watquote:Op zondag 26 december 2010 00:06 schreef YouKnowItsMe het volgende:
en een heel specifieke: pedal pumping, het zien hoe een vrouw met blote voeten autorijdt.
Neem je me nou in de maling?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:43 schreef YouKnowItsMe het volgende:
[..]
Heb ik iets verkeerd geschreven dan?
Even on-topic trouwens: van vrouwenvoetjes maat 45 raakt men hier waarschijnlijk stukken minder opgewonden?quote:
Euhm ik raak er nog wel opgewonden vanquote:Op zondag 9 januari 2011 22:48 schreef Sosha het volgende:
[..]
Even on-topic trouwens: van vrouwenvoetjes maat 45 raakt men hier waarschijnlijk stukken minder opgewonden?
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:49 schreef YouKnowItsMe het volgende:
[..]
Euhm ik raak er nog wel opgewonden van
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:47 schreef Fronde het volgende:
Waarschijnlijk raken veel mannen toch min of meer opgewonden door mooie vrouwenvoeten, een fetish wordt het pas wanneer het alleen maar om voeten gaat dus ook sex voor of door voeten en niet op de gewone manier
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:36 schreef Kper_Norci het volgende:
Wat ik me n.a.v. dit topic wel een beetje afvraag, ik neig zelf meer naar een fetish voor nylon, d.w.z. kousen of panties vind ik erg sexy, in het kort, een vrouw in sexy lingerie met kousen is voor mij niet te weerstaan. Als je daar een beetje naar gaat zoeken op internet kom je automatisch ook vaak op voetfetish terecht. Maar gewoon blote vrouwenvoeten doen me niet zoveel, eigenlijk helemaal niets, zodra er een panty of kous omheen zit wel.
Maar hoe is dat dan voor bijvoorbeeld ts, is het voor iemand met een voetfetish ook geil als er dus iets van nylon of wat anders omheen zit, of gaat dat dan weer meer om de voeten zelf? Ik heb altijd het idee dat het nogal samenhangende fetishes zijn, alhoewel dat voor mezelf dan niet echt geldt.
Hier kan k me heel erg in herkennen, vrouwen met blote benen en dan een nylon kous ( wit of roze of iets lichts ) tot de knie vind ik echt supergeil. Ik vind (KLEINE) vrouwenvoeten ook heel geil, en ik zou er best eens een kus op geven maar likken, nee...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:36 schreef Kper_Norci het volgende:
Wat ik me n.a.v. dit topic wel een beetje afvraag, ik neig zelf meer naar een fetish voor nylon, d.w.z. kousen of panties vind ik erg sexy, in het kort, een vrouw in sexy lingerie met kousen is voor mij niet te weerstaan. Als je daar een beetje naar gaat zoeken op internet kom je automatisch ook vaak op voetfetish terecht. Maar gewoon blote vrouwenvoeten doen me niet zoveel, eigenlijk helemaal niets, zodra er een panty of kous omheen zit wel.
Maar hoe is dat dan voor bijvoorbeeld ts, is het voor iemand met een voetfetish ook geil als er dus iets van nylon of wat anders omheen zit, of gaat dat dan weer meer om de voeten zelf? Ik heb altijd het idee dat het nogal samenhangende fetishes zijn, alhoewel dat voor mezelf dan niet echt geldt.
Helaas krijg ik dit:quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:59 schreef mymindisglowing het volgende:
Hier trouwens een coole docu van MTV, kun je zien hoe ze in Amerika naar voetfetisj kijken.
Zoals met veel dingen lopen ze, qua acceptatie, jaren voor op het knullige Holland.
http://www.mtv.com/videos(...)55095/playlist.jhtml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |