Je weet het niet zeker dus. ik heb geen kietelfetisj hoor! Dat je het niet serieus neemt komt omdat je waarschijnlijk jezelf als norm neemt.quote:Op maandag 24 november 2008 17:19 schreef lucienne2 het volgende:
mij mak je er denk ik niet heel blij mij, kietelt en ik denk dat ik moeite heb het serieus te nemen
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:54 schreef femdom4ever het volgende:
Een week of zes geleden heeft een vriend van me in plaats van mijn mond te kussen bij de ontmoeting mijn enkels en voeten gekust. Ik vond het mooi, zo'n geknielde man die je voeten vereert. Ben meteen op zoek gegaan naar de volgende voetenkusser ;-) en ook die is gevonden. Het is geweldig en respectvol.
Dus... mijn eerste ervaring hiermee heeft me veranderd
... Eh, okee.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:42 schreef Fronde het volgende:
mijn ervaring is dat de meeste vrouwen het lekker vinden als hun voetzolen worden gelikt maar ook dat ze het erg vernederend vinden dus bepaald niet respectvol. op m'n 15e likte ik al de zolen van de buurvrouw, ze genoot ervan maar ze keek me altijd aan met een minachtende blik, verder mocht ik ook niks
[..]
Fronde, leeft je buurvrouw nog?quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:42 schreef Fronde het volgende:
mijn ervaring is dat de meeste vrouwen het lekker vinden als hun voetzolen worden gelikt maar ook dat ze het erg vernederend vinden dus bepaald niet respectvol. op m'n 15e likte ik al de zolen van de buurvrouw, ze genoot ervan maar ze keek me altijd aan met een minachtende blik, verder mocht ik ook niks
[..]
quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:03 schreef anoniem35 het volgende:
[..]
Fronde, leeft je buurvrouw nog?
quote:
Wel, dankzij jouw reactie op mijn reactie hier heb ik inmiddels het genoegen gehad je onder mijn voeten te hebben dus nu kan ik ook beter je vraag beantwoordenquote:Op maandag 17 november 2008 16:49 schreef anoniem35 het volgende:
Zijn er dames die het echt opwindend vinden als een man haar voeten masseert, likt en kust?
wow.. ik zou graag horen van vrouwen idie onder hun voeten geliikt willen worden..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:00 schreef GirlyGlue het volgende:
Ik krijg zelf nogal snel jeuk als er aan mijn voeten gezeten wordt, dus het lijkt me niet erg opwindend
Maar was je benieuwdheid gericht naar voetfetishisten of vrouwen die onder hun voeten gelikt worden?
Bijzonder dat er meerdere mensen zijn ..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:26 schreef Aotearoa het volgende:
Ik vind zelf voetmassages heel lekker, maar heb er helemaal geen seksuele bedoelingen bij.
Ik ken wel iemand die erop kickt en die heeft mijn voeten een keer gemasseerd (kwam ik pas later achter maarja), maar blijf het toch raar vinden.
das makkelijk, gewoon even je poot uitsteken en man word meteen geil.quote:Op maandag 17 november 2008 17:04 schreef anoniem35 het volgende:
oke, MissyMirjaM en girl-88 duidelijk niet. Maar zou een vrouw het vervelend vinden als ik er wel geil van word en het dus een belangrijk onderdeel van de sex is?
Absoluut! mits de vrouw mooie voetjes heeft..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:30 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
das makkelijk, gewoon even je poot uitsteken en man word meteen geil.
WOWquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:24 schreef andlikethathesgone het volgende:
even wat animatie dan maar..
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op maandag 17 november 2008 20:50 schreef As_33 het volgende:
Ik zou het ronduit vervelend vinden als de ander daar op geilt, omdat voor mij elke aanraking van mijn voeten vervelend voelt. Dus iedereen, incl, mijn vriend, moet ver uit de buurt van mijn voeten blijven.
Als er iemand te hard over je clit wrijft is het ook niet lekker toch? Zelfde met voeten: tact!quote:
nicequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:24 schreef andlikethathesgone het volgende:
even wat animatie dan maar..
[ afbeelding ]
Hahaha je lijkt wel op mijn vriendin!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:58 schreef HoneyPop het volgende:
Ik heb van die kleine 'poezelige' voetjes (mt 35,5)
Mn vriend heeft geen voetenfetisj maar toch moet hij dr soms even aanzitten.
Ik vind er eigenlijk niets mis mee, mn voetjes horen er ook gewoon bij.
Ik plaag hem ook wel eens met mn voeten (beetje strelen enzo)
maar soms kietelt het idd iets te erg!
Murcielago, heb je ook wel eens je voetfetish mogen beleven met andere meiden? en hoe heb je het voor mekaar gekregen en wat heb je dan gedaan?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:02 schreef muRcialo het volgende:
[..]
Hahaha je lijkt wel op mijn vriendin!
Thanksquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:20 schreef muRcialo het volgende:
Haha ja hoor heel simpel...ik heb bijna elk meisje waarmee ik iets heb gehad.. of naar bed ben geweest.. zoiezo wel een kusje gegeven op hun voet.. !
Meestal begint het onder de sex! ik boven op .. zij onderliggend met benen wijd op me schouders.. draai je je hoofd naar rechts of links direct een voet voor je neuss.... ik hield meestal hun voet vast met me rechter hand en linker hand streelde vanaf der teen tot haar bovenbeen... en een beetje naar die voeten staren...
MEestal krijg je dan een reactie van "niet zo kijken of wat is er ..." vind je me voeten lelijk.. met een dirty glimlach "Neeee hooor ik word zoo geil van je voeten ze zijn zoooo mooiii en verzorgd Mmmm Smakkk KUsjeeee ... beetje gegiegel natuurlijk omdat het jeukt ... Na dan zijn ze er geweest... teen in je mond en bijten![]()
Ik zal je eerlijk zeggen ze hebben het allemaal lekker gevonden.. en werden zooo geil van het idee dat ik al sooo knetter geil wordt van hun voeten... ! wat sommige na de seks nog niet geloofden ... en ik weer bewijzen natuurlijk... ik vind ze echt zoo mooi... ff met me hoofd naast die voetjes liggen kusje geven tegelijkertijd haar aankijken en lachen... alles is aan jou perfect schatje
Einde(ff snel getyped hoor met zo een meeting in
)
LUL. Kan iemand deze foto aub verwijderen. een moderator ofzo. Ik vind dit echt niet kunnenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:22 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Oh yeah, feet all the way
[ afbeelding ]
Gatverdamme! WEG MET DIE FOTO!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:23 schreef regularjoeback het volgende:
[..]
LUL. Kan iemand deze foto aub verwijderen. een moderator ofzo. Ik vind dit echt niet kunnen
Dank jequote:Op zondag 25 oktober 2009 11:48 schreef andlikethathesgone het volgende:
FF een Fok-joe tegen die poster hierboven:
[ afbeelding ]
En een schatje met mooie voetzolen:
[ afbeelding ]
Nice. heb je zelf nog foto's?quote:
Genoeg voetjes op fok nu!!!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:58 schreef regularjoeback het volgende:
[..]
Nice. heb je zelf nog foto's?en wat vind je bv zo fijn?
soo.. je maakt me nieuwsgierig.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:14 schreef dartchickie het volgende:
[..]
Genoeg voetjes op fok nu!!!![]()
Heb gewone voetjes die ik goed verzorg...![]()
En wat ik dr lekker aan vind,...hmmm is iets wat je moet voelen ,..kan je niet uitleggen.
Moet je gewoon ervaren,...![]()
Als jij je voeten erop zet,..dan post ik ook mijn voetjesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:05 schreef regularjoeback het volgende:
[..]
soo.. je maakt me nieuwsgierig.![]()
come on now.. post a pic
Ik heb geen foto's van mijn voetenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:13 schreef dartchickie het volgende:
[..]
Als jij je voeten erop zet,..dan post ik ook mijn voetjes(en nee ik geil niet op mannenvoeten
)
maak dr dan 1quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:34 schreef regularjoeback het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's van mijn voeten![]()
Schoenmaat 40,..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:37 schreef andlikethathesgone het volgende:
hee dartchickie, wat is je schoenmaat dan?
en als je een foto maakt, dan wel van je voetzolen he! voorbeelden genoeg hierboven.
Check je PM voor instructies!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:58 schreef dartchickie het volgende:
[..]
Schoenmaat 40,..![]()
En foto,..wil ik dr wel opzetten,..maar zeg je eerlijk sorry weet niet hoe dit moet!!!![]()
Het is (vaak) zacht, glad, en ultra gevoelig.. Lik maar eens aan de voetzolen van een vrouw, kan je lachen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:57 schreef 14medusa het volgende:
wat is er nou geil aan een voetzool dan
waarom is de zool geiler dan de tenen bijv of de enkel?
explain please
Jij bedoeld hoe laat ik een vrouw kronkelenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:04 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Het is (vaak) zacht, glad, en ultra gevoelig.. Lik maar eens aan de voetzolen van een vrouw, kan je lachen.
Kom naar Leidschendamquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:47 schreef dartchickie het volgende:
[..]
Jij bedoeld hoe laat ik een vrouw kronkelen![]()
nope. laat mij het doenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:29 schreef dartchickie het volgende:
[..]
Om wat te doen ,.kijken hoe ik mezelf moeten laten kronkelen
Even vraag waar zie jij een date staan dan???quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:48 schreef Adolecens het volgende:
Mensen, duik aub de PM in. FOK! is geen datingsite.
Die toespelingen (die overigens vaak worden weggehaald) zijn zéér irritant om steeds weer opnieuw te lezen, daar gaat het om. Juist ook omdat het niks uithaalt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 07:20 schreef dartchickie het volgende:
[..]
Even vraag waar zie jij een date staan dan???![]()
Word hier gewoon een stukje sarcasme neer gezet naar,..
Soms zelf ook even beter lezen he,...![]()
Ga hier toch niet een date zitten regelen,....![]()
Sorry maar moest ik even kwijt.
Je kan je toch wel even voorstellen dat meer dan de helft( en vooral in deze soort topics) word gereageerd door mensen die niet serieus zijn en heerlijk willen reageren door sarcasme.
Staat geen date......
Kun je ons daar meer over vertellen?quote:Op zondag 1 november 2009 12:51 schreef Esmerallda17 het volgende:
Zon type ken ik ook, als man z0ijnde die daar helemaal geil vn word als ie dat kan doen
Ehm wat wil je daarvan weten,quote:Op zondag 1 november 2009 12:53 schreef regularjoeback het volgende:
[..]
Kun je ons daar meer over vertellen?
Kan het niet uitleggenquote:Op zondag 1 november 2009 14:26 schreef Taurus het volgende:
Ik begrijp de gedachte er achter niet zo goed. Is het puur gevoelsmatig of heeft het een achterliggende reden, zo'n voetenfetish?
Ben je er al achterquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:58 schreef dartchickie het volgende:
[..]
Schoenmaat 40,..![]()
En foto,..wil ik dr wel opzetten,..maar zeg je eerlijk sorry weet niet hoe dit moet!!!![]()
"Only those without talent, do not have any obsessions"quote:Op zondag 1 november 2009 14:26 schreef Taurus het volgende:
Ik begrijp de gedachte er achter niet zo goed. Is het puur gevoelsmatig of heeft het een achterliggende reden, zo'n voetenfetish?
Ik doelde op of hij al zijn fantasie heeft mogen beleven, waarom jij hetquote:Op zondag 1 november 2009 12:51 schreef Esmerallda17 het volgende:
Zon type ken ik ook, als man z0ijnde die daar helemaal geil vn word als ie dat kan doen
Ben er mee bezig,..quote:
Sluit KPD en US dan maar. De zielige masturbatoren daar doen niets anders dan weerzinwekkende commentaren posten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die toespelingen (die overigens vaak worden weggehaald) zijn zéér irritant om steeds weer opnieuw te lezen, daar gaat het om. Juist ook omdat het niks uithaalt.
Kun je het uitleggen? waar valt die jongen op en hoe ben je erachter gekomenquote:
Ik kan alleen voor mezelf spreken: NEEquote:Op zondag 8 november 2009 17:43 schreef GirlyGlue het volgende:
Zijn jullie echt voetfetishisten in de zin dat er (bijna) geen seksuele opwinding is zonder voeten?
Dat nu ook weer niet, maar als ze er wel bij betrokken worden is het extra leuk !quote:Op zondag 8 november 2009 17:43 schreef GirlyGlue het volgende:
Zijn jullie echt voetfetishisten in de zin dat er (bijna) geen seksuele opwinding is zonder voeten?
Ja, ik ben een "rasvoetfetisjist. Vrouwenvoeten (met nylons) zijn echt mijn ding!!"quote:Op zondag 8 november 2009 17:43 schreef GirlyGlue het volgende:
Lik jij maar eens aan de voetzolen van een vrouw, dan kan ik lachen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:04 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Lik maar eens aan de voetzolen van een vrouw, kan je lachen.
Hoezo kan jij dan lachen, waarschijnlijk vind hij (anoniem35) het alleen maar geil, lijkt mij niet dat daar voor derden een lachwekkende situatie uit ontstaat. Hooguit voor de vrouw in kwestie.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:48 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Lik jij maar eens aan de voetzolen van een vrouw, dan kan ik lachen.
ja precies. Waar blijven de vrouwenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:24 schreef veda het volgende:
[..]
Hoezo kan jij dan lachen, waarschijnlijk vind hij (anoniem35) het alleen maar geil, lijkt mij niet dat daar voor derden een lachwekkende situatie uit ontstaat. Hooguit voor de vrouw in kwestie.
platvoetenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:36 schreef andlikethathesgone het volgende:
God bless America.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 november 2009 17:43 schreef GirlyGlue het volgende:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:23 schreef MrsRavenDice het volgende:
Een vriendin van mij laat ook graag haar voeten aanbidden, kussen, likken en bv wassen, drogen, insmeren met olie etc. Ze draagt ook heel vaak nylons met naad van achteren, hoge leren pumps erbij met een killer-hak en ja, veel mannen vallen daarop.
Zij draagt het voornamelijk voor zichzelf, maar vindt het natuurlijk ook leuk dat zoveel mannen hierop
positief reageren.
Ikzelf draag ook graag hoge hakken alleen word ik kriebelig wanneer iemand aan mijn blote voeten zit, dus ik laat het graag aan haar over
quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:39 schreef gangstaboy het volgende:
Ik heb wel een voet fetish .
Krijg een stijve van vrouwenvoeten .
Heb ze alleen nog nooit gelikt.
Wil t zo graag
quote:
ontmoette?quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:13 schreef anoniem35 het volgende:
Voetfetisjisme houdt wel de gemoederen bezig. Voor- en tegenstanders, voor zover je dat kunt zijn. Het heeft natuurlijk alles te maken met sexuele voorkeur(en) en voetfetisjisme is erg onschuldig en prettig voor de partner en natuurlijk de fetisjist.
Voorheen ontmoette iki "veel" vrouwen bij een goed bezochte chatbox, "chatcity", maar dat is helaas ter ziele gegaan. Weet iemand een goede, drukbezochte, chatbox? Geen MSN.
Bent u er al achter inmiddels?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:58 schreef dartchickie het volgende:
[..]
Schoenmaat 40,..![]()
Reken maar dat ik toentertijd veel vrouwen heb mogen ontmoeten!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:48 schreef regularjoeback het volgende:
[..]
ontmoette?
Heb je je fantasie dan ook mogen beleven met hen?
Absoluut niet.quote:Op maandag 17 november 2008 16:49 schreef anoniem35 het volgende:
Zijn er dames die het echt opwindend vinden als een man haar voeten masseert, likt en kust?
Je zei dat je een foto zou posten.quote:Op zondag 9 mei 2010 01:16 schreef dartchickie het volgende:
Jeetje gaat deze toppic nog steeds verder ???
Dit. Hooguit dat hij m'n voeten mag vastpakken tijdens bepaalde standjes maar daar houdt het dan ook wel weer bij op..quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:48 schreef Peachcore het volgende:
Voeten- en sokkenfobie hier. Ik besteed zo min mogelijk aandacht aan voeten en mensen moeten ook uit de buurt blijven van mijn voeten. Ik kan begrijpen dat een voetmassage ontspannend werkt, net zoals alle massages. Maar dan heb ik veel liever de massages op de andere plekken van mijn lichaam.
ik heb juist een voetjes met wondjes fetishquote:Op zondag 11 juli 2010 08:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hou daar niet zo van, maar mijn voeten zien er grotendeels van de tijd zo uit:
[ afbeelding ]
Dus een relatie met een voetfeshisisiisisizzle zou er sowieso al niet inzitten.
quote:Op zondag 11 juli 2010 08:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Noooooooooooooooooooooooooh! Match made in heaven!!!
quote:Op zondag 11 juli 2010 08:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
geen geduld met grote blaar. Hele flikkerse boel open geknipt om er sneller van af te zijn.
Gadver...schoentjes aan als je over me heen loopt...quote:Op zondag 11 juli 2010 08:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hou daar niet zo van, maar mijn voeten zien er grotendeels van de tijd zo uit:
[ afbeelding ]
Jawadde. Arme voeten... Hoe kom je daaraan? Geneest gelukkig wel.quote:Op zondag 11 juli 2010 08:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[ afbeelding ]
En nu laat je het nog regelmatig bij je doen ? of is het bij 1x gebleven ?quote:Op woensdag 21 juli 2010 01:46 schreef Miasan het volgende:
Toen mijn vriend voor het eerst aan mijn voeten ging zitten had ik iets van "" maar ik stond er versteld van hoe gevoelig ze wel niet zijn!
![]()
En nu verzorg/verwen ik met regelmaat mijn voetjes zodat ze lekker zacht zijn.
Ik laat het mijn vriend nu regelmatig bij mij doen inderdaad.quote:Op woensdag 21 juli 2010 02:20 schreef YouKnowItsMe het volgende:
En nu laat je het nog regelmatig bij je doen ? of is het bij 1x gebleven ?
hhmm ok nouja dan bevalt het wel goed en heeft je vriend gelukquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:12 schreef Miasan het volgende:
[..]
Ik laat het mijn vriend nu regelmatig bij mij doen inderdaad.Ik raak er zelfs meer opgewonden van dat hij aan mijn voeten zit dan aan mijn borsten.
Nou, ik. Ik heb daar totaal geen problemen mee. De mijne zijn netjes gewassen en verzorgd. Een nagellakje op zijn tijd.quote:Op woensdag 21 juli 2010 01:09 schreef YouKnowItsMe het volgende:
Welke meid / vrouw laat haar voeten tegenwoordig likken / verwennen etc. Volgenmij zijn dat er vrij weinig
Wel dus.quote:Op woensdag 21 juli 2010 01:33 schreef Danielion het volgende:
Geen dame die toegeeft dat ze bereidt is open te staan voor je fantasieën op een forum overigens.
Daaro doen we niet aan. Het gebeurt allemaal op het forum. Als er vrouwen zijn die het willen (Zeer kleine kans) dan verzoek ik ze om je GEEN prive bericht te sturen. alles op het forum!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:40 schreef YouKnowItsMe het volgende:
Als er inderdaad nog vrouwen zijn die het willen laten doen, stuur me een bericht.
* Vergoeding kan over worden gepraat
If you say soquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:03 schreef regularjoeback het volgende:
[..]
Daaro doen we niet aan. Het gebeurt allemaal op het forum. Als er vrouwen zijn die het willen (Zeer kleine kans) dan verzoek ik ze om je GEEN prive bericht te sturen. alles op het forum!
Ik heb een tussendoortjefetish.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:07 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Maar jij hebt een navelfetisj.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:07 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Haha... misschien wel een beetje...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:07 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know what I mean?
quote:Klinkt goedOp donderdag 28 oktober 2010 22:22 schreef Patcha het volgende:
Ex van me wilde altijd dat ik in plaats van m'n hand m'n voeten gebruikte voor aftrekkennot kidding
Heb het een keer gedaan omdat het m'n lief was maar eh, het was ietsje te bizar
Maar m'n voeten aaien en kusjes erop kan ik wel waarderenvooral als ie dan heel langzaam naar boven werkt
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:22 schreef Patcha het volgende:
Ex van me wilde altijd dat ik in plaats van m'n hand m'n voeten gebruikte voor aftrekkennot kidding
Maar m'n voeten aaien en kusjes erop kan ik wel waarderenvooral als ie dan heel langzaam naar boven werkt
quote:Op maandag 17 november 2008 16:49 schreef anoniem35 het volgende:
Waarom is dat precies zo bizar?quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:22 schreef Patcha het volgende:
En wat vind je daarvan?quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:51 schreef Chulaa het volgende:
nee, maar ik ken wel een man die het geil vind als je met je voeten over zn pik wrijft
primaquote:
Zou je het ook wat vinden als je voeten verwend worden dmv kussen/likken?quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:09 schreef Chulaa het volgende:
[..]
primaals ik hem daar mee een plezier kan doen. en die reactie er op is geweldig
mijn grote teen is daar vrij gevoelig voor jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:17 schreef regularjoeback het volgende:
[..]
Zou je het ook wat vinden als je voeten verwend worden dmv kussen/likken?
wowquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:18 schreef Chulaa het volgende:
[..]
mijn grote teen is daar vrij gevoelig voor ja
hehequote:Op vrijdag 5 november 2010 18:19 schreef regularjoeback het volgende:
[..]
wow![]()
Eindelijk iemand van het vrouwelijke geslacht die er openlijk voor uitkomt het wat te vinden
ik ben zo brutaal geweest je een prive bericht te sturenquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:22 schreef Chulaa het volgende:
[..]
hehe![]()
ja ik ben nie zo moeilijk over sex hur. ik heb weinig dingen wak nie leuk vind
thnx en je hebt er 1 terugquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:26 schreef regularjoeback het volgende:
[..]
ik ben zo brutaal geweest je een prive bericht te sturen![]()
enne.. respect voor jou dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Schenkstroop op 06-11-2010 15:49:24 ]heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
Ja ik vind dat ook heel opwindend.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:51 schreef Chulaa het volgende:
nee, maar ik ken wel een man die het geil vind als je met je voeten over zn pik wrijft
En waar baseer je dat op? Kijk alleen al naar de reacties erop op dit soort forums. Niet dat dat alles zegt, maar toch.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:32 schreef Danielion het volgende:
Zo'n taboe is het al lang niet meer, eerlijk gezegd.
Volgens mij als een meisje één keer ervaart hoe fijn het kan zijn om tot op de voeten geadoreerd te worden, dat ze er dan heel anderes tegenaan kijkt.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:29 schreef rimidalw het volgende:
[..]
Ja ik vind dat ook heel opwindend.
Maar volgens mij is voetfetisjisme nog een van de weinige overgebleven seksuele taboes. Veel mensen worden er heel panisch van alsof het iets heel vies zou zijn.
Nah net als met elke vorm van seks kan je het opwindend vinden of juist niet, en dat mag iedereen voor zichzelf bepalen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:44 schreef Schenkstroop het volgende:
Volgens mij als een meisje één keer ervaart hoe fijn het kan zijn om tot op de voeten geadoreerd te worden, dat ze er dan heel anderes tegenaan kijkt.
Tja, je moet er subtiel meer omspringen en het niet opdringerig voorstellen. Persoonlijk ervaar ik geen problemen om het aan meisjes bekend te maken dat ik hun voeten mooi vind.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:40 schreef rimidalw het volgende:
[..]
En waar baseer je dat op? Kijk alleen al naar de reacties erop op dit soort forums. Niet dat dat alles zegt, maar toch.
Wat natuurlijk evengoed geldt voor borsten, billen en welk ander lichaamsdeel dan ook.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:41 schreef Danielion het volgende:
Tja, je moet er subtiel meer omspringen en het niet opdringerig voorstellen.
ja en ik snap niet waarom. met mn voeten is het meestal ongecontrolleerd.. en ik hou dat ook echt niet zo heel erg lang vol wel zo'n 5 min maar dan houd het ook ff op..quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:29 schreef rimidalw het volgende:
[..]
Ja ik vind dat ook heel opwindend.
Maar volgens mij is voetfetisjisme nog een van de weinige overgebleven seksuele taboes. Veel mensen worden er heel panisch van alsof het iets heel vies zou zijn.
veel vrouwen vinden voeten vies. maar meestal is het toch de man die aan vrouwe voeten zit dus das voor hun/ons minder ergquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:14 schreef Danielion het volgende:
Klopt. Maar ik zie niet in hoe het een taboe is. Volgens mij staat de meerderheid der vrouwen er open voor. Zeker wanneer ze je graag ziet.
Ja het is niet alsof het zelfde wordt terugverwacht inderdaadquote:Op zondag 7 november 2010 11:40 schreef Chulaa het volgende:
[..]
veel vrouwen vinden voeten vies. maar meestal is het toch de man die aan vrouwe voeten zit dus das voor hun/ons minder erg
of ze vinden voeten lelijk of niet aantrekkelijk... k word nou ook nie bepaald van iemands bijv: neus offie nu schoon is of niet.quote:Op zondag 7 november 2010 11:56 schreef rimidalw het volgende:
[..]
Ja het is niet alsof het zelfde wordt terugverwacht inderdaad
Maar veel vrouwen zien het inderdaad als vies, maar dat is vaag want hoe vies of schoon voeten zijn dat hangt helemaal af van persoonlijke hygiene (net als met handen en elk ander lichaamsdeel)
Zachte vrouwenvoeten zijn dan ook veel aantrekkelijker dan harige mannenvoeten (sorry voor de 'beeldvorming' hehe). Nu ja, voor jou als vrouw is een andere vrouwenvoet wellicht evenzeer storend.quote:Op zondag 7 november 2010 11:40 schreef Chulaa het volgende:
[..]
veel vrouwen vinden voeten vies. maar meestal is het toch de man die aan vrouwe voeten zit dus das voor hun/ons minder erg
Wel, vaak vinden meisjes het 'raar', maar daar trek ik me niets van aan. Meestal staan diezelfde meisjes ervoor open, omdat ze weten dat het o.a. een manier is om mij geil te krijgen. Zo zijn vrouwen dan gewoonlijk wel.quote:Op zondag 7 november 2010 11:39 schreef Chulaa het volgende:
[..]
daarnaast is het niet echt een taboe denk ik maar meer een schaamte van de mensen die er op geilen omdat ze bang zijn dat andere het raar vinden of weet ik het.
zelf hoef ik de voeten van een vrouw niet in mn mond te hebben. al helemaal niet van een man. ik word daar niet opgewonden van maar om iemand opgewonden te zien worden omdat ik dingen doe daar heb ik dan weer plezier in
er is wel een essentieel onderscheid tussen geil worden van voeten en een voetfetish, dan houd je namelijk alleen van voeten.quote:Op zondag 7 november 2010 15:25 schreef Danielion het volgende:
[..]
Wel, vaak vinden meisjes het 'raar', maar daar trek ik me niets van aan. Meestal staan diezelfde meisjes ervoor open, omdat ze weten dat het o.a. een manier is om mij geil te krijgen. Zo zijn vrouwen dan gewoonlijk wel.
Verder ben ik niet gefixeerd op voeten, ik kan op veel andere manieren van vrouwen genieten.
Mensen zijn te veel onderdrukt, seksueel. Vandaar die onzekerheid en angst. Alles moet conform zijn volgens de 'massa'. Komt doordat we komen van een erg preutse samenleving.
Wellicht. Seksueel opwindend zijn ze wel, net als borsten, voor mij. Dat kan ik niet van elk ander lichaamsdeel van de vrouw zeggen. Maar goed, verleiding en pose horen er ook allemaal bij, natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:23 schreef Fronde het volgende:
[..]
er is wel een essentieel onderscheid tussen geil worden van voeten en een voetfetish, dan houd je namelijk alleen van voeten.
I have to correct you,quote:Op zondag 26 december 2010 00:25 schreef Studente18 het volgende:
Ik denk dat meer het onderdanigheidsgevoel hier een rol speelt dan de voeten zelf. (A)
Correct me if I'm wrong
De voet van een meid/vrouw vind ik gewoon mooi, ik zie het als iets geils. Er is wel een klein stukje onderdanigheid dat van pas komt maar er is gewoon iets in dat het geil vind om een vrouwen voet een keer te kussen, likken etc etcquote:Op zondag 26 december 2010 00:35 schreef Studente18 het volgende:
Oke, dan had ik het mis :p
Ik ben wel nieuwsgierig, kun je vertellen waarom je het zo spannend vind?
Heb trouwens nog nooit iets met een vrouwen voet mogen doen dus mij maakt het niks uit als ze gelakt zijn of nietquote:Op zondag 26 december 2010 00:43 schreef Studente18 het volgende:
En de nageltjes moeten mooi zijn gelakt of dat niet?;)
quote:Op zondag 26 december 2010 00:43 schreef Studente18 het volgende:
En de nageltjes moeten mooi zijn gelakt of dat niet?;)
Zwart dusquote:Op zondag 26 december 2010 00:56 schreef Shalimar het volgende:
[..]
Het liefst donkere kleuren (geen roze of kanariegeel e.d)
Vind je dat leuker?quote:Op zondag 26 december 2010 01:32 schreef Ernemmertje het volgende:
Auto rijden met blote voeten.. Dat doe ik wel vaker in de zomer
Wrongquote:Op zondag 26 december 2010 00:25 schreef Studente18 het volgende:
Ik denk dat meer het onderdanigheidsgevoel hier een rol speelt dan de voeten zelf. (A)
Correct me if I'm wrong
watquote:Op zondag 26 december 2010 00:06 schreef YouKnowItsMe het volgende:
en een heel specifieke: pedal pumping, het zien hoe een vrouw met blote voeten autorijdt.
Neem je me nou in de maling?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:43 schreef YouKnowItsMe het volgende:
[..]
Heb ik iets verkeerd geschreven dan?
Even on-topic trouwens: van vrouwenvoetjes maat 45 raakt men hier waarschijnlijk stukken minder opgewonden?quote:
Euhm ik raak er nog wel opgewonden vanquote:Op zondag 9 januari 2011 22:48 schreef Sosha het volgende:
[..]
Even on-topic trouwens: van vrouwenvoetjes maat 45 raakt men hier waarschijnlijk stukken minder opgewonden?
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:49 schreef YouKnowItsMe het volgende:
[..]
Euhm ik raak er nog wel opgewonden van
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:47 schreef Fronde het volgende:
Waarschijnlijk raken veel mannen toch min of meer opgewonden door mooie vrouwenvoeten, een fetish wordt het pas wanneer het alleen maar om voeten gaat dus ook sex voor of door voeten en niet op de gewone manier
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:36 schreef Kper_Norci het volgende:
Wat ik me n.a.v. dit topic wel een beetje afvraag, ik neig zelf meer naar een fetish voor nylon, d.w.z. kousen of panties vind ik erg sexy, in het kort, een vrouw in sexy lingerie met kousen is voor mij niet te weerstaan. Als je daar een beetje naar gaat zoeken op internet kom je automatisch ook vaak op voetfetish terecht. Maar gewoon blote vrouwenvoeten doen me niet zoveel, eigenlijk helemaal niets, zodra er een panty of kous omheen zit wel.
Maar hoe is dat dan voor bijvoorbeeld ts, is het voor iemand met een voetfetish ook geil als er dus iets van nylon of wat anders omheen zit, of gaat dat dan weer meer om de voeten zelf? Ik heb altijd het idee dat het nogal samenhangende fetishes zijn, alhoewel dat voor mezelf dan niet echt geldt.
Hier kan k me heel erg in herkennen, vrouwen met blote benen en dan een nylon kous ( wit of roze of iets lichts ) tot de knie vind ik echt supergeil. Ik vind (KLEINE) vrouwenvoeten ook heel geil, en ik zou er best eens een kus op geven maar likken, nee...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:36 schreef Kper_Norci het volgende:
Wat ik me n.a.v. dit topic wel een beetje afvraag, ik neig zelf meer naar een fetish voor nylon, d.w.z. kousen of panties vind ik erg sexy, in het kort, een vrouw in sexy lingerie met kousen is voor mij niet te weerstaan. Als je daar een beetje naar gaat zoeken op internet kom je automatisch ook vaak op voetfetish terecht. Maar gewoon blote vrouwenvoeten doen me niet zoveel, eigenlijk helemaal niets, zodra er een panty of kous omheen zit wel.
Maar hoe is dat dan voor bijvoorbeeld ts, is het voor iemand met een voetfetish ook geil als er dus iets van nylon of wat anders omheen zit, of gaat dat dan weer meer om de voeten zelf? Ik heb altijd het idee dat het nogal samenhangende fetishes zijn, alhoewel dat voor mezelf dan niet echt geldt.
Helaas krijg ik dit:quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:59 schreef mymindisglowing het volgende:
Hier trouwens een coole docu van MTV, kun je zien hoe ze in Amerika naar voetfetisj kijken.
Zoals met veel dingen lopen ze, qua acceptatie, jaren voor op het knullige Holland.
http://www.mtv.com/videos(...)55095/playlist.jhtml
Geez... Vertel is, wat vind je hier lekker aan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:52 schreef andlikethathesgone het volgende:
We wonen in het verkeerde landHollandse vrouwen zijn para over hun voeten...komt omdat het hier altijd kutweer is.
![]()
check deze amerikaanse dames! Heerlijk ongecompliceerd![]()
- die plaatjes prima, maar het is hier een forum, verklein ze en link naar een grotere versie, ok? -
Leuk hoor. Wat vindt je dan zo fijn bv?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:01 schreef meisjej het volgende:
Mijn vriendje heeft er ook wel een zwak voor, eerst vond ik het maar raar maar nu is het wel prettig.
voelt fijn, hoe het er uit ziet is ook wel geilquote:Op zondag 16 januari 2011 16:19 schreef regularjoeback het volgende:
[..]
Leuk hoor. Wat vindt je dan zo fijn bv?
van mij somsquote:Op maandag 17 januari 2011 17:04 schreef Papa-roach het volgende:
Lekker topic![]()
Alleen ff een vraagje, ik vind voeten erg mooi om te zien en ik word altijd hartstikke geil van voetfetisj filmpjes, maar ik heb nog nooit voeten gelikt of geroken ofzo, en dat zal voorlopig nog zo blijven (ben 13)
Dus... Hoe smaakt een meisjesvoetje? En hoe ruiken ze?
Dag meisjej..quote:
Het zelfde als je eigen voeten lijkt me, waarom zou dat anders zijn?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:04 schreef Papa-roach het volgende:
Dus... Hoe smaakt een meisjesvoetje? En hoe ruiken ze?
Das moelijk uitteleggen. Meisjes/vrouwen-voeten kunnen gewoon erg mooi zijn.quote:
En daar word je geil van?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:26 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Das moelijk uitteleggen. Meisjes/vrouwen-voeten kunnen gewoon erg mooi zijn.
Ja!quote:
ja, kan dat wel lekker vinden.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:04 schreef regularjoeback het volgende:
[..]
Dag meisjej..
Je posts hebben mij een tikkeltje benieuwd gemaakt:)
Houd je er van als je voeten verwend worden?![]()
hmm.. interessant. Lijkt me bijzonder om meer te horen over je voorkeuren..quote:
Beetje tact ontbeert velen blijkbaar. Alsof we wilden weten dat de man er met zijn broek op z'n enkels bijzat.quote:your face and feet persuaded me to rub my dick. you are one of the most beautiful girls i have seen on youtube. you could sell your flesh for top dollar, 1000 per pop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |