abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63405975
Dakota, nee, sorry..

Mibos, ik heb geen zin in zulke heftige discussies, ik PM je wel even.
  vrijdag 21 november 2008 @ 15:15:28 #277
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_63406028
Nou dat weet ik niet maar even zondag even geoefend en zondag op maandagnacht begonnen de weeen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 21 november 2008 @ 15:17:55 #278
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63406118
ik weet wel dakota, dat ik mijn huwelijksnacht seks gehad heb, en direct daarna bloed verloor, de dagen erna niets meer, maar nu vandaag wel wat meer harde buiken bespeur dan vorige week etc.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 21 november 2008 @ 15:18:12 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63406132
Maar Reinhilde, je kan toch ook niet verwachten dat mensen alleen maar positief reageren?
Het is voor jou een uitlaatklep, maar als je geen reacties wilt, of alleen die, die in jouw straatje passen kan je beter een blog starten.
Dit bedoel ik echt niet rot verder, maar je post op een openbaar forum, je post al 40 weken mee, dan weet je ook hoe het er aan toe gaat hier. Er zijn hordes mensen die met je meeposten in hoe vervelend het wel niet is, maar er zijn er ook altijd bij, die even wat tegengas geven.
En mss niet eens zo gek ook, want volgens mij is Mibos in dit geval alleen maar erg realistisch...
pi_63406150
Reinhilde, ik lees hier niet vaak dus ik ken je situatie niet goed verder maar het laatste stukje heb ik nu meegekregen en ik wil er toch iets over kwijt.

Ik zat in hetzelfde schuitje bij mijn eerste.
Ik lag vanaf week 30 in het ziekenhuis aan bed gekluisterd en trok het op een gegeven moment ook heel slecht. Ik zag het totaal niet meer zitten en omdat ik dat wilde ben ik ingeleid en niet omdat mijn kindje het slecht had maar omdat ik het psychisch niet meer trok.
Ik heb daar altijd spijt van gehad.
De bevalling liep van geen meter, duurde vreselijk lang en mijn baby heeft het niet makkelijk gehad met zuurstofgebrek op de koop toe.
Of het zo is weet ik niet maar ik heb altijd het gevoel gehad dat hij er niet klaar voor was en dat ik het gewoon geforceerd heb.
Ik zou het nooit meer doen in ieder geval (wat zijn die 2 weken nou)
pi_63406170
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 15:17 schreef DJMO het volgende:
ik weet wel dakota, dat ik mijn huwelijksnacht seks gehad heb, en direct daarna bloed verloor, de dagen erna niets meer, maar nu vandaag wel wat meer harde buiken bespeur dan vorige week etc.
mja maar dan had ik allllllllaaaang moeten bevallen *grijns*
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_63406253
Hallo,

Ik ben de man van Owlet, en ik wilde even laten weten dat we inmiddels een dochter rijker zijn. Het hele verhaal zal Owlet hier binnenkort vertellen, maar moeder en kind maken het goed, ze zijn nog in het ziekenhuis ter observatie.

Mijn vrouw kan bevallen als een pro!
pi_63406270
mja als het om nog maar 2 weekjes gaat (die je waarschijnlijk niet eens vol hoeft te maken) zou ik nog even doorbijten Reinhilde.. dit alleen omdat je bevalling er idd vast niet makkelijker op wordt door inleiden..het gaat vast soepeler als babylief er zelf uit wil spruiten.
Ik snap het psychische gedeelte wel..vooral omdat ik nu zelf waarschijnlijk hetzelfde tegemoet ga (alle verschijnselen van een bevalling binnen een paar dagen) terwijl ik dus eigenlijk nog gewoon 5 weken moet wachten.
wanna rub mah puppeh?!
  Moderator vrijdag 21 november 2008 @ 15:24:12 #284
5428 crew  miss_sly
pi_63406286
Meneer Uil en Owlet, gefeliciteerd
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_63406302
Gefeliciteerd MeneerUil en Owlet met jullie dochter
  vrijdag 21 november 2008 @ 15:24:47 #286
219033 Mibos2
pi_63406305
He Meneer Uil van harte met jullie tweede dochter en feliciteer haar maar van harte hoor!!! Blij te horen dat alles goed is en hoop dat je je gezinnetje snel weer thuis krijgt.
pi_63406340
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 15:23 schreef MeneerUil het volgende:
Hallo,

Ik ben de man van Owlet, en ik wilde even laten weten dat we inmiddels een dochter rijker zijn. Het hele verhaal zal Owlet hier binnenkort vertellen, maar moeder en kind maken het goed, ze zijn nog in het ziekenhuis ter observatie.

jaaaaaaaaaaaaaaa babyuiltje

van harte gefelciteerd met jullie dochtertje!
Hoe heet ze hoe heet ze
wanna rub mah puppeh?!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 21 november 2008 @ 15:26:30 #288
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63406373
quote:
Hallo,

gefeliciteerd met jullie
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 21 november 2008 @ 15:27:33 #289
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63406408
voor Meneer de Uil en Owlet en uiteraard grote zus Ronja

* ook nieuwsgierig is naar de naam van dit nieuwe uilenkindje
  Moderator vrijdag 21 november 2008 @ 15:28:01 #290
5428 crew  miss_sly
pi_63406424
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 15:23 schreef Dakota het volgende:
mja als het om nog maar 2 weekjes gaat (die je waarschijnlijk niet eens vol hoeft te maken) zou ik nog even doorbijten Reinhilde.. dit alleen omdat je bevalling er idd vast niet makkelijker op wordt door inleiden..het gaat vast soepeler als babylief er zelf uit wil spruiten.
Ik snap het psychische gedeelte wel..vooral omdat ik nu zelf waarschijnlijk hetzelfde tegemoet ga (alle verschijnselen van een bevalling binnen een paar dagen) terwijl ik dus eigenlijk nog gewoon 5 weken moet wachten.
Toch vind ik jouw situatie en die van Reinhilde echt nogal verschillend, hoor.
pi_63406471
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 15:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Toch vind ik jouw situatie en die van Reinhilde echt nogal verschillend, hoor.
eh ik zeg ook niet dat we in dezelfde situatie zitten ik zeg dat ik me kan indenken dat het psychisch zwaar is.
Waar doel je op?
wanna rub mah puppeh?!
pi_63406532
Mss verwoord ik het niet goed.
Maar ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die met 40 weken zwangerschap gaat praten met de VK over hoe en wat. Volgens mij heb ik dat al vaker gelezen in dit topic.
Ik snap ook niet waarom het Mibos bijvoorbeeld zo ontzettend dwars zit dat ik tegen mijn VK ga zeggen a.s. di (dan ben ik 39 wk 6 dagen) ' Hee, goh, ik ben morgen 40 weken, hoe gaat het nu verder? Ik zou liever niet nog 2 weken of langer doorlopen, want dat trek ik niet meer, gaan we nog 1 week aankijken en dan strippen/inleiden etc?' Waarom zit het mensen hier zo dwars, dat ik dat gesprek ga voeren, en me daar niet schuldig over ga voelen als baby 40 weken is? Ik snap echt niet wat daar verkeerd aan is.

Dat ik ongeduldig overkom vind ik al heel vervelend, en ik ben ook echt mijn best aan het doen daar op te letten. Met 1 post dat ik bovengenoemd gesprek wil gaan voeren wordt ik weer volkomen afgezeken en ik snap niet waarom, ik schreef juist dat ik er rustig van werd, nu ik ga praten met de VK. Iets voelen en hier opschrijven als uitlaat, en daadwerkelijk doen en zeggen (ivm de gezondheid van mijn kindje) is zo iets anders!

Ik hoop dat het zo wat duidelijker is, want het doet me echt verdriet dat ik niet duidelijk kan maken blijkbaar wat ik bedoel en voel.
Lily, dank voor je reply.
  Moderator vrijdag 21 november 2008 @ 15:32:26 #293
5428 crew  miss_sly
pi_63406564
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 15:29 schreef Dakota het volgende:

[..]

eh ik zeg ook niet dat we in dezelfde situatie zitten ik zeg dat ik me kan indenken dat het psychisch zwaar is.
Waar doel je op?
Ik doel nergens op, ik heb al eens gezegd wat ik er van vind. Reinhilde maakt het zichzelf vooral psychisch moeilijk door zo ongeduldig te blijven, terwijl een zwangerschap gewoon 40-42 weken hoort te duren en ze al weken ongeduldig is en wil dat het kindje komt.
pi_63406661
Meneer Uil en Owlet, van harte gefeliciteerd
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 21 november 2008 @ 15:39:28 #295
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63406806
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 15:19 schreef lily het volgende:
Reinhilde, ik lees hier niet vaak dus ik ken je situatie niet goed verder maar het laatste stukje heb ik nu meegekregen en ik wil er toch iets over kwijt.

Ik zat in hetzelfde schuitje bij mijn eerste.
Ik lag vanaf week 30 in het ziekenhuis aan bed gekluisterd en trok het op een gegeven moment ook heel slecht. Ik zag het totaal niet meer zitten en omdat ik dat wilde ben ik ingeleid en niet omdat mijn kindje het slecht had maar omdat ik het psychisch niet meer trok.
Ik heb daar altijd spijt van gehad.
De bevalling liep van geen meter, duurde vreselijk lang en mijn baby heeft het niet makkelijk gehad met zuurstofgebrek op de koop toe.
Of het zo is weet ik niet maar ik heb altijd het gevoel gehad dat hij er niet klaar voor was en dat ik het gewoon geforceerd heb.
Ik zou het nooit meer doen in ieder geval (wat zijn die 2 weken nou)
Mijn moeder heeft ditzelfde gehad bij mijn jongste zus. En tot op de dag van vandaag (het is inmiddels 26 jaar geleden) voelt ze zich schuldig. Ook een kind met een slechte start, MBD, en leerproblemen. Nu zal het niks met elkaar te maken hebben, voor mijn moeder wél. Dus is ze nog steeds bezig te compenseren.

Voor mij absoluut een reden om niet in te laten leiden. Ook niet toen ik zooooooo moe was, en zo pijn in mijn bekken had. Ze hebben het wel aangeboden maar ik heb gekozen om dan maar even voorbij mezelf te gaan. Ik hield het immers al 40 weken vol, die twee erna zou dan ook wel lukken. (oudste twee 9 en 15 dagen overtijd) gelukkig voor mij kwam jongste met 40 weken en een dag. Maar ik ben blij dat ik hem de kans heb gegeven het sein voor klaar te geven. Maar dat je er wel klaar mee bent snap ik dus ook wel volkomen Reinhilde.

Owlet en mijnheer uil! gefeliciteerd met jullie dochter!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63406813
Meneer en mevrouw Uil, gefeliciteerd met jullie kleine wondertje!! Geniet ervan!!

ik ben wel heel benieuwd naar de naam, trouwens...
**Life is e@sier with your eyes closed**
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 21 november 2008 @ 15:40:43 #297
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63406847
quote:
Hallo,

van harte gefeliciteerd met het uitkomen van het uile-eitje
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_63406868
Proficiat met het kleine uilenmeisje!!!
  vrijdag 21 november 2008 @ 15:41:32 #299
219033 Mibos2
pi_63406882
Reinhilde ik bleef net ook heel netjes in je pm. als jij dan imo normale reactie als afzeiken ziet, dan SO BE IT!!! om in jou termen te blijven dan maar he? Trouwens voor iemand die niet lezen kan kan ik wel aardig schrijven

Ik ervaar jou op dit moment (laatste paar maandjes/weken) als mega ongeduldig en ik dat zei ik...
  † In Memoriam † vrijdag 21 november 2008 @ 15:45:42 #300
43556 miss_dynastie
pi_63406990
Van harte owlet, meneeruil en Ronja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')