mja maar dan had ik allllllllaaaang moeten bevallen *grijns*quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:17 schreef DJMO het volgende:
ik weet wel dakota, dat ik mijn huwelijksnacht seks gehad heb, en direct daarna bloed verloor, de dagen erna niets meer, maar nu vandaag wel wat meer harde buiken bespeur dan vorige week etc.
jaaaaaaaaaaaaaaa babyuiltjequote:Op vrijdag 21 november 2008 15:23 schreef MeneerUil het volgende:
Hallo,
Ik ben de man van Owlet, en ik wilde even laten weten dat we inmiddels een dochter rijker zijn. Het hele verhaal zal Owlet hier binnenkort vertellen, maar moeder en kind maken het goed, ze zijn nog in het ziekenhuis ter observatie.
Mijn vrouw kan bevallen als een pro!
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:23 schreef MeneerUil het volgende:
Hallo,
Ik ben de man van Owlet, en ik wilde even laten weten dat we inmiddels een dochter rijker zijn. Het hele verhaal zal Owlet hier binnenkort vertellen, maar moeder en kind maken het goed, ze zijn nog in het ziekenhuis ter observatie.
Toch vind ik jouw situatie en die van Reinhilde echt nogal verschillend, hoor.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:23 schreef Dakota het volgende:
mja als het om nog maar 2 weekjes gaat (die je waarschijnlijk niet eens vol hoeft te maken) zou ik nog even doorbijten Reinhilde.. dit alleen omdat je bevalling er idd vast niet makkelijker op wordt door inleiden..het gaat vast soepeler als babylief er zelf uit wil spruiten.
Ik snap het psychische gedeelte wel..vooral omdat ik nu zelf waarschijnlijk hetzelfde tegemoet ga (alle verschijnselen van een bevalling binnen een paar dagen) terwijl ik dus eigenlijk nog gewoon 5 weken moet wachten.
eh ik zeg ook niet dat we in dezelfde situatie zitten ik zeg dat ik me kan indenken dat het psychisch zwaar is.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Toch vind ik jouw situatie en die van Reinhilde echt nogal verschillend, hoor.
Ik doel nergens op, ik heb al eens gezegd wat ik er van vind. Reinhilde maakt het zichzelf vooral psychisch moeilijk door zo ongeduldig te blijven, terwijl een zwangerschap gewoon 40-42 weken hoort te duren en ze al weken ongeduldig is en wil dat het kindje komt.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:29 schreef Dakota het volgende:
[..]
eh ik zeg ook niet dat we in dezelfde situatie zitten ik zeg dat ik me kan indenken dat het psychisch zwaar is.
Waar doel je op?
Mijn moeder heeft ditzelfde gehad bij mijn jongste zus. En tot op de dag van vandaag (het is inmiddels 26 jaar geleden) voelt ze zich schuldig. Ook een kind met een slechte start, MBD, en leerproblemen. Nu zal het niks met elkaar te maken hebben, voor mijn moeder wél. Dus is ze nog steeds bezig te compenseren.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:19 schreef lily het volgende:
Reinhilde, ik lees hier niet vaak dus ik ken je situatie niet goed verder maar het laatste stukje heb ik nu meegekregen en ik wil er toch iets over kwijt.
Ik zat in hetzelfde schuitje bij mijn eerste.
Ik lag vanaf week 30 in het ziekenhuis aan bed gekluisterd en trok het op een gegeven moment ook heel slecht. Ik zag het totaal niet meer zitten en omdat ik dat wilde ben ik ingeleid en niet omdat mijn kindje het slecht had maar omdat ik het psychisch niet meer trok.
Ik heb daar altijd spijt van gehad.
De bevalling liep van geen meter, duurde vreselijk lang en mijn baby heeft het niet makkelijk gehad met zuurstofgebrek op de koop toe.
Of het zo is weet ik niet maar ik heb altijd het gevoel gehad dat hij er niet klaar voor was en dat ik het gewoon geforceerd heb.
Ik zou het nooit meer doen in ieder geval (wat zijn die 2 weken nou)
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:23 schreef MeneerUil het volgende:
Hallo,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |