abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 november 2008 @ 12:46:46 #251
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63401721
@ongehuwde dames: hebben jullie eraan gedacht dat je kind moet worden 'erkend' door de vader? Het is wel even iets om bij stil te staan/uit te zoeken hoe het moet, zodat zijn naam ook op de geboorte akte komt te staan .
KuikenGuppy
  vrijdag 21 november 2008 @ 12:47:17 #252
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63401738
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 12:46 schreef Igraine het volgende:

[..]

Eh ja, wat mij betreft, maar ja.

BIj elke zucht die ik slaak vraagt manlief ook al hoopvol: "Ga je bevallen?"
Ik krijg steeds meer het idee dat ze er gewoon helemaal niet uitkomt.
Jawelllll... er zit een baby in je buik, die blijft daar heus niet tot z'n puberteit in zitten hoor .
KuikenGuppy
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 21 november 2008 @ 12:54:18 #253
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63401919
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 12:46 schreef Igraine het volgende:

[..]

Eh ja, wat mij betreft, maar ja.

BIj elke zucht die ik slaak vraagt manlief ook al hoopvol: "Ga je bevallen?"
Ik krijg steeds meer het idee dat ze er gewoon helemaal niet uitkomt.
nu heeft ze het nog naar haar zin bij (in) mama, maar heus er komt een dag, die ligt niet al te ver in het verschiet, dat jij je kindje echt in levende lijve ziet
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_63401935
jeuzes t stormt nu wel heel hard
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_63402133
Hier sneeuwde het net

Ik heb slijmverlies en af en toe een goede harde buik. Net even heel veel steken onderin, maar nu niet meer.
Bij Sara verloor ik de slijmprop en 12 uur later was ze er al (15:00 slijmprop; 23:00 begonnen de weeen en 3:50 was Sara er).
Maar goed, nog geen slijmprop gezien dus we wachten maar weer af gaan lekker de stad in voor een kop koffie met oud klasgenoot.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63402211
ik ben mijn slijmprop dinsdag verloren, dag erna veel slijmverlies en dat is nu opgehouden..
wanna rub mah puppeh?!
pi_63403567
Ik heb bij Isa nooit een slijmprop gezien

*klaagmodus aan*
Hier word ik vervelend van het wachten, wachten en het wachten op de brief van het diagnostisch centrum over de combi van mijn bloed en de echo. Die is er dus nog steeds niet, zou 2 weken duren en is dus nu al 2 weken en 2 dagen *zucht*
De verloskundige 2x gebeld of hun wat hadden gekregen vanmiddag nog n keer bellen was t advies.
Verloskundige reageerde eerste met de opmerking: Ja maar dat maakt toch niets uit wat die uitslag is...
dus ik : nee voor jou niet nee voor ons wel, scheelt nogal in je gemoedsrust of de kans 1 op 25 is of 1 op de 180 hé.
Toen begreep ze het een beetje denk ik en was ze wat meegaander, als de brief er vanmiddag bij hun nog niet is gaat ze iig voor me bellen.
Dan kunnen we weer "aftellen" tot de 26ste dan mag ik weer naar de gyn en dan is 1 december wel dichtbij aan het komen. Maar moet zeggen dat het wachten me nu echt zwaar begint te vallen, manlief zit er ook doorheen alleen laat dat aan mij minder blijken. Ik sluit me emotioneel af voor alles wat met het zwanger zijn te maken heeft, soort van struisvogel gedrag denk ik.
Ook als dit mis zou gaan twijfel ik er aan of ik ooit nog eens zwanger zou willen zijn.... mijn gevoel zegt nu Nee zwanger zijn is duidelijk niets voor mij...

*klaagmodus uit*

Owlet kom dat lekkere moppie is ff showen meid!! kga er vanuit dat die spruit er toch wel uit is!
Mama van Isa en Ties
pi_63404024
Volgens mij heeft Owlet haar moppie al in haar handen... Toch doe ik nog maar een paar voor de zekerheid.

Fuente, hoop dat de harde buiken zich om gaan zetten in weeen!!!

Marlieske, kan me voorstellen dat je er doorheen zit. Waarschijnlijk kruipen de dagen ook voorbij... Dikke

Ik verloor bij Amber mijn slijmprop op maandag rond uurtje of 11 geloof ik en ze was er dinsdag om 8.45.

Ik was vanmorgen in het ziekenhuis en toen kwam er een vrouw puffend en steunend binnen. Ze moest even leunen bij de receptie.. had wel te doen met haar hoor...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator vrijdag 21 november 2008 @ 14:10:15 #259
5428 crew  miss_sly
pi_63404123
marlieske, er werd tegen mijn zusje juist gezegd dat de exacte getallen van de test eigenlijk niet van belang waren. Het was boven of onder 1/200, en dus verhoogde kans of niet. Wel raar dat het zo lang duurt bij jullie, de uitslag.

Mijn zusje heeft afgelopen dinsdag de punctie gehad (die viel gelukkig heel erg mee, qua pijn enzo) en krijgt a.s. woensdag de uitslag. Zij staat er heel anders in dan jij, dat is toch welapart om te lezen. Zij probeert toch te genieten van de zwangerschap en het voelen van het kindje. Verder probeert ze zich maar niet te druk te maken, want, zoals ze zegt, ik kan er toch niets mee veranderen. Als het fout is, is het toch fout.

In ieder geval nog veel sterkte met wachten; het is niet niets.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 21 november 2008 @ 14:18:51 #260
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_63404391
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 11:52 schreef Reinhilde het volgende:
Diaan, ik zal het vandaag/morgen even naar je mailen. (Ik weet eigenlijk niet of ik het mag verspreiden, want ik heb het echt gekocht, maar dan doen we gewoon of je het leent ).
Prima
Make love, not war ☮
  vrijdag 21 november 2008 @ 14:22:24 #261
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63404510
Reinhilde, had jij dat van die streptokokken nog nagevraagd bij de ha trouwens?

Oh en Owlet, ik hoop zo dat je nu lekker van je kleine kuiken aan het genieten bent!
pi_63405182
BE, ik heb het idd nog gevraagd, maar het hangt nog even af van het telefoontje van het ziekenhuis vanmiddag. De uitslag van die test gaat namelijk over Streptokokken B, die zich in de vagina bevindt, en waarmee je je baby dus tijdens de geboorte kan besmetten. Als ik die bacterie nu bij me draag, weet ik eigenlijk niet wat er dan verder gebeurt, dat ga ik dan gelijk even vragen!
Maar als ik niet die B-versie bij me draag, zag de huisarts geen gevaar.

Ik kan me echt niks voorstellen bij hoe een slijmprop eruit ziet btw..
Ik verlies al wel een week of 8 af en toe een slijmdraadje in mijn urine, maar echt geen prop ofzo.
Ik heb het idee dat het ook nog echt potdicht zit bij me.

Ik wil iig echt niet tot eind 42 weken lopen, dus ik ga volgende week, als ik 40 weken ben, met de VK een plan maken, en alleen al die beslissing maakt me zo veel rustiger!
  vrijdag 21 november 2008 @ 14:51:03 #263
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63405339
Maar heeft ze dan gezegd dat ze je gaan inleiden? Dan toch alleen maar als de boel er vanbinnen klaar voor is? Wel fijn dat ze met je mee willen denken.
Oh trouwens... bedenk wel dat inleiden sowieso een ziekenhuisbevalling wordt he, dus wat dat betreft kan je mss beter nog wel afwachten.
Moeilijk he!

Ik snap zelf ook niks van dat streptokokken gebeuren hoor, maar een vriendinnetje van mij had het, en dat was paniek bij de bevalling, maar dat zal dan de B geweest zijn.
Hopelijk heb jij dat niet.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 21 november 2008 @ 14:56:05 #264
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63405483
ik zou zweren dat ik een reply op invoeren gedrukt had

enfin: ik kan me ook niets bij een slijmprop voorstellen, bij yolanda moesten mijn vliezen gebroken worden, want ook dat wilde niet echt. ik heb nu wel meer harde buiken en verlies wel wat slijm gisterenavond zat ik in alleen een t-shirt op de bank, en toen ik opstond zat er een klein slijmerig plekje op de bank

marlieske: sterkte met (af)wachten
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_63405520
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 14:45 schreef Reinhilde het volgende:
BE, ik heb het idd nog gevraagd, maar het hangt nog even af van het telefoontje van het ziekenhuis vanmiddag. De uitslag van die test gaat namelijk over Streptokokken B, die zich in de vagina bevindt, en waarmee je je baby dus tijdens de geboorte kan besmetten. Als ik die bacterie nu bij me draag, weet ik eigenlijk niet wat er dan verder gebeurt, dat ga ik dan gelijk even vragen!
Maar als ik niet die B-versie bij me draag, zag de huisarts geen gevaar.

Ik kan me echt niks voorstellen bij hoe een slijmprop eruit ziet btw..
Ik verlies al wel een week of 8 af en toe een slijmdraadje in mijn urine, maar echt geen prop ofzo.
Ik heb het idee dat het ook nog echt potdicht zit bij me.

Ik wil iig echt niet tot eind 42 weken lopen, dus ik ga volgende week, als ik 40 weken ben, met de VK een plan maken, en alleen al die beslissing maakt me zo veel rustiger!
bij mij was het een geleiachtig gevalletje zo groot als een knikkertje, beetje bloed erbij en dat is t wel niets speciaals ofzo
wanna rub mah puppeh?!
  vrijdag 21 november 2008 @ 14:58:40 #266
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_63405543
Maar Reinhilde hier laten ze als er geen reden is om je eerder te laten inleiden (enkel omdat je het zat bent) echt lopen tot ruim 42 weken. Word je zelf niet een beetje moe van je ongeduld. Je houd er toch rekening mee dat een zwangerschap 42 weken kan duren? Ik heb altijd zo gedacht en daarom verbaasde me het dat Kaith bijna op de uitgerekende dag kwam. Het gaat er nog steeds niet om wat jij wilt imo. Maar geloof dat dat helemaal doordringt op dit moment.
pi_63405544
Ik weet nog niet hoe en wat hoor, maar na het vruchtwater-debacle snappen ze heel goed dat ik niet tot eind 42 door wil lopen. Als dat inleiden betekend en ziekenhuis, so be it! Maar als baby 40 weken is, ga ik me er ook niet schuldig over voelen, want met 40 weken is baby echt echt af.

Dus; het voornemen om te zeggen a.s. dinsdag, en nu is het genoeg, wat gaan we doen, maakt me rustig.
  vrijdag 21 november 2008 @ 15:00:30 #268
219033 Mibos2
pi_63405590
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 14:58 schreef Reinhilde het volgende:
Ik weet nog niet hoe en wat hoor, maar na het vruchtwater-debacle snappen ze heel goed dat ik niet tot eind 42 door wil lopen. Als dat inleiden betekend en ziekenhuis, so be it! Maar als baby 40 weken is, ga ik me er ook niet schuldig over voelen, want met 40 weken is baby echt echt af.

Dus; het voornemen om te zeggen a.s. dinsdag, en nu is het genoeg, wat gaan we doen, maakt me rustig.
Daar kan ik nu echt met mijn pet niet bij. Jij vind het genoeg dus klaar uit? Zo lees ik het tenminste. Misschien heeft jullie kleintje zelf wel behoefte om iets langer te blijven zitten omdat hij/zij nog iets aan het afbakken is bv.
pi_63405625
mja daar zit idd wel iets in, baby komt als baby er klaar voor is (meestal)
ik zou juist proberen te genieten van de weekjes die je nog even voor jezelf hebt
wanna rub mah puppeh?!
pi_63405643
jeetje Mibos, wat is dit nou weer? Ik vind het echt niet leuk hoe hier gereageerd wordt af en toe. In het ziekenhuis is al gezegd vorige week, dat als ik het niet meer trek geestelijk, ze gaan inleiden. Maar, omdat ik vind dat dat voor 40 weken niet nodig is,hoe graag ik dat ook zou willen, ben ik daar verder niet op in gegaan.

Ik vind je reactie echt niet leuk.
Ik schrijf alleen maar dat ik ga praten met de VK, een plan maken, of en hoe het na de 40 weken eerder kan komen.
  vrijdag 21 november 2008 @ 15:05:04 #271
219033 Mibos2
pi_63405720
Ja maar Reinhilde je zit nu echt al weken dat hummeltje de wereld in te kijken maar een baby komt wanneer hij of zij er klaar voor is en niet wanneer jij er klaar mee bent. Maar een plan maken doe je enkel en alleen omdat je het zat bent toch? En nee ik ben helemaal niet boos maar ik snap al een poosje je ongeduldigheid niet meer. Je weet dat een zwangerschap 9 maanden duurt ongeacht hoe en wat. En ja dat je vk slordig is geweest dat ben ik helemaal met je eens. Maar is er sinds die dag nog 1 sprankje positiviteit in je geweest??? Nope althans niet dat ik hier gelezen heb.

Heb je er in het ziekenhuis ook bijverteld dat je al de hele tijd ongeduldig bent en niet alleen vanaf het gebroken vliezen debacle?
  vrijdag 21 november 2008 @ 15:06:55 #272
219033 Mibos2
pi_63405768
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 14:58 schreef Reinhilde het volgende:

Dit zinnetje deed mijn emmertje overlopen want wat heeft hier nu betrekking op de keuze van het kind zelf?
pi_63405886
dan had je beter moeten lezen denk ik.
Ik zie dit topic als een uitlaatklep. Blijkbaar kom ik alleen nog maar over als heel erg ongeduldig, wat volgens mij wel meevalt. En wat dan nog? Ook al zou ik 100x per dag typen ' kom er uit' , daar hoef jij je toch niets van aan te trekken? Je kent mij niet IRL, je kan niet inschatten hoe het met mij gaat geestelijk en lichamelijk, en ik vind dat je daardoor ook niet zulke oordelen hoeft te vellen of zo onaardig hoeft te reageren.
  vrijdag 21 november 2008 @ 15:11:57 #274
219033 Mibos2
pi_63405920
Oh krijgen we dat prima ik kan niet lezen

Het is een uitlaatklep voor iedereen en daar ben ik het mee eens maar waarom zou je je niet aan kunnen passen dan? En nee ik geef mijn mening op basis van wat ik hier lees en nee niet irl dat is bij iedereen op een forum hoor!!!

Edit: Als je het mee vind vallen is toch goed???
pi_63405921
Zijn hier ook mensen die serieus ananasharten, traplopen, vrouwenmantelthee, sex, frambozenbladthee en tonic nuttigen/doen om weeen op te wekken ?
wanna rub mah puppeh?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')