ik hoef jou dus niet aan de ledenlijst toe te voegen neem ik aanquote:Op zondag 16 november 2008 02:34 schreef Morwen het volgende:
Goh, wat en verrassing dat hij er nog in zit met Jasje. Ff schelden en schreeuwen, alles voor de kijkcijfers. Een soort Brian of Huubje, kom op jong je kan het
Dat zijn er dus al 6!quote:Op zondag 16 november 2008 03:39 schreef liesje1979 het volgende:Ik sta niet in de fanclub lijst, en hoewel ik niet meer kijk: Ribas
![]()
En volgens mij is het de enige bewoner met een 3e topic deel!
Je staat erbij !quote:Op zondag 16 november 2008 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Ik sta niet in de fanclub lijst, en hoewel ik niet meer kijk: Ribas
![]()
En volgens mij is het de enige bewoner met een 3e topic deel!
Maar ik heb ineens goede hoop dat ze er niet uit gaan dinsdag!quote:Op zondag 16 november 2008 10:21 schreef silence_s het volgende:
Aangezien er op de rtl site intervieuws staan van ribas en jas denk ik dat ze er dinsdag uitgaan...jammer.
Mag ik er ook bij?quote:Op zondag 16 november 2008 11:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Je staat erbij !
Ledenlijst;
Mikaro
Marrije
fanvanheteersteuur
Desii
Brons_Juweel
liesje1979
Tuurlijk mag dat !quote:
SORRY HONDA ! bij deze ........quote:Op zondag 16 november 2008 16:38 schreef hondjes het volgende:
je bent mij vergeten,,Fan.....de grootste Ribas fan
Je hebt gelijk we hebben een sterke man nodig om deze steeds groeiende groep vrouwelijke Fansquote:Op zondag 16 november 2008 17:42 schreef willem-jozef het volgende:
hoi fan, mag ik er ook bij?
jullie hebben een (sekte)leider nodig, ik zweer t je!
yeuueeeuh, yes!quote:Op zondag 16 november 2008 17:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Je hebt gelijk we hebben een sterke man nodig om deze steeds groeiende groep vrouwelijke Fans
is toom te houden anders loopt het uit de klauwen![]()
Ledenlijst;
aanvoerder; willem-jozef![]()
Mikaro
Marrije
fanvanheteersteuur
Desii
Brons_Juweel
liesje1979
silence_s
hondjes
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 november 2008 17:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
yeuueeeuh, yes!![]()
jawohl; genau
![]()
straat- und raamprostitutie ftw!!
snap ik ...... snap ik.......... het is ook niet niks zo'n benoemingquote:Op zondag 16 november 2008 18:12 schreef willem-jozef het volgende:
haha, nee, ik zal jullie belangen serieus behartigen en me inzetten als het gaat om rieb en de leden!
sorry van net, ik was gespannen door de benoeming etc. etc. liefs
quote:Op maandag 17 november 2008 15:38 schreef Mikaro het volgende:
Op de site van CBML staat Ribas nu dik bovenaan met 4000 euro!
(Sorry, ik weet niet hoe ik die afbeelding van die foto's hier moet invoegen zoals de meeste van jullie doen...)
Ribas FTW!!!
Geweldig!quote:Op maandag 17 november 2008 17:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
HA ! dat weet ik ook niet, maar ik heb gewoon even een fotootje gemaakt
van mijn beeldscherm........![]()
![]()
![]()
Ik weet niet hoelang het gaat duren..... misschien is het schript toch veranderd
en worden het niet M&M in de finale.......
in ieder geval even genieten van dit beeld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik wil er ook bijquote:Op zondag 16 november 2008 17:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Je hebt gelijk we hebben een sterke man nodig om deze steeds groeiende groep vrouwelijke Fans
is toom te houden anders loopt het uit de klauwen![]()
Ledenlijst;
Mikaro
Marrije
fanvanheteersteuur
Desii
Brons_Juweel
liesje1979
silence_s
hondjes
![]()
![]()
![]()
![]()
Van Harte Welkomquote:
Dan nomineer ik hierbij Fan, voor haar assertiviteit om een foto te maken van haar beeldschermquote:Op maandag 17 november 2008 18:56 schreef Desii het volgende:
Tis is coole shit.. Rabiesje![]()
NMNS had van tevoren al verkondigd dat ik op het eind nog voor Ribas zou gaan en ik...... stommeling geleufde hem niet.
Dus Fan, mag NMNS als gebant erelid ook meedoen in ons clubbie![]()
Gaan we ook lintjes uitdelen enzo... iedereen die heldhaftigs doet, krijgt een lintje in de orde van rooie Ribas (dat bekt wel lekker)
DE ORDE VAN ROOIE RIBASquote:Op maandag 17 november 2008 18:56 schreef Desii het volgende:
Tis is coole shit.. Rabiesje![]()
NMNS had van tevoren al verkondigd dat ik op het eind nog voor Ribas zou gaan en ik...... stommeling geleufde hem niet.
Dus Fan, mag NMNS als gebant erelid ook meedoen in ons clubbie![]()
Gaan we ook lintjes uitdelen enzo... iedereen die heldhaftigs doet, krijgt een lintje in de orde van rooie Ribas (dat bekt wel lekker)
quote:Op maandag 17 november 2008 19:05 schreef Mikaro het volgende:
[..]
Dan nomineer ik hierbij Fan, voor haar assertiviteit om een foto te maken van haar beeldscherm
quote:Op maandag 17 november 2008 23:04 schreef spapaars het volgende:
Ribas heeft zijn gehele koninkrijk in de hand.
[ afbeelding ]
Heb de indruk dat hij het expres liet zien aan Kelly, Yasmin grijpt in.quote:Op dinsdag 18 november 2008 01:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
kijk dit is nu een bijdrage aan dit topic waar ik blij van word.........
eh...... zijn koninkrijk is wel in ruste hé![]()
laten we dat effe duidelijk stellen
Ik heb meer de indruk dat Yasmin even aan zijn kont voeltquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb de indruk dat hij het expres liet zien aan Kelly, Yasmin grijpt in.
[ afbeelding ]
Bekijk het filmpje en je weet genoeg.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik heb meer de indruk dat Yasmin even aan zijn kont voelt
Ik?quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:59 schreef Marrije het volgende:
Ik zie het al, jullie staan in de rij om je aan te melden voor de fanclub, gezellig
Ik vind de zak van Sinterklaas leuker dan Ribas. Zegt genoeg toch?quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:59 schreef Marrije het volgende:
Ik zie het al, jullie staan in de rij om je aan te melden voor de fanclub, gezellig
Ja heurlijk. Dat die me zo welkom heet en me een handje geeft waar die net mee onder zijn zak heeft staan krabben. Ja tuurlijk! Ik kom!!quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
geef maar eerlijk toe!! En BQ net zo goed
![]()
Jawehel!!
Ik heb dranghekken nodig....hou me tegen, hou me tegen. Een vent die zijn zak in de handen neemt en Kally op loopt te geilen verdient eeuwige roem.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:15 schreef Marrije het volgende:
geef maar eerlijk toe!! En BQ net zo goed
![]()
Jawehel!!
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:23 schreef beequeen het volgende:
en Kally op loopt te geilen verdient eeuwige roem.
eeuwige roem én een lintjequote:
Omdat hij Kelly zit op te geilen. Als het hem lukt dan boetseer ik zelf die tweede er wel bij.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
eeuwige roem én een lintje![]()
wat seg ik een Standbeeld moet ie hebben !
Jaaaaaaa, Noek wat een goed idee van jou een Ribas Standbeeld van Marmer![]()
je bent een genie
ik ben bang dat ie het niet eens gaat proberen hij vind Kally Viessssssssquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Omdat hij Kelly zit op te geilen. Als het hem lukt dan boetseer ik zelf die tweede er wel bij.
Geniale zet van die Ribas met ze "wat wil je hier mee bereikenquote:Op donderdag 20 november 2008 13:48 schreef Canisfire het volgende:
Yasmin krijgt een timeout en die klapjostie van een Ribas begint gelijkt tegen dat meisje te ouwehoeren.
Bij de Gouden Kooi zeiden ze in het begin ook dat men letterlijk die hut uit geterroriseerd ging worden, dat bleek later ook een sms-finale te wezen.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:38 schreef Copycat het volgende:
Er is helemaal geen sms-finale. Het gaat om het rijkste koppel, niet om het populairste.
Waarschijnlijk wordt die poen dan achter de schermen gewoon verdeeld, want je kan er echt niet 1 winnend stelletje uit laten komen.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:44 schreef Copycat het volgende:
De finale is al over een week en er is helemaal geen gewag gemaakt van een sms-spel. Nergens wordt iets geroepen over 'jouw favoriete speler' en dat past ook helemaal niet binnen het concept.
Het zou mij dan ook zeer verbazen als er wel zo'n finale komt.
Dat vermoeden heb ik ook. Zeker nadat ik uit betrouwbare bron heb vernomen dat donkere Marco de voorgekookte winnaar is.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:48 schreef JohnDope het volgende:
Waarschijnlijk wordt die poen dan achter de schermen gewoon verdeeld, want je kan er echt niet 1 winnend stelletje uit laten komen.
Maar als de kijker had kunnen stemmen, dan hadden zeker weten Ribas en Yasmin gewonnen.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook. Zeker nadat ik uit betrouwbare bron heb vernomen dat donkere Marco de voorgekookte winnaar is.
Dat denk ik dan weer niet.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:52 schreef JohnDope het volgende:
Maar als de kijker had kunnen stemmen, dan hadden zeker weten Ribas en Yasmin gewonnen.
Dat zijn gewoon 12 in een dozijn jongens, die Ribas en Yasmin hebben tenminste nog iets unieks.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat denk ik dan weer niet.
Ik heb het vermoeden dat beide Marco's populairder zijn bij de doelgroep. Stoere knapen die de dames om hun middelvingers draaien.
Wat is er in godsnaam zo uniek aan ze? De unieke manier waarop Ribas tegen vrouwen aankijkt? De unieke manier van praten van Yasmine, waardoor je meteen de tv uit wil zetten?quote:Op donderdag 20 november 2008 14:55 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon 12 in een dozijn jongens, die Ribas en Yasmin hebben tenminste nog iets unieks.
Die 2 hebben tenminste nog een beetje normen en waarden.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat is er in godsnaam zo uniek aan ze? De unieke manier waarop Ribas tegen vrouwen aankijkt? De unieke manier van praten van Yasmine, waardoor je meteen de tv uit wil zetten?
Excuse me? Ik heb geen van die andere idioten zoveel horen schelden met tyfus, kanker, mongool, kut enz als die 2. Serieussss.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:27 schreef JohnDope het volgende:
Die 2 hebben tenminste nog een beetje normen en waarden.
Ze kunnen misschien vloeken, maar qua karaker zitten die twee wel goed in elkaar.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Excuse me? Ik heb geen van die andere idioten zoveel horen schelden met tyfus, kanker, mongool, kut enz als die 2. Serieussss.
Lol.......... het is puur trash..... dat zie je zelf toch ook wel?quote:Op donderdag 20 november 2008 16:05 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ze kunnen misschien vloeken, maar qua karaker zitten die twee wel goed elkaar.
Oh zeker, die 2 verdienen elkaar. Soort zoekt soort.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:05 schreef JohnDope het volgende:
Precies ! je hebt mensen die aan de buitenkant zogenaamd héél sjiek zijn, en keurig ABN praten,quote:Op donderdag 20 november 2008 16:05 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ja Dees ik heb ook nog steeds een beetje hoop voor Ribas ...... ondanks het vogeltje......quote:Op donderdag 20 november 2008 17:00 schreef Desii het volgende:
Gisteren hoorde ik van zowel Ribas als Marco, dat Marco (blonde) onderaan staat en waarschijnlijk de villa moet verlaten aankomende vrijdag.
Het het zo toch wel zwaar knudde zijn als de regie weer een paar hulptroepen inroept om Marco in het spel te houden.
ja ik weet van de fluitende vogeltjes van CC en die tjilpen behoorlijk in de maat... maar toch... ik heb nog een beetje hoop voor Ribasje
Dat vond ik nou juist een van achterlijkste uitspraken ooit: Alsof elke vrouw met hem naar bed wilquote:Op donderdag 20 november 2008 18:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Precies ! je hebt mensen die aan de buitenkant zogenaamd héél sjiek zijn, en keurig ABN praten,
nooit vloeken, maar ondertussen zijn ze zo sneaky en achterbaks als de pest.......
Dus dat Ribas en Yasmin af en toe niet de schoonheidsprijs verdien vanwege hu taalgebruik
wil absoluut niet zeggen dat die twee een slecht karakter hebben.
Nee in tegendeel die twee zitten gewoon goed inelkaar
Zoals Ribas dat tegen dat blonde snolletje zei, meesterlijk![]()
''ik ga jou écht niet neuken'' en ik zal nooit maar dan ook nooit Yasmin's hart breken,
nou ik kies zo een man 100x liever dan een marco of een Darco, die mogen ze hebben van mij,
en de Soa's krijg je er waarschijnlijk gratis bij !
zó gek is dat nou ook weer niet want tot nu toe is die hele time - out kaart daarvoor bedoeld.......quote:Op donderdag 20 november 2008 19:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vond ik nou juist een van achterlijkste uitspraken ooit: Alsof elke vrouw met hem naar bed wil
zelfs ik wil met 'm naar bed. moven, moots!quote:Op donderdag 20 november 2008 19:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vond ik nou juist een van achterlijkste uitspraken ooit: Alsof elke vrouw met hem naar bed wil
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zelfs ik wil met 'm naar bed. moven, moots!
Leve de voorzitter!!!quote:Op donderdag 20 november 2008 19:51 schreef willem-jozef het volgende:
Dat was nou wat je noemt: pwnedquote:Op donderdag 20 november 2008 18:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Zoals Ribas dat tegen dat blonde snolletje zei, meesterlijk![]()
''ik ga jou écht niet neuken'' en ik zal nooit maar dan ook nooit Yasmin's hart breken,
en Hoe !quote:Op donderdag 20 november 2008 21:47 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat was nou wat je noemt: pwned
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Whehehe, dat dansjequote:Op vrijdag 21 november 2008 20:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[ afbeelding ]
en Ribas zit er nog in !
Op naar de finale.............
Nee Marrije doet ze niet ........... zo ja vreet ik mijn hoed op.........quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Whehehe, dat dansje![]()
Maar inderdaad, niks geen finale met Marco en Marco. Onze enige echte eigen Rieb staat in de finaleMaar nog steeds denk ik dat Yas het hart gaat breken en Rieb m heel laat.
Huh? Omdat?quote:Op donderdag 20 november 2008 15:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die 2 hebben tenminste nog een beetje normen en waarden.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:57 schreef Desii het volgende:
Geef me eenR
![]()
Geef me eenI
![]()
Geef me eenB
![]()
Geef me eenA
![]()
Geef me eenS
![]()
Yeaaaaaaahhhhhhhh ....
Toch vind ik dat we als clubbie de plicht hebben om "het lot" een handje te helpen.
Zullen we een onschuldige half gedemonteerde bombrief ri. Darco sturen, zodat tie iig geen schijn van kan meer maakt om de andere spelen te winnen van onze Ribas![]()
![]()
Kijk sommige fans draven door en das natuurlijk totaal onbegrijpelijk en niet goed te praten, maar iets onschuldigs als dit mot toch kunnen
Omdat die Ribas iemand van zijn woord is en hij weet wat hij wel en niet wilt; hij is geen draaier. De kans is groot dat hij iemand is die op de moeilijke momenten (wanneer je mensen echt leert kennen) ook betrouwbaar blijft.quote:
dus dat ...........quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:31 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Omdat die Ribas iemand van zijn woord is en hij weet wat hij wel en niet wilt; hij is geen draaier. De kans is groot dat hij iemand is die op de moeilijke momenten (wanneer je mensen echt leert kennen) ook betrouwbaar blijft.
Paraatquote:Op zondag 23 november 2008 12:30 schreef Desii het volgende:
Maar uiteraard laten we niets aan het toeval over, dus de blauwdrukken van onze geheime missie zijn bijna in de eindfase beland.
Lucht en grondvervoer zijn geregeld, onze inside man "H" verleend volledige medewerking... binnenkort zal WJ het startsein geven voor de operatie.
Toch??
quote:Op maandag 24 november 2008 00:11 schreef Desii het volgende:
De exacte coords krijgen jullie door bij de laatste briefing van WJ.
Uiteraard is het verboden nog enige communicatie met verdachte ongeleide projectielen te hebben, voordat deze missie "completed" is.
Een voor allen, allen voor Rabies [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
goed veldwerk deesie, jij wordt mijn linkerhandquote:Op maandag 24 november 2008 00:11 schreef Desii het volgende:
De exacte coords krijgen jullie door bij de laatste briefing van WJ.
Uiteraard is het verboden nog enige communicatie met verdachte ongeleide projectielen te hebben, voordat deze missie "completed" is.
Een voor allen, allen voor Rabies [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigenlijk hoor ik ergens boven aan in dat lijstje, want ik heb de beste pleidooien voor Ribas en Yasmin gevoerd.quote:Op maandag 24 november 2008 00:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hé'héhéhé je bent nogal wat van plan Dees
![]()
Dus we hebben er weer een lid bij mooi........en Johnny Dope zet ik er zelf maar bij, want die
is duidelijk ook fan van Ribas geworden.....![]()
Ledenlijst;
Mikaro
Marrije
fanvanheteersteuur
Desii
Brons_Juweel
liesje1979
silence_s
hondjes
stanley7
NMNS
mooiiiiii
JohnDope
steeds meer mensen zien het licht ........
niet te veel last van je ego krijgen he,quote:Op maandag 24 november 2008 11:03 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Eigenlijk hoor ik ergens boven aan in dat lijstje, want ik heb de beste pleidooien voor Ribas en Yasmin gevoerd.
Moet je horen wie het zegtquote:Op maandag 24 november 2008 13:28 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
niet te veel last van je ego krijgen he,
quote:Op zondag 23 november 2008 21:54 schreef mooiiiiii het volgende:
De reden waarom ik Ribas leuker ben gaan vinden is dat hij {denk ik) niet acteert maar sociaal niet helemaal spoort en mij toch wel liever lijkt dan Brian van de GK met wie ik hem "onterecht" stiekem vergeleek.
Ribas is een lief sulletje..![]()
het jaap argument: "ik zeg niet dat ik niet dik bent, ik zeg gewoon dat jij dik bent" gaat hier op denk ikquote:Op maandag 24 november 2008 13:44 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Moet je horen wie het zegt
En laten we eerlijk wezen, ik hoor niet onder aan in het rijtje, zeker niet onder bijvoorbeeld "mooiii" die dit soort betogen houdt:
[..]
ja toch.......... klinkt ook veel leuker die verkleinwoordjesquote:Op maandag 24 november 2008 14:00 schreef Suikeroom het volgende:
ja ik begin Ribas ook steeds meer een goede jongen te vinden, en als ie los gaat dan is ie nog zo aardig om er tje acht er te zetten, het is bij hem nooit kankerdebiel of kankermongool maar alitjd kankerdebieltje of kankermongooltje
en dat waardeer ik wel heel erg in hem
Ik hoef niet perse in het lijstje hoor,quote:Op maandag 24 november 2008 13:44 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Moet je horen wie het zegt
En laten we eerlijk wezen, ik hoor niet onder aan in het rijtje, zeker niet onder bijvoorbeeld "mooiii" die dit soort betogen houdt:
[..]
geen ideequote:Op maandag 24 november 2008 13:28 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
niet te veel last van je ego krijgen he,
wie is geheim agent H?![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2008 01:16 schreef Bluesart het volgende:
Lekker vrouwvriendelijke mannetje hoor die Ribas http://www.rtl.nl/compone(...)stream.wmv_plain.xml
quote:Op dinsdag 25 november 2008 01:11 schreef Desii het volgende:
Laatste briefing
Datum: Dinsdag 25 november 2008
Tijd: 17:00
Plaats: Eemnes
Missie: semi-ontmantelde-bombrief bij target M. tot explosie brengen.
Target: Marco ook wel Darco genoemd
Doel: fysieke en mentale vermogens op en voor korte termijn aantasten
Strategie:
Onze "inside man H" is zo secret, dat hij zelf niet weet dat tie meedoet aan deze missiemaar hij zorgt dat de bombrief, hierna genoemd "X" niet onderschept zal worden door de beveiliging.
"H" legt de brief op punt A (=brievenbus)
M1 zal het ultra-magnetische global device inschakelen waardoor "X" enkel zichtbaar is voor ons target.
Dankzij de sensoren, die de grijze massa beinvloeden, zal hij alleen willen zijn in de redroom, bij het openen van de brief.
Zodra hij in de redroom aangekomen is, wat we te zien krijgen dankzij de KGB satelliet welke wij illegaal in ons bezit hebben (tijdelijk, dus maak je niet te ongerust) zal WJ het ontploffingsmechanisme in werking stellen.
(tik-tak-tik-tak)
Uiteraard kan WJ dit niet in z'n uppie, dus leden van de staten Rabies, hier volgen verdere instructies om deze missie tot een succes te maken.
Listen carefully …. I will say this only once
V1 Spitfire uit WO II
Piloot: Fanvanheteersteuur
Missie: Jouw rol bestaat uit "diversion". Loopings, kurketrekkers, alle soorten capriolen zijn toegestaan zolang je er voor zorgt dat de aandacht van de beveiliging en andere medewerkers op jouw gericht is.
Dus Fan…. Gooi je haren los en vliegen maar.
V2 BAE Hawk T1A van de Red Arrows
Piloot: Mikaro
Ing. Smoke development & multiplication: Marrije
V3 BAE Hawk T1A
Piloot: John Dope
Ing. Smoke development & multiplication: Mooiiii
Missie: jullie komen aangevlogen vanuit het westen ivm zonsondergang, precies boven de villa zullen Marrije & Mooiiii een rood rookspoor fabrieken met het Ribas-teken.
De piloten hebben dit al weken geoefend in de fly-simulator; nu is het tijd voor het echte werk.
Het teken:
[ afbeelding ]
S1 Red October
Kapitein: Silence-S
Periscoop-expert: Silence-S
Missie: Dat wordt multi-tasken, maar we weten dat je het kan.
Leg je onderzeeer op het diepste punt van het zwembad. Zwengel de periscoop boven de zwembadspiegel en volg via infra-rood vision de exacte locaties van alle bewoners.
Zodra ook maar één van de andere bewoners zich ri. Darco begeeft, dien je S2 te alarmeren via morse.
S2 Black Pearl geleend van Johnny D.![]()
kapitein: NMNS
matroos: Lies1979
Missie: Bij onraad krijgen jullie een s.o.s.-bericht van S1.
Ook jullie missie is "diversion". Aangezien NMNS, niet meer in het bezit is van wilderige haardos moeten jullie het meer hebben van jullie… hmmmmm…. Tactisch inzicht of zo.
Iig alle overige bewoners dienen op plek C te zijn en blijven tot het moment van impact.
Trek alle registers open om dit voor elkaar te krijgen. Alles, maar dan ook alles is toegestaan.... HF
M1 Hummer H2
Bestuurder: Stanley7
Hacker: Brons_juweel
Navigator: hondjes
Via de online satellietverbinding en X, kan via elektronenmicroscopische impulsen het geestelijk bewustzijn van ons target beinvloed worden.
Zijn denkvermogen moet gereduceerd worden tot een absoluut minimum.. (het was al niet vet, dus dat moet met een minimale straling een maximum resultaat kunnen geven)
Zodra hij in de redroom, alleen!!!!, is; geef dan code rood aan M2
M2 MV Agusta F4 1000 Senna
Bestuurder: WJ
linkerhand: Desii
Missie: WJ zal X laten exploderen na het startsein van M1.
En de linkerhand???? tjaaaaa die houdt zich bezig met a loaded gun communicatie![]()
Afijn, na dit grootse avontuur, verzamelen in onze ondergrondse atoomvrije bunker voor evaluatie
van de missie.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 01:11 schreef Desii het volgende:
Laatste briefing
Datum: Dinsdag 25 november 2008
Tijd: 17:00
Plaats: Eemnes
Missie: semi-ontmantelde-bombrief bij target M. tot explosie brengen.
Target: Marco ook wel Darco genoemd
Doel: fysieke en mentale vermogens op en voor korte termijn aantasten
Strategie:
Onze "inside man H" is zo secret, dat hij zelf niet weet dat tie meedoet aan deze missiemaar hij zorgt dat de bombrief, hierna genoemd "X" niet onderschept zal worden door de beveiliging.
"H" legt de brief op punt A (=brievenbus)
M1 zal het ultra-magnetische global device inschakelen waardoor "X" enkel zichtbaar is voor ons target.
Dankzij de sensoren, die de grijze massa beinvloeden, zal hij alleen willen zijn in de redroom, bij het openen van de brief.
Zodra hij in de redroom aangekomen is, wat we te zien krijgen dankzij de KGB satelliet welke wij illegaal in ons bezit hebben (tijdelijk, dus maak je niet te ongerust) zal WJ het ontploffingsmechanisme in werking stellen.
(tik-tak-tik-tak)
Uiteraard kan WJ dit niet in z'n uppie, dus leden van de staten Rabies, hier volgen verdere instructies om deze missie tot een succes te maken.
Listen carefully …. I will say this only once
V1 Spitfire uit WO II
Piloot: Fanvanheteersteuur
Missie: Jouw rol bestaat uit "diversion". Loopings, kurketrekkers, alle soorten capriolen zijn toegestaan zolang je er voor zorgt dat de aandacht van de beveiliging en andere medewerkers op jouw gericht is.
Dus Fan…. Gooi je haren los en vliegen maar.
V2 BAE Hawk T1A van de Red Arrows
Piloot: Mikaro
Ing. Smoke development & multiplication: Marrije
V3 BAE Hawk T1A
Piloot: John Dope
Ing. Smoke development & multiplication: Mooiiii
Missie: jullie komen aangevlogen vanuit het westen ivm zonsondergang, precies boven de villa zullen Marrije & Mooiiii een rood rookspoor fabrieken met het Ribas-teken.
De piloten hebben dit al weken geoefend in de fly-simulator; nu is het tijd voor het echte werk.
Het teken:
[ afbeelding ]
S1 Red October
Kapitein: Silence-S
Periscoop-expert: Silence-S
Missie: Dat wordt multi-tasken, maar we weten dat je het kan.
Leg je onderzeeer op het diepste punt van het zwembad. Zwengel de periscoop boven de zwembadspiegel en volg via infra-rood vision de exacte locaties van alle bewoners.
Zodra ook maar één van de andere bewoners zich ri. Darco begeeft, dien je S2 te alarmeren via morse.
S2 Black Pearl geleend van Johnny D.![]()
kapitein: NMNS
matroos: Lies1979
Missie: Bij onraad krijgen jullie een s.o.s.-bericht van S1.
Ook jullie missie is "diversion". Aangezien NMNS, niet meer in het bezit is van wilderige haardos moeten jullie het meer hebben van jullie… hmmmmm…. Tactisch inzicht of zo.
Iig alle overige bewoners dienen op plek C te zijn en blijven tot het moment van impact.
Trek alle registers open om dit voor elkaar te krijgen. Alles, maar dan ook alles is toegestaan.... HF
M1 Hummer H2 (Ome Twan)
Bestuurder: Stanley7
Hacker: Brons_juweel
Navigator: hondjes
Via de online satellietverbinding en X, kan via elektronenmicroscopische impulsen het geestelijk bewustzijn van ons target beinvloed worden.
Zijn denkvermogen moet gereduceerd worden tot een absoluut minimum.. (het was al niet vet, dus dat moet met een minimale straling een maximum resultaat kunnen geven)
Zodra hij in de redroom, alleen!!!!, is; geef dan code rood aan M2
M2 MV Agusta F4 1000 Senna
Bestuurder: WJ
linkerhand: Desii
Missie: WJ zal X laten exploderen na het startsein van M1.
En de linkerhand???? tjaaaaa die houdt zich bezig met a loaded gun communicatie![]()
Afijn, na dit grootse avontuur, verzamelen in onze ondergrondse atoomvrije bunker voor evaluatie
van de missie.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:15 schreef willem-jozef het volgende:
deesie,
ik ben trots, gepaste trots, dat wel.
goed werk.
vooruit: ruik maar even aan je vingers.
Waarvan akte !quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:14 schreef JEEtjuuh het volgende:
nou ook ik ben toch voor ribas , marco speelt teveel met vrouwen Kelly is oer dom en yasmine loopt als een hondje achter kelly aan dus de winst mag naar ribas gaan
jij bent ook goed bezig, soldaat peniscopoulos.quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:34 schreef Mikaro het volgende:
[..]
@Desii, Mikaro ook, V2 is compleet
quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:09 schreef sander89 het volgende:
Lol hij heeft het eerste spel al van deze week verloren.
Volgens mij is het traditie dat in het 'Zwaai hier Ribas uit' topic te doen.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ja, ja, ja........ kom maar Ribas hier allemaal uitlachen![]()
kom dan..........
Koning Ribas .... Peter...... Koning Ribas .......quote:Op woensdag 26 november 2008 20:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij is het traditie dat in het 'Zwaai hier Ribas uit' topic te doen.
Oh.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Koning Ribas .... Peter...... Koning Ribas .......
quote:Op woensdag 26 november 2008 20:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Oh.![]()
Maar ik lees in het uitzendingentopic dat er ook mensen terugkomen.
Dus wie weet komt hij morgen gewoon weer terug, toch.
Echt nietquote:Op woensdag 26 november 2008 20:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ja, ja, ja........ kom maar Ribas hier allemaal uitlachen![]()
kom dan..........
juist, dat was al in de villa, buiten de villa en nu in het hokjequote:Op donderdag 27 november 2008 00:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
aan ons heeft het niet gelegen in ieder geval........
tis allemaal Huub zijn shuld .....
de ton?quote:Op donderdag 27 november 2008 20:03 schreef Desii het volgende:
[..]
juist, dat was al in de villa, buiten de villa en nu in het hokje![]()
![]()
vraag: In sommige filmpjes op de site hoor je meerdere keren dat ze 20.000 euro kunnen verdienen (de nwe vrijgezelle vrouwen)
Heb ik vast iets gemist, maar wat moeten ze daarvoor doen???
yup, ik ben er al uit omdat het in de uitzending van vandaag uitgelegd werd.quote:
Nee joh, toen lagen we nog in bed. Ik iig wel.quote:Op zondag 30 november 2008 10:09 schreef Marrije het volgende:
Gert, Noekje, is er gecheckt of dit onze enige echte eigen Ribas is?
quote:Op zondag 30 november 2008 10:56 schreef noekje het volgende:
Of Ribas moet even een foto van zichzelf plaatsen waar die een papiertje voor zich houdt met
de tekst,' IFanvanheteersteuur!' Dan geloof ik hem ook.
Fannie, what leuk zegquote:Op zondag 30 november 2008 11:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dit kan niet waar zijn.............. !
![]()
ja eh ''Ribas'' wat Noek zegt.... foto graag met handgeschreven tekst........ voor je houden
dan geloof ik je pas
quote:
Serieus wat zit jij te praten?quote:Op zondag 30 november 2008 18:05 schreef Gert het volgende:
Ribas, maak jij in het dagelijks leven vrouwen óók uit voor "vieze kankerslet" en dergelijke? Bijvoorbeeld als ze niet doen wat je zegt?
Of dacht je dat dit wel mooie TV was en deed je het voor het spel en de kijkcijfers?
Volledig normaal gedrag nietwaar?quote:Op zondag 30 november 2008 18:16 schreef Marrije het volgende:
Ribas, laat die azijnpissers maar kletsen
quote:Op zondag 30 november 2008 17:56 schreef beequeen het volgende:
Gelukkig was het maar een spelletje.
Nog nooit zo'n aso gezien. Zo'n script kan toch niemand verzinnen. Loser.![]()
quote:
kan ik die alnog bestellen LS ?quote:Op zondag 30 november 2008 19:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ondanks dat het een pooierboy is, heb ik er wel respect voor dat hij hier durft te komen.
Ik hoop alleen dat hij hier geen users probeert te ronselen
Ribas, wist je trouwens dat Fan de hele dag met deze pin op heeft gelopen?
[ afbeelding ]
zie je Marije........ we hadden gelijkquote:Op zondag 30 november 2008 18:16 schreef Marrije het volgende:
Ribas, laat die azijnpissers maar kletsen
MUIS..........!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 30 november 2008 16:55 schreef Soury het volgende:
Hahahaha wat cool !!!!!!!! En Fan ligt nietsvermoedend te pitten![]()
Gaaf Ribas
quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Waarvan akte !
Ledenlijst;
Mikaro
Marrije
fanvanheteersteuur
Desii
Brons_Juweel
liesje1979
silence_s
hondjes
stanley7
NMNS
mooiiiiii
JohnDope
JEEtjuuh
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
man...... hou toch opquote:Op zondag 30 november 2008 19:27 schreef Canisfire het volgende:
Ooh my Fan begint te soppen.
Ey Ribas tof hoe jij met vrouwen omgaat
Dus dat noek, wat een figuur zeg. Script of niet, dit komt echt spontaan zijn giecheltje uit.quote:
quote:Op zondag 30 november 2008 15:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
da's best vroeg voor een buitenlander![]()
Ik dacht dat ik er nooit meer vanaf kwam, je mag ze allemaal hebben.quote:Op zondag 30 november 2008 19:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
kan ik die alnog bestellen LS ?
doe er maar een stuk of 6 ...........
En het filmpje heet ook echt 'Riobas en Dionne ruzie'quote:
Daar ben ik goed rijk mee geworden!quote:Op zondag 30 november 2008 19:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik er nooit meer vanaf kwam, je mag ze allemaal hebben.
Het is wel deze he, die ik in mijn vorige post had staan![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 november 2008 19:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zie je Marije........ we hadden gelijk
Ik denk dat het eerder een wervingsdag gaat worden. Hij moet na 3 maand wel weer genoeg vlees hebben die hij kan uitbuiten.quote:Op zondag 30 november 2008 19:59 schreef hondjes het volgende:
krijgen we nu een fanclub dag..jippie.
quote:Op zondag 30 november 2008 19:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat noek, wat een figuur zeg. Script of niet, dit komt echt spontaan zijn giecheltje uit.
@suikeroom, wat mij betreft mag hij wegblijven. Die gast spoort echt niet.
@LS, kwestie van een bunker voor zijn harses.
Wat nou, het is toch een aso of niet dan? Schelden kan iedereen maar dit gaat alle preken te buiten, en er nog trots op zijn ook. Nogmaals, het is een loser.quote:
SKATTIEquote:Op zondag 30 november 2008 21:38 schreef RibasCBML het volgende:
hahaha jongens wat een gekke huis,,,,
waarom zou ik hier niet durven te komen ....iedereen mag zijn eigen mening hebben als je mij mag of niet dat is allemaal aan je zelf en dat respecteer ik natuurlijk ...in de villa was dat wel andershhahha
en in het dagelijkse leven zou ik nooit een meisje uitschelden voor kankerslet.....
want ik kom nooit in de situaties terecht zoals in de villa,,,
normaal kan je zelf kiezen met wie je wel omgaat en met wie je niet.....en je kan ook altijd weglopen
en daar kan ik dat wel doen maar dat is gewoon geen show ...
en fan van het eerste uur door jou heb ik gereageerd echt super cool hoe jij hele tijd over mij en yas praat echt super leuk
maar ok genoeg
ik ga even met yas een filmpje kijken en daarna spreek jullie weer
heel veel groetjes rib en yas
bye bye
nou weet je wij hebben een beetje ervaring met DGK deelnemers die na de show ook constant in het nieuws kwamen met vechtpartijen en huiselijk geweld enzoquote:Op zondag 30 november 2008 21:38 schreef RibasCBML het volgende:
hahaha jongens wat een gekke huis,,,,
waarom zou ik hier niet durven te komen ....iedereen mag zijn eigen mening hebben als je mij mag of niet dat is allemaal aan je zelf en dat respecteer ik natuurlijk ...in de villa was dat wel andershhahha
en in het dagelijkse leven zou ik nooit een meisje uitschelden voor kankerslet.....
want ik kom nooit in de situaties terecht zoals in de villa,,,
normaal kan je zelf kiezen met wie je wel omgaat en met wie je niet.....en je kan ook altijd weglopen
en daar kan ik dat wel doen maar dat is gewoon geen show ...
en fan van het eerste uur door jou heb ik gereageerd echt super cool hoe jij hele tijd over mij en yas praat echt super leuk
maar ok genoeg
ik ga even met yas een filmpje kijken en daarna spreek jullie weer
heel veel groetjes rib en yas
bye bye
quote:Op zondag 30 november 2008 21:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat nou, het is toch een aso of niet dan? Schelden kan iedereen maar dit gaat alle preken te buiten, en er nog trots op zijn ook. Nogmaals, het is een loser.![]()
Waar slaat deze opmerking nu weer op?!?!?quote:Op zondag 30 november 2008 22:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ga volgende week met lekker simpel ff de grafzerk van meneer harmsen (gtst) bekrassen
Vertel ons meer hierover.quote:Cooootje - woensdag 29 oktober 2008
zoals ik al zei . er zijn idd dingen gebeurt ja , zeker geen leuke dingen , dat zeker niet , heb idd yasmin en die meneer ribas ook uuhhhhh gesproken ja , maar nogmaals ik ga er verder niet op in , maar jezus hey , jullie weten echt fucking veel zeg.
respect? jij hebt niet eens r.e.p.s.p.e.k. voor de levendenquote:Op zondag 30 november 2008 23:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waar slaat deze opmerking nu weer op?!?!?
Dat jij geen respect hebt en zelfs niet voor overleden mensen, hoef je een ander niet mee te beledigen.
Niet voor mensen die denken grappig te zijn over grafschennis.quote:Op maandag 1 december 2008 00:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
respect? jij hebt niet eens r.e.p.s.p.e.k. voor de levenden
zie het zoals je wilt, grootmoederquote:Op maandag 1 december 2008 00:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niet voor mensen die denken grappig te zijn over grafschennis.
Dat het bij jou in de bovenkamer niet helemaal goed zit is al lang bekend, maar ga daar een ander niet mee beledigen.
Heb je ScofieldM ook. Kon ook niet uitblijven.quote:Op zondag 30 november 2008 22:49 schreef Brons_Juweel het volgende:
Ribas!![]()
![]()
Anti-Ribas mensen zijn kansloos en hebben geen recht om te praten, haha.![]()
Fan van het eerste uur, jij bent echt een die-hard fan! Respect!![]()
Ribas, je moet hier vaker komen posten. We willen graag dat je je ervaringen buiten de villa hier met ons deelt.En groeten aan Yas!
quote:Op zondag 30 november 2008 22:49 schreef Brons_Juweel het volgende:
Ribas!![]()
![]()
Anti-Ribas mensen zijn kansloos en hebben geen recht om te praten, haha.![]()
Fan van het eerste uur, jij bent echt een die-hard fan! Respect!![]()
Ribas, je moet hier vaker komen posten. We willen graag dat je je ervaringen buiten de villa hier met ons deelt.En groeten aan Yas!
wat the fuck maakt het uit wat Ribas is?quote:Op zondag 30 november 2008 23:49 schreef xminator het volgende:
Ribas ben je koerd?
cut the crap :
[..]
Vertel ons meer hierover.
Skattie de gehele fanclub staat achter je......... en geen moment aan getwijfeld of je ging delen........quote:Op zondag 30 november 2008 23:47 schreef RibasCBML het volgende:
jongens als jullie vragen hebben mogen jullie die gewoon stellen hoor ik zal terug reageeren ...en ik was eigenlijk al vorige week al uit de villa maar we mochten nog niet weg we zijn eerst 4 dagen in hamburg geweest en daarna moesten we weer terug in de villa want wij wisten dinsdag al de uitslag....
en ik zou zoizo ten alle tijden delen met yas hoor.....ik heb trouwens nooit gedacht dat ik zou stelen zelfs niet toen ik pas binnen kwam ...zoeits zou ik echt niet over me hart kunnen verkrijgen want je zou daar echt iemand mee pijn doen en 50.000 euro is genoeg joh...maar die heb ik helaas niethahhaha
groejtes
Ik vroeg het me gewoon af, mag dat nietquote:Op maandag 1 december 2008 00:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat the fuck maakt het uit wat Ribas is?
Ribas is Ribas........ en Ribas is een mens..........
ik ben een smurf trouwensen ik ben er nog trots op ook......... lekker blauw kleurtje.......
quote:Op maandag 1 december 2008 00:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik vroeg het me gewoon af, mag dat niet
Wat zal jij lekker dromenquote:Op maandag 1 december 2008 00:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow okee dat mag
![]()
![]()
ik ga slapen, ik hoop dat dit topic morgen nog een beetje gezellig is of dat alle anti Ribas mensen
hier nu even langs komen..........
maar dat zien we morgen dan wel weer......
WELTERUSTEN ALLEMAAL SLAAP LEKKER![]()
Nee deze foto is van joost zijn hyve's en die zijn genomen na de finale opname's. Ribas staat ook nog op een foto met joost. Was vast en zeker de laatste nacht of zo.quote:Op zondag 30 november 2008 23:04 schreef Sabine16 het volgende:
Was Joost er nog toen Dionne haar entree maaktte?
[ afbeelding ]
Slaap lekker Ribasquote:Op maandag 1 december 2008 01:58 schreef RibasCBML het volgende:
hallo mensen ik weet wie het vroeg maar het klopt ik ben koerdisch ben in iran geboren ....
en hoe ik op deze forum kwam?? ik heb zoveel dingen van mensen gehoord dus toen ging ik maar zoeken en na weet ik veel hoeveel uur gelezen te hebben toen dacht hmmmzz laat ik ook maar even reageren ;...
op hyves probeer ik ook echt bijna iedereen terug te krabbelen enzo maar het begint nu langzamerhand wel erg veel te worden....
maar ja als ik dan weer lees hoe blij iemand is met mijn berichtje of krabbel dan geeft me dat ook wel weer een super goed gevoel..
maar ok ik ga met yas even CBML kijken ......even kijken wie wat over iedereen heeft gezegd en dan meteen opbellen en zeggen ""HEY FUCKER HOEZO HEB JIJ TOEN IN AFLEVERING 10 DIT EN DAT OVER MIJ GEZEGD ""
hahhahahha grapje hoor![]()
welterusten allemaal morgen weer een dag
Tuurlijk zou je ten allen tijde met Yasmin delen. En daarmee niet interessant voor de finale.quote:Op zondag 30 november 2008 23:47 schreef RibasCBML het volgende:
jongens als jullie vragen hebben mogen jullie die gewoon stellen hoor ik zal terug reageeren ...en ik was eigenlijk al vorige week al uit de villa maar we mochten nog niet weg we zijn eerst 4 dagen in hamburg geweest en daarna moesten we weer terug in de villa want wij wisten dinsdag al de uitslag....
en ik zou zoizo ten alle tijden delen met yas hoor.....ik heb trouwens nooit gedacht dat ik zou stelen zelfs niet toen ik pas binnen kwam ...zoeits zou ik echt niet over me hart kunnen verkrijgen want je zou daar echt iemand mee pijn doen en 50.000 euro is genoeg joh...maar die heb ik helaas niethahhaha
groejtes
quote:Op maandag 1 december 2008 02:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Tuurlijk zou je ten allen tijde met Yasmin delen. En daarmee niet interessant voor de finale.
Als stel waren jullie hilarisch. Jij het dominante mannetje dat alles uit de kast moest trekken om het naieve blondje in het gareel te houden. Die ruzies.....![]()
Eh, oprechte interesse fan, dat wéét je toch?quote:Op maandag 1 december 2008 00:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat the fuck maakt het uit wat Ribas is?
Ribas is Ribas........ en Ribas is een mens..........
ik ben een smurf trouwensen ik ben er nog trots op ook......... lekker blauw kleurtje.......
Was de koffie nog een beetje te zuipen?quote:Op maandag 1 december 2008 18:48 schreef RibasCBML het volgende:
jongens we worden niet gestuurd de serie is zoals die is....rory ging eruit omdat hij het zat was en met lisa een afspraak had gemaakt en daarom koos zij ben.......en huub heeft denk ik een Senseohehehe .....
verder mochten we nooit bellen internet of nieuws kijken ofzo....of een krant lezen...we hadden 1 keer in de week hadden we een filmpje verder nix, en de sfeer was super chill meteen toen het spel over was.....iedereen was chill dat kan je denk ik ook wel op mijn foto;s zien op me hyves en op de foto;s op yas ze hyves , we waren allemaal af van het stress van het spel en het spel was ook over dus nu gingen we even lol maken met z'n allen
Hey Ribas,quote:Op maandag 1 december 2008 01:59 schreef RibasCBML het volgende:
en nee joost kwam pas op dinsdag toen de uitslag bekend was
en marco kuif kwam toen ook meteen mee en we moesten toen met iedereen tot vrijdag in de villa blijven want dan pas zou de finale uitgezonden worden ...
quote:Op maandag 1 december 2008 18:48 schreef RibasCBML het volgende:
jongens we worden niet gestuurd de serie is zoals die is....rory ging eruit omdat hij het zat was en met lisa een afspraak had gemaakt en daarom koos zij ben.......en huub heeft denk ik een Senseohehehe .....
verder mochten we nooit bellen internet of nieuws kijken ofzo....of een krant lezen...we hadden 1 keer in de week hadden we een filmpje verder nix, en de sfeer was super chill meteen toen het spel over was.....iedereen was chill dat kan je denk ik ook wel op mijn foto;s zien op me hyves en op de foto;s op yas ze hyves , we waren allemaal af van het stress van het spel en het spel was ook over dus nu gingen we even lol maken met z'n allen
Is toch hun eigen schuld, het was meer dan duidelijk dat Marco absoluut niet van plan was te delen, dus Kelly kon weinig anders dan het hem ook door de neus boren.quote:Op maandag 1 december 2008 19:21 schreef RibasCBML het volgende:
nou het was nou niet echt gezellig tussen kelly en marco die dagen hoor.....ze hebben allebij elkaar 50 duizend euro armer gemaakt dus ja kan dat ook wel een beetje voorstellen........maar ik denk dat die 2 nooit meet contact met elkaar zullen hebben hoor maar ja dat snap ik ook wel ...en van marco zijn kant en van kelly der kant
En Marco en Anthea.........?quote:Op maandag 1 december 2008 19:21 schreef RibasCBML het volgende:
nou het was nou niet echt gezellig tussen kelly en marco die dagen hoor.....ze hebben allebij elkaar 50 duizend euro armer gemaakt dus ja kan dat ook wel een beetje voorstellen........maar ik denk dat die 2 nooit meet contact met elkaar zullen hebben hoor maar ja dat snap ik ook wel ...en van marco zijn kant en van kelly der kant
Tsja, ook zo'n dooddoener.quote:Op maandag 1 december 2008 19:27 schreef RibasCBML het volgende:
precies mooi gezegd what goes around comes around
quote:Op maandag 1 december 2008 19:27 schreef RibasCBML het volgende:
precies mooi gezegd what goes around comes around
Bedankt Ribas............heb jij en Jas plannen voor de toekomst?quote:Op maandag 1 december 2008 19:49 schreef RibasCBML het volgende:
marco en antea hadden volgens mij wat...ze sliepen wel samen in de master en ik zag ze wel vaak zoenen maar we hebben het er niet over gehad ofzo we zaten 24 uur per dag te gamen de laatste 3 dagen hahahha er werd tog nix meer opgenomen dus toen mocht het
Ik denk dat Huub hem al tot orde geroepen heeft.quote:Op maandag 1 december 2008 20:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag wat voor functie Huub binnen de redactie had.
Of mag je dat niet van die tuinkabouter zeggen?
Dag Ribas,quote:Op zondag 30 november 2008 23:47 schreef RibasCBML het volgende:
jongens als jullie vragen hebben mogen jullie die gewoon stellen hoor ik zal terug reageeren ...
groetjes
zie punt 1. daar zijn we allemaal straks te vinden.........quote:Op maandag 1 december 2008 14:11 schreef Gert het volgende:
Hee pappie, hoi ouwe,
In overleg met de FA's is besloten dat dit forum aanstaande vrijdagavond, 5 december, dicht gaat. Er wordt momenteel nog redelijk veel gepost hier, en in verschillende topics, dus de boel blijft tot een week na de finale open.
Wat gebeurt er daarna? Tatááá: FAQ.
1. Waar gaat de SC-reeks naar toe?
Die wordt ondergebracht in General Chat De modjes BrandX, Heatwave en Klonk zullen ons daar met open armen ontvangen.
2. Blijft het DGK in de media-topic bestaan?
Ja, dit gaat weer terug naar Soaps, Showbizz & Sterren
3. Komt er ook een CBML in de media-topic?
In principe niet. De impact van CBML c.q. de publiciteit die het programma met zich meebracht, was vele malen kleiner dan DGK.
Mocht er echt iets nieuwswaardigs gebeuren, dan kun je altijd proberen om hier een topic over te beginnen. De mod ter plekke bekijkt dan wel of het topicwaardig / levensvatbaar is.
4. Wanneer wordt de groepsban opgeheven?
Dit wordt door de FA's onderling beslist en uitgevoerd. De bans worden per persoon bekeken en niet als groep. Rond het opheffen van dit forum zullen er unbans gaan vallen. Waneer preciés, is nog niet besloten.
5. Is dit forum nadat het gesloten wordt, nog na te lezen?
Ja, het gehele forum wordt in het archief geplaatst.
Hallo Loesje, wie is toch dat snoesje....quote:Op maandag 1 december 2008 21:16 schreef Marloesz het volgende:
Ribas leuk dat je hier bent..
Ik had volgens mij best veel vragen, maar kan er nu ff niet opkomen..
Wie ribasquote:Op maandag 1 december 2008 21:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hallo Loesje, wie is toch dat snoesje....![]()
volgens mij koos Kelly Ben en Lisa Marcoquote:Op maandag 1 december 2008 18:48 schreef RibasCBML het volgende:
jongens we worden niet gestuurd de serie is zoals die is....rory ging eruit omdat hij het zat was en met lisa een afspraak had gemaakt en daarom koos zij ben
En ik wil ook nog wel graag weten wat je écht van Kelly vindt.quote:Op maandag 1 december 2008 20:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag wat voor functie Huub binnen de redactie had.
Of mag je dat niet van die tuinkabouter zeggen?
Kelly is een moeilijk persoon maar absoluut geen slecht mens hoor......is een beetje jammer dat je haar hele tijd hoor klagen en doen maar ze is best ook al is dat moeilijk te geloven voor sommige van julliequote:Op maandag 1 december 2008 22:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
En ik wil ook nog wel graag weten wat je écht van Kelly vindt.
quote:Op maandag 1 december 2008 22:46 schreef Jonny4live het volgende:
Hey Ribas,
Ik vind jou echt grulijk man ff sirieus ik ben echt helemaal fan van jou:P
Een vraagje waar haal jij je overhemden van, welk winkel en merk ik vind ze echt mijn style en mooi man.
Groetjes,
Jonny
die trekken we gewoon effe uitquote:Op maandag 1 december 2008 23:04 schreef Jonny4live het volgende:
Het is eerder een compliment fnvnheteersteuur sowieso niet jaloers maar ik vind gewoon zijn kledingstyle grulijk
Jonny er is een winkel in magna plaza daar kan je die overhemden halenquote:Op maandag 1 december 2008 22:46 schreef Jonny4live het volgende:
Hey Ribas,
Ik vind jou echt grulijk man ff sirieus ik ben echt helemaal fan van jou:P
Een vraagje waar haal jij je overhemden van, welk winkel en merk ik vind ze echt mijn style en mooi man.
Groetjes,
Jonny
Het was mij ook al opgevallen dat zij zo anders was.quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:25 schreef Brons_Juweel het volgende:
Ribas, kan jij misschien verklaren waarom Lisa een spreekverbod kreeg bij haar terugkeer naar de villa?![]()
Geen serieuze vraag, natuurlijkMaar ik vroeg me wel af
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 december 2008 20:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub hem al tot orde geroepen heeft.
Volgens mij is zij een beetje jaloers hahaahquote:Op maandag 1 december 2008 23:04 schreef Jonny4live het volgende:
Het is eerder een compliment fnvnheteersteuur sowieso niet jaloers maar ik vind gewoon zijn kledingstyle grulijk
Gelukkig je bent er weer, redacteur Huub was hier ook.....maar goed je bent er.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:53 schreef RibasCBML het volgende:
lisa was een bitch en denk dat zij heel veel gezeik heeft gehad van haar vader en
uitgaan is echt gekkehuis joh...ik ben tot nu toe 4 dagen achter elkaar uitgegaan....hhahhaha
dankjewel man....dat hoop ik ook ik heb na 3 maanden zitten op me luie reetquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:55 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Gelukkig je bent er weer, redacteur Huub was hier ook.....maar goed je bent er.
Ja was het een gekkenhuis met uitgaan, nou geniet er maar van in de buitenwereld,
3 maanden in CBML zonder uitgaan, lekker hoor dat stappen in de donkere maand december.
Hoop dat je vele aanbiedingen krijgt om te draaien en feesten te organiseren
en jouw studie natuurlijk nog.
Wat vond je van Brian toen hij bij cbml kwam ?quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:53 schreef RibasCBML het volgende:
lisa was een bitch en denk dat zij heel veel gezeik heeft gehad van haar vader en
uitgaan is echt gekkehuis joh...ik ben tot nu toe 4 dagen achter elkaar uitgegaan....hhahhaha
Ik dacht dat je eerder schreef dat je dit soort taalgebruik alleen maar bezigde in de villa en niet erbuiten. Ware aard komt wel snel bij je naar boven he?quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:53 schreef RibasCBML het volgende:
Oh dus je mag nooit uitlatingen doen over andere personen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik dacht dat je eerdeer schreef dat je dit soort taalgebruik alleen maar bezigde in de villa en niet erbuiten. Ware aard komt wel snel bij je naar boven he?
Ach, ik vond Lisa wel ok, beetje door die Marokkanenoperkingen heenprikken. En Rory is ook een schatje. Ze zijn zeker niet meer samen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:53 schreef RibasCBML het volgende:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:23 schreef Copycat het volgende:
Ribas, vond je het niet zuur dat Yasmin niet, maar een Lisa of Dionne wel terug in de villa mochten om succesvol kans te maken op een deel van het prijzengeld?
Zeg snotneus, weet jij wel tegen wie jij het hebt? Ga je schamenquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Oh dus je mag nooit uitlatingen doen over andere personen?
Jij bent inderdaad een lekker simpel persoon. Ga ergens anders zeiken, huilie.
Dat lijkt me wel duidelijk, Huub op z'n bek slaan natuurlijk, want die zal er wel achter zitten om jullie te jennen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:50 schreef RibasCBML het volgende:
[..]
ja vond het wel jammer hoor...maar ja wat kan je eraan doen
Nee sorry, tegen wie heb ik hetquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zeg snotneus, weet jij wel tegen wie jij het hebt? Ga je schamen
Weinig, denk ik. Buiten de publiciteit opzoeken, natuurlijk ...quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:50 schreef RibasCBML het volgende:
ja vond het wel jammer hoor...maar ja wat kan je eraan doen
Wat zit je nu dom te lachen, je bent toch niet dom ofzo... Of ben je dom ofzo, echt serieus, ik meen het, serieus, volgens mij ben jij dom ofzo.quote:
Haha, je kan jezelf niet verwoorden. Dus ga je weer op iemand anders inhakken. Simpel persoontje dat je bent.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat zit je nu dom te lachen, je bent toch niet dom ofzo... Of ben je dom ofzo, echt serieus, ik meen het, serieus, volgens mij ben jij dom ofzo.
Je kan sowieso nog niet eens goed schrijven, dan ben je een dom sukkeltje, serieus, ik meen het.
En ga jij een beetje dom zitten lachen, ben je wel normaal ofzo?
Het is jouw ware aard. Kan je niet schrijven ofzo. Ben je homo ofzo en wil je iets met Ribas, debieltje.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Haha, je kan jezelf niet verwoorden. Dus ga je weer op iemand anders inhakken. Simpel persoontje dat je bent.
Nu komt jou ware aard naar boven,
niet zo doordraven, lekkertjequote:Op dinsdag 2 december 2008 22:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is jouw ware aard. Kan je niet schrijven ofzo. Ben je homo ofzo en wil je iets met Ribas, debieltje.
Serieus, ik meen het, ben jij ook dom ofzo?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is jouw ware aard. Kan je niet schrijven ofzo. Ben je homo ofzo en wil je iets met Ribas, debieltje.
Serieus, ik meen het, ben jij ook dom ofzo?
Welk recht denk jij te hebben om zomaar tussen een gesprek tussen desii en mij te komen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Ad hominem
Je kunt niets anders vinden.
Simpel jong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |