OOh Owlet hups lekker rond op die bal ik hoop dat het geen oefen gebeuren is maar dat je gaat voor het echie Succes!!
Raissa wat fijn dat de eerste ronde met medicatie lijkt aan te slaan, en een rolstoel moet een genot zijn na dagen van bedrust. En je niet schuldig voelen hoor omdat mensen je nu moeten verzorgen
jij vraagt er toch ook allemaal niet om (maar snap je gevoel wel hoor) Ben heel benieuwd wat je arts donderdag zegt en of een tweede ronde nodig is.
En bedankt dat je me ff sterkte wenst bij het wachten, zat er gisteren en vandaag echt ff doorheen en dan duurt het nog 2 weken voor de punctie, denk nog maar ff niet aan de 3 weken daarna.
Dakota heel veel succes met de baby binnenboord houden.
Tex, niet zo eng dromen hoor... kan me nog herinneren dat ik ook zo'n enge dromen had in de laatste weken blegh kon er uren van wakker liggen. En toen kwam de droom van in het bed plassen.... en dat waren pats de vliezen. Dromen kunnen dus soms heel erg echt lijken. Dus laat de messen in de keuken oké?!
Marie ik hoop echt dat jij nu je baby in je armen hebt en het inleiden goed verlopen is, ben erg benieuwd naar je verhaal.
Estrys wat zul je morgen opgelucht zijn als de pijn weg is! succes bij de smoelensmid.
Reinhilde laat eens horen hoe het gesprek bij de vk was, ik ben benieuwd of je er met haar uit bent gekomen en je er weer vertrouwen in hebt.