Ik dacht dat je eerder schreef dat je dit soort taalgebruik alleen maar bezigde in de villa en niet erbuiten. Ware aard komt wel snel bij je naar boven he?quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:53 schreef RibasCBML het volgende:
lisa was een bitch en denk dat zij heel veel gezeik heeft gehad van haar vader en
uitgaan is echt gekkehuis joh...ik ben tot nu toe 4 dagen achter elkaar uitgegaan....hhahhaha
Oh dus je mag nooit uitlatingen doen over andere personen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik dacht dat je eerdeer schreef dat je dit soort taalgebruik alleen maar bezigde in de villa en niet erbuiten. Ware aard komt wel snel bij je naar boven he?
Ach, ik vond Lisa wel ok, beetje door die Marokkanenoperkingen heenprikken. En Rory is ook een schatje. Ze zijn zeker niet meer samen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:53 schreef RibasCBML het volgende:
lisa was een bitch en denk dat zij heel veel gezeik heeft gehad van haar vader en
uitgaan is echt gekkehuis joh...ik ben tot nu toe 4 dagen achter elkaar uitgegaan....hhahhaha
quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:23 schreef Copycat het volgende:
Ribas, vond je het niet zuur dat Yasmin niet, maar een Lisa of Dionne wel terug in de villa mochten om succesvol kans te maken op een deel van het prijzengeld?
Zeg snotneus, weet jij wel tegen wie jij het hebt? Ga je schamenquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Oh dus je mag nooit uitlatingen doen over andere personen?
Jij bent inderdaad een lekker simpel persoon. Ga ergens anders zeiken, huilie.
Dat lijkt me wel duidelijk, Huub op z'n bek slaan natuurlijk, want die zal er wel achter zitten om jullie te jennen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:50 schreef RibasCBML het volgende:
[..]
ja vond het wel jammer hoor...maar ja wat kan je eraan doen
Nee sorry, tegen wie heb ik hetquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zeg snotneus, weet jij wel tegen wie jij het hebt? Ga je schamen
Weinig, denk ik. Buiten de publiciteit opzoeken, natuurlijk ...quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:50 schreef RibasCBML het volgende:
ja vond het wel jammer hoor...maar ja wat kan je eraan doen
Wat zit je nu dom te lachen, je bent toch niet dom ofzo... Of ben je dom ofzo, echt serieus, ik meen het, serieus, volgens mij ben jij dom ofzo.quote:
Haha, je kan jezelf niet verwoorden. Dus ga je weer op iemand anders inhakken. Simpel persoontje dat je bent.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat zit je nu dom te lachen, je bent toch niet dom ofzo... Of ben je dom ofzo, echt serieus, ik meen het, serieus, volgens mij ben jij dom ofzo.
Je kan sowieso nog niet eens goed schrijven, dan ben je een dom sukkeltje, serieus, ik meen het.
En ga jij een beetje dom zitten lachen, ben je wel normaal ofzo?
Het is jouw ware aard. Kan je niet schrijven ofzo. Ben je homo ofzo en wil je iets met Ribas, debieltje.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Haha, je kan jezelf niet verwoorden. Dus ga je weer op iemand anders inhakken. Simpel persoontje dat je bent.
Nu komt jou ware aard naar boven,
niet zo doordraven, lekkertjequote:Op dinsdag 2 december 2008 22:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is jouw ware aard. Kan je niet schrijven ofzo. Ben je homo ofzo en wil je iets met Ribas, debieltje.
Serieus, ik meen het, ben jij ook dom ofzo?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is jouw ware aard. Kan je niet schrijven ofzo. Ben je homo ofzo en wil je iets met Ribas, debieltje.
Serieus, ik meen het, ben jij ook dom ofzo?
Welk recht denk jij te hebben om zomaar tussen een gesprek tussen desii en mij te komen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Ad hominem
Je kunt niets anders vinden.
Simpel jong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |