Slaap lekker Ribasquote:Op maandag 1 december 2008 01:58 schreef RibasCBML het volgende:
hallo mensen ik weet wie het vroeg maar het klopt ik ben koerdisch ben in iran geboren ....
en hoe ik op deze forum kwam?? ik heb zoveel dingen van mensen gehoord dus toen ging ik maar zoeken en na weet ik veel hoeveel uur gelezen te hebben toen dacht hmmmzz laat ik ook maar even reageren ;...
op hyves probeer ik ook echt bijna iedereen terug te krabbelen enzo maar het begint nu langzamerhand wel erg veel te worden....
maar ja als ik dan weer lees hoe blij iemand is met mijn berichtje of krabbel dan geeft me dat ook wel weer een super goed gevoel..
maar ok ik ga met yas even CBML kijken ......even kijken wie wat over iedereen heeft gezegd en dan meteen opbellen en zeggen ""HEY FUCKER HOEZO HEB JIJ TOEN IN AFLEVERING 10 DIT EN DAT OVER MIJ GEZEGD ""
hahhahahha grapje hoor![]()
welterusten allemaal morgen weer een dag
Tuurlijk zou je ten allen tijde met Yasmin delen. En daarmee niet interessant voor de finale.quote:Op zondag 30 november 2008 23:47 schreef RibasCBML het volgende:
jongens als jullie vragen hebben mogen jullie die gewoon stellen hoor ik zal terug reageeren ...en ik was eigenlijk al vorige week al uit de villa maar we mochten nog niet weg we zijn eerst 4 dagen in hamburg geweest en daarna moesten we weer terug in de villa want wij wisten dinsdag al de uitslag....
en ik zou zoizo ten alle tijden delen met yas hoor.....ik heb trouwens nooit gedacht dat ik zou stelen zelfs niet toen ik pas binnen kwam ...zoeits zou ik echt niet over me hart kunnen verkrijgen want je zou daar echt iemand mee pijn doen en 50.000 euro is genoeg joh...maar die heb ik helaas niethahhaha
groejtes
quote:Op maandag 1 december 2008 02:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Tuurlijk zou je ten allen tijde met Yasmin delen. En daarmee niet interessant voor de finale.
Als stel waren jullie hilarisch. Jij het dominante mannetje dat alles uit de kast moest trekken om het naieve blondje in het gareel te houden. Die ruzies.....![]()
Eh, oprechte interesse fan, dat wéét je toch?quote:Op maandag 1 december 2008 00:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat the fuck maakt het uit wat Ribas is?
Ribas is Ribas........ en Ribas is een mens..........
ik ben een smurf trouwensen ik ben er nog trots op ook......... lekker blauw kleurtje.......
Was de koffie nog een beetje te zuipen?quote:Op maandag 1 december 2008 18:48 schreef RibasCBML het volgende:
jongens we worden niet gestuurd de serie is zoals die is....rory ging eruit omdat hij het zat was en met lisa een afspraak had gemaakt en daarom koos zij ben.......en huub heeft denk ik een Senseohehehe .....
verder mochten we nooit bellen internet of nieuws kijken ofzo....of een krant lezen...we hadden 1 keer in de week hadden we een filmpje verder nix, en de sfeer was super chill meteen toen het spel over was.....iedereen was chill dat kan je denk ik ook wel op mijn foto;s zien op me hyves en op de foto;s op yas ze hyves , we waren allemaal af van het stress van het spel en het spel was ook over dus nu gingen we even lol maken met z'n allen
Hey Ribas,quote:Op maandag 1 december 2008 01:59 schreef RibasCBML het volgende:
en nee joost kwam pas op dinsdag toen de uitslag bekend was
en marco kuif kwam toen ook meteen mee en we moesten toen met iedereen tot vrijdag in de villa blijven want dan pas zou de finale uitgezonden worden ...
quote:Op maandag 1 december 2008 18:48 schreef RibasCBML het volgende:
jongens we worden niet gestuurd de serie is zoals die is....rory ging eruit omdat hij het zat was en met lisa een afspraak had gemaakt en daarom koos zij ben.......en huub heeft denk ik een Senseohehehe .....
verder mochten we nooit bellen internet of nieuws kijken ofzo....of een krant lezen...we hadden 1 keer in de week hadden we een filmpje verder nix, en de sfeer was super chill meteen toen het spel over was.....iedereen was chill dat kan je denk ik ook wel op mijn foto;s zien op me hyves en op de foto;s op yas ze hyves , we waren allemaal af van het stress van het spel en het spel was ook over dus nu gingen we even lol maken met z'n allen
Is toch hun eigen schuld, het was meer dan duidelijk dat Marco absoluut niet van plan was te delen, dus Kelly kon weinig anders dan het hem ook door de neus boren.quote:Op maandag 1 december 2008 19:21 schreef RibasCBML het volgende:
nou het was nou niet echt gezellig tussen kelly en marco die dagen hoor.....ze hebben allebij elkaar 50 duizend euro armer gemaakt dus ja kan dat ook wel een beetje voorstellen........maar ik denk dat die 2 nooit meet contact met elkaar zullen hebben hoor maar ja dat snap ik ook wel ...en van marco zijn kant en van kelly der kant
En Marco en Anthea.........?quote:Op maandag 1 december 2008 19:21 schreef RibasCBML het volgende:
nou het was nou niet echt gezellig tussen kelly en marco die dagen hoor.....ze hebben allebij elkaar 50 duizend euro armer gemaakt dus ja kan dat ook wel een beetje voorstellen........maar ik denk dat die 2 nooit meet contact met elkaar zullen hebben hoor maar ja dat snap ik ook wel ...en van marco zijn kant en van kelly der kant
Tsja, ook zo'n dooddoener.quote:Op maandag 1 december 2008 19:27 schreef RibasCBML het volgende:
precies mooi gezegd what goes around comes around
quote:Op maandag 1 december 2008 19:27 schreef RibasCBML het volgende:
precies mooi gezegd what goes around comes around
Bedankt Ribas............heb jij en Jas plannen voor de toekomst?quote:Op maandag 1 december 2008 19:49 schreef RibasCBML het volgende:
marco en antea hadden volgens mij wat...ze sliepen wel samen in de master en ik zag ze wel vaak zoenen maar we hebben het er niet over gehad ofzo we zaten 24 uur per dag te gamen de laatste 3 dagen hahahha er werd tog nix meer opgenomen dus toen mocht het
Ik denk dat Huub hem al tot orde geroepen heeft.quote:Op maandag 1 december 2008 20:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag wat voor functie Huub binnen de redactie had.
Of mag je dat niet van die tuinkabouter zeggen?
Dag Ribas,quote:Op zondag 30 november 2008 23:47 schreef RibasCBML het volgende:
jongens als jullie vragen hebben mogen jullie die gewoon stellen hoor ik zal terug reageeren ...
groetjes
zie punt 1. daar zijn we allemaal straks te vinden.........quote:Op maandag 1 december 2008 14:11 schreef Gert het volgende:
Hee pappie, hoi ouwe,
In overleg met de FA's is besloten dat dit forum aanstaande vrijdagavond, 5 december, dicht gaat. Er wordt momenteel nog redelijk veel gepost hier, en in verschillende topics, dus de boel blijft tot een week na de finale open.
Wat gebeurt er daarna? Tatááá: FAQ.
1. Waar gaat de SC-reeks naar toe?
Die wordt ondergebracht in General Chat De modjes BrandX, Heatwave en Klonk zullen ons daar met open armen ontvangen.
2. Blijft het DGK in de media-topic bestaan?
Ja, dit gaat weer terug naar Soaps, Showbizz & Sterren
3. Komt er ook een CBML in de media-topic?
In principe niet. De impact van CBML c.q. de publiciteit die het programma met zich meebracht, was vele malen kleiner dan DGK.
Mocht er echt iets nieuwswaardigs gebeuren, dan kun je altijd proberen om hier een topic over te beginnen. De mod ter plekke bekijkt dan wel of het topicwaardig / levensvatbaar is.
4. Wanneer wordt de groepsban opgeheven?
Dit wordt door de FA's onderling beslist en uitgevoerd. De bans worden per persoon bekeken en niet als groep. Rond het opheffen van dit forum zullen er unbans gaan vallen. Waneer preciés, is nog niet besloten.
5. Is dit forum nadat het gesloten wordt, nog na te lezen?
Ja, het gehele forum wordt in het archief geplaatst.
Hallo Loesje, wie is toch dat snoesje....quote:Op maandag 1 december 2008 21:16 schreef Marloesz het volgende:
Ribas leuk dat je hier bent..
Ik had volgens mij best veel vragen, maar kan er nu ff niet opkomen..
Wie ribasquote:Op maandag 1 december 2008 21:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hallo Loesje, wie is toch dat snoesje....![]()
volgens mij koos Kelly Ben en Lisa Marcoquote:Op maandag 1 december 2008 18:48 schreef RibasCBML het volgende:
jongens we worden niet gestuurd de serie is zoals die is....rory ging eruit omdat hij het zat was en met lisa een afspraak had gemaakt en daarom koos zij ben
En ik wil ook nog wel graag weten wat je écht van Kelly vindt.quote:Op maandag 1 december 2008 20:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag wat voor functie Huub binnen de redactie had.
Of mag je dat niet van die tuinkabouter zeggen?
Kelly is een moeilijk persoon maar absoluut geen slecht mens hoor......is een beetje jammer dat je haar hele tijd hoor klagen en doen maar ze is best ook al is dat moeilijk te geloven voor sommige van julliequote:Op maandag 1 december 2008 22:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
En ik wil ook nog wel graag weten wat je écht van Kelly vindt.
quote:Op maandag 1 december 2008 22:46 schreef Jonny4live het volgende:
Hey Ribas,
Ik vind jou echt grulijk man ff sirieus ik ben echt helemaal fan van jou:P
Een vraagje waar haal jij je overhemden van, welk winkel en merk ik vind ze echt mijn style en mooi man.
Groetjes,
Jonny
die trekken we gewoon effe uitquote:Op maandag 1 december 2008 23:04 schreef Jonny4live het volgende:
Het is eerder een compliment fnvnheteersteuur sowieso niet jaloers maar ik vind gewoon zijn kledingstyle grulijk
Jonny er is een winkel in magna plaza daar kan je die overhemden halenquote:Op maandag 1 december 2008 22:46 schreef Jonny4live het volgende:
Hey Ribas,
Ik vind jou echt grulijk man ff sirieus ik ben echt helemaal fan van jou:P
Een vraagje waar haal jij je overhemden van, welk winkel en merk ik vind ze echt mijn style en mooi man.
Groetjes,
Jonny
Het was mij ook al opgevallen dat zij zo anders was.quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:25 schreef Brons_Juweel het volgende:
Ribas, kan jij misschien verklaren waarom Lisa een spreekverbod kreeg bij haar terugkeer naar de villa?![]()
Geen serieuze vraag, natuurlijkMaar ik vroeg me wel af
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 december 2008 20:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub hem al tot orde geroepen heeft.
Volgens mij is zij een beetje jaloers hahaahquote:Op maandag 1 december 2008 23:04 schreef Jonny4live het volgende:
Het is eerder een compliment fnvnheteersteuur sowieso niet jaloers maar ik vind gewoon zijn kledingstyle grulijk
Gelukkig je bent er weer, redacteur Huub was hier ook.....maar goed je bent er.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:53 schreef RibasCBML het volgende:
lisa was een bitch en denk dat zij heel veel gezeik heeft gehad van haar vader en
uitgaan is echt gekkehuis joh...ik ben tot nu toe 4 dagen achter elkaar uitgegaan....hhahhaha
dankjewel man....dat hoop ik ook ik heb na 3 maanden zitten op me luie reetquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:55 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Gelukkig je bent er weer, redacteur Huub was hier ook.....maar goed je bent er.
Ja was het een gekkenhuis met uitgaan, nou geniet er maar van in de buitenwereld,
3 maanden in CBML zonder uitgaan, lekker hoor dat stappen in de donkere maand december.
Hoop dat je vele aanbiedingen krijgt om te draaien en feesten te organiseren
en jouw studie natuurlijk nog.
Wat vond je van Brian toen hij bij cbml kwam ?quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:53 schreef RibasCBML het volgende:
lisa was een bitch en denk dat zij heel veel gezeik heeft gehad van haar vader en
uitgaan is echt gekkehuis joh...ik ben tot nu toe 4 dagen achter elkaar uitgegaan....hhahhaha
Ik dacht dat je eerder schreef dat je dit soort taalgebruik alleen maar bezigde in de villa en niet erbuiten. Ware aard komt wel snel bij je naar boven he?quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:53 schreef RibasCBML het volgende:
Oh dus je mag nooit uitlatingen doen over andere personen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik dacht dat je eerdeer schreef dat je dit soort taalgebruik alleen maar bezigde in de villa en niet erbuiten. Ware aard komt wel snel bij je naar boven he?
Ach, ik vond Lisa wel ok, beetje door die Marokkanenoperkingen heenprikken. En Rory is ook een schatje. Ze zijn zeker niet meer samen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:53 schreef RibasCBML het volgende:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:23 schreef Copycat het volgende:
Ribas, vond je het niet zuur dat Yasmin niet, maar een Lisa of Dionne wel terug in de villa mochten om succesvol kans te maken op een deel van het prijzengeld?
Zeg snotneus, weet jij wel tegen wie jij het hebt? Ga je schamenquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Oh dus je mag nooit uitlatingen doen over andere personen?
Jij bent inderdaad een lekker simpel persoon. Ga ergens anders zeiken, huilie.
Dat lijkt me wel duidelijk, Huub op z'n bek slaan natuurlijk, want die zal er wel achter zitten om jullie te jennen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:50 schreef RibasCBML het volgende:
[..]
ja vond het wel jammer hoor...maar ja wat kan je eraan doen
Nee sorry, tegen wie heb ik hetquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zeg snotneus, weet jij wel tegen wie jij het hebt? Ga je schamen
Weinig, denk ik. Buiten de publiciteit opzoeken, natuurlijk ...quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:50 schreef RibasCBML het volgende:
ja vond het wel jammer hoor...maar ja wat kan je eraan doen
Wat zit je nu dom te lachen, je bent toch niet dom ofzo... Of ben je dom ofzo, echt serieus, ik meen het, serieus, volgens mij ben jij dom ofzo.quote:
Haha, je kan jezelf niet verwoorden. Dus ga je weer op iemand anders inhakken. Simpel persoontje dat je bent.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat zit je nu dom te lachen, je bent toch niet dom ofzo... Of ben je dom ofzo, echt serieus, ik meen het, serieus, volgens mij ben jij dom ofzo.
Je kan sowieso nog niet eens goed schrijven, dan ben je een dom sukkeltje, serieus, ik meen het.
En ga jij een beetje dom zitten lachen, ben je wel normaal ofzo?
Het is jouw ware aard. Kan je niet schrijven ofzo. Ben je homo ofzo en wil je iets met Ribas, debieltje.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Haha, je kan jezelf niet verwoorden. Dus ga je weer op iemand anders inhakken. Simpel persoontje dat je bent.
Nu komt jou ware aard naar boven,
niet zo doordraven, lekkertjequote:Op dinsdag 2 december 2008 22:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is jouw ware aard. Kan je niet schrijven ofzo. Ben je homo ofzo en wil je iets met Ribas, debieltje.
Serieus, ik meen het, ben jij ook dom ofzo?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is jouw ware aard. Kan je niet schrijven ofzo. Ben je homo ofzo en wil je iets met Ribas, debieltje.
Serieus, ik meen het, ben jij ook dom ofzo?
Welk recht denk jij te hebben om zomaar tussen een gesprek tussen desii en mij te komen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Ad hominem
Je kunt niets anders vinden.
Simpel jong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |