Miss Sly

Wat goed! Gefeliciteerd!
Heel erg bedankt voor de felicitaties
Ik kom even
heel kort vertellen dat het inmiddels uitstekend gaat met ons viertjes. Het waren heftige dagen maar nu zijn we gelukkig als gezin lekker thuis, klaar om uit te rusten.
Afgelopen woensdagavond was mijn bloeddruk bij de gewone VK controle net op het randje van te hoog. Omdat ik ook wat lichte hoofdpijnklachten had moesten we toch maar even langs het ziekenhuis voor ctg en bloedprikken.
Eenmaal daar hadden ze toch liever dat ik een nachtje zou blijven ter observatie en toen de volgende ochtend de klachten er nog steeds waren en erger leken te worden werd er besloten om meteen in te gaan leiden.
3 uur ging ik aan het infuus en zes uur later is Avalon geboren na een bevalling volgens het boekje (al geloof ik dat ik dat op dat moment niet echt vond

)
Vlak na de bevalling bleek echter dat ze waren vergeten om te melden dat Avalon 24 uur ter observatie op de kinderafdeling opgenomen moest worden omdat ik magnesium had gekregen (en nog kreeg) ter voorkoming van een aantal verschijnselen van zwangerschapsvergiftiging. Dat was even een schok, ik heb Avalon in totaal maar een uurtje gezien en daarna moest ze aan de monitor.
Ik zelf moest ook aan de monitor, aan een catheter, een constante bloeddrukmeter en twee infusen met weet ik veel wat voor nare troep.
Gelukkig waren ze in het ziekenhuis heel behulpzaam zodat ik wel zo veel als mogelijk op verzoek Avalon kon gaan voeden.
Vanmorgen mochten we beide gelukkig van alle slangen en toestand af en sinds vanmiddag zijn we thuis.
Ik ga mijn bed weer lekker in, de schok van ineens bevallen begint nu een beetje te komen dus het is tijd voor veel rust met ons viertjes.
LLM's, succes! ik hoop dat jullie me snel zullen volgen