Het is wel leuk als je ze plaatst, want niet iedereen kan/wil op Hyves.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:11 schreef liesje1979 het volgende:
Er staan ook foto's op, maar dat is me dan net weer even te veel werk:
De hyves van Ribas!
http://ribas123.hyves.nl/
Zo ziet ie er nog best leuk uit. Dankjewelquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:29 schreef liesje1979 het volgende:
Speciaal voor jou dan Disana, doe ik er 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bron: http://ribas123.hyves.nl/ (sorry je moet ff knippen en plakken, ik weet niet hoe je een link klikbaar maakt)
Stoer hoor.quote:
Eer, je hebt ons gevonden, wat leuk.quote:
Heeft iemand wel eens van deze DJ Ribas gehoord dan? Ik in ieder geval niet.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:59 schreef Juud79 het volgende:
Ribas is ook DJ-Ribas
Er staan verschillende downloads van sets van hem op feesten op zijn Hyves...
http://djribas.com/Djribas@OloRosoLastTIME.mp3
nou, misschien wel egyptisch.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Stoer hoor.
Bedankt voor het posten. Staat zijn afkomst trouwens ook ergens vermeld? Dat vroegen we ons eerder deze week af... ik gokte op Marokkaans maar het zou ook best Algerijns kunnen zijn.
Hee ja, dat zou zomaar kunnen. Misschien komen we er vanavond al achter.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:58 schreef IIsa het volgende:
[..]
nou, misschien wel egyptisch.
waarom zet je anders zo'n tattoo.
ja, wie weet!quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee ja, dat zou zomaar kunnen. Misschien komen we er vanavond al achter.
O rly? Of is dat ook zo'n Kelly (zie mij al eens namen kennen) die maar wat lult om in het programma te komen?quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:04 schreef schatje het volgende:
Ribas is toch degene die vindt dat een vrouw onder hem staat en haar plaats moet weten?
Ik kan het allebei weten, geboren in Leiden en na 22 jaar geemigreerd naar alkmaar. Zijn precies dezelfde steden. Qua mannen, tja in alkmaar wel een hele leuke gevonden vandaar de emigratie.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:50 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ja dat is dan weer een beetje jammer, in Alkmaar heb je echte mannen![]()
We zijn erachter...... hij komt uit Iranquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee ja, dat zou zomaar kunnen. Misschien komen we er vanavond al achter.
Ja. Dat was niet eens bij me opgekomen. Jammer dat ie er zulke ongeėmancipeerde ideeėn op nahoudt, want hij lijkt me best wel aardig. Hij is trouwens ook het hoogst opgeleid, eens kijken of dat te merken is aan zijn spelgedrag.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:48 schreef Desii het volgende:
[..]
We zijn erachter...... hij komt uit Iran
Ik wel!quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:56 schreef WiebeKuipers het volgende:
[..]
Heeft iemand wel eens van deze DJ Ribas gehoord dan? Ik in ieder geval niet.
Wel is met hem gesproken dan?quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:03 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik wel!Hij draait in Olo Rosso in Leiden! Kwam hem weleens tegen in 't uitgaansleven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |