en ik wilde nog even zeggen dat ik vanavond nog twee anatomisch flessen en een pak hydrofiel luiers cadeau kreeg met draakje van de prenatalquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:31 schreef DJMO het volgende:
is er al nieuws van Marie?? en hoe was het bij de VK Reinhilde?? oeh spannend Owlet, ook voor jou een verse beeb vandaag of morgen???
ik ben gesloopt, manlief is nog op de voetbaltraining, er staan pannenkoeken klaar voor hem, ik ga zo heerlijk warm douchen en dan slapen. mijn huisartsbezoek ging trouwens niet door, was een spoedgeval geweest, eigen ha was naar huis gegaan, en haar collega's spreekuur was uitgelopen.. had me dan even gebeld denk ik nu, ik moet dat pokke-eind wel lopen met 35 weken zwangernahja, dan morgen maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop