende:
lang leve de bezorgdomino's... ik heb een onbedwingbare behoefte aan cinnastix. ze bezorgen alleen bestellingen boven de 6.50 dus heb 3 doosjes besteldhoe bedoel je hormonen
Volgens mijn berekening ben ik morgen 9 weken en 4 dagen. En ik denk dat dat wel goed zit, aangezien ik wel precies bij gehouden heb wanneer mijn eisprong was enzo.... Ben echt heel benieuwd en hoop vooral heeeeel erg dat alles goed is.. ben daar echt wel super zenuwachtig voor.quote:Op zondag 23 november 2008 19:01 schreef miss_sly het volgende:
Spannend tessie, morgen. Hoe ver ben je dan?
Ik ga me morgen schoorvoetend melden bij het ziekenhuis. Ben benieuwd wat ze zeggen en wanneer ik voor een echo moet langskomen.
Ja, kan ik me voorstellen. Maar joh, als het dan goed is, is die echo natuurlijk ook helemaal fantastischquote:Op zondag 23 november 2008 19:38 schreef tessie het volgende:
[..]
Volgens mijn berekening ben ik morgen 9 weken en 4 dagen. En ik denk dat dat wel goed zit, aangezien ik wel precies bij gehouden heb wanneer mijn eisprong was enzo.... Ben echt heel benieuwd en hoop vooral heeeeel erg dat alles goed is.. ben daar echt wel super zenuwachtig voor.
Jaquote:Op zondag 23 november 2008 15:58 schreef Dakota het volgende:
idd of bij zware storm, het is heerlijk weer
zelfde, herfststorm, ben ook een herfstkindje (1e offi herfstdag geboren)quote:Op zondag 23 november 2008 20:23 schreef Carmella het volgende:
Nijna; welkom en alsnog gefeliciteerd!!!![]()
![]()
Tessie; spannend morgen! Heel veel succes en ook veel plezier!De allereerste echo blijft zo bijzonder
![]()
![]()
Reinhilde;Gewoon lekker door blijven schrijven
![]()
Diaan; fijn dat je een leuke verjaardag hebt gevierd!
Raissa; succes morgen bij de gyn! Hoe voel je je verder?
Jose; fijn dat alles zo goed gaat, lekker toch?!ben nu al benieuwd naar jullie zelf gemaakte kaartjes!
![]()
[..]
JaMij lijkt het super om met de versgeboren spruit in armen te liggen en buiten dit winterwonderlandschap te zien
Maar ik ben dan ook echt een herfst/winter-mens en dól op dit weer.
Oh, ik geniet ook altijd zo als het stormt, bliksemt, hagel, sneeuw, heerlijk.quote:Op zondag 23 november 2008 20:23 schreef Carmella het volgende:
JaMij lijkt het super om met de versgeboren spruit in armen te liggen en buiten dit winterwonderlandschap te zien
Maar ik ben dan ook echt een herfst/winter-mens en dól op dit weer.
Is dat een slecht verhaal over de yogales of over de medici die je vriendin hebben begeleid? Naar mijn idee meer het laatste.quote:Op zondag 23 november 2008 21:43 schreef marlieske het volgende:
Helaas hoor ik de laatste tijd heel wat slechte ervaringen over de yoga-les hier in de buurt ik meld me dus zeker niet aan!
Van de week is een vriendin van me bevallen en die kreeg meteen de vraag bij de eerste heftige weeen: wat denk jij dat je aan het doen bent met dat pufje en zuchtje? het werkte dus totaal niet, en dan baal je dus wel ff
vriendin + haar man in totale paniek, en dan baal je wel die ging dus 2x per week naar de yoga en heeft een fortuin uitgegeven.
Nee, was het maar waarquote:Op zondag 23 november 2008 19:46 schreef Reinhilde het volgende:
Igraine, word jij nou morgen ingeleid? Zo ja, heel veel succes! Ik denk aan je!![]()
Nee, dat betrof echt de slecht aangeleerde ademhalingstechniek helaas.quote:Op zondag 23 november 2008 21:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is dat een slecht verhaal over de yogales of over de medici die je vriendin hebben begeleid? Naar mijn idee meer het laatste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat heb ik nu precies hetzelfde .. ik heb de eerste alsmaar rugpijn én rugweeen gehad, nu ook weer hele zwangerschap rugklachten, dus ik ga ook uit van rugweeen .. ik ving het toen op door (voorovergebogen zittend) onder de warme douche te gaan en heen en weer te lopen..quote:Op zondag 23 november 2008 22:11 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik heb bij Kim zwgym gedaan en wel wat aan de puftechniek gehad. Vk zei dat ik goed pufte en dat idee had ik ook. Verder alleen rugweeen gehad, lastig op te vangen zelf. Maar Djeez kon daar mooi mee helpen.![]()
Nu geen cursus gevolgd. Ik ga er vanuit dat ik het nog wel weet. En dat de vk het me anders wel kan helpen herinneren zeg maar. Ik ga er trouwens maar vanuit dat ik weer rugweeen krijg. Zou niet weten hoe een buikwee voelt.
quote:Op maandag 24 november 2008 07:06 schreef YPPY het volgende:
Bij mij heeft de yoga zeker geholpen. Vooral al voor het gevoel, dat ik het idee had wat te kunnen doen. Anderen van de les hadden al een kind en er is zeker over gesproken dat het ook fout kan gaan. Vond het juist helemaal niet zweverig. Zeker aan het leren 'meegaan met de weeen' en het ontspannen heb ik veel gehad.
Spannend DJMO, je ben iig weer kortgewiekt als je snel bevalt. Makkelijker hechten.
Ik heb het nog bijgewerkt toen m'n vliezen al waren gebroken. Je moet wat he, als je weet dat de vk er zo aankomt.quote:Op maandag 24 november 2008 07:22 schreef Fuente het volgende:
DJMO, goed dat je het zegtik moet ook nog dringend weer kortwieken zeg maar .
dat ik dit ook gewoon zeg he
Haha, echt waar?quote:Op maandag 24 november 2008 07:25 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ik heb het nog bijgewerkt toen m'n vliezen al waren gebroken. Je moet wat he, als je weet dat de vk er zo aankomt.
fijn dat je me daar even aan herinnertquote:Op maandag 24 november 2008 07:06 schreef YPPY het volgende:
Bij mij heeft de yoga zeker geholpen. Vooral al voor het gevoel, dat ik het idee had wat te kunnen doen. Anderen van de les hadden al een kind en er is zeker over gesproken dat het ook fout kan gaan. Vond het juist helemaal niet zweverig. Zeker aan het leren 'meegaan met de weeen' en het ontspannen heb ik veel gehad.
Spannend DJMO, je ben iig weer kortgewiekt als je snel bevalt. Makkelijker hechten.
quote:Op zondag 23 november 2008 22:11 schreef marlieske het volgende:
[..]
Nee, dat betrof echt de slecht aangeleerde ademhalingstechniek helaas.
Met het standaard pufje van de verpleegster kreeg ze alles goed weg gepuft vandaar dat ik dus echt niet naar de yoga hier ga (zegt dus niets over andere yoga-praktijken hé)
Ze pufte namelijk heel erg naar haar hoofd toe en liep meteen rood aan enz enz zoals ik haar begreep en kreeg het spaans benauwd en das niet echt relaxt.
Onder de spoiler staat de bevalling kort beschreven, hebie schrik? niet lezen dan!Nou ja, alles bij elkaar is het dus ook geen reclame voor de medici, sorry dat ik het zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat is ook zo'n beetje hoe ik het nu voel!quote:Op maandag 24 november 2008 08:08 schreef miss_sly het volgende:
Ik kan me er echt nog niets bij voorstellen, al die soorten weeen enzo. Voorlopig hou ik het er maar op dat een bevalling pijn gaat doen, en ga ik ook niet verder lezen in bevallingsverhalen ofzo. Ik doe gewoon even struisvogel, want dat kind moet er natuurlijk een keer uit, en hoe minder ik weet van allerlei narigheid, hoe beter het me lijkt.
We zijn zeker drie lessen bezig geweest met het ontspannen van de kringspieren. In het begin erg lachwekkend,quote:Op maandag 24 november 2008 07:35 schreef Reinhilde het volgende:
Yppy, goed te lezen dat je echt wat hebt gehad aan de yoga. En inderdaad de ontspanningsoefeningen, die zullen ook van pas komen denk ik!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.miss_sly: ik heb tot de 8 maanden geroepen dat ik niet hoefde de bevallen. Zou het eerste medisch wonder zijn dat 's ochtends een lief babytje in bed vond. Je hebt dus nog even.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
Ow, ik ga ook struisvogelen, hoor. Nou, misschien ga ik me nog wel verdiepen in objectieve zaken, maar ik wil gewoon geen ervaringen horen/lezen, horrorstories of ideale bevallingen.quote:Op maandag 24 november 2008 09:01 schreef YPPY het volgende:
miss_sly: ik heb tot de 8 maanden geroepen dat ik niet hoefde de bevallen. Zou het eerste medisch wonder zijn dat 's ochtends een lief babytje in bed vond. Je hebt dus nog even.
Hier nog eentje en bij de ks vroegen ze of ik het van te voren zelf wilde doen of dat ze het een verpleegkundige wilde doen. Nou dat doen we mooi zelf wel hoor!!! Het is geen probleem hoor de verpleegkundige kan u ook helpen. Hoeft niet hoor doe het thuis zelf wel...quote:Op maandag 24 november 2008 07:25 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ik heb het nog bijgewerkt toen m'n vliezen al waren gebroken. Je moet wat he, als je weet dat de vk er zo aankomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |