Ja ikquote:Op donderdag 20 november 2008 18:26 schreef Rabsadani het volgende:
Wel een vraagje; heeft er hier nog iemand in het begin van de zwangerschap de hele dag lopen boeren?
Ik ookquote:Op donderdag 20 november 2008 18:26 schreef Rabsadani het volgende:
Wel een vraagje; heeft er hier nog iemand in het begin van de zwangerschap de hele dag lopen boeren? Wist niet dat dat een zwangerschapskwaaltje kon zijn, maar tis werkelijk continu!![]()
Wel t.o.v. waar ik nu ga bevallen. Als je bedenkt dat je met weëen er naartoe moet rijden zeg maar.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:49 schreef Mibos2 het volgende:
Het erasmus is niet zo heel veel verder hoor Igraine?
ik snap hem, het drong eindelijk tot me doorquote:Op donderdag 20 november 2008 18:46 schreef Mibos2 het volgende:
En owlet woont in Gouda en wij dus ook of in de buurt in elk geval...
Als je het maar doet dan!!! Beter een keer teveel dan te weinig is het gezegde toch?
Ik doe er niet geheimzinnig over hoor, haha. Ik woon in Berkel en Rodenrijs.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:13 schreef mrien het volgende:
Spannend voor Owlet!
Igraine, ik denk door je omschrijving te weten waar je zo'n beetje woont, grappig, daar in de buurt heb ik ook een paar jaar gewoont (nu helemaal in het Noorden)
Nee geen medicijnen gekregen alleen die drain. Merk wel dat de druk wat af neemt dus het gaat wel weer een beetje. Maandag terug voor de drain eruit te halen en dan 5 december terug om de behandeling af te maken. Voor de kerst ben ik er vast vanafquote:Op donderdag 20 november 2008 17:54 schreef Brighteyes het volgende:Estrys, ik heb ook ooit eens een drain in mijn wang gehad wegens een enorme ontsteking, ik kan me er dus van alles bij voorstellen!
Heb je antibiotica nu? Hopelijk gaat het dan nu snel slinken en kunnen ze je helpen. Dit is echt naar zo hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |