Je weet het niet zeker dus. ik heb geen kietelfetisj hoor! Dat je het niet serieus neemt komt omdat je waarschijnlijk jezelf als norm neemt.quote:Op maandag 24 november 2008 17:19 schreef lucienne2 het volgende:
mij mak je er denk ik niet heel blij mij, kietelt en ik denk dat ik moeite heb het serieus te nemen
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:54 schreef femdom4ever het volgende:
Een week of zes geleden heeft een vriend van me in plaats van mijn mond te kussen bij de ontmoeting mijn enkels en voeten gekust. Ik vond het mooi, zo'n geknielde man die je voeten vereert. Ben meteen op zoek gegaan naar de volgende voetenkusser ;-) en ook die is gevonden. Het is geweldig en respectvol.
Dus... mijn eerste ervaring hiermee heeft me veranderd
... Eh, okee.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:42 schreef Fronde het volgende:
mijn ervaring is dat de meeste vrouwen het lekker vinden als hun voetzolen worden gelikt maar ook dat ze het erg vernederend vinden dus bepaald niet respectvol. op m'n 15e likte ik al de zolen van de buurvrouw, ze genoot ervan maar ze keek me altijd aan met een minachtende blik, verder mocht ik ook niks
[..]
Fronde, leeft je buurvrouw nog?quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:42 schreef Fronde het volgende:
mijn ervaring is dat de meeste vrouwen het lekker vinden als hun voetzolen worden gelikt maar ook dat ze het erg vernederend vinden dus bepaald niet respectvol. op m'n 15e likte ik al de zolen van de buurvrouw, ze genoot ervan maar ze keek me altijd aan met een minachtende blik, verder mocht ik ook niks
[..]
quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:03 schreef anoniem35 het volgende:
[..]
Fronde, leeft je buurvrouw nog?
quote:
Wel, dankzij jouw reactie op mijn reactie hier heb ik inmiddels het genoegen gehad je onder mijn voeten te hebben dus nu kan ik ook beter je vraag beantwoordenquote:Op maandag 17 november 2008 16:49 schreef anoniem35 het volgende:
Zijn er dames die het echt opwindend vinden als een man haar voeten masseert, likt en kust?
wow.. ik zou graag horen van vrouwen idie onder hun voeten geliikt willen worden..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:00 schreef GirlyGlue het volgende:
Ik krijg zelf nogal snel jeuk als er aan mijn voeten gezeten wordt, dus het lijkt me niet erg opwindend
Maar was je benieuwdheid gericht naar voetfetishisten of vrouwen die onder hun voeten gelikt worden?
Bijzonder dat er meerdere mensen zijn ..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:26 schreef Aotearoa het volgende:
Ik vind zelf voetmassages heel lekker, maar heb er helemaal geen seksuele bedoelingen bij.
Ik ken wel iemand die erop kickt en die heeft mijn voeten een keer gemasseerd (kwam ik pas later achter maarja), maar blijf het toch raar vinden.
das makkelijk, gewoon even je poot uitsteken en man word meteen geil.quote:Op maandag 17 november 2008 17:04 schreef anoniem35 het volgende:
oke, MissyMirjaM en girl-88 duidelijk niet. Maar zou een vrouw het vervelend vinden als ik er wel geil van word en het dus een belangrijk onderdeel van de sex is?
Absoluut! mits de vrouw mooie voetjes heeft..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:30 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
das makkelijk, gewoon even je poot uitsteken en man word meteen geil.
WOWquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:24 schreef andlikethathesgone het volgende:
even wat animatie dan maar..
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op maandag 17 november 2008 20:50 schreef As_33 het volgende:
Ik zou het ronduit vervelend vinden als de ander daar op geilt, omdat voor mij elke aanraking van mijn voeten vervelend voelt. Dus iedereen, incl, mijn vriend, moet ver uit de buurt van mijn voeten blijven.
Als er iemand te hard over je clit wrijft is het ook niet lekker toch? Zelfde met voeten: tact!quote:
nicequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:24 schreef andlikethathesgone het volgende:
even wat animatie dan maar..
[ afbeelding ]
Hahaha je lijkt wel op mijn vriendin!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:58 schreef HoneyPop het volgende:
Ik heb van die kleine 'poezelige' voetjes (mt 35,5)
Mn vriend heeft geen voetenfetisj maar toch moet hij dr soms even aanzitten.
Ik vind er eigenlijk niets mis mee, mn voetjes horen er ook gewoon bij.
Ik plaag hem ook wel eens met mn voeten (beetje strelen enzo)
maar soms kietelt het idd iets te erg!
Murcielago, heb je ook wel eens je voetfetish mogen beleven met andere meiden? en hoe heb je het voor mekaar gekregen en wat heb je dan gedaan?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:02 schreef muRcialo het volgende:
[..]
Hahaha je lijkt wel op mijn vriendin!
Thanksquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:20 schreef muRcialo het volgende:
Haha ja hoor heel simpel...ik heb bijna elk meisje waarmee ik iets heb gehad.. of naar bed ben geweest.. zoiezo wel een kusje gegeven op hun voet.. !
Meestal begint het onder de sex! ik boven op .. zij onderliggend met benen wijd op me schouders.. draai je je hoofd naar rechts of links direct een voet voor je neuss.... ik hield meestal hun voet vast met me rechter hand en linker hand streelde vanaf der teen tot haar bovenbeen... en een beetje naar die voeten staren...
MEestal krijg je dan een reactie van "niet zo kijken of wat is er ..." vind je me voeten lelijk.. met een dirty glimlach "Neeee hooor ik word zoo geil van je voeten ze zijn zoooo mooiii en verzorgd Mmmm Smakkk KUsjeeee ... beetje gegiegel natuurlijk omdat het jeukt ... Na dan zijn ze er geweest... teen in je mond en bijten![]()
Ik zal je eerlijk zeggen ze hebben het allemaal lekker gevonden.. en werden zooo geil van het idee dat ik al sooo knetter geil wordt van hun voeten... ! wat sommige na de seks nog niet geloofden ... en ik weer bewijzen natuurlijk... ik vind ze echt zoo mooi... ff met me hoofd naast die voetjes liggen kusje geven tegelijkertijd haar aankijken en lachen... alles is aan jou perfect schatje
Einde(ff snel getyped hoor met zo een meeting in
)
LUL. Kan iemand deze foto aub verwijderen. een moderator ofzo. Ik vind dit echt niet kunnenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:22 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Oh yeah, feet all the way
[ afbeelding ]
Gatverdamme! WEG MET DIE FOTO!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:23 schreef regularjoeback het volgende:
[..]
LUL. Kan iemand deze foto aub verwijderen. een moderator ofzo. Ik vind dit echt niet kunnen
Dank jequote:Op zondag 25 oktober 2009 11:48 schreef andlikethathesgone het volgende:
FF een Fok-joe tegen die poster hierboven:
[ afbeelding ]
En een schatje met mooie voetzolen:
[ afbeelding ]
Nice. heb je zelf nog foto's?quote:
Genoeg voetjes op fok nu!!!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:58 schreef regularjoeback het volgende:
[..]
Nice. heb je zelf nog foto's?en wat vind je bv zo fijn?
soo.. je maakt me nieuwsgierig.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:14 schreef dartchickie het volgende:
[..]
Genoeg voetjes op fok nu!!!![]()
Heb gewone voetjes die ik goed verzorg...![]()
En wat ik dr lekker aan vind,...hmmm is iets wat je moet voelen ,..kan je niet uitleggen.
Moet je gewoon ervaren,...![]()
Als jij je voeten erop zet,..dan post ik ook mijn voetjesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:05 schreef regularjoeback het volgende:
[..]
soo.. je maakt me nieuwsgierig.![]()
come on now.. post a pic
Ik heb geen foto's van mijn voetenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:13 schreef dartchickie het volgende:
[..]
Als jij je voeten erop zet,..dan post ik ook mijn voetjes(en nee ik geil niet op mannenvoeten
)
maak dr dan 1quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:34 schreef regularjoeback het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's van mijn voeten![]()
Schoenmaat 40,..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:37 schreef andlikethathesgone het volgende:
hee dartchickie, wat is je schoenmaat dan?
en als je een foto maakt, dan wel van je voetzolen he! voorbeelden genoeg hierboven.
Check je PM voor instructies!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:58 schreef dartchickie het volgende:
[..]
Schoenmaat 40,..![]()
En foto,..wil ik dr wel opzetten,..maar zeg je eerlijk sorry weet niet hoe dit moet!!!![]()
Het is (vaak) zacht, glad, en ultra gevoelig.. Lik maar eens aan de voetzolen van een vrouw, kan je lachen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:57 schreef 14medusa het volgende:
wat is er nou geil aan een voetzool dan
waarom is de zool geiler dan de tenen bijv of de enkel?
explain please
Jij bedoeld hoe laat ik een vrouw kronkelenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:04 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Het is (vaak) zacht, glad, en ultra gevoelig.. Lik maar eens aan de voetzolen van een vrouw, kan je lachen.
Kom naar Leidschendamquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:47 schreef dartchickie het volgende:
[..]
Jij bedoeld hoe laat ik een vrouw kronkelen![]()
nope. laat mij het doenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:29 schreef dartchickie het volgende:
[..]
Om wat te doen ,.kijken hoe ik mezelf moeten laten kronkelen
Even vraag waar zie jij een date staan dan???quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:48 schreef Adolecens het volgende:
Mensen, duik aub de PM in. FOK! is geen datingsite.
Die toespelingen (die overigens vaak worden weggehaald) zijn zéér irritant om steeds weer opnieuw te lezen, daar gaat het om. Juist ook omdat het niks uithaalt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 07:20 schreef dartchickie het volgende:
[..]
Even vraag waar zie jij een date staan dan???![]()
Word hier gewoon een stukje sarcasme neer gezet naar,..
Soms zelf ook even beter lezen he,...![]()
Ga hier toch niet een date zitten regelen,....![]()
Sorry maar moest ik even kwijt.
Je kan je toch wel even voorstellen dat meer dan de helft( en vooral in deze soort topics) word gereageerd door mensen die niet serieus zijn en heerlijk willen reageren door sarcasme.
Staat geen date......
Kun je ons daar meer over vertellen?quote:Op zondag 1 november 2009 12:51 schreef Esmerallda17 het volgende:
Zon type ken ik ook, als man z0ijnde die daar helemaal geil vn word als ie dat kan doen
Ehm wat wil je daarvan weten,quote:Op zondag 1 november 2009 12:53 schreef regularjoeback het volgende:
[..]
Kun je ons daar meer over vertellen?
Kan het niet uitleggenquote:Op zondag 1 november 2009 14:26 schreef Taurus het volgende:
Ik begrijp de gedachte er achter niet zo goed. Is het puur gevoelsmatig of heeft het een achterliggende reden, zo'n voetenfetish?
Ben je er al achterquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:58 schreef dartchickie het volgende:
[..]
Schoenmaat 40,..![]()
En foto,..wil ik dr wel opzetten,..maar zeg je eerlijk sorry weet niet hoe dit moet!!!![]()
"Only those without talent, do not have any obsessions"quote:Op zondag 1 november 2009 14:26 schreef Taurus het volgende:
Ik begrijp de gedachte er achter niet zo goed. Is het puur gevoelsmatig of heeft het een achterliggende reden, zo'n voetenfetish?
Ik doelde op of hij al zijn fantasie heeft mogen beleven, waarom jij hetquote:Op zondag 1 november 2009 12:51 schreef Esmerallda17 het volgende:
Zon type ken ik ook, als man z0ijnde die daar helemaal geil vn word als ie dat kan doen
Ben er mee bezig,..quote:
Sluit KPD en US dan maar. De zielige masturbatoren daar doen niets anders dan weerzinwekkende commentaren posten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die toespelingen (die overigens vaak worden weggehaald) zijn zéér irritant om steeds weer opnieuw te lezen, daar gaat het om. Juist ook omdat het niks uithaalt.
Kun je het uitleggen? waar valt die jongen op en hoe ben je erachter gekomenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |