Fannie, what leuk zegquote:Op zondag 30 november 2008 11:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dit kan niet waar zijn.............. !
![]()
ja eh ''Ribas'' wat Noek zegt.... foto graag met handgeschreven tekst........ voor je houden
dan geloof ik je pas
quote:
Serieus wat zit jij te praten?quote:Op zondag 30 november 2008 18:05 schreef Gert het volgende:
Ribas, maak jij in het dagelijks leven vrouwen óók uit voor "vieze kankerslet" en dergelijke? Bijvoorbeeld als ze niet doen wat je zegt?
Of dacht je dat dit wel mooie TV was en deed je het voor het spel en de kijkcijfers?
Volledig normaal gedrag nietwaar?quote:Op zondag 30 november 2008 18:16 schreef Marrije het volgende:
Ribas, laat die azijnpissers maar kletsen
quote:Op zondag 30 november 2008 17:56 schreef beequeen het volgende:
Gelukkig was het maar een spelletje.
Nog nooit zo'n aso gezien. Zo'n script kan toch niemand verzinnen. Loser.![]()
quote:
kan ik die alnog bestellen LS ?quote:Op zondag 30 november 2008 19:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ondanks dat het een pooierboy is, heb ik er wel respect voor dat hij hier durft te komen.
Ik hoop alleen dat hij hier geen users probeert te ronselen
Ribas, wist je trouwens dat Fan de hele dag met deze pin op heeft gelopen?
[ afbeelding ]
zie je Marije........ we hadden gelijkquote:Op zondag 30 november 2008 18:16 schreef Marrije het volgende:
Ribas, laat die azijnpissers maar kletsen
MUIS..........!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 30 november 2008 16:55 schreef Soury het volgende:
Hahahaha wat cool !!!!!!!! En Fan ligt nietsvermoedend te pitten![]()
Gaaf Ribas
quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Waarvan akte !
Ledenlijst;
aanvoerder; willem-jozef![]()
Mikaro
Marrije
fanvanheteersteuur
Desii
Brons_Juweel
liesje1979
silence_s
hondjes
stanley7
NMNS
mooiiiiii
JohnDope
JEEtjuuh
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
man...... hou toch opquote:Op zondag 30 november 2008 19:27 schreef Canisfire het volgende:
Ooh my Fan begint te soppen.
Ey Ribas tof hoe jij met vrouwen omgaat
Dus dat noek, wat een figuur zeg. Script of niet, dit komt echt spontaan zijn giecheltje uit.quote:
quote:Op zondag 30 november 2008 15:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
da's best vroeg voor een buitenlander![]()
Ik dacht dat ik er nooit meer vanaf kwam, je mag ze allemaal hebben.quote:Op zondag 30 november 2008 19:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
kan ik die alnog bestellen LS ?
doe er maar een stuk of 6 ...........
En het filmpje heet ook echt 'Riobas en Dionne ruzie'quote:
Daar ben ik goed rijk mee geworden!quote:Op zondag 30 november 2008 19:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik er nooit meer vanaf kwam, je mag ze allemaal hebben.
Het is wel deze he, die ik in mijn vorige post had staan![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 november 2008 19:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zie je Marije........ we hadden gelijk
Ik denk dat het eerder een wervingsdag gaat worden. Hij moet na 3 maand wel weer genoeg vlees hebben die hij kan uitbuiten.quote:Op zondag 30 november 2008 19:59 schreef hondjes het volgende:
krijgen we nu een fanclub dag..jippie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |