Volgens mijn berekening ben ik morgen 9 weken en 4 dagen. En ik denk dat dat wel goed zit, aangezien ik wel precies bij gehouden heb wanneer mijn eisprong was enzo.... Ben echt heel benieuwd en hoop vooral heeeeel erg dat alles goed is.. ben daar echt wel super zenuwachtig voor.quote:Op zondag 23 november 2008 19:01 schreef miss_sly het volgende:
Spannend tessie, morgen. Hoe ver ben je dan?
Ik ga me morgen schoorvoetend melden bij het ziekenhuis. Ben benieuwd wat ze zeggen en wanneer ik voor een echo moet langskomen.
Ja, kan ik me voorstellen. Maar joh, als het dan goed is, is die echo natuurlijk ook helemaal fantastischquote:Op zondag 23 november 2008 19:38 schreef tessie het volgende:
[..]
Volgens mijn berekening ben ik morgen 9 weken en 4 dagen. En ik denk dat dat wel goed zit, aangezien ik wel precies bij gehouden heb wanneer mijn eisprong was enzo.... Ben echt heel benieuwd en hoop vooral heeeeel erg dat alles goed is.. ben daar echt wel super zenuwachtig voor.
Jaquote:Op zondag 23 november 2008 15:58 schreef Dakota het volgende:
idd of bij zware storm, het is heerlijk weer
zelfde, herfststorm, ben ook een herfstkindje (1e offi herfstdag geboren)quote:Op zondag 23 november 2008 20:23 schreef Carmella het volgende:
Nijna; welkom en alsnog gefeliciteerd!!!![]()
![]()
Tessie; spannend morgen! Heel veel succes en ook veel plezier!De allereerste echo blijft zo bijzonder
![]()
![]()
Reinhilde;Gewoon lekker door blijven schrijven
![]()
Diaan; fijn dat je een leuke verjaardag hebt gevierd!
Raissa; succes morgen bij de gyn! Hoe voel je je verder?
Jose; fijn dat alles zo goed gaat, lekker toch?!ben nu al benieuwd naar jullie zelf gemaakte kaartjes!
![]()
[..]
JaMij lijkt het super om met de versgeboren spruit in armen te liggen en buiten dit winterwonderlandschap te zien
Maar ik ben dan ook echt een herfst/winter-mens en dól op dit weer.
Oh, ik geniet ook altijd zo als het stormt, bliksemt, hagel, sneeuw, heerlijk.quote:Op zondag 23 november 2008 20:23 schreef Carmella het volgende:
JaMij lijkt het super om met de versgeboren spruit in armen te liggen en buiten dit winterwonderlandschap te zien
Maar ik ben dan ook echt een herfst/winter-mens en dól op dit weer.
Is dat een slecht verhaal over de yogales of over de medici die je vriendin hebben begeleid? Naar mijn idee meer het laatste.quote:Op zondag 23 november 2008 21:43 schreef marlieske het volgende:
Helaas hoor ik de laatste tijd heel wat slechte ervaringen over de yoga-les hier in de buurt ik meld me dus zeker niet aan!
Van de week is een vriendin van me bevallen en die kreeg meteen de vraag bij de eerste heftige weeen: wat denk jij dat je aan het doen bent met dat pufje en zuchtje? het werkte dus totaal niet, en dan baal je dus wel ff
vriendin + haar man in totale paniek, en dan baal je wel die ging dus 2x per week naar de yoga en heeft een fortuin uitgegeven.
Nee, was het maar waarquote:Op zondag 23 november 2008 19:46 schreef Reinhilde het volgende:
Igraine, word jij nou morgen ingeleid? Zo ja, heel veel succes! Ik denk aan je!![]()
Nee, dat betrof echt de slecht aangeleerde ademhalingstechniek helaas.quote:Op zondag 23 november 2008 21:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is dat een slecht verhaal over de yogales of over de medici die je vriendin hebben begeleid? Naar mijn idee meer het laatste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat heb ik nu precies hetzelfde .. ik heb de eerste alsmaar rugpijn én rugweeen gehad, nu ook weer hele zwangerschap rugklachten, dus ik ga ook uit van rugweeen .. ik ving het toen op door (voorovergebogen zittend) onder de warme douche te gaan en heen en weer te lopen..quote:Op zondag 23 november 2008 22:11 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik heb bij Kim zwgym gedaan en wel wat aan de puftechniek gehad. Vk zei dat ik goed pufte en dat idee had ik ook. Verder alleen rugweeen gehad, lastig op te vangen zelf. Maar Djeez kon daar mooi mee helpen.![]()
Nu geen cursus gevolgd. Ik ga er vanuit dat ik het nog wel weet. En dat de vk het me anders wel kan helpen herinneren zeg maar. Ik ga er trouwens maar vanuit dat ik weer rugweeen krijg. Zou niet weten hoe een buikwee voelt.
quote:Op maandag 24 november 2008 07:06 schreef YPPY het volgende:
Bij mij heeft de yoga zeker geholpen. Vooral al voor het gevoel, dat ik het idee had wat te kunnen doen. Anderen van de les hadden al een kind en er is zeker over gesproken dat het ook fout kan gaan. Vond het juist helemaal niet zweverig. Zeker aan het leren 'meegaan met de weeen' en het ontspannen heb ik veel gehad.
Spannend DJMO, je ben iig weer kortgewiekt als je snel bevalt. Makkelijker hechten.
Ik heb het nog bijgewerkt toen m'n vliezen al waren gebroken. Je moet wat he, als je weet dat de vk er zo aankomt.quote:Op maandag 24 november 2008 07:22 schreef Fuente het volgende:
DJMO, goed dat je het zegtik moet ook nog dringend weer kortwieken zeg maar .
dat ik dit ook gewoon zeg he
Haha, echt waar?quote:Op maandag 24 november 2008 07:25 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ik heb het nog bijgewerkt toen m'n vliezen al waren gebroken. Je moet wat he, als je weet dat de vk er zo aankomt.
fijn dat je me daar even aan herinnertquote:Op maandag 24 november 2008 07:06 schreef YPPY het volgende:
Bij mij heeft de yoga zeker geholpen. Vooral al voor het gevoel, dat ik het idee had wat te kunnen doen. Anderen van de les hadden al een kind en er is zeker over gesproken dat het ook fout kan gaan. Vond het juist helemaal niet zweverig. Zeker aan het leren 'meegaan met de weeen' en het ontspannen heb ik veel gehad.
Spannend DJMO, je ben iig weer kortgewiekt als je snel bevalt. Makkelijker hechten.
quote:Op zondag 23 november 2008 22:11 schreef marlieske het volgende:
[..]
Nee, dat betrof echt de slecht aangeleerde ademhalingstechniek helaas.
Met het standaard pufje van de verpleegster kreeg ze alles goed weg gepuft vandaar dat ik dus echt niet naar de yoga hier ga (zegt dus niets over andere yoga-praktijken hé)
Ze pufte namelijk heel erg naar haar hoofd toe en liep meteen rood aan enz enz zoals ik haar begreep en kreeg het spaans benauwd en das niet echt relaxt.
Onder de spoiler staat de bevalling kort beschreven, hebie schrik? niet lezen dan!Nou ja, alles bij elkaar is het dus ook geen reclame voor de medici, sorry dat ik het zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat is ook zo'n beetje hoe ik het nu voel!quote:Op maandag 24 november 2008 08:08 schreef miss_sly het volgende:
Ik kan me er echt nog niets bij voorstellen, al die soorten weeen enzo. Voorlopig hou ik het er maar op dat een bevalling pijn gaat doen, en ga ik ook niet verder lezen in bevallingsverhalen ofzo. Ik doe gewoon even struisvogel, want dat kind moet er natuurlijk een keer uit, en hoe minder ik weet van allerlei narigheid, hoe beter het me lijkt.
We zijn zeker drie lessen bezig geweest met het ontspannen van de kringspieren. In het begin erg lachwekkend,quote:Op maandag 24 november 2008 07:35 schreef Reinhilde het volgende:
Yppy, goed te lezen dat je echt wat hebt gehad aan de yoga. En inderdaad de ontspanningsoefeningen, die zullen ook van pas komen denk ik!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.miss_sly: ik heb tot de 8 maanden geroepen dat ik niet hoefde de bevallen. Zou het eerste medisch wonder zijn dat 's ochtends een lief babytje in bed vond. Je hebt dus nog even.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
Ow, ik ga ook struisvogelen, hoor. Nou, misschien ga ik me nog wel verdiepen in objectieve zaken, maar ik wil gewoon geen ervaringen horen/lezen, horrorstories of ideale bevallingen.quote:Op maandag 24 november 2008 09:01 schreef YPPY het volgende:
miss_sly: ik heb tot de 8 maanden geroepen dat ik niet hoefde de bevallen. Zou het eerste medisch wonder zijn dat 's ochtends een lief babytje in bed vond. Je hebt dus nog even.
Hier nog eentje en bij de ks vroegen ze of ik het van te voren zelf wilde doen of dat ze het een verpleegkundige wilde doen. Nou dat doen we mooi zelf wel hoor!!! Het is geen probleem hoor de verpleegkundige kan u ook helpen. Hoeft niet hoor doe het thuis zelf wel...quote:Op maandag 24 november 2008 07:25 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ik heb het nog bijgewerkt toen m'n vliezen al waren gebroken. Je moet wat he, als je weet dat de vk er zo aankomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |