Ik kan alleen voor mezelf spreken: NEEquote:Op zondag 8 november 2009 17:43 schreef GirlyGlue het volgende:
Zijn jullie echt voetfetishisten in de zin dat er (bijna) geen seksuele opwinding is zonder voeten?
Dat nu ook weer niet, maar als ze er wel bij betrokken worden is het extra leuk !quote:Op zondag 8 november 2009 17:43 schreef GirlyGlue het volgende:
Zijn jullie echt voetfetishisten in de zin dat er (bijna) geen seksuele opwinding is zonder voeten?
Ja, ik ben een "rasvoetfetisjist. Vrouwenvoeten (met nylons) zijn echt mijn ding!!"quote:Op zondag 8 november 2009 17:43 schreef GirlyGlue het volgende:
Lik jij maar eens aan de voetzolen van een vrouw, dan kan ik lachen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:04 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Lik maar eens aan de voetzolen van een vrouw, kan je lachen.
Hoezo kan jij dan lachen, waarschijnlijk vind hij (anoniem35) het alleen maar geil, lijkt mij niet dat daar voor derden een lachwekkende situatie uit ontstaat. Hooguit voor de vrouw in kwestie.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:48 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Lik jij maar eens aan de voetzolen van een vrouw, dan kan ik lachen.
ja precies. Waar blijven de vrouwenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:24 schreef veda het volgende:
[..]
Hoezo kan jij dan lachen, waarschijnlijk vind hij (anoniem35) het alleen maar geil, lijkt mij niet dat daar voor derden een lachwekkende situatie uit ontstaat. Hooguit voor de vrouw in kwestie.
platvoetenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:36 schreef andlikethathesgone het volgende:
God bless America.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 november 2009 17:43 schreef GirlyGlue het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |