Ik heb dat gemist volgens mij, maar welke pilletjes zijn dat? Wie weet, ik wil alles proberen. Ik ben ook wel blij dat ik gewoon op één plek op controle kan blijven nu. Wel jammer dat het zkh in Rotterdam geen plek heeft/had en ik dus in het ziekenhuis in Zoetermeer moet bevallen. Qua ziekenhuis een prima zkh hoor, maar zo jammer van wat er in het paspoort komt te staan.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:22 schreef Brighteyes het volgende:
Oh Igraine, ik zat te denken, kan jij niet ook aan die homeopatische pilletjes van Diaan? Om te kijken of dat meehelpen met verweken de boel bij jou ook niet op gang zou kunnen brengen uit zichzelf?
Het lijkt me wel een gedoe hoor. Fijn dat je nu in het zkh kan blijven, dan heb je iig hopelijk consistente metingen nu.
Ik was vandaag even ekker op pad. Manlief was thuis dus we zijn met z'n drietjes lekker wezen winkelen op diverse plekken. Wandelen kan de boel ook opwekken toch?quote:Op donderdag 20 november 2008 12:40 schreef Fuente het volgende:
Zegguh, Owlet? Reinhilde? Igraine? Waar zijn jullie?
Ik zat net ook aan d'r te denken...quote:Op donderdag 20 november 2008 16:14 schreef Mibos2 het volgende:
Owlet is de hele dag nog niet geweest he??? Hmmm verdacht hoor!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |