Jawelllll... er zit een baby in je buik, die blijft daar heus niet tot z'n puberteit in zitten hoorquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:46 schreef Igraine het volgende:
[..]
Eh ja, wat mij betreft, maar ja.
BIj elke zucht die ik slaak vraagt manlief ook al hoopvol: "Ga je bevallen?"![]()
Ik krijg steeds meer het idee dat ze er gewoon helemaal niet uitkomt.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:46 schreef Igraine het volgende:
[..]
Eh ja, wat mij betreft, maar ja.
BIj elke zucht die ik slaak vraagt manlief ook al hoopvol: "Ga je bevallen?"![]()
Ik krijg steeds meer het idee dat ze er gewoon helemaal niet uitkomt.
Primaquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:52 schreef Reinhilde het volgende:
Diaan, ik zal het vandaag/morgen even naar je mailen. (Ik weet eigenlijk niet of ik het mag verspreiden, want ik heb het echt gekocht, maar dan doen we gewoon of je het leent).
bij mij was het een geleiachtig gevalletje zo groot als een knikkertje, beetje bloed erbij en dat is t wel niets speciaals ofzoquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:45 schreef Reinhilde het volgende:
BE, ik heb het idd nog gevraagd, maar het hangt nog even af van het telefoontje van het ziekenhuis vanmiddag. De uitslag van die test gaat namelijk over Streptokokken B, die zich in de vagina bevindt, en waarmee je je baby dus tijdens de geboorte kan besmetten. Als ik die bacterie nu bij me draag, weet ik eigenlijk niet wat er dan verder gebeurt, dat ga ik dan gelijk even vragen!
Maar als ik niet die B-versie bij me draag, zag de huisarts geen gevaar.
Ik kan me echt niks voorstellen bij hoe een slijmprop eruit ziet btw..![]()
Ik verlies al wel een week of 8 af en toe een slijmdraadje in mijn urine, maar echt geen prop ofzo.
Ik heb het idee dat het ook nog echt potdicht zit bij me.
Ik wil iig echt niet tot eind 42 weken lopen, dus ik ga volgende week, als ik 40 weken ben, met de VK een plan maken, en alleen al die beslissing maakt me zo veel rustiger!
Daar kan ik nu echt met mijn pet niet bij. Jij vind het genoeg dus klaar uit? Zo lees ik het tenminste. Misschien heeft jullie kleintje zelf wel behoefte om iets langer te blijven zitten omdat hij/zij nog iets aan het afbakken is bv.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:58 schreef Reinhilde het volgende:
Ik weet nog niet hoe en wat hoor, maar na het vruchtwater-debacle snappen ze heel goed dat ik niet tot eind 42 door wil lopen. Als dat inleiden betekend en ziekenhuis, so be it! Maar als baby 40 weken is, ga ik me er ook niet schuldig over voelen, want met 40 weken is baby echt echt af.
Dus; het voornemen om te zeggen a.s. dinsdag, en nu is het genoeg, wat gaan we doen, maakt me rustig.
Dit zinnetje deed mijn emmertje overlopen want wat heeft hier nu betrekking op de keuze van het kind zelf?quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:58 schreef Reinhilde het volgende:
Ik weet nog niet hoe en wat hoor, maar na het vruchtwater-debacle snappen ze heel goed dat ik niet tot eind 42 door wil lopen. Als dat inleiden betekend en ziekenhuis, so be it! Maar als baby 40 weken is, ga ik me er ook niet schuldig over voelen, want met 40 weken is baby echt echt af.
Dus; het voornemen om te zeggen a.s. dinsdag, en nu is het genoeg, wat gaan we doen, maakt me rustig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |