Ik heb dat gemist volgens mij, maar welke pilletjes zijn dat? Wie weet, ik wil alles proberen. Ik ben ook wel blij dat ik gewoon op één plek op controle kan blijven nu. Wel jammer dat het zkh in Rotterdam geen plek heeft/had en ik dus in het ziekenhuis in Zoetermeer moet bevallen. Qua ziekenhuis een prima zkh hoor, maar zo jammer van wat er in het paspoort komt te staan.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:22 schreef Brighteyes het volgende:
Oh Igraine, ik zat te denken, kan jij niet ook aan die homeopatische pilletjes van Diaan? Om te kijken of dat meehelpen met verweken de boel bij jou ook niet op gang zou kunnen brengen uit zichzelf?
Het lijkt me wel een gedoe hoor. Fijn dat je nu in het zkh kan blijven, dan heb je iig hopelijk consistente metingen nu.
Ik was vandaag even ekker op pad. Manlief was thuis dus we zijn met z'n drietjes lekker wezen winkelen op diverse plekken. Wandelen kan de boel ook opwekken toch?quote:Op donderdag 20 november 2008 12:40 schreef Fuente het volgende:
Zegguh, Owlet? Reinhilde? Igraine? Waar zijn jullie?
Ik zat net ook aan d'r te denken...quote:Op donderdag 20 november 2008 16:14 schreef Mibos2 het volgende:
Owlet is de hele dag nog niet geweest he??? Hmmm verdacht hoor!!!
Ja ikquote:Op donderdag 20 november 2008 18:26 schreef Rabsadani het volgende:
Wel een vraagje; heeft er hier nog iemand in het begin van de zwangerschap de hele dag lopen boeren?
Ik ookquote:Op donderdag 20 november 2008 18:26 schreef Rabsadani het volgende:
Wel een vraagje; heeft er hier nog iemand in het begin van de zwangerschap de hele dag lopen boeren? Wist niet dat dat een zwangerschapskwaaltje kon zijn, maar tis werkelijk continu!![]()
Wel t.o.v. waar ik nu ga bevallen. Als je bedenkt dat je met weëen er naartoe moet rijden zeg maar.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:49 schreef Mibos2 het volgende:
Het erasmus is niet zo heel veel verder hoor Igraine?
ik snap hem, het drong eindelijk tot me doorquote:Op donderdag 20 november 2008 18:46 schreef Mibos2 het volgende:
En owlet woont in Gouda en wij dus ook of in de buurt in elk geval...
Als je het maar doet dan!!! Beter een keer teveel dan te weinig is het gezegde toch?
Ik doe er niet geheimzinnig over hoor, haha. Ik woon in Berkel en Rodenrijs.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:13 schreef mrien het volgende:
Spannend voor Owlet!
Igraine, ik denk door je omschrijving te weten waar je zo'n beetje woont, grappig, daar in de buurt heb ik ook een paar jaar gewoont (nu helemaal in het Noorden)
Nee geen medicijnen gekregen alleen die drain. Merk wel dat de druk wat af neemt dus het gaat wel weer een beetje. Maandag terug voor de drain eruit te halen en dan 5 december terug om de behandeling af te maken. Voor de kerst ben ik er vast vanafquote:Op donderdag 20 november 2008 17:54 schreef Brighteyes het volgende:Estrys, ik heb ook ooit eens een drain in mijn wang gehad wegens een enorme ontsteking, ik kan me er dus van alles bij voorstellen!
Heb je antibiotica nu? Hopelijk gaat het dan nu snel slinken en kunnen ze je helpen. Dit is echt naar zo hoor.
Ik moet ook veel meer boeren dan normaal... raar is dat!quote:Op donderdag 20 november 2008 18:26 schreef Rabsadani het volgende:
Jemig, wat wordt hier snel gepraatDat wordt Fok!ken op werk, anders hou k het niet bij
![]()
Wel een vraagje; heeft er hier nog iemand in het begin van de zwangerschap de hele dag lopen boeren? Wist niet dat dat een zwangerschapskwaaltje kon zijn, maar tis werkelijk continu!![]()
Ah, gelukkig, ik ben niet alleenquote:Op donderdag 20 november 2008 21:06 schreef tessie het volgende:
[..]
Ik moet ook veel meer boeren dan normaal... raar is dat!
Reinhilde je hebt het helemaal verkeerd begrepen.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:41 schreef Reinhilde het volgende:
Diaan, slik je nou pillen (homeopatisch) om baby te laten draaien of om de verweking te bevorderen? Is dat niet wat vroeg (de verweking dan he?,) of heb ik het helemaal verkeerd begrepen?
Aaah, ok! Echt helemaal verkeerd begrepen dus. Maar waarom die pillen dan vanaf week 37?quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Reinhilde je hebt het helemaal verkeerd begrepen.Ik slik nu nog helemaal geen pilletjes, die pilletjes krijg ik pas vanaf 37 weken zwangerschap. Ik ben nu bezig met moxabehandeling: http://www.stuitlig.nl/behandeling.php dit om de baby te laten draaien. De pilletjes zijn voor de verweking van de baarmoedermond.
Ik denk omdat zedan pas 'A terme' is. Bij 37 weken is het kindje af en klaar om geboren te worden. Eerder lijkt mij niet zinvol om de boel te verweken.quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:58 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Aaah, ok! Echt helemaal verkeerd begrepen dus. Maar waarom die pillen dan vanaf week 37?
Waar is jouw 'hier'? Hier (Den Haag) stormt het ook, heerlijk vind ik dat! Hopen dat het morgen ook nog stormt, lekker even naar het strand uitwaaienquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:41 schreef Dakota het volgende:
pff zware nacht, weer veel weeen maar het zette wederom (gelukkig) niet door
het stormt hier trouwens
alles wat ik droom is wel zwangerschap gerichtquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:54 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Waar is jouw 'hier'? Hier (Den Haag) stormt het ook, heerlijk vind ik dat! Hopen dat het morgen ook nog stormt, lekker even naar het strand uitwaaien.
Vervelend dat je een slechte nacht gehad hebt, maar fijn dat het niet doorzet!
Jij droomde ook van die rare dingen toch Dakota?
Ik heb gisteren gedroomd dat ik samen met Maneki, die bep op haar rug had in de draagdoek, door het oerwoud van Thailand ging lopen, op zoek naar ingredienten voor taarten.
En vannacht droomde ik dat mijn lief me vermoordde,ik ben gillend wakker geworden!
![]()
Wat ga jij vandaag doen om de tijd te doden?
(ik moest even opzoeken waar dat ook alweer was.. N-H dus.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:57 schreef Dakota het volgende:
alles wat ik droom is wel zwangerschap gerichtkeizersnedes, lanceerbevallingen, bevallen van biggetjes enzo. Lief droomt wel dat ik hem wurg enzo. Maar dat is vast een voorbode voor als hij bij de bevalling is
Ik zit trouwens in heerhugowaard.
Oh ja, dat was hetquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:57 schreef Jelief het volgende:
Reinhilde: omdat ze bij Twan met 42 weken nog potdicht zat : Zwangerschap en geboorte deel 415
Je bent gekquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:54 schreef Reinhilde het volgende:
Jij droomde ook van die rare dingen toch Dakota?
Ik heb gisteren gedroomd dat ik samen met Maneki, die bep op haar rug had in de draagdoek, door het oerwoud van Thailand ging lopen, op zoek naar ingredienten voor taarten.
En vannacht droomde ik dat mijn lief me vermoordde,ik ben gillend wakker geworden!
![]()
Wat ga jij vandaag doen om de tijd te doden?
kom ik jou daarna schoonmakenquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:23 schreef maffemuts het volgende:
en ik kom m opeten
Onrustig nachtje gehad. eerst dokter.
hier waait de make-up van mijn gezicht (rhoon, onder de rook van rotterdam)quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:04 schreef Dakota het volgende:
de vogeltjes vliegen achteruit
Ik ben trouwens echt verzot op dit weer
Was even druk op het werk... maar ik maak graag gebruik van je aanbodquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:17 schreef Reinhilde het volgende:
Leuk he Fruppel?![]()
Diaan, ik heb een e-book over acupressure, daar staat ook wat in over baby draaien. Als die Moax niet helpt, zal ik dat dan naar je mailen?
popstars natuurlijk, aangezien het zo'n klootviolenshow is dit jaar.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
hier waait de make-up van mijn gezicht (rhoon, onder de rook van rotterdam)
al nieuws van een babyuiltje???![]()
![]()
fijn dat dakota junior nog veilig binnen zit, maar vervelend dat jij zo onrustig kunt slapen ed snachts
de rugklachten zoals ik die gisteren had zijn verdwenen, maar ik heb vannacht verkeerd gelegen ofzo, ik heb me toch een pijn onder mijn rechterschouderblad nu, ik kan mijn lichaam bijna niet naar rechts draaienmanlief heeft al gewreven met srl-gelei maar werkt niet echt, warm wrijven werkt wel een beetje tegen de pijn.
vanavond ga ik maar de fellowshop of the ring kijken (als ik m uitzit, hij duurt van half negen tot tien voor twaalf) wat gaan de andere dames kijken vanavond???
maffemuts
hoe is het met raissa en carmella???
iemand vergeten? sorry, ben net een zeef![]()
Thanks for askingquote:
uit profiel van owlet:quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:15 schreef Igraine het volgende:
N ee hoor, hier ben ik. Gewoon lekker uitgeslapen op mijn dagje alleen thuis. Owlet verdenk ik er wel van, daar heb ik al twee dagen niets van gezien, toch?
quote:laatste bezoek: 1 dag, 17 uur geleden.
ga eens baren danquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:15 schreef Igraine het volgende:
N ee hoor, hier ben ik. Gewoon lekker uitgeslapen op mijn dagje alleen thuis. Owlet verdenk ik er wel van, daar heb ik al twee dagen niets van gezien, toch?
Eh ja, wat mij betreft, maar ja.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:41 schreef Dakota het volgende:
[..]
ga eens baren dan![]()
we willen babietjes
Jawelllll... er zit een baby in je buik, die blijft daar heus niet tot z'n puberteit in zitten hoorquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:46 schreef Igraine het volgende:
[..]
Eh ja, wat mij betreft, maar ja.
BIj elke zucht die ik slaak vraagt manlief ook al hoopvol: "Ga je bevallen?"![]()
Ik krijg steeds meer het idee dat ze er gewoon helemaal niet uitkomt.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:46 schreef Igraine het volgende:
[..]
Eh ja, wat mij betreft, maar ja.
BIj elke zucht die ik slaak vraagt manlief ook al hoopvol: "Ga je bevallen?"![]()
Ik krijg steeds meer het idee dat ze er gewoon helemaal niet uitkomt.
Primaquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:52 schreef Reinhilde het volgende:
Diaan, ik zal het vandaag/morgen even naar je mailen. (Ik weet eigenlijk niet of ik het mag verspreiden, want ik heb het echt gekocht, maar dan doen we gewoon of je het leent).
bij mij was het een geleiachtig gevalletje zo groot als een knikkertje, beetje bloed erbij en dat is t wel niets speciaals ofzoquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:45 schreef Reinhilde het volgende:
BE, ik heb het idd nog gevraagd, maar het hangt nog even af van het telefoontje van het ziekenhuis vanmiddag. De uitslag van die test gaat namelijk over Streptokokken B, die zich in de vagina bevindt, en waarmee je je baby dus tijdens de geboorte kan besmetten. Als ik die bacterie nu bij me draag, weet ik eigenlijk niet wat er dan verder gebeurt, dat ga ik dan gelijk even vragen!
Maar als ik niet die B-versie bij me draag, zag de huisarts geen gevaar.
Ik kan me echt niks voorstellen bij hoe een slijmprop eruit ziet btw..![]()
Ik verlies al wel een week of 8 af en toe een slijmdraadje in mijn urine, maar echt geen prop ofzo.
Ik heb het idee dat het ook nog echt potdicht zit bij me.
Ik wil iig echt niet tot eind 42 weken lopen, dus ik ga volgende week, als ik 40 weken ben, met de VK een plan maken, en alleen al die beslissing maakt me zo veel rustiger!
Daar kan ik nu echt met mijn pet niet bij. Jij vind het genoeg dus klaar uit? Zo lees ik het tenminste. Misschien heeft jullie kleintje zelf wel behoefte om iets langer te blijven zitten omdat hij/zij nog iets aan het afbakken is bv.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:58 schreef Reinhilde het volgende:
Ik weet nog niet hoe en wat hoor, maar na het vruchtwater-debacle snappen ze heel goed dat ik niet tot eind 42 door wil lopen. Als dat inleiden betekend en ziekenhuis, so be it! Maar als baby 40 weken is, ga ik me er ook niet schuldig over voelen, want met 40 weken is baby echt echt af.
Dus; het voornemen om te zeggen a.s. dinsdag, en nu is het genoeg, wat gaan we doen, maakt me rustig.
Dit zinnetje deed mijn emmertje overlopen want wat heeft hier nu betrekking op de keuze van het kind zelf?quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:58 schreef Reinhilde het volgende:
Ik weet nog niet hoe en wat hoor, maar na het vruchtwater-debacle snappen ze heel goed dat ik niet tot eind 42 door wil lopen. Als dat inleiden betekend en ziekenhuis, so be it! Maar als baby 40 weken is, ga ik me er ook niet schuldig over voelen, want met 40 weken is baby echt echt af.
Dus; het voornemen om te zeggen a.s. dinsdag, en nu is het genoeg, wat gaan we doen, maakt me rustig.
mja maar dan had ik allllllllaaaang moeten bevallen *grijns*quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:17 schreef DJMO het volgende:
ik weet wel dakota, dat ik mijn huwelijksnacht seks gehad heb, en direct daarna bloed verloor, de dagen erna niets meer, maar nu vandaag wel wat meer harde buiken bespeur dan vorige week etc.
jaaaaaaaaaaaaaaa babyuiltjequote:Op vrijdag 21 november 2008 15:23 schreef MeneerUil het volgende:
Hallo,
Ik ben de man van Owlet, en ik wilde even laten weten dat we inmiddels een dochter rijker zijn. Het hele verhaal zal Owlet hier binnenkort vertellen, maar moeder en kind maken het goed, ze zijn nog in het ziekenhuis ter observatie.
Mijn vrouw kan bevallen als een pro!
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:23 schreef MeneerUil het volgende:
Hallo,
Ik ben de man van Owlet, en ik wilde even laten weten dat we inmiddels een dochter rijker zijn. Het hele verhaal zal Owlet hier binnenkort vertellen, maar moeder en kind maken het goed, ze zijn nog in het ziekenhuis ter observatie.
Toch vind ik jouw situatie en die van Reinhilde echt nogal verschillend, hoor.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:23 schreef Dakota het volgende:
mja als het om nog maar 2 weekjes gaat (die je waarschijnlijk niet eens vol hoeft te maken) zou ik nog even doorbijten Reinhilde.. dit alleen omdat je bevalling er idd vast niet makkelijker op wordt door inleiden..het gaat vast soepeler als babylief er zelf uit wil spruiten.
Ik snap het psychische gedeelte wel..vooral omdat ik nu zelf waarschijnlijk hetzelfde tegemoet ga (alle verschijnselen van een bevalling binnen een paar dagen) terwijl ik dus eigenlijk nog gewoon 5 weken moet wachten.
eh ik zeg ook niet dat we in dezelfde situatie zitten ik zeg dat ik me kan indenken dat het psychisch zwaar is.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Toch vind ik jouw situatie en die van Reinhilde echt nogal verschillend, hoor.
Ik doel nergens op, ik heb al eens gezegd wat ik er van vind. Reinhilde maakt het zichzelf vooral psychisch moeilijk door zo ongeduldig te blijven, terwijl een zwangerschap gewoon 40-42 weken hoort te duren en ze al weken ongeduldig is en wil dat het kindje komt.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:29 schreef Dakota het volgende:
[..]
eh ik zeg ook niet dat we in dezelfde situatie zitten ik zeg dat ik me kan indenken dat het psychisch zwaar is.
Waar doel je op?
Mijn moeder heeft ditzelfde gehad bij mijn jongste zus. En tot op de dag van vandaag (het is inmiddels 26 jaar geleden) voelt ze zich schuldig. Ook een kind met een slechte start, MBD, en leerproblemen. Nu zal het niks met elkaar te maken hebben, voor mijn moeder wél. Dus is ze nog steeds bezig te compenseren.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:19 schreef lily het volgende:
Reinhilde, ik lees hier niet vaak dus ik ken je situatie niet goed verder maar het laatste stukje heb ik nu meegekregen en ik wil er toch iets over kwijt.
Ik zat in hetzelfde schuitje bij mijn eerste.
Ik lag vanaf week 30 in het ziekenhuis aan bed gekluisterd en trok het op een gegeven moment ook heel slecht. Ik zag het totaal niet meer zitten en omdat ik dat wilde ben ik ingeleid en niet omdat mijn kindje het slecht had maar omdat ik het psychisch niet meer trok.
Ik heb daar altijd spijt van gehad.
De bevalling liep van geen meter, duurde vreselijk lang en mijn baby heeft het niet makkelijk gehad met zuurstofgebrek op de koop toe.
Of het zo is weet ik niet maar ik heb altijd het gevoel gehad dat hij er niet klaar voor was en dat ik het gewoon geforceerd heb.
Ik zou het nooit meer doen in ieder geval (wat zijn die 2 weken nou)
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:23 schreef MeneerUil het volgende:
Hallo,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |