abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 november 2010 @ 18:22:51 #201
168007 Chulaa
Kroketten regeren de wereld!
pi_88372877
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 18:19 schreef regularjoeback het volgende:

[..]

wow :@
Eindelijk iemand van het vrouwelijke geslacht die er openlijk voor uitkomt het wat te vinden ;)
hehe :P
ja ik ben nie zo moeilijk over sex hur. ik heb weinig dingen wak nie leuk vind })
-Was going to takeover the world today but instead decided to spin on chair shouting WEE!!!
-From Belgium
pi_88372975
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 18:22 schreef Chulaa het volgende:

[..]

hehe :P
ja ik ben nie zo moeilijk over sex hur. ik heb weinig dingen wak nie leuk vind })
ik ben zo brutaal geweest je een prive bericht te sturen :@

enne.. respect voor jou dan ^O^
  vrijdag 5 november 2010 @ 18:30:10 #203
168007 Chulaa
pi_88373079
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 18:26 schreef regularjoeback het volgende:

[..]

ik ben zo brutaal geweest je een prive bericht te sturen :@

enne.. respect voor jou dan ^O^
thnx en je hebt er 1 terug :)
-Was going to takeover the world today but instead decided to spin on chair shouting WEE!!!
-From Belgium
  zaterdag 6 november 2010 @ 15:35:57 #204
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_88402389
Ik zal ook eens wat fototjes posten.. heb ook een (vrouwen) voetenfetisj namelijk. vraag me niet waarom :@

oh fack. begin ik spontaan plaatjes te posten maar daar ging het in dit topic niet om :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 10% gewijzigd door Schenkstroop op 06-11-2010 15:49:24 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 6 november 2010 @ 15:43:52 #205
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_88402618
Nog een paar recente van blogs:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 6 november 2010 @ 15:46:45 #206
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_88402691
Nog een paar van blogs. mooie voeten en heels, don't get me started :@

SPOILER
pi_88403885
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 17:51 schreef Chulaa het volgende:
nee, maar ik ken wel een man die het geil vind als je met je voeten over zn pik wrijft :P
Ja ik vind dat ook heel opwindend.

Maar volgens mij is voetfetisjisme nog een van de weinige overgebleven seksuele taboes. Veel mensen worden er heel panisch van alsof het iets heel vies zou zijn.
pi_88403960
Zo'n taboe is het al lang niet meer, eerlijk gezegd.
pi_88404154
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 16:32 schreef Danielion het volgende:
Zo'n taboe is het al lang niet meer, eerlijk gezegd.
En waar baseer je dat op? Kijk alleen al naar de reacties erop op dit soort forums. Niet dat dat alles zegt, maar toch.
pi_88404195
Iedereen blijft van mijn voeten af!
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
  zaterdag 6 november 2010 @ 16:44:40 #211
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_88404260
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 16:29 schreef rimidalw het volgende:

[..]

Maar volgens mij is voetfetisjisme nog een van de weinige overgebleven seksuele taboes. Veel mensen worden er heel panisch van alsof het iets heel vies zou zijn.
Volgens mij als een meisje één keer ervaart hoe fijn het kan zijn om tot op de voeten geadoreerd te worden, dat ze er dan heel anderes tegenaan kijkt.
pi_88404355
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 16:44 schreef Schenkstroop het volgende:
Volgens mij als een meisje één keer ervaart hoe fijn het kan zijn om tot op de voeten geadoreerd te worden, dat ze er dan heel anderes tegenaan kijkt.
Nah net als met elke vorm van seks kan je het opwindend vinden of juist niet, en dat mag iedereen voor zichzelf bepalen.
Ik erger me alleen aan de overdreven reacties erop. Als je zegt dat je bijv. beffen lekker vind dan kijkt niemand vreemd op, maar als je geilt op voeten/laarzen ben je gelijk een pervert.
pi_88406262
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 16:40 schreef rimidalw het volgende:

[..]

En waar baseer je dat op? Kijk alleen al naar de reacties erop op dit soort forums. Niet dat dat alles zegt, maar toch.
Tja, je moet er subtiel meer omspringen en het niet opdringerig voorstellen. Persoonlijk ervaar ik geen problemen om het aan meisjes bekend te maken dat ik hun voeten mooi vind.

Ik ben nu ook niet gefixeerd op voeten, maar vrouwenvoeten o.a. zijn zeker wel opwindend voor me.
pi_88411350
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 17:41 schreef Danielion het volgende:
Tja, je moet er subtiel meer omspringen en het niet opdringerig voorstellen.
Wat natuurlijk evengoed geldt voor borsten, billen en welk ander lichaamsdeel dan ook.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_88411722
Klopt. Maar ik zie niet in hoe het een taboe is. Volgens mij staat de meerderheid der vrouwen er open voor. Zeker wanneer ze je graag ziet.
pi_88424082
Mijn vriendin vind het ook totaal niet erg. Ook ik heb er plezier in aangezien ze mooie voeten heeft
  zondag 7 november 2010 @ 11:39:28 #217
168007 Chulaa
pi_88427462
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 16:29 schreef rimidalw het volgende:

[..]

ja en ik snap niet waarom. met mn voeten is het meestal ongecontrolleerd.. en ik hou dat ook echt niet zo heel erg lang vol wel zo'n 5 min maar dan houd het ook ff op..
daarnaast is het niet echt een taboe denk ik maar meer een schaamte van de mensen die er op geilen omdat ze bang zijn dat andere het raar vinden of weet ik het.
zelf hoef ik de voeten van een vrouw niet in mn mond te hebben. al helemaal niet van een man. ik word daar niet opgewonden van maar om iemand opgewonden te zien worden omdat ik dingen doe daar heb ik dan weer plezier in :)
-From Belgium
  zondag 7 november 2010 @ 11:40:16 #218
168007 Chulaa
pi_88427496
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 20:14 schreef Danielion het volgende:
Klopt. Maar ik zie niet in hoe het een taboe is. Volgens mij staat de meerderheid der vrouwen er open voor. Zeker wanneer ze je graag ziet.
veel vrouwen vinden voeten vies. maar meestal is het toch de man die aan vrouwe voeten zit dus das voor hun/ons minder erg :P
-From Belgium
pi_88428013
quote:
Op zondag 7 november 2010 11:40 schreef Chulaa het volgende:

[..]

veel vrouwen vinden voeten vies. maar meestal is het toch de man die aan vrouwe voeten zit dus das voor hun/ons minder erg :P
Ja het is niet alsof het zelfde wordt terugverwacht inderdaad :)

Maar veel vrouwen zien het inderdaad als vies, maar dat is vaag want hoe vies of schoon voeten zijn dat hangt helemaal af van persoonlijke hygiene (net als met handen en elk ander lichaamsdeel)
  zondag 7 november 2010 @ 11:59:08 #220
168007 Chulaa
pi_88428096
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 11:56 schreef rimidalw het volgende:

[..]

Ja het is niet alsof het zelfde wordt terugverwacht inderdaad :)

Maar veel vrouwen zien het inderdaad als vies, maar dat is vaag want hoe vies of schoon voeten zijn dat hangt helemaal af van persoonlijke hygiene (net als met handen en elk ander lichaamsdeel)
of ze vinden voeten lelijk of niet aantrekkelijk... k word nou ook nie bepaald van iemands bijv: neus offie nu schoon is of niet.
-From Belgium
pi_88434141
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 11:40 schreef Chulaa het volgende:

[..]

Zachte vrouwenvoeten zijn dan ook veel aantrekkelijker dan harige mannenvoeten (sorry voor de 'beeldvorming' hehe). Nu ja, voor jou als vrouw is een andere vrouwenvoet wellicht evenzeer storend. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Danielion op 07-11-2010 21:07:26 ]
pi_88434536
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 11:39 schreef Chulaa het volgende:

[..]

daarnaast is het niet echt een taboe denk ik maar meer een schaamte van de mensen die er op geilen omdat ze bang zijn dat andere het raar vinden of weet ik het.
zelf hoef ik de voeten van een vrouw niet in mn mond te hebben. al helemaal niet van een man. ik word daar niet opgewonden van maar om iemand opgewonden te zien worden omdat ik dingen doe daar heb ik dan weer plezier in :)
Wel, vaak vinden meisjes het 'raar', maar daar trek ik me niets van aan. Meestal staan diezelfde meisjes ervoor open, omdat ze weten dat het o.a. een manier is om mij geil te krijgen. Zo zijn vrouwen dan gewoonlijk wel.
Verder ben ik niet gefixeerd op voeten, ik kan op veel andere manieren van vrouwen genieten.

Mensen zijn te veel onderdrukt, seksueel. Vandaar die onzekerheid en angst. Alles moet conform zijn volgens de 'massa'. Komt doordat we komen van een erg preutse samenleving.

[ Bericht 3% gewijzigd door Danielion op 07-11-2010 15:42:26 ]
pi_88443768
Als vrouw vind ik vrouwenvoeten ook wel opwindend..wat je volgens mij ook niet vaak hoort.
pi_88515287
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 15:25 schreef Danielion het volgende:

[..]

Wel, vaak vinden meisjes het 'raar', maar daar trek ik me niets van aan. Meestal staan diezelfde meisjes ervoor open, omdat ze weten dat het o.a. een manier is om mij geil te krijgen. Zo zijn vrouwen dan gewoonlijk wel.
Verder ben ik niet gefixeerd op voeten, ik kan op veel andere manieren van vrouwen genieten.

Mensen zijn te veel onderdrukt, seksueel. Vandaar die onzekerheid en angst. Alles moet conform zijn volgens de 'massa'. Komt doordat we komen van een erg preutse samenleving.
er is wel een essentieel onderscheid tussen geil worden van voeten en een voetfetish, dan houd je namelijk alleen van voeten.
nederige man, likt graag vrouwenvoeten
pi_88523206
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:23 schreef Fronde het volgende:

[..]

er is wel een essentieel onderscheid tussen geil worden van voeten en een voetfetish, dan houd je namelijk alleen van voeten.
Wellicht. Seksueel opwindend zijn ze wel, net als borsten, voor mij. Dat kan ik niet van elk ander lichaamsdeel van de vrouw zeggen. Maar goed, verleiding en pose horen er ook allemaal bij, natuurlijk.

[ Bericht 5% gewijzigd door Danielion op 09-11-2010 17:59:38 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')