hehequote:Op vrijdag 5 november 2010 18:19 schreef regularjoeback het volgende:
[..]
wow![]()
Eindelijk iemand van het vrouwelijke geslacht die er openlijk voor uitkomt het wat te vinden
ik ben zo brutaal geweest je een prive bericht te sturenquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:22 schreef Chulaa het volgende:
[..]
hehe![]()
ja ik ben nie zo moeilijk over sex hur. ik heb weinig dingen wak nie leuk vind
thnx en je hebt er 1 terugquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:26 schreef regularjoeback het volgende:
[..]
ik ben zo brutaal geweest je een prive bericht te sturen![]()
enne.. respect voor jou dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Schenkstroop op 06-11-2010 15:49:24 ]heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
Ja ik vind dat ook heel opwindend.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:51 schreef Chulaa het volgende:
nee, maar ik ken wel een man die het geil vind als je met je voeten over zn pik wrijft
En waar baseer je dat op? Kijk alleen al naar de reacties erop op dit soort forums. Niet dat dat alles zegt, maar toch.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:32 schreef Danielion het volgende:
Zo'n taboe is het al lang niet meer, eerlijk gezegd.
Volgens mij als een meisje één keer ervaart hoe fijn het kan zijn om tot op de voeten geadoreerd te worden, dat ze er dan heel anderes tegenaan kijkt.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:29 schreef rimidalw het volgende:
[..]
Ja ik vind dat ook heel opwindend.
Maar volgens mij is voetfetisjisme nog een van de weinige overgebleven seksuele taboes. Veel mensen worden er heel panisch van alsof het iets heel vies zou zijn.
Nah net als met elke vorm van seks kan je het opwindend vinden of juist niet, en dat mag iedereen voor zichzelf bepalen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:44 schreef Schenkstroop het volgende:
Volgens mij als een meisje één keer ervaart hoe fijn het kan zijn om tot op de voeten geadoreerd te worden, dat ze er dan heel anderes tegenaan kijkt.
Tja, je moet er subtiel meer omspringen en het niet opdringerig voorstellen. Persoonlijk ervaar ik geen problemen om het aan meisjes bekend te maken dat ik hun voeten mooi vind.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:40 schreef rimidalw het volgende:
[..]
En waar baseer je dat op? Kijk alleen al naar de reacties erop op dit soort forums. Niet dat dat alles zegt, maar toch.
Wat natuurlijk evengoed geldt voor borsten, billen en welk ander lichaamsdeel dan ook.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:41 schreef Danielion het volgende:
Tja, je moet er subtiel meer omspringen en het niet opdringerig voorstellen.
ja en ik snap niet waarom. met mn voeten is het meestal ongecontrolleerd.. en ik hou dat ook echt niet zo heel erg lang vol wel zo'n 5 min maar dan houd het ook ff op..quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:29 schreef rimidalw het volgende:
[..]
Ja ik vind dat ook heel opwindend.
Maar volgens mij is voetfetisjisme nog een van de weinige overgebleven seksuele taboes. Veel mensen worden er heel panisch van alsof het iets heel vies zou zijn.
veel vrouwen vinden voeten vies. maar meestal is het toch de man die aan vrouwe voeten zit dus das voor hun/ons minder ergquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:14 schreef Danielion het volgende:
Klopt. Maar ik zie niet in hoe het een taboe is. Volgens mij staat de meerderheid der vrouwen er open voor. Zeker wanneer ze je graag ziet.
Ja het is niet alsof het zelfde wordt terugverwacht inderdaadquote:Op zondag 7 november 2010 11:40 schreef Chulaa het volgende:
[..]
veel vrouwen vinden voeten vies. maar meestal is het toch de man die aan vrouwe voeten zit dus das voor hun/ons minder erg
of ze vinden voeten lelijk of niet aantrekkelijk... k word nou ook nie bepaald van iemands bijv: neus offie nu schoon is of niet.quote:Op zondag 7 november 2010 11:56 schreef rimidalw het volgende:
[..]
Ja het is niet alsof het zelfde wordt terugverwacht inderdaad
Maar veel vrouwen zien het inderdaad als vies, maar dat is vaag want hoe vies of schoon voeten zijn dat hangt helemaal af van persoonlijke hygiene (net als met handen en elk ander lichaamsdeel)
Zachte vrouwenvoeten zijn dan ook veel aantrekkelijker dan harige mannenvoeten (sorry voor de 'beeldvorming' hehe). Nu ja, voor jou als vrouw is een andere vrouwenvoet wellicht evenzeer storend.quote:Op zondag 7 november 2010 11:40 schreef Chulaa het volgende:
[..]
veel vrouwen vinden voeten vies. maar meestal is het toch de man die aan vrouwe voeten zit dus das voor hun/ons minder erg
Wel, vaak vinden meisjes het 'raar', maar daar trek ik me niets van aan. Meestal staan diezelfde meisjes ervoor open, omdat ze weten dat het o.a. een manier is om mij geil te krijgen. Zo zijn vrouwen dan gewoonlijk wel.quote:Op zondag 7 november 2010 11:39 schreef Chulaa het volgende:
[..]
daarnaast is het niet echt een taboe denk ik maar meer een schaamte van de mensen die er op geilen omdat ze bang zijn dat andere het raar vinden of weet ik het.
zelf hoef ik de voeten van een vrouw niet in mn mond te hebben. al helemaal niet van een man. ik word daar niet opgewonden van maar om iemand opgewonden te zien worden omdat ik dingen doe daar heb ik dan weer plezier in
er is wel een essentieel onderscheid tussen geil worden van voeten en een voetfetish, dan houd je namelijk alleen van voeten.quote:Op zondag 7 november 2010 15:25 schreef Danielion het volgende:
[..]
Wel, vaak vinden meisjes het 'raar', maar daar trek ik me niets van aan. Meestal staan diezelfde meisjes ervoor open, omdat ze weten dat het o.a. een manier is om mij geil te krijgen. Zo zijn vrouwen dan gewoonlijk wel.
Verder ben ik niet gefixeerd op voeten, ik kan op veel andere manieren van vrouwen genieten.
Mensen zijn te veel onderdrukt, seksueel. Vandaar die onzekerheid en angst. Alles moet conform zijn volgens de 'massa'. Komt doordat we komen van een erg preutse samenleving.
Wellicht. Seksueel opwindend zijn ze wel, net als borsten, voor mij. Dat kan ik niet van elk ander lichaamsdeel van de vrouw zeggen. Maar goed, verleiding en pose horen er ook allemaal bij, natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:23 schreef Fronde het volgende:
[..]
er is wel een essentieel onderscheid tussen geil worden van voeten en een voetfetish, dan houd je namelijk alleen van voeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |