ik heb juist een voetjes met wondjes fetishquote:Op zondag 11 juli 2010 08:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hou daar niet zo van, maar mijn voeten zien er grotendeels van de tijd zo uit:
[ afbeelding ]
Dus een relatie met een voetfeshisisiisisizzle zou er sowieso al niet inzitten.
quote:Op zondag 11 juli 2010 08:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Noooooooooooooooooooooooooh! Match made in heaven!!!
quote:Op zondag 11 juli 2010 08:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
geen geduld met grote blaar. Hele flikkerse boel open geknipt om er sneller van af te zijn.
Gadver...schoentjes aan als je over me heen loopt...quote:Op zondag 11 juli 2010 08:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hou daar niet zo van, maar mijn voeten zien er grotendeels van de tijd zo uit:
[ afbeelding ]
Jawadde. Arme voeten... Hoe kom je daaraan? Geneest gelukkig wel.quote:Op zondag 11 juli 2010 08:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[ afbeelding ]
En nu laat je het nog regelmatig bij je doen ? of is het bij 1x gebleven ?quote:Op woensdag 21 juli 2010 01:46 schreef Miasan het volgende:
Toen mijn vriend voor het eerst aan mijn voeten ging zitten had ik iets van "" maar ik stond er versteld van hoe gevoelig ze wel niet zijn!
![]()
En nu verzorg/verwen ik met regelmaat mijn voetjes zodat ze lekker zacht zijn.
Ik laat het mijn vriend nu regelmatig bij mij doen inderdaad.quote:Op woensdag 21 juli 2010 02:20 schreef YouKnowItsMe het volgende:
En nu laat je het nog regelmatig bij je doen ? of is het bij 1x gebleven ?
hhmm ok nouja dan bevalt het wel goed en heeft je vriend gelukquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:12 schreef Miasan het volgende:
[..]
Ik laat het mijn vriend nu regelmatig bij mij doen inderdaad.Ik raak er zelfs meer opgewonden van dat hij aan mijn voeten zit dan aan mijn borsten.
Nou, ik. Ik heb daar totaal geen problemen mee. De mijne zijn netjes gewassen en verzorgd. Een nagellakje op zijn tijd.quote:Op woensdag 21 juli 2010 01:09 schreef YouKnowItsMe het volgende:
Welke meid / vrouw laat haar voeten tegenwoordig likken / verwennen etc. Volgenmij zijn dat er vrij weinig
Wel dus.quote:Op woensdag 21 juli 2010 01:33 schreef Danielion het volgende:
Geen dame die toegeeft dat ze bereidt is open te staan voor je fantasieën op een forum overigens.
Daaro doen we niet aan. Het gebeurt allemaal op het forum. Als er vrouwen zijn die het willen (Zeer kleine kans) dan verzoek ik ze om je GEEN prive bericht te sturen. alles op het forum!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:40 schreef YouKnowItsMe het volgende:
Als er inderdaad nog vrouwen zijn die het willen laten doen, stuur me een bericht.
* Vergoeding kan over worden gepraat
If you say soquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:03 schreef regularjoeback het volgende:
[..]
Daaro doen we niet aan. Het gebeurt allemaal op het forum. Als er vrouwen zijn die het willen (Zeer kleine kans) dan verzoek ik ze om je GEEN prive bericht te sturen. alles op het forum!
Ik heb een tussendoortjefetish.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:07 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Maar jij hebt een navelfetisj.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:07 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Haha... misschien wel een beetje...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:07 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know what I mean?
quote:Klinkt goedOp donderdag 28 oktober 2010 22:22 schreef Patcha het volgende:
Ex van me wilde altijd dat ik in plaats van m'n hand m'n voeten gebruikte voor aftrekkennot kidding
Heb het een keer gedaan omdat het m'n lief was maar eh, het was ietsje te bizar
Maar m'n voeten aaien en kusjes erop kan ik wel waarderenvooral als ie dan heel langzaam naar boven werkt
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:22 schreef Patcha het volgende:
Ex van me wilde altijd dat ik in plaats van m'n hand m'n voeten gebruikte voor aftrekkennot kidding
Maar m'n voeten aaien en kusjes erop kan ik wel waarderenvooral als ie dan heel langzaam naar boven werkt
quote:Op maandag 17 november 2008 16:49 schreef anoniem35 het volgende:
Zijn er dames die het echt opwindend vinden als een man haar voeten masseert, likt en kust?
Waarom is dat precies zo bizar?quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:22 schreef Patcha het volgende:
En wat vind je daarvan?quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:51 schreef Chulaa het volgende:
nee, maar ik ken wel een man die het geil vind als je met je voeten over zn pik wrijft
primaquote:
Zou je het ook wat vinden als je voeten verwend worden dmv kussen/likken?quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:09 schreef Chulaa het volgende:
[..]
primaals ik hem daar mee een plezier kan doen. en die reactie er op is geweldig
mijn grote teen is daar vrij gevoelig voor jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:17 schreef regularjoeback het volgende:
[..]
Zou je het ook wat vinden als je voeten verwend worden dmv kussen/likken?
wowquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:18 schreef Chulaa het volgende:
[..]
mijn grote teen is daar vrij gevoelig voor ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |