abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 november 2008 @ 22:23:33 #101
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_63417734
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 16:29 schreef texelonia het volgende:

[..]

Ja dat gaat hier ook zo! Micha heeft de baby daardoor nog helemaal niet gevoeld. Bij Noah was het ook precies zo. Duurde best lang voordat anderen (ook mijn zus bijv.) hem konden voelen. Ach ja, als deze baby net zo leuk wordt als Noah is dan teken ik ervoor Dat voelen komt vanzelf wel een keer!
Had ik jou al gefeliciteerd? Ik weet het echt niet meer.
Dan gewoon nog maar een keer: GEFELICITEERD met die fantastische zwangerschap!!!!
En dat je maar fijn mag blijven genieten van elk leuk aspect van je zwangerschap. Doen hoor!
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 21 november 2008 @ 22:36:30 #102
108648 cattie
lieve moeder
pi_63418165
Flower-Ti-Amo, sporten is vooral een kwestie van naar je lichaam luisteren. In ieder geval wordt het afgeraden om trainingen tijdens je zwangerschap te verzwaren, tot 20 weken kun je blijven doen wat je deed als het goed gaat en dan wordt geloof ik toch wel aangeraden om het langzaamaan rustig aan te gaan doen. Na 20 weken mag je je rechte buikspieren niet meer trainen. Maar het handigst is het denk ik als je het aan je vk en/of een goede sportinstructeur/fysio voorlegt. Het is natuurlijk heel persoonsafhankelijk wat je nog aankan in je zwangerschap.
pi_63418648
Mama Owlet, trotse papa en Grote zus, enorm gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!!! Heel veel geluk en liefde met zn 4tjes!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  vrijdag 21 november 2008 @ 23:05:28 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63418975
FlowerTiAmo, ik weet dat mijn vriendinnetje heel lang door gesport heeft.
Ik zou het gewoon even overleggen bij jou op de sportschool. Er zijn nl. wel een aantal dingen die je achterwege moet laten, bijv. (sommige) buikspieroefeningen.
En gewoon voor jezelf blijven b ekijken wat wel en niet goed voelt.
pi_63419356
Wat goed owlet! Ronja is grote zus.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 21 november 2008 @ 23:22:26 #106
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_63419417
Oeh, Owlet en man hebben twee dochters nu! En Ronja heeft een zusje!!!
Gefeliciteerd met jullie meisje, ik ben ook erg benieuwd naar de naam en het geboortekaartje (met Oxy's gedicht!!!) en foto's!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 21 november 2008 @ 23:24:02 #107
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63419457
Lieve Owlet, Meneer Uil en Ronja, van harte gefeliciteerd met jullie meisje!
Ik hoop dat jullie genieten van een fijne kraamtijd en ben blij dat alles goed is gegaan!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 22 november 2008 @ 00:26:55 #108
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63420760
niet alleen vrouwen hebben last van honger in de meest rare dingen en op de meest vreemde tijdstippen net nog vijf pannenkoeken staan bakken voor manlief; hij had nog honger en het beslag van gisteren was nog niet op.. hondenoogjes: mo wil jij zo lief zijn?? ja hoor, en hoe lekker pannenkoeken ook zijn, nu werd ik er goed misselijk van
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_63423725
Bedankt voor de reactie Cattie en Brighteyes. Ik had het inderdaad ook willen vragen aan de vk toen ik belde voor een afspraak maar ben het helemaal vergeten. Daarna door de drukte (mijn opa is dinsdagnacht opgenomen in het ziekenhuis) niet meer aan gedacht om te bellen.

Ik zal het inderdaad eens op de sportschool vragen of zij nog dingen afraden.
pi_63423808
Owlet en MeneerUil gefeliciteerd met jullie dochter!!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_63424377
ik werd vannacht met een schok wakker

'IK BEN MIJN VRUCHTWATER VERLOREN' dus ik geef mijn vriend een ram
MIJN VLIEZEN AAAAAAAAH.
en toen keken we op bed en lag er helemaal niets
ghehehe
dromen is zo leuk
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_63424422
lol Dakota!
pi_63424764
Ik vind het allemaal zo snel gaan hier in het topic!
Heb net even bijgelezen en ik ben nu alweer de helft vergeten
Zou zwangerschapsdementie dan toch bestaan?!
In iedergeval Owlet, meneer de Uil en Ronja heel erg gefeliciteerd met jullie dochter.zusje!
Carmella, Marlieske, Raissa en iedereen die het ook nodig hebben een dikke , het is me toch wat wat jullie allemaal te verduren krijgen op dit moment!

Vandaag hier 27 weken en 1 dag zwanger, de tijd lijkt supersnel te gaan!
Gisteren in Oosterwolde geweest bij Babyview voor een pretecho. Wat doen ze het daar ontzettend leuk zeg!
Het is ook niet meer geheim wat ik krijg, zie www.zweefvliegje.nl ..we krijgen een meisje! De foto's komen zal ik nog plaatsen maar die heb ik nog niet ingescand.

Op m'n werk moet ik de hele dag staan (winkel) en woensdag werd het me even wat teveel. Ik had ontzettend last van m'n onderrug en telkens als ik m'n gewicht op mijn linkerbeen zette, kon ik wel janken van de pijn. Donderdag heb ik me ziek gemeld en vrijdag was ik gelukkig niet ingeroosterd. Heb even bijgeslapen en nu heb ik het idee dat ik er wel weer een aantal dagen tegenaan kan (gelukkig hoef ik maandag pas weer).

Telkens neem ik me trouwens voor om hier meer te gaan posten maar ik vind het zo moeilijk om op iedereen te reageren enzo dus ik zal toch vooral lurken blijven denk ik.
  zaterdag 22 november 2008 @ 11:11:28 #114
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63424879
Owlet en mijnheer Uil en Ronja van harte gefeliciteerd
Lekker douchen!
  zaterdag 22 november 2008 @ 11:42:16 #115
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_63425328
Owlet, Meneer de Uil en Ronja van harte gefeliciteerd!

* Noli. even inbreekt *
is met Wilyan nu acuut naar de dokter.. Wilyan is helemaal gespikkeld. Hopelijk is het een reactie op iets of een onschuldige vlekjesziekte. Maar vanwege mijn zwangerschap moesten ze zich maar zo snel mogelijk melden om uit te sluiten dat het niks anders is.

[edit] ze zijn terug. Het gaat vanzelf weg, het schijnt iets viraals te zijn. Hij heeft dus vandeweek waarschijnlijk last gehad van één of ander virusje. Het ergste heeft hij dus eigenlijk al gehad maar als reactie daarop uit zijn lichaam dat nu nog met vlekjes. Hij was (mij niet opgevallen), is (nu wel ja ) en zal nog even wat hangerig zijn maar het is niks ernstigs niet voor hem, voor mij of voor mijn baby.

[ Bericht 22% gewijzigd door Noli. op 22-11-2008 11:49:32 ]
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_63425351
Oh vervelend Noli
Hopelijk is het inderdaad niets om je zorgen over te maken!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63425371
Noli, gets! Goed dat 'ie naar de dokter is en hopelijk is het geen vlekjes-ziekte

Het rommelt hier een beetje sinds gisteravond. Beetje op en af, niets heel erg pijnlijks, maar er gebeurt wel iets volgens mij Maar goed, dan kan het natuurlijk nog wel 2 weken duren

Waar is Igraine vandaag? En Reinhilde?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 22 november 2008 @ 11:50:33 #118
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_63425498
Oeh Fuente rommelen!
Rommelen is toch nog altijd een teken dat het niet zo heel lang meer hoeft te duren toch?
Maxi, Midi & Mini
pi_63426341
Noli, daar ga ik voor het gemak maar gewoon vanuit
Dus vandaag ben ik driftig aan het poetsen en opruimen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63426667
Owlet en de rest van de familie uil: hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van de nieuwe baby
Heel veel plezier en geluk toegewenst met z'n 4-tjes

Marlieske, da's geen fijn bericht... Sterkte met het wachten in onzekerheid de komende weken

En even een voor alle zwangeren die pijn of ongemakjes hebben, bedrust moeten houden, zich zorgen maken, half vergaan van ongeduld of het inmiddels gewoon helemaal zat zijn
En voor de dames die nergens last van hebben en elke dag genieten van hun zwangerschap:
Hopelijk blijft dat zo tot aan het eind!
.... met gevoel voor drama....
pi_63426729
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:49 schreef Kersjes het volgende:
Owlet en de rest van de familie uil: hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van de nieuwe baby
Heel veel plezier en geluk toegewenst met z'n 4-tjes

Marlieske, da's geen fijn bericht... Sterkte met het wachten in onzekerheid de komende weken

En even een voor alle zwangeren die pijn of ongemakjes hebben, bedrust moeten houden, zich zorgen maken, half vergaan van ongeduld of het inmiddels gewoon helemaal zat zijn
En voor de dames die nergens last van hebben en elke dag genieten van hun zwangerschap:
Hopelijk blijft dat zo tot aan het eind!
Mooi verwoord, hier wil ik me helemaal bij aansluiten.
Ben nu bijna 18 weken, en wat emotioneler de laatste dagen. Huil normaal bijna nooit, en laat m'n tranen nu bij de kleinste dingen al in de vrije loop.
Da's eigenlijk het enige waar ik nu last van heb.
  zaterdag 22 november 2008 @ 13:01:36 #122
24188 Belana
kloon van belana
pi_63426919
owlet en meneer uil van harte gefeliciteerd met jullie dochter

cattie, wat fijn dat het dit keer allemaal zoveel beter gaat zeg!
stormy waters...
sailin'
pi_63429173
Jose, ik durfde me hier nog niet melden, maar toen jij zei dat we dan toch nog samen konden posten in Z&G dacht ik: jaaah, ik ga me toch meteen melden!!

Bij deze dus, voorzichtig, beduusd en erg gelukkig. Uitgerekende datum voorlopig 31 juli 2009.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 22 november 2008 @ 15:04:52 #124
11682 Moonah
Jolie femme
pi_63429227
Whhhhhoooooooohhoooooeeeeeiiii!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_63429623
Whaaaaaa! Wat fijn wat goed wat spannend! Lieve Sly ik hoop dat je een gezonde zwangerschap gaat hebben!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_63429703
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 21:10 schreef Fuente het volgende:
Pfff kom op allemaal zeg!
De 1 klaagt veel, de ander klaagt weinig. Als we nou allemaal gewoon lekker ons ding doen en vertellen, hoeft niemand zich druk te maken!
en daar sluit ik me helemaal bij aan! Iedereen beleeft een zwangerschap op z'n eigen manier en de één heeft last van van alles en nog wat en de ander van bijna niks... dan is het toch eigenlijk niet meer dan logisch dat er zo verschillend gereageerd wordt??

Diaan... ook al bijna met verlof! Lekker, he?

Ik ga komende week ook met verlof! Maandagmiddag ben ik vrij (mijn duo neemt mijn klas over), omdat we 's avonds van 18.00-22.00 uur ouderavond hebben.. En als ik eerst de hele dag van 07.30 (dan ben ik altijd al op school) tot 16.00 uur moet werken, dan trek ik het echt niet om vervolgens nog gesprekken te voeren van 6 tot 10.
Dan moet ik alleen nog dinsdag de hele dag werken en woensdag de ochtend... en dan... VERLOF!

Enne... Miss_Sly... waar bijf je??

Je bent er al!! Welkom!!! Leuk dat je je bent komen melden!!!!!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_63430104
Miss Sly!!! wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd!
  zaterdag 22 november 2008 @ 15:50:24 #128
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_63430106
Reinhilde ff als spuit elf. Toen ik 40wk en 4 dagen zwanger was van Zoë heb ik gewoon gevraagt of ze wilde kijken of ze me konden strippen ik wilde namelijk absoluut niet 2 wk over tijd lopen ivm kerst. En dat heeft ze gedaan die avond begon ook de bevalling en een kleine 4 a 5 uur later was ik moeder voor de tweede keer.

Dus ik zou het gewoon vragen.

Owlet en fam gefeliciteerd.
pi_63430456
Miss_Sly, yeeey Welkom hier!
Sara
Merel
Ukje
pi_63430657
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 15:01 schreef miss_sly het volgende:
Jose, ik durfde me hier nog niet melden, maar toen jij zei dat we dan toch nog samen konden posten in Z&G dacht ik: jaaah, ik ga me toch meteen melden!!

Bij deze dus, voorzichtig, beduusd en erg gelukkig. Uitgerekende datum voorlopig 31 juli 2009.
Ooh gelukkig eindelijk word wachten beloond, Miss_Sly ik kan geen woorden vinden hoe blij ik ben dit te mogen lezen, van harte meid.
Ik hoop echt dat je en geweldige zwangerschap mag hebben en voor de volle 100% mag genieten
Hé wat een goed nieuws moet er spontaan van janken (vreugdetranen wel te verstaan hé)
Mama van Isa en Ties
  zaterdag 22 november 2008 @ 17:09:54 #131
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_63431649
Miss Sly whoepiiiiieeeeeeeeee meid en man het is jullie zo gegund! Hoe voel je je en hoe gaat het en hoe gaat het met je buikkie en hoe vind je lief het en en en en en en????
  zaterdag 22 november 2008 @ 17:20:30 #132
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63431855
Igraine? Reinhilde? Joehoe?

Gefeliciteerd, miss Sly . We liggen elkaar vaak niet, maar ben nu wel echt heel blij voor je .
KuikenGuppy
  zaterdag 22 november 2008 @ 17:34:18 #133
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_63432161
Miss_Slyyyyyyyyyy ! ! !

Oh ja, ook even lekker leuk ge-auwehoer melden tegen over mijn inbreekpost..
Ik post hier eigenlijk heel weinig want zoveel viel er tot nu toe niet te melden. Ik voel nog niks en met mijn buik VIEL het nog wel mee allemaal aangezien ik toch ook al wat spekkies van mezelf had. Maarrrrr ik merk nu echt wel dat mijn buik begint te groeien uitpuilen.
En al voel ik van tijd tot tijd van alles in mijn buik , ik kan nog niet echt met alle zekerheid zeggen "JA! Nú heb ik de baby gevoeld!"
[edit] jahoor.. En terwijl ik dit net heb getikt.. *plok* (kind heeft nu al gevoel voor humor )

Trouwens, alles bij elkaar gerekend heb ik welgeteld nog maar één broek waar ik nog netjes inpas, die ook nog lekker zit én waarin ik nog enigzins fatsoenlijk aantoonbaar ben. (én daarbij, maar 1 fijne broek is ook errrrg handig met wassen ) Dus ik moet er binnenkort echt hoognodig op uit om nieuwe broeken te scoren Het lijkt me ook wel leuk om een leuk shirtje en/of jurkje er bij te vinden want dan heb ik meteen wat nieuws/leuks voor sint, kerst en oud en nieuw.
Maxi, Midi & Mini
pi_63432346
Miss_Sly feli
A little nonsense now and then is cherished by the wisest men.
pi_63432359
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 15:01 schreef miss_sly het volgende:

Miss_Sly ik dacht even dat ik het woordje 'toen' zag ontbreken in je post, maar het is tegenwoordige tijd waar je over spreekt, je bent gewoon zwanger , wat geweldig!!!!!!!!! Ik zit hier echt even met verbazing, wat geweldig, het is je zo gegund!
pi_63432441
Wat geweldig Miss Sly!!
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_63432712
Dank voor het hartelijke welkom

Ik voel me prima, eigenlijk. Heb zo nu en dan krampjes, maar dat heb ik dus al anderhalve week en dat was een van de dingen waardoor ik dacht toch maar eens te gaan testen. En ik moet iedere nacht naar het toilet en ik slaap altijd door als ik niet zwanger ben Verder niet misselijk of heel erg moe ofzo en vooral bezig bij te komen van de verbazing.

KOrtom, een ideale zwangerschap, so far
pi_63433056
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 17:56 schreef miss_sly het volgende:
Dank voor het hartelijke welkom

Ik voel me prima, eigenlijk. Heb zo nu en dan krampjes, maar dat heb ik dus al anderhalve week en dat was een van de dingen waardoor ik dacht toch maar eens te gaan testen. En ik moet iedere nacht naar het toilet en ik slaap altijd door als ik niet zwanger ben Verder niet misselijk of heel erg moe ofzo en vooral bezig bij te komen van de verbazing.

KOrtom, een ideale zwangerschap, so far
Wat onwijs geweldig!!!!!! Ik wens je een hele fijne zwangerschap!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_63433269
Miss Sly Wat goed! Gefeliciteerd!

Heel erg bedankt voor de felicitaties
Ik kom even heel kort vertellen dat het inmiddels uitstekend gaat met ons viertjes. Het waren heftige dagen maar nu zijn we gelukkig als gezin lekker thuis, klaar om uit te rusten.

Afgelopen woensdagavond was mijn bloeddruk bij de gewone VK controle net op het randje van te hoog. Omdat ik ook wat lichte hoofdpijnklachten had moesten we toch maar even langs het ziekenhuis voor ctg en bloedprikken.

Eenmaal daar hadden ze toch liever dat ik een nachtje zou blijven ter observatie en toen de volgende ochtend de klachten er nog steeds waren en erger leken te worden werd er besloten om meteen in te gaan leiden.
3 uur ging ik aan het infuus en zes uur later is Avalon geboren na een bevalling volgens het boekje (al geloof ik dat ik dat op dat moment niet echt vond )

Vlak na de bevalling bleek echter dat ze waren vergeten om te melden dat Avalon 24 uur ter observatie op de kinderafdeling opgenomen moest worden omdat ik magnesium had gekregen (en nog kreeg) ter voorkoming van een aantal verschijnselen van zwangerschapsvergiftiging. Dat was even een schok, ik heb Avalon in totaal maar een uurtje gezien en daarna moest ze aan de monitor.
Ik zelf moest ook aan de monitor, aan een catheter, een constante bloeddrukmeter en twee infusen met weet ik veel wat voor nare troep.
Gelukkig waren ze in het ziekenhuis heel behulpzaam zodat ik wel zo veel als mogelijk op verzoek Avalon kon gaan voeden.
Vanmorgen mochten we beide gelukkig van alle slangen en toestand af en sinds vanmiddag zijn we thuis.

Ik ga mijn bed weer lekker in, de schok van ineens bevallen begint nu een beetje te komen dus het is tijd voor veel rust met ons viertjes.
LLM's, succes! ik hoop dat jullie me snel zullen volgen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 22 november 2008 @ 18:24:26 #140
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63433290
van harte gefeliciteerd miss_sly!!!

hier vandaag weinig bijzonders te melden, redelijk rustige maar wel beweeglijke uk, mama heeft een aanval van nesteldrang gehad, en is nu moe
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_63433328
Fijn om van je te horen Owlet! Mooie naam heeft voor mij een speciale 'lading'
Wel jammer dat het ineens allemaal zo abrupt ging en dat ze zo snel weg moest.
Ga lekker genieten thuis met z'n viertjes!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 22 november 2008 @ 18:29:35 #142
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63433392
owlet!! wat fijn dat jullie weer thuis zijn, en wat een aparte mooie naam voor je kleintje!!! geniet er lekker van

zaterdag 22 november 2008 @ 18:31:00 #143
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_63433428
O Owlet wat een mooie naam!
Is het ook niet fijn, om te weten dat ze goed voor je kindje zorgen, ook al kun je haar niet zien?
Of, denk ik dat te krom?
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 22 november 2008 @ 18:34:06 #144
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63433492
Avalon welkom meisje!
mooie naam
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_63433616
Mooie naam Owlet!
pi_63433712
Owlet, dat zijn dan ineens hectische dagen. Gelukkig is alles goed met jullie. Mooie naam, Avalon
En hoe vindt Ronja haar zusje?
pi_63433719
Miss Sly en fokschaap: Gefeliciteerd!
Ik duim voor jullie voor een voorspedioge zwangerschap, het is jullie zo gegund
  zaterdag 22 november 2008 @ 18:49:18 #148
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_63433802
Miss-sly en fokschaap: welkom Leuk, ook een paar meiden die net zwanger zijn! Kunnen we fijn ervaringen delen...!!
  zaterdag 22 november 2008 @ 18:49:24 #149
108648 cattie
lieve moeder
pi_63433808
Owlet, gefeliciteerd met Avalon! (Uitspreken op z'n Engels neem ik aan?) Fijn dat nu alles goed is en jullie thuis zijn, klinkt allemaal heftig.

Miss-sly, welkom!
pi_63433850
Avalon! Mooie naam!!
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_63433876
Miss_sly wat super!! gefeliciteerd!

Wat een mooie naam Owlet.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_63433976
MM! Wat lief dat je zomaar hier komt feliciteren! Thanks
  Jubileum moderator zaterdag 22 november 2008 @ 18:59:03 #153
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63434015
Miss_sly staat erbij

Owlet van harte gefeliciteerd met Avalon. Wat een prachtige naam!!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 22 november 2008 @ 19:00:39 #154
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_63434050
miss_sly gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!

owlet wat fijn dat jullie nu thuis zijn en dat het goed gaat na alle hectiek, geniet van de rust en liefde met zijn viertjes!
No more games, no more drama...
pi_63434483
Owlet, van harte gefeliciteerd met Avalon! Wat een prachtige naam.
pi_63434521
Wat een bijzondere naam, Avalon
Saartje
  zaterdag 22 november 2008 @ 19:19:16 #157
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_63434572
Owlet! Wauw, wat een mooie naam!

Gaat ze straks ook in een Avalon Rainbow rond gedragen worden?
Maxi, Midi & Mini
pi_63434588
Gefeliciteerd met jullie kleine meisje, Avalon!
  zaterdag 22 november 2008 @ 19:20:15 #159
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63434601
Owlet, wat een prachtige naam! Groots, vind ik.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_63434632
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 18:59 schreef Lois het volgende:
Miss_sly staat erbij

Owlet van harte gefeliciteerd met Avalon. Wat een prachtige naam!!
Dank je, Lois
schaap en ik kennen elkaar trouwens van Fok, dus het is wel een officiele fokbaby
  Jubileum moderator zaterdag 22 november 2008 @ 19:32:14 #161
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63434881
Zo dan
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63434918
Owlet, wat een heftig verhaal! Wat een prachtige naam
Fijn dat jullie nu lekker thuis zijn
Sara
Merel
Ukje
pi_63435075
Avalon wat een prachtnaam
En nu lekker uitrusten en genieten met zijn 4tjes
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zaterdag 22 november 2008 @ 19:46:18 #164
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_63435209
Oh, inderdaad een mooie naam voor een ongetwijfeld erg mooie dochter!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_63435213
Hey en waar hangt Reinhilde uit vandaag? Ben je stiekem al bevallen meis?
Sara
Merel
Ukje
pi_63435301
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 18:23 schreef owlet het volgende:
-knip-
Wat een mooie naam Veel succes met herstellen!

Hier vandaag een redelijke dag gehad, we zijn er even met de rolstoel op uit geweest (naar de paarden) en dat was best vermoeiend. Hoop dus maar dat ik wat beter kan slapen daardoor vannacht

En de beeb is zooo druk vandaag
pi_63435394
Owlet, owletman en Ronja, gefeliciteerd met Avalon!

Miss-sly en fokschaap, hoera, hoera, hoera
Variety is the spice of life
  zaterdag 22 november 2008 @ 20:01:28 #168
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_63435543
Owlet! Ze is echt zo genoemd! Het klinkt prachtig nu het echt in het echt is
Van harte gefeliciteerd met Avalon!
xxx
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_63435774
Owlet, gefeliciteerd met Avalon! Heel veel gezondheid en geluk gewenst
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_63435799
Owlet nogmaals gefeliciteerd en wat een mooie naam!!

Miss-sly gefeliciteerd!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Flower-Ti-Amo op 22-11-2008 21:36:38 ]
  zaterdag 22 november 2008 @ 20:36:03 #171
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_63436482
Hier nogmaals een heel hartelijk gemeend gefeliciteer voor miss_sly. de andere kunnen het beter verwoorden, maar ik heb iig de rest van de dag met een smile rondgelopen hier! Ik wens je een hele voorspoedige zwangerschp toe!

Owlet, avalon is een prachtige naam!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 22 november 2008 @ 21:13:46 #172
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63437447
mag ik even *klagen*

babywasjes vind ik heerlijk, dat kleine spul weg kunnen leggen in de kast

de spelerskleding van 17 personen van de voetbal echter niet!!!! het bleek deze week de beurt van mijn lief om de spelerstas mee naar huis te nemen ik weet niet eens waar ik die zooi kwijt moet.. ik heb één wasrek, en dat is normaal voldoende voor één normale babywas. hebben andere mensen hier ervaring met ineens zo'n _bom_ aan was??? 17 paar voetbalsokken, 17 shirts, 17 broekjes, en nog wat klein spul ik weet me echt even geen raad met zo'n shitload aan kleding die gewassen moet worden

-edit-- bedenk me weer te laat dat ik dit op het bankje had kunnen posten, maar ik kom daar zo verdraaid weinig dat ik er gewoon niet aan denk

pi_63437479
Avalon...prachtige naam Owlet! Fijn dat jullie nu weer thuis zijn!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_63437519
Meer wasrekken kopen

Mijn moeder deed vroeger de was voor het elftal van m'n broer en voor dat van m'n vader. Dus het hing elk weekend bij ons helemaal vol met wasrekken. Nu is wassen wel één van m'n moeders hobbies geloof ik, dus erg vond ze het niet.

Sinds ik met verlof ben komt ze elke week een dag naar me toe. Dan vraagt ze altijd om was en/of strijkgoed mee naar huis te nemen. Dus ze heeft alle babykleertjes en lakentjes gestreken en mijn dekbedhoezen die ik zelf nooit strijk
Echt heerlijk
  zaterdag 22 november 2008 @ 21:23:54 #175
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63437672
Nog geen Reinhilde? Moeten we al ?
KuikenGuppy
pi_63437734
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 21:23 schreef Burdie het volgende:
zou het nu dan toch echt?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 22 november 2008 @ 21:28:29 #177
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63437796
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 21:23 schreef Burdie het volgende:
t zou kunnen....
nixxx is ook al een tijdje niet meer online geweest laatste bezoek: 1 dag, 2 uur geleden.

k hoop t echt voor ze
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 22 november 2008 @ 21:30:03 #178
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63437837
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 21:28 schreef Ynske het volgende:

[..]

t zou kunnen....
nixxx is ook al een tijdje niet meer online geweest laatste bezoek: 1 dag, 2 uur geleden.

k hoop t echt voor ze
ik zat al te kijken bij reinhilde zelf, maar zij heeft het verborgen staan ... voor de zekerheid maar een paar dan

† In Memoriam † zaterdag 22 november 2008 @ 21:42:07 #179
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_63438106
owlet, dat is wel heel anders gegaan dan je het had voorgesteld maar fijn dat jullie nu gezond thuis zijn!

Miss_sly, wat bijzonder! Ik duim dat alles goed blijft gaan voor jullie.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  zaterdag 22 november 2008 @ 21:54:48 #180
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63438361
miss sly Wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd, en ik wens je een voorspoedige zwangerschap!

Owlet wat een heftige dagen voor jullie. Fijn dat jullie nu thuis zijn, lekker bijkomen van alles en wennen aan elkaar, en vooral genieten!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_63438430
Reinhilde!! Ik weet niet of je al bezig bent maar voor de zekerheid

het is je gegund meid ik denk aan je!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 22 november 2008 @ 22:14:16 #182
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_63438695
Owlet wat een prachtige naam! Gefeliciteerd!
  zaterdag 22 november 2008 @ 22:41:46 #183
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_63439142
alles weer rustig.
miss sly gefeli !!!! lurkend e.e.a meegekregen.
Owlet ik had al gefeliciteerd, maar Avalon is een hele mooie naam <3
Alle andere dames.. zet m op
k ga slapen later meer, ben doodmoe.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  zaterdag 22 november 2008 @ 22:42:56 #184
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_63439165
Miss_Sly en schaap, wat een geweldige verrassing
Gefeliciteerd

Owlet, wat een mooie naam. Fijn dat jullie nu allemaal lekker thuis zijn als gezin.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 22 november 2008 @ 22:45:29 #185
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_63439209
Miss Sly, wat leuk!!! Het is jullie zo gegund, gefeliciteerd!

Owlet, gefeliciteerd met je nieuwe uiltje, ik hoop dat jullie nu even de rust krijgen om lekker aan elkaar te wennen. Geniet van je kraamtijd!
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_63439236
Avalon prachtig!

Hier rommelt het alweer
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 22 november 2008 @ 22:58:34 #187
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63439424
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 22:46 schreef Dakota het volgende:
Avalon prachtig!

Hier rommelt het alweer
liggen blijven jij

pi_63439464
met beide beentjes de lucht in, lalalalal
harde buiken om de 2.5 minuut, maar ze zijn niet pijnlijk hmm
verlos bellen of afwachten?
wanna rub mah puppeh?!
  zaterdag 22 november 2008 @ 23:01:09 #189
24188 Belana
kloon van belana
pi_63439467
Owlet, wat een mooie naam ga maar lekker bijkomen!

Oxy, het is natuurlijk fijn als ze goed voor je kindje zorgen, maar je pas geboren kindje wil je graag bij je hebben, vast kunnen houden, knuffelen. dat is ook belangrijk om een band op te bouwen
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 22 november 2008 @ 23:02:49 #190
24188 Belana
kloon van belana
pi_63439488
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 23:01 schreef Dakota het volgende:
met beide beentjes de lucht in, lalalalal
harde buiken om de 2.5 minuut, maar ze zijn niet pijnlijk hmm
verlos bellen of afwachten?
Pas als ze om de minuut komen dakota, dat is meestal het advies. en weeen zijn echt pijnlijk, niet zomaar harde buiken. Maar als je het niet vertrouwd moet je bellen natuurlijk.
stormy waters...
sailin'
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 22 november 2008 @ 23:03:38 #191
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63439495
ik zou bellen dakota .... beter een keer teveel dan te weinig !

pi_63439516
ja maar de vorige keer hield ik er bijna 3 cm ontsluiting aan over (vorige week zondag)..straks blijf ik idd met die krengen zitten en dan barst het opeens los ofzo.
Ik wacht nog ff en dan bel ik wel ..
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 22 november 2008 @ 23:06:49 #193
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63439537
jah nu ga ik zitten F5'en op nieuws van jou dakota.. nieuws dat uk nog veilig binnen zit wel te verstaan

pi_63439547
Met jouw voorgeschiedenis zou ik gewoon even bellen. Liever nu bellen en afspreken wanneer je evt weer moet bellen dan dat je over een uurtje denkt... hmmzz. Ligt de vk misschien net zelf in bed...

En even je beebje streng toespreken: Mini-dakotaatje blijf nog maar even binnen zitten hoor, daar is het veel lekkerder warm dan buiten en kan je nog even lekker groeien
Fake it till you make it...
pi_63439554
mocht het losbarsten kan je beter gaan slapen en wachten op t nieuws van morgen..zo'n eerste bevalling duurt toch lichtjaren ?
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 22 november 2008 @ 23:09:46 #196
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63439575
zeg dat niet te snel dakota, mijn eerste begon om vier snachts, en om twee uur smiddags was ze er en wat nijna zegt, gewoon nu even bellen, en vragen wanneer je echt dringend moet gaan bellen of naar het ziekenhuis moet gaan

pi_63439597
Owlet; wat fijn dat jullie thuis zijn!
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 23:07 schreef Nijna het volgende:
Met jouw voorgeschiedenis zou ik gewoon even bellen.
Dat vind ik ook Gewoon bellen hoor Dakota, al is het voor de zekerheid
pi_63439629
k, zo maar ff bellen dan.
en nu weer helemaal plat. als er niets aan de hand is meld ik me morgenochtend. ben ik aan t bevallen..dan eh horen jullie niets meer
(vast wel via maneki die door mijn zwager op de hoogte gehouden wordt)
Maar vooralsnog... ik hou mn benen bij elkaar
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 22 november 2008 @ 23:19:08 #199
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63439723
laat je nog weten of de vk langskomt of wanneer in welk geval je wel moet bellen dan?

zaterdag 22 november 2008 @ 23:26:02 #200
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_63439804
Miss Sly Gefeliciteerd!

Dakota, benen bij elkaar houden hoor...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: