Je weet het niet zeker dus. ik heb geen kietelfetisj hoor! Dat je het niet serieus neemt komt omdat je waarschijnlijk jezelf als norm neemt.quote:Op maandag 24 november 2008 17:19 schreef lucienne2 het volgende:
mij mak je er denk ik niet heel blij mij, kietelt en ik denk dat ik moeite heb het serieus te nemen
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:54 schreef femdom4ever het volgende:
Een week of zes geleden heeft een vriend van me in plaats van mijn mond te kussen bij de ontmoeting mijn enkels en voeten gekust. Ik vond het mooi, zo'n geknielde man die je voeten vereert. Ben meteen op zoek gegaan naar de volgende voetenkusser ;-) en ook die is gevonden. Het is geweldig en respectvol.
Dus... mijn eerste ervaring hiermee heeft me veranderd
... Eh, okee.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:42 schreef Fronde het volgende:
mijn ervaring is dat de meeste vrouwen het lekker vinden als hun voetzolen worden gelikt maar ook dat ze het erg vernederend vinden dus bepaald niet respectvol. op m'n 15e likte ik al de zolen van de buurvrouw, ze genoot ervan maar ze keek me altijd aan met een minachtende blik, verder mocht ik ook niks
[..]
Fronde, leeft je buurvrouw nog?quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:42 schreef Fronde het volgende:
mijn ervaring is dat de meeste vrouwen het lekker vinden als hun voetzolen worden gelikt maar ook dat ze het erg vernederend vinden dus bepaald niet respectvol. op m'n 15e likte ik al de zolen van de buurvrouw, ze genoot ervan maar ze keek me altijd aan met een minachtende blik, verder mocht ik ook niks
[..]
quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:03 schreef anoniem35 het volgende:
[..]
Fronde, leeft je buurvrouw nog?
quote:
Wel, dankzij jouw reactie op mijn reactie hier heb ik inmiddels het genoegen gehad je onder mijn voeten te hebben dus nu kan ik ook beter je vraag beantwoordenquote:Op maandag 17 november 2008 16:49 schreef anoniem35 het volgende:
Zijn er dames die het echt opwindend vinden als een man haar voeten masseert, likt en kust?
wow.. ik zou graag horen van vrouwen idie onder hun voeten geliikt willen worden..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:00 schreef GirlyGlue het volgende:
Ik krijg zelf nogal snel jeuk als er aan mijn voeten gezeten wordt, dus het lijkt me niet erg opwindend
Maar was je benieuwdheid gericht naar voetfetishisten of vrouwen die onder hun voeten gelikt worden?
Bijzonder dat er meerdere mensen zijn ..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:26 schreef Aotearoa het volgende:
Ik vind zelf voetmassages heel lekker, maar heb er helemaal geen seksuele bedoelingen bij.
Ik ken wel iemand die erop kickt en die heeft mijn voeten een keer gemasseerd (kwam ik pas later achter maarja), maar blijf het toch raar vinden.
das makkelijk, gewoon even je poot uitsteken en man word meteen geil.quote:Op maandag 17 november 2008 17:04 schreef anoniem35 het volgende:
oke, MissyMirjaM en girl-88 duidelijk niet. Maar zou een vrouw het vervelend vinden als ik er wel geil van word en het dus een belangrijk onderdeel van de sex is?
Absoluut! mits de vrouw mooie voetjes heeft..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:30 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
das makkelijk, gewoon even je poot uitsteken en man word meteen geil.
WOWquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:24 schreef andlikethathesgone het volgende:
even wat animatie dan maar..
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op maandag 17 november 2008 20:50 schreef As_33 het volgende:
Ik zou het ronduit vervelend vinden als de ander daar op geilt, omdat voor mij elke aanraking van mijn voeten vervelend voelt. Dus iedereen, incl, mijn vriend, moet ver uit de buurt van mijn voeten blijven.
Als er iemand te hard over je clit wrijft is het ook niet lekker toch? Zelfde met voeten: tact!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |