abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63439811
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 23:07 schreef Dakota het volgende:
mocht het losbarsten kan je beter gaan slapen en wachten op t nieuws van morgen..zo'n eerste bevalling duurt toch lichtjaren ?
Ja hoor. 1 uur en 3 kwartier voor mij terwijl ik ook rekende op lichtjaren (hoor mezelf nog roepen 'ik ben dan vast daaaagen aan het bevallen!') We horen het wel
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_63439845
Avalon wat een prachtige naam, Owlet! Nogmaals gefeliciteerd
A little nonsense now and then is cherished by the wisest men.
pi_63440354
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 23:13 schreef Dakota het volgende:
k, zo maar ff bellen dan.
en nu weer helemaal plat. als er niets aan de hand is meld ik me morgenochtend. ben ik aan t bevallen..dan eh horen jullie niets meer
(vast wel via maneki die door mijn zwager op de hoogte gehouden wordt)
Maar vooralsnog... ik hou mn benen bij elkaar
ik zal alles wat ik weet netjes doorgeven hier
Saartje
pi_63440641
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 23:07 schreef Dakota het volgende:
mocht het losbarsten kan je beter gaan slapen en wachten op t nieuws van morgen..zo'n eerste bevalling duurt toch lichtjaren ?
Houd die benen bij elkaar hoor!! de mijne ging zo snel dat ik amper tijd had om te zeggen dat ik persdrang voelde, en toen ik het zei de helft in de kamer het niet geloofde.
Een eerste bevalling kan je zomaar eens verassen, dus als je twijfelt bellen zeker na vorige week zal de vk je dan echt wel serieus nemen.

Ik ben momenteel een emo-wrak jank bij het minste of geringste.
Het gedichten-topic, Miss-Sly die ff 2 streepjes piest, PM-Girl die een lief berichtje stuurt...
zelfs de eerste keer officieel schoen zetten vandaag bij oma (schoonmoeder) deed het hem.
Schoonzus en nichtje begrepen er niets van, maar met mijn hormonen is momenteel echt iets goed mis.
Mama van Isa en Ties
pi_63443590
Ik kom me heel voorzichtig hier melden, vanmorgen tweede streepje gepiest... Datum enzo kom ik wel melden na mn echo, ik wil eerst bewijs zien... (hopelijk gaat t nu gewoon goed...)
Fake it till you make it...
  zondag 23 november 2008 @ 09:31:38 #206
108648 cattie
lieve moeder
pi_63443599
Hartelijk gefeliciteerd Nijna!
  zondag 23 november 2008 @ 09:31:49 #207
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_63443601
* DolleMina feliciteert Nijna heel voorzichtig.*
pi_63443624
Pff ik ben er nog..met flodder nog in mijn buik. Heb 1uur geslapen..verder krampen en harde buiken bij elke beweging die ik maak maar geen pijnlijke weeen. vk niet gesproken omdat ik het idee heb dat dit nog wel een tijdje door kan gaan. Denk trouwens wel dat het snel gaat gebeuren als dit door blijft zetten.

Nijna, van harte!!!
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_63443637
Dakota ik hoop toch dat je ukkie nog even blijft zitten hoor...
pi_63443647
ik heb het sinds de vorige keer iig al een week gerekt
dus ik loop nu op 35.4 is al beter
wanna rub mah puppeh?!
pi_63443649
nijna gefeliciteerd
mama van 3 kids!
  † In Memoriam † zondag 23 november 2008 @ 09:45:39 #212
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_63443668
Nijna, wat leuk! Gefeliciteerd.

Omroepmededeling voor Baby Dakota: uw trein hoort voorlopig niet te vertrekken, gelieve rustig te blijven zitten en nog niet uit te stappen!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_63443748
gisteren ben ik echt bijna op de kop gaan hangen, ze kan wel drukken maar ik ben toch groter en sterker
puh
wanna rub mah puppeh?!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 23 november 2008 @ 10:10:30 #214
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63443817
gefeliciteerd Nijna
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_63443863
Miss Sly en Nijna, hartelijk gefeliciteerd en welkom!
  zondag 23 november 2008 @ 10:27:20 #216
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63443926
quote:
Op zondag 23 november 2008 09:59 schreef Dakota het volgende:
gisteren ben ik echt bijna op de kop gaan hangen, ze kan wel drukken maar ik ben toch groter en sterker
puh
Nog wel ja, maar als het écht begint houd je het echt niet meer tegen
Maar elke dag dat ze blijft zitten is meegenomen

Nijna ook al goed nieuws, gefeliciteerd
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_63443943
Gefeliciteerd Nijna!

Ben benieuwd hoe het met Reinhilde is.
pi_63444003
Nijna, ook hier nog ff een felicitatie

Dakota, je komt gelukkig al dichter bij de 37 weken, hopeijk red je die

Reinhilde, je maakt het wel spannend zo!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 23 november 2008 @ 10:47:07 #219
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_63444100
*maffemuts stopt dakota dicht met pepernoten en marsepijn, uk hier n beetje voorraad waar je zo graag naar wilde kijken, nu kun je nog mooi een ruim weekje binnen blijven*

een hele voorzichtige felicitatie voor nijna.
Reinhilde waar ben (zijn) je (jullie) toch

hier veel bloedverlies gehad afgelopen dagen, gister gestopt dus mocht weer fijn naar huis. Kindje maakt t goed gelukkig. maar wel erg geschrokken. morgen terug voor extra check up en uitslagen. ws een ader die gesprongen was oid maar morgen dus de uitslag van hoe en wat.
Liefs
Maffe.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  Moderator zondag 23 november 2008 @ 10:52:44 #220
5428 crew  miss_sly
pi_63444161
Nijna, ook hier gefeliciteerd
Gezellig!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_63444187
Nijna een voorzichtige felicitatie voor jullie dan

Dakota houd die baby nog ff binnen hé, en bellen hoor het lijkt me redelijk serieus dit en daar moet echt op tijd iemand bij zijn hoor!

Maffe hé bah wat naar bloedverlies ik hoop dat alles gewoon prima is en het inderdaad een adertje bleek te zijn. (maar ken de zenuwen erom heen wel hoor ik had het bij Isa om de haverklap en iedere keer zit je in de stress)
Mama van Isa en Ties
pi_63444345
Miss_Sly... een dag later... en nog steeds heb ik zo'n gevoel van...

Owlet, wat een aparte, maar mooie naam! Veel geluk voor jullie allemaal!

Nijna, gefeliciteerd!

Dakota, probeer het nog even vol te houden... lijkt me wel moeilijk, hoor!!

Reinhilde, waar ben je? Ben zo benieuwd!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_63444359
Nijna gefeliciteerd

En zo staan er alweer twee onder mij
A little nonsense now and then is cherished by the wisest men.
pi_63444447
Nijna en Miss_sly gefeliciteerd met jullie streepjes!

Oei Maffe, dat is ff schrikken...

Dakota, laat jij dat kleintje nog maar gewoon even een weekje zitten hoor!

Waar is Reinhilde toch.. ik gooi er maar een paar tegenaan!

Bah, ik werd vanmogen ineens misselijk... ik heb de afgelopen weken nog niet zo hard naar de wc hoeven rennen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63444597
Maffe, wat schrikken

Reinhilde hopelijk heb je je kleintje inmiddels lekker vast...
  zondag 23 november 2008 @ 11:53:32 #226
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_63445132
Dagje niet op Fok geweest en wat is er veel gebeurd/gepost....

Allereerst miss_sly van harte gefeliciteerd en van harte welkom hier. Ik vind het echt supergeweldig voor jullie en zo gaaf dat we nog een tijdje hier samen kunnen posten...

Nijna, jij ook natuurlijk van harte gefeliciteerd en welkom terug. Hopelijk gaat alles nu goed.

Owlet, wat hebben jullie een mooie en originele naam aan jullie dochter gegeven zeg...

Dakota, rustig aan doen he!!!

Maffe wat eng dat bloeden, gelukkig is er niets ernstigs.

Inderdaad al een dag geen post van Reinhilde, ik ben erg benieuwd of je kleintje er inmiddels is.

Ik heb gisterenavond mn verjaardag gevierd, gisteren overdag veel gerust en geslapen zodat ik 's avonds een beetje fit zou zijn... en dat heeft gewerkt, het was vannacht 3 uur toen ik mn bed instapte. Nu wel wat moe en hoofdpijn, maar heb een hele gezellige avond gehad. En vandaag alweer 33 weken zwanger!!! en nog lekker aan het gebak wat over is van gisteren

En Jose, jij ook al bijna verlof, we hebben het bijna gelijktijdig!! Mijn verlof begint dinsdag om half 3 en ik heb er zin in..... gisterenavond allemaal leuke afspraakjes gemaakt Wanneer heb je de babyshower of heb je die al gehad? Zo ja, hoe was het?
Make love, not war ☮
  zondag 23 november 2008 @ 12:13:35 #227
56471 pinquit
oh my lama!
pi_63445574
reinhilde, voor de zekerheid:
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_63445761
quote:
Op zondag 23 november 2008 09:30 schreef Nijna het volgende:
Ik kom me heel voorzichtig hier melden, vanmorgen tweede streepje gepiest... Datum enzo kom ik wel melden na mn echo, ik wil eerst bewijs zien... (hopelijk gaat t nu gewoon goed...)
Gefeliciteerd! Ik duim met je mee dat alles deze keer gewoon goed gaat!!
  zondag 23 november 2008 @ 12:47:13 #229
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63446517
Nijna, wat goed! Gefeliciteerd!

En ik las dat Zweefvliegje een meisje krijgt! Leuk!
pi_63449219
Owlet, van harte gefeliciteerd met je dochter!!

En Miss_sly, wat vind ik dat geweldig nieuws! Gefeliciteerd met je zwangerschap
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_63450050
quote:
Op zondag 23 november 2008 11:53 schreef Diaan73 het volgende:
En Jose, jij ook al bijna verlof, we hebben het bijna gelijktijdig!! Mijn verlof begint dinsdag om half 3 en ik heb er zin in..... gisterenavond allemaal leuke afspraakjes gemaakt Wanneer heb je de babyshower of heb je die al gehad? Zo ja, hoe was het?
Hee Diaan! Mooi dat je een leuk verjaardagsfeest hebt gehad gisteren... en slim van je inderdaad om even lekker te gaan slapen voordat het gefeest los zou barsten!

Ik werk door tot 4 weken voor de bevalling. Komende woensdag is mijn laatste dag (maar dat is maar een ochtendje...) en aansluitend hebben we de babyshower met mijn collega's! Ik heb er zin in... wel gek hoor! Ik heb er een paar keer bijgezeten bij andere collega's, maar nu gaat het echt echt echt om mij en mijn kleintje!

Verder gaat het hier allemaal z'n gangetje! Afgelopen vrijdag weer controle gehad en alles was weer goed... Ik mag echt niet klagen hoe het allemaal gaat. Ik ben al veel aangekomen (momenteel zo'n 18 kilo), maar ja, niks aan te doen. Mijn vk zei al dat ze kon zien dat ik veel vocht vasthoud... ze zei 'ik denk dat je straks op je kraambed veel zult moeten plassen'...
Ik had eigenlijk verwacht dat ik (al vroeg) last zou krijgen van mijn rug, maar tot op heden gelukkig nog helemaal niet..! Wat dat betreft fiets ik er echt doorheen...!

Op 1 december hebben we een dubbele afspraak; 's middags weer een echo (standaard bij 36 weken) en 's avonds een 20 minuten afspraak waarin ze alles gaan vertellen over de bevalling... 't komt echt dichtbij zo!!

Zo...nu ga ik weer gauw verder met de geboortekaartjes (we maken ze zelf; ik heb ze in elkaar geknutseld en zo gaan we samen de tekst bedenken en de adressenlijst compleet maken) Ik vind dat de kaartjes zo onderhand wel af mogen zijn, want je weet tenslotte maar nooit!
**Life is e@sier with your eyes closed**
  zondag 23 november 2008 @ 14:48:58 #232
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_63450148
Nijna, gefeliciteerd Leuk hoor!
Baby Dakota, hou nog even vol. Met dit weer wil je er echt nog niet uit, hoor.

Reinhilde, , zou wel fijn zijn voor je.

Ik zie net dat Reinhilde nog gepost heeft. Hoewel, ze zou niet de eerste zijn die ons op die manier om de tuin zou leiden. Maar ja, ik ga ervanuit dat je dus nog even geduld moet hebben. Dan geldt hetzelfde argument als voor Dakota's baby. Het is helemaal geen weer om er nu al uit te komen.

[ Bericht 21% gewijzigd door livelink op 23-11-2008 14:55:00 ]
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 23 november 2008 @ 15:33:05 #233
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_63451495
quote:
Op zondag 23 november 2008 14:48 schreef livelink het volgende:
Het is helemaal geen weer om er nu al uit te komen.

Juist wel eigenlijk, kun je later vertellen: je bent geboren op één van de zeldzame dagen dat het in Nederland sneeuwde. Al is het voor de veiligheid idd beter voor de ouders om binnen te blijven.
pi_63452137
idd of bij zware storm, het is heerlijk weer
wanna rub mah puppeh?!
  zondag 23 november 2008 @ 16:02:01 #235
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_63452209
Mijn oudste is geboren met dit weer. Sneeuw en gladheid. Ik vond het een zenuwengedoe. Ja, toen ze eenmaal geboren was en ik vanuit het ziekenhuisraam de sneeuw zag vallen, vond ik het ook wel sprookjesachtig. Maar daarvoor had ik alles gegeven voor droge wegen, die niet glad waren. Ook de terugreis naar huis heb ik echt in de zenuwen gezeten. Het was zo glad en dan met dat hummeltje in de maxi-cosi. In het ziekenhuis hadden ze ons al een rolstoel meegegeven om de maxi-cosi mee naar de auto te vervoeren. De verpleegkundigen waren ook bang dat we onderuit zouden glijden met de baby.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_63452348
quote:
Ik zie net dat Reinhilde nog gepost heeft. Hoewel, ze zou niet de eerste zijn die ons op die manier om de tuin zou leiden. Maar ja, ik ga ervanuit dat je dus nog even geduld moet hebben. Dan geldt hetzelfde argument als voor Dakota's baby. Het is helemaal geen weer om er nu al uit te komen.
Toch niet in het babietjestopic hoop ik

Reinhilde, waar ben jeeeeeeeeeeee?

Nijna, van harte gefeliciteerd
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 23 november 2008 @ 16:24:10 #237
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63452712
quote:
ik kan me overigens ook voorstellen dat ze zich niet zo prettig hier voelt de laatste weken, na dat gedoe van afgelopen week...

k hoop dat alles goed gaat in Huize Reinhilde, en dat ze snel kan genieten van de kleine
Today is life -

Dale Carnegie
  zondag 23 november 2008 @ 16:56:25 #238
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_63453522
Nijna wat goed!!! Gefeliciteerd!!! Ik duim voor je dat het nu goed gaat
No more games, no more drama...
pi_63454629
Nijna gefeliciteerd! En ik duim ook mee dat het allemaal goed gaat.

Ik heb morgen eķndelijk mijn eerste echo. Ben zo nieuwsgierig en vind het zo spannend! Helaas is het pas savonds haha.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 23 november 2008 @ 17:54:17 #240
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_63455101
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:36 schreef tessie het volgende:
Nijna gefeliciteerd! En ik duim ook mee dat het allemaal goed gaat.

Ik heb morgen eķndelijk mijn eerste echo. Ben zo nieuwsgierig en vind het zo spannend! Helaas is het pas savonds haha.
Spannend tessie, het is het wachten waard hoor om zo'n klein wonder te mogen aanschouwen voor het eerst!!! Veel plezier alvast
No more games, no more drama...
pi_63455519
Tessie, wat spannend, ik duim voor een hele mooie echo voor je

Hier heeft het 2 dagen flink gerommeld, maar vandaag was het weer helemaal rustig. Dus er komt nog geen klein ukje aan! Morgen precies 39 weken zwanger. Ik vind de tijd zo snel gaan de laatste weken!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63455769
Fuente alweer bijna 39 weken. Gaat echt snel! Ik morgen al 35 weken. Vind het snel en langzaam tegelijk gaan. a.s. vrijdag sintfeest bij Djeez op het werk. Een week later pakjesavond en 6 dec Kims verjaardag. En dan kunnen we al bijna de klossen ed ophalen. Zo heb ik telkens iets om naar uit te kijken. Klinkt misschien stom.
Nu nog bedenken wanneer ik de kapper laat komen om te knippen en verven.
pi_63455815
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 18:49 schreef cattie het volgende:
Owlet, gefeliciteerd met Avalon! (Uitspreken op z'n Engels neem ik aan?) Fijn dat nu alles goed is en jullie thuis zijn, klinkt allemaal heftig.

Miss-sly, welkom!
op zijn Nederlands
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 23 november 2008 @ 18:26:31 #244
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63455874
quote:
Op zondag 23 november 2008 18:23 schreef owlet het volgende:

[..]

op zijn Nederlands
Today is life -

Dale Carnegie
pi_63456154
spannend morgen Tessie!

Ik mag morgen ook weer naar de VK.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator zondag 23 november 2008 @ 19:01:37 #246
5428 crew  miss_sly
pi_63456598
Spannend tessie, morgen. Hoe ver ben je dan?

Ik ga me morgen schoorvoetend melden bij het ziekenhuis. Ben benieuwd wat ze zeggen en wanneer ik voor een echo moet langskomen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_63456716
quote:
Op zondag 23 november 2008 16:24 schreef Ynske het volgende:

[..]

ik kan me overigens ook voorstellen dat ze zich niet zo prettig hier voelt de laatste weken, na dat gedoe van afgelopen week...

k hoop dat alles goed gaat in Huize Reinhilde, en dat ze snel kan genieten van de kleine
Nou ja, dat dus.

Alles rustig in mijn buik.

Maar wat lees ik!! Nijna wat een goed nieuws!! Van harte gefeliciteerd, ik ga heel hard duimen en bidden dat het het goed gaat.
pi_63456832
quote:
Op zondag 23 november 2008 19:06 schreef Reinhilde het volgende:

[..]

Nou ja, dat dus.

Dat kan ik me wel een beetje voorstellen Reinhilde Maar trek je niets aan van die discussie van afgelopen week, ik vind het leuk je posts te lezen!
pi_63457151
lang leve de bezorgdomino's... ik heb een onbedwingbare behoefte aan cinnastix. ze bezorgen alleen bestellingen boven de 6.50 dus heb 3 doosjes besteld hoe bedoel je hormonen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_63457330
quote:
Op zondag 23 november 2008 19:23 schreef Vicky het volgende:
lang leve de bezorgdomino's... ik heb een onbedwingbare behoefte aan cinnastix. ze bezorgen alleen bestellingen boven de 6.50 dus heb 3 doosjes besteld hoe bedoel je hormonen
Doe mij er ook 1 We hebben hier geen Domino's

Weet niet of ik het al gemeld had maar mogen weer een checkup bij de gyn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')