abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63372358
dat heb ik in het ziekenhuis al gedaan, zelfs de prive en story enzo
Gisteravond heb ik zittend alle kleertjes en hydrofielnonsens zitten strijken, vrolijk aan wasmiddel gesnoven (kon geen kwaad volgens de dokter)
Zometeen ga ik zittend het bed verschonen ofzo
of zittend koekjes bakken en figuurtjes uitsnijden
of
hmpff

en mijn vriendje is ook lief, want die kon zelfs mijn overstick vinden met instructies over de telefoon
JA BEIGE LIPPENSTIFT MOET JE PAKKEN LIEFIE
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_63372550
Hier nog niks. Behalve een what-the-fuck-moet-ik-nou-weer-eens-gaan-doen-bui.
pi_63372652
bakken
wanna rub mah puppeh?!
  donderdag 20 november 2008 @ 13:43:31 #154
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_63372729
Reinhilde cupcake's

Owlet die hupt op haar bal de weeen weg hoop ik . Anders had ze zich heus wel gemeld.

Igraine ben je ook al onderweg???

DJMO klinkt als indalen...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 20 november 2008 @ 14:27:22 #155
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63373994
stomme vraag dan misschien, bij mijn eerste heb ik van indalen niets gemerkt, hoe lang kan dat indalen duren, (ik bedoel ik moet nog vier weken en drie dagen) en kan het ook wegtrekken voor bijvoorbeeld een paar uur en dan weer terugkomen??
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_63374074
uhuh, bij mij ligt ze al 4 weken vast in mijn bekken maar tot vorige week had ik nog last van indalingsweeen. Af en toe een paar minuten steken en irritatie..
wanna rub mah puppeh?!
  donderdag 20 november 2008 @ 14:35:40 #157
219033 Mibos2
pi_63374247
Meestal is het een paar uurtjes lastig en daarna is het weg of als je gaat slapen is het de andere dag ineens verdwenen maar is het nog steeds zo constant als gister dan DJMO?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 20 november 2008 @ 14:37:00 #158
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63374291
dank je wel dakota weet ik wat ongeveer kan verwachten ik heb nog zitten verzinnen voor je wat je zou kunnen doen, maar ik weet niets
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 20 november 2008 @ 14:39:27 #159
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63374356
nee het komt meer in golven nu mibos, gisteren en eergisteren was meer een terugslag van maandag denk ik, toen ik bijna de hele dag op hakken gelopen heb want nu is het bijvoorbeeld weg, ik ben nu dan ook bezig met stofzuigen, dweilen, en afwassen.. dus lichamelijke activiteit lijkt de pijn te verminderen zeg maar .. ik weet ook niet hoe ik het beter moet omschrijven...

donderdag 20 november 2008 @ 14:41:19 #160
219033 Mibos2
pi_63374401
Dakota heb je geen ds/borduurwerkje (???)/puzzelboekjes of iets dergelijks? Ik heb ook weken gelegen en ik verveelde me niet echt heel erg maar dat kwam misschien ook omdat ik nog een dreumesje als afleiding rond had hobbelen.
pi_63374575
nopez

ik ga straks wel wat lezen ofzo
wanna rub mah puppeh?!
  donderdag 20 november 2008 @ 14:50:37 #162
219033 Mibos2
pi_63374680
Lezen deed het ook altijd goed hier ja... Televisie kijken/vogeltje in de tuin tellen?
pi_63374873
Ik heb vriendje-lief allerlei series laten downloaden, ben nu bezig met de co-assistent. Dan gaat de tijd ook best hard moet ik zeggen.
  donderdag 20 november 2008 @ 14:59:42 #164
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_63374914
En dvd's kijken?? Daar vermaak ik me vaak wel mee. We hebben ook een dvd-recorder ben ik verzot op, ik neem tegenwoordig heel veel op en kijk het later op een rustig moment of een moment dat mij beter uitkomt terug.

Ben net 2,5 uur in de stad geweest, pffft dat was best zwaar. Daarna nog met de fiets terug, net niet nat geworden gelukkig.
Make love, not war ☮
pi_63376825
quote:
Op donderdag 20 november 2008 10:22 schreef Brighteyes het volgende:
Oh Igraine, ik zat te denken, kan jij niet ook aan die homeopatische pilletjes van Diaan? Om te kijken of dat meehelpen met verweken de boel bij jou ook niet op gang zou kunnen brengen uit zichzelf?
Het lijkt me wel een gedoe hoor. Fijn dat je nu in het zkh kan blijven, dan heb je iig hopelijk consistente metingen nu.
Ik heb dat gemist volgens mij, maar welke pilletjes zijn dat? Wie weet, ik wil alles proberen. Ik ben ook wel blij dat ik gewoon op één plek op controle kan blijven nu. Wel jammer dat het zkh in Rotterdam geen plek heeft/had en ik dus in het ziekenhuis in Zoetermeer moet bevallen. Qua ziekenhuis een prima zkh hoor, maar zo jammer van wat er in het paspoort komt te staan.
quote:
Op donderdag 20 november 2008 12:40 schreef Fuente het volgende:
Zegguh, Owlet? Reinhilde? Igraine? Waar zijn jullie?
Ik was vandaag even ekker op pad. Manlief was thuis dus we zijn met z'n drietjes lekker wezen winkelen op diverse plekken. Wandelen kan de boel ook opwekken toch?
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_63376846
hier gaat het echt even wat minder Net bij de kaakchirurg konden ze helaas de behandeling niet doen omdat het te erg ontstoken is in mijn kaak. Ze hebben nu een drain geplaatst en die moet ik maandag weer laten verwijderen. Ik raakte helemaal in paniek in de stoel want zo benauwd en ging hyperventileren. En toen hij ging snijden kon ik het gewoon voelen omdat ze de verdoving niet goed konden zetten ivm de ontsteking. Ik mag dus maandag en 5 december nog een keertje terug. Had mijn verlof toch net wat anders voorgesteld maar goed, ik ga maar weer eens rusten
ti amo più di ieri ma meno di domani
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 20 november 2008 @ 16:12:56 #167
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63377156
estrys wat een ellende
welk ziekenhuis in rdam had je dan willen bevallen igraine? er zijn er hier genoeg

pi_63377160
He jeetje Estrys, wat ontzettend naar!
Kiespijn is zo vreselijk. Ik had een keer zo ontzettend kiespijn, maar de tandarts kon niks vinden, toen ben ik ook nog 3 avonden achter elkaar naar steeds een andere avondtandarts gegaan, en pas die 3e die kon vinden wat het was en er wat aandoen. Maar tegen die tijd was ik al klaar om iemand echt te vermoorden, werd er echt gek van.
Ik hoop dat ze maandag wel wat kunnen doen voor je. Heeeeel veel sterkte!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 20 november 2008 @ 16:14:26 #169
219033 Mibos2
pi_63377206
Igraine en Gouda??? Geen optie of als het dichterbij Rotterdam moet. Capelle staat ook goed aangeschreven. Igraine maar toch niet alle ziekenhuizen in Rotterdam zitten vol??? Welke had je in gedachte dan?

Owlet is de hele dag nog niet geweest he??? Hmmm verdacht hoor!!!

[ Bericht 23% gewijzigd door Mibos2 op 20-11-2008 16:29:27 ]
  donderdag 20 november 2008 @ 17:06:59 #170
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63378712
quote:
Op donderdag 20 november 2008 16:14 schreef Mibos2 het volgende:
Owlet is de hele dag nog niet geweest he??? Hmmm verdacht hoor!!!
Ik zat net ook aan d'r te denken...
KuikenGuppy
pi_63378855
Estrys sterkte ermee!
  donderdag 20 november 2008 @ 17:54:16 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63379701
Estrys, ik heb ook ooit eens een drain in mijn wang gehad wegens een enorme ontsteking, ik kan me er dus van alles bij voorstellen! Heb je antibiotica nu? Hopelijk gaat het dan nu snel slinken en kunnen ze je helpen. Dit is echt naar zo hoor.

Igraine, ik ken de details niet, dat moet je even aan Diaan vragen.

En Owlet is idd wel heeeeeeeeeeeel stil vandaag. Ik begin met wat voorzichtige hoor.
Hopelijk is het kuiken onderweg nu!
  donderdag 20 november 2008 @ 17:56:09 #173
219033 Mibos2
pi_63379745
Be jij woont in Gouda fiets even een rondje (hihihi). Het is dat ik niet kan stadten vanavond wegens geen oppas anders had ik spontaan even gaan neuzen in Gouda hahaha... Vorige keer liepen we tegelijk op de peperstraat dus toen was het wel leuk maar nu was ik eerder weg op de peperstraat.
  donderdag 20 november 2008 @ 18:13:38 #174
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63380080
Haha, daar zat ik ook al aan te denken Mibos, maar ja... overal aanbellen is ook weer zo wat.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 20 november 2008 @ 18:16:03 #175
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63380120
wat is er in gouda dan

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')