Had ik jou al gefeliciteerd? Ik weet het echt niet meer.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:29 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ja dat gaat hier ook zo! Micha heeft de baby daardoor nog helemaal niet gevoeld. Bij Noah was het ook precies zo. Duurde best lang voordat anderen (ook mijn zus bijv.) hem konden voelen. Ach ja, als deze baby net zo leuk wordt als Noah is dan teken ik ervoorDat voelen komt vanzelf wel een keer!
Mooi verwoord, hier wil ik me helemaal bij aansluiten.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:49 schreef Kersjes het volgende:
Owlet en de rest van de familie uil: hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van de nieuwe baby![]()
Heel veel plezier en geluk toegewenst met z'n 4-tjes![]()
Marlieske, da's geen fijn bericht... Sterkte met het wachten in onzekerheid de komende weken![]()
En even eenvoor alle zwangeren die pijn of ongemakjes hebben, bedrust moeten houden, zich zorgen maken, half vergaan van ongeduld of het inmiddels gewoon helemaal zat zijn
![]()
En voor de dames die nergens last van hebben en elke dag genieten van hun zwangerschap:![]()
Hopelijk blijft dat zo tot aan het eind!
en daar sluit ik me helemaal bij aan! Iedereen beleeft een zwangerschap op z'n eigen manier en de één heeft last van van alles en nog wat en de ander van bijna niks... dan is het toch eigenlijk niet meer dan logisch dat er zo verschillend gereageerd wordt??quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:10 schreef Fuente het volgende:
Pfff kom op allemaal zeg!
De 1 klaagt veel, de ander klaagt weinig. Als we nou allemaal gewoon lekker ons ding doen en vertellen, hoeft niemand zich druk te maken!
Ooh gelukkig eindelijk word wachten beloond, Miss_Sly ik kan geen woorden vinden hoe blij ik ben dit te mogen lezen, van harte meid.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:01 schreef miss_sly het volgende:
Jose, ik durfde me hier nog niet melden, maar toen jij zei dat we dan toch nog samen konden posten in Z&G dacht ik: jaaah, ik ga me toch meteen melden!!
Bij deze dus, voorzichtig, beduusd en erg gelukkig. Uitgerekende datum voorlopig 31 juli 2009.
Miss_Sly ik dacht even dat ik het woordje 'toen' zag ontbreken in je post, maar het is tegenwoordige tijd waar je over spreekt, je bent gewoon zwangerquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:01 schreef miss_sly het volgende:
Jose, ik durfde me hier nog niet melden, maar toen jij zei dat we dan toch nog samen konden posten in Z&G dacht ik: jaaah, ik ga me toch meteen melden!!
Bij deze dus, voorzichtig, beduusd en erg gelukkig. Uitgerekende datum voorlopig 31 juli 2009.
Wat onwijs geweldig!!!!!!quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:56 schreef miss_sly het volgende:
Dank voor het hartelijke welkom
Ik voel me prima, eigenlijk. Heb zo nu en dan krampjes, maar dat heb ik dus al anderhalve week en dat was een van de dingen waardoor ik dacht toch maar eens te gaan testen. En ik moet iedere nacht naar het toilet en ik slaap altijd door als ik niet zwanger benVerder niet misselijk of heel erg moe ofzo en vooral bezig bij te komen van de verbazing.
KOrtom, een ideale zwangerschap, so far![]()
Dank je, Loisquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:59 schreef Lois het volgende:
Miss_sly staat erbij
![]()
![]()
![]()
Owlet van harte gefeliciteerd met Avalon. Wat een prachtige naam!!
Wat een mooie naamquote:
t zou kunnen....quote:
ik zat al te kijken bij reinhilde zelf, maar zij heeft het verborgen staan ... voor de zekerheid maar een paarquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
t zou kunnen....
nixxx is ook al een tijdje niet meer online geweest laatste bezoek: 1 dag, 2 uur geleden.
k hoop t echt voor ze
liggen blijven jijquote:Op zaterdag 22 november 2008 22:46 schreef Dakota het volgende:
Avalonprachtig!
Hier rommelt het alweer
Pas als ze om de minuut komen dakota, dat is meestal het advies. en weeen zijn echt pijnlijk, niet zomaar harde buiken. Maar als je het niet vertrouwd moet je bellen natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:01 schreef Dakota het volgende:
met beide beentjes de lucht in, lalalalal
harde buiken om de 2.5 minuut, maar ze zijn niet pijnlijk hmm
verlos bellen of afwachten?
Dat vind ik ookquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:07 schreef Nijna het volgende:
Met jouw voorgeschiedenis zou ik gewoon even bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |