Volgens mijn berekening ben ik morgen 9 weken en 4 dagen. En ik denk dat dat wel goed zit, aangezien ik wel precies bij gehouden heb wanneer mijn eisprong was enzo.... Ben echt heel benieuwd en hoop vooral heeeeel erg dat alles goed is.. ben daar echt wel super zenuwachtig voor.quote:Op zondag 23 november 2008 19:01 schreef miss_sly het volgende:
Spannend tessie, morgen. Hoe ver ben je dan?
Ik ga me morgen schoorvoetend melden bij het ziekenhuis. Ben benieuwd wat ze zeggen en wanneer ik voor een echo moet langskomen.
Ja, kan ik me voorstellen. Maar joh, als het dan goed is, is die echo natuurlijk ook helemaal fantastischquote:Op zondag 23 november 2008 19:38 schreef tessie het volgende:
[..]
Volgens mijn berekening ben ik morgen 9 weken en 4 dagen. En ik denk dat dat wel goed zit, aangezien ik wel precies bij gehouden heb wanneer mijn eisprong was enzo.... Ben echt heel benieuwd en hoop vooral heeeeel erg dat alles goed is.. ben daar echt wel super zenuwachtig voor.
Jaquote:Op zondag 23 november 2008 15:58 schreef Dakota het volgende:
idd of bij zware storm, het is heerlijk weer
zelfde, herfststorm, ben ook een herfstkindje (1e offi herfstdag geboren)quote:Op zondag 23 november 2008 20:23 schreef Carmella het volgende:
Nijna; welkom en alsnog gefeliciteerd!!!![]()
![]()
Tessie; spannend morgen! Heel veel succes en ook veel plezier!De allereerste echo blijft zo bijzonder
![]()
![]()
Reinhilde;Gewoon lekker door blijven schrijven
![]()
Diaan; fijn dat je een leuke verjaardag hebt gevierd!
Raissa; succes morgen bij de gyn! Hoe voel je je verder?
Jose; fijn dat alles zo goed gaat, lekker toch?!ben nu al benieuwd naar jullie zelf gemaakte kaartjes!
![]()
[..]
JaMij lijkt het super om met de versgeboren spruit in armen te liggen en buiten dit winterwonderlandschap te zien
Maar ik ben dan ook echt een herfst/winter-mens en dól op dit weer.
Oh, ik geniet ook altijd zo als het stormt, bliksemt, hagel, sneeuw, heerlijk.quote:Op zondag 23 november 2008 20:23 schreef Carmella het volgende:
JaMij lijkt het super om met de versgeboren spruit in armen te liggen en buiten dit winterwonderlandschap te zien
Maar ik ben dan ook echt een herfst/winter-mens en dól op dit weer.
Is dat een slecht verhaal over de yogales of over de medici die je vriendin hebben begeleid? Naar mijn idee meer het laatste.quote:Op zondag 23 november 2008 21:43 schreef marlieske het volgende:
Helaas hoor ik de laatste tijd heel wat slechte ervaringen over de yoga-les hier in de buurt ik meld me dus zeker niet aan!
Van de week is een vriendin van me bevallen en die kreeg meteen de vraag bij de eerste heftige weeen: wat denk jij dat je aan het doen bent met dat pufje en zuchtje? het werkte dus totaal niet, en dan baal je dus wel ff
vriendin + haar man in totale paniek, en dan baal je wel die ging dus 2x per week naar de yoga en heeft een fortuin uitgegeven.
Nee, was het maar waarquote:Op zondag 23 november 2008 19:46 schreef Reinhilde het volgende:
Igraine, word jij nou morgen ingeleid? Zo ja, heel veel succes! Ik denk aan je!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |