Ja hoor. 1 uur en 3 kwartier voor mij terwijl ik ook rekende op lichtjaren (hoor mezelf nog roepen 'ik ben dan vast daaaagen aan het bevallen!') We horen het welquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:07 schreef Dakota het volgende:
mocht het losbarsten kan je beter gaan slapen en wachten op t nieuws van morgen..zo'n eerste bevalling duurt toch lichtjaren?
ik zal alles wat ik weet netjes doorgeven hierquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:13 schreef Dakota het volgende:
k, zo maar ff bellen dan.
en nu weer helemaal plat. als er niets aan de hand is meld ik me morgenochtend. ben ik aan t bevallen..dan eh horen jullie niets meer
(vast wel via maneki die door mijn zwager op de hoogte gehouden wordt)
Maar vooralsnog... ik hou mn benen bij elkaar
Houd die benen bij elkaar hoor!! de mijne ging zo snel dat ik amper tijd had om te zeggen dat ik persdrang voelde, en toen ik het zei de helft in de kamer het niet geloofde.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:07 schreef Dakota het volgende:
mocht het losbarsten kan je beter gaan slapen en wachten op t nieuws van morgen..zo'n eerste bevalling duurt toch lichtjaren?
Nog wel ja, maar als het écht begint houd je het echt niet meer tegenquote:Op zondag 23 november 2008 09:59 schreef Dakota het volgende:
gisteren ben ik echt bijna op de kop gaan hangen, ze kan wel drukken maar ik ben toch groter en sterker
puh
Gefeliciteerd! Ik duim met je mee dat alles deze keer gewoon goed gaat!!quote:Op zondag 23 november 2008 09:30 schreef Nijna het volgende:
Ik kom me heel voorzichtig hier melden, vanmorgen tweede streepje gepiest... Datum enzo kom ik wel melden na mn echo, ik wil eerst bewijs zien... (hopelijk gaat t nu gewoon goed...)
Hee Diaan!quote:Op zondag 23 november 2008 11:53 schreef Diaan73 het volgende:
En Jose, jij ook al bijna verlof, we hebben het bijna gelijktijdig!! Mijn verlof begint dinsdag om half 3en ik heb er zin in..... gisterenavond allemaal leuke afspraakjes gemaakt
Wanneer heb je de babyshower of heb je die al gehad? Zo ja, hoe was het?
quote:Op zondag 23 november 2008 14:48 schreef livelink het volgende:
Het is helemaal geen weer om er nu al uit te komen.
Toch niet in het babietjestopic hoop ikquote:Op zondag 23 november 2008 14:48 schreef livelink het volgende:
Ik zie net dat Reinhilde nog gepost heeft. Hoewel, ze zou niet de eerste zijn die ons op die manier om de tuin zou leiden. Maar ja, ik ga ervanuit dat je dus nog even geduld moet hebben. Dan geldt hetzelfde argument als voor Dakota's baby. Het is helemaal geen weer om er nu al uit te komen.
ik kan me overigens ook voorstellen dat ze zich niet zo prettig hier voelt de laatste weken, na dat gedoe van afgelopen week...quote:Op zondag 23 november 2008 14:48 schreef livelink het volgende:
Ik zie net dat Reinhilde nog gepost heeft. Hoewel, ze zou niet de eerste zijn die ons op die manier om de tuin zou leiden. Maar ja, ik ga ervanuit dat je dus nog even geduld moet hebben. Dan geldt hetzelfde argument als voor Dakota's baby. Het is helemaal geen weer om er nu al uit te komen.
Spannend tessie, het is het wachten waard hoor om zo'n klein wonder te mogen aanschouwen voor het eerst!!! Veel plezier alvastquote:Op zondag 23 november 2008 17:36 schreef tessie het volgende:Nijna gefeliciteerd! En ik duim ook mee dat het allemaal goed gaat.
Ik heb morgen eķndelijk mijn eerste echo. Ben zo nieuwsgierig en vind het zo spannend! Helaas is het pas savonds haha.
op zijn Nederlandsquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:49 schreef cattie het volgende:
Owlet, gefeliciteerd met Avalon! (Uitspreken op z'n Engels neem ik aan?) Fijn dat nu alles goed is en jullie thuis zijn, klinkt allemaal heftig.![]()
Miss-sly, welkom!
Nou ja, dat dus.quote:Op zondag 23 november 2008 16:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik kan me overigens ook voorstellen dat ze zich niet zo prettig hier voelt de laatste weken, na dat gedoe van afgelopen week...
k hoop dat alles goed gaat in Huize Reinhilde, en dat ze snel kan genieten van de kleine
Dat kan ik me wel een beetje voorstellen Reinhildequote:
Doe mij er ook 1quote:Op zondag 23 november 2008 19:23 schreef Vicky het volgende:
lang leve de bezorgdomino's... ik heb een onbedwingbare behoefte aan cinnastix. ze bezorgen alleen bestellingen boven de 6.50 dus heb 3 doosjes besteldhoe bedoel je hormonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |