Ik kan alleen voor mezelf spreken: NEEquote:Op zondag 8 november 2009 17:43 schreef GirlyGlue het volgende:
Zijn jullie echt voetfetishisten in de zin dat er (bijna) geen seksuele opwinding is zonder voeten?
Dat nu ook weer niet, maar als ze er wel bij betrokken worden is het extra leuk !quote:Op zondag 8 november 2009 17:43 schreef GirlyGlue het volgende:
Zijn jullie echt voetfetishisten in de zin dat er (bijna) geen seksuele opwinding is zonder voeten?
Ja, ik ben een "rasvoetfetisjist. Vrouwenvoeten (met nylons) zijn echt mijn ding!!"quote:Op zondag 8 november 2009 17:43 schreef GirlyGlue het volgende:
Lik jij maar eens aan de voetzolen van een vrouw, dan kan ik lachen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:04 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Lik maar eens aan de voetzolen van een vrouw, kan je lachen.
Hoezo kan jij dan lachen, waarschijnlijk vind hij (anoniem35) het alleen maar geil, lijkt mij niet dat daar voor derden een lachwekkende situatie uit ontstaat. Hooguit voor de vrouw in kwestie.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:48 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Lik jij maar eens aan de voetzolen van een vrouw, dan kan ik lachen.
ja precies. Waar blijven de vrouwenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:24 schreef veda het volgende:
[..]
Hoezo kan jij dan lachen, waarschijnlijk vind hij (anoniem35) het alleen maar geil, lijkt mij niet dat daar voor derden een lachwekkende situatie uit ontstaat. Hooguit voor de vrouw in kwestie.
platvoetenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:36 schreef andlikethathesgone het volgende:
God bless America.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 november 2009 17:43 schreef GirlyGlue het volgende:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:23 schreef MrsRavenDice het volgende:
Een vriendin van mij laat ook graag haar voeten aanbidden, kussen, likken en bv wassen, drogen, insmeren met olie etc. Ze draagt ook heel vaak nylons met naad van achteren, hoge leren pumps erbij met een killer-hak en ja, veel mannen vallen daarop.
Zij draagt het voornamelijk voor zichzelf, maar vindt het natuurlijk ook leuk dat zoveel mannen hierop
positief reageren.
Ikzelf draag ook graag hoge hakken alleen word ik kriebelig wanneer iemand aan mijn blote voeten zit, dus ik laat het graag aan haar over
quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:39 schreef gangstaboy het volgende:
Ik heb wel een voet fetish .
Krijg een stijve van vrouwenvoeten .
Heb ze alleen nog nooit gelikt.
Wil t zo graag
quote:
ontmoette?quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:13 schreef anoniem35 het volgende:
Voetfetisjisme houdt wel de gemoederen bezig. Voor- en tegenstanders, voor zover je dat kunt zijn. Het heeft natuurlijk alles te maken met sexuele voorkeur(en) en voetfetisjisme is erg onschuldig en prettig voor de partner en natuurlijk de fetisjist.
Voorheen ontmoette iki "veel" vrouwen bij een goed bezochte chatbox, "chatcity", maar dat is helaas ter ziele gegaan. Weet iemand een goede, drukbezochte, chatbox? Geen MSN.
Bent u er al achter inmiddels?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:58 schreef dartchickie het volgende:
[..]
Schoenmaat 40,..![]()
En foto,..wil ik dr wel opzetten,..maar zeg je eerlijk sorry weet niet hoe dit moet!!!![]()
Reken maar dat ik toentertijd veel vrouwen heb mogen ontmoeten!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:48 schreef regularjoeback het volgende:
[..]
ontmoette?
Heb je je fantasie dan ook mogen beleven met hen?
Absoluut niet.quote:Op maandag 17 november 2008 16:49 schreef anoniem35 het volgende:
Zijn er dames die het echt opwindend vinden als een man haar voeten masseert, likt en kust?
Je zei dat je een foto zou posten.quote:Op zondag 9 mei 2010 01:16 schreef dartchickie het volgende:
Jeetje gaat deze toppic nog steeds verder ???
Dit. Hooguit dat hij m'n voeten mag vastpakken tijdens bepaalde standjes maar daar houdt het dan ook wel weer bij op..quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:48 schreef Peachcore het volgende:
Voeten- en sokkenfobie hier. Ik besteed zo min mogelijk aandacht aan voeten en mensen moeten ook uit de buurt blijven van mijn voeten. Ik kan begrijpen dat een voetmassage ontspannend werkt, net zoals alle massages. Maar dan heb ik veel liever de massages op de andere plekken van mijn lichaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |