Geez... Vertel is, wat vind je hier lekker aan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:52 schreef andlikethathesgone het volgende:
We wonen in het verkeerde landHollandse vrouwen zijn para over hun voeten...komt omdat het hier altijd kutweer is.
![]()
check deze amerikaanse dames! Heerlijk ongecompliceerd![]()
- die plaatjes prima, maar het is hier een forum, verklein ze en link naar een grotere versie, ok? -
Leuk hoor. Wat vindt je dan zo fijn bv?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:01 schreef meisjej het volgende:
Mijn vriendje heeft er ook wel een zwak voor, eerst vond ik het maar raar maar nu is het wel prettig.
voelt fijn, hoe het er uit ziet is ook wel geilquote:Op zondag 16 januari 2011 16:19 schreef regularjoeback het volgende:
[..]
Leuk hoor. Wat vindt je dan zo fijn bv?
van mij somsquote:Op maandag 17 januari 2011 17:04 schreef Papa-roach het volgende:
Lekker topic![]()
Alleen ff een vraagje, ik vind voeten erg mooi om te zien en ik word altijd hartstikke geil van voetfetisj filmpjes, maar ik heb nog nooit voeten gelikt of geroken ofzo, en dat zal voorlopig nog zo blijven (ben 13)
Dus... Hoe smaakt een meisjesvoetje? En hoe ruiken ze?
Dag meisjej..quote:
Het zelfde als je eigen voeten lijkt me, waarom zou dat anders zijn?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:04 schreef Papa-roach het volgende:
Dus... Hoe smaakt een meisjesvoetje? En hoe ruiken ze?
Das moelijk uitteleggen. Meisjes/vrouwen-voeten kunnen gewoon erg mooi zijn.quote:
En daar word je geil van?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:26 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Das moelijk uitteleggen. Meisjes/vrouwen-voeten kunnen gewoon erg mooi zijn.
Ja!quote:
ja, kan dat wel lekker vinden.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:04 schreef regularjoeback het volgende:
[..]
Dag meisjej..
Je posts hebben mij een tikkeltje benieuwd gemaakt:)
Houd je er van als je voeten verwend worden?![]()
hmm.. interessant. Lijkt me bijzonder om meer te horen over je voorkeuren..quote:
Beetje tact ontbeert velen blijkbaar. Alsof we wilden weten dat de man er met zijn broek op z'n enkels bijzat.quote:your face and feet persuaded me to rub my dick. you are one of the most beautiful girls i have seen on youtube. you could sell your flesh for top dollar, 1000 per pop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |