abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63652534
quote:
Op zondag 30 november 2008 19:30 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dus dat noek, wat een figuur zeg. Script of niet, dit komt echt spontaan zijn giecheltje uit.
@suikeroom, wat mij betreft mag hij wegblijven. Die gast spoort echt niet.
@LS, kwestie van een bunker voor zijn harses.
kom op zeg!
pi_63653311
hahaha jongens wat een gekke huis,,,,

waarom zou ik hier niet durven te komen ....iedereen mag zijn eigen mening hebben als je mij mag of niet dat is allemaal aan je zelf en dat respecteer ik natuurlijk ...in de villa was dat wel anders hhahha

en in het dagelijkse leven zou ik nooit een meisje uitschelden voor kankerslet.....
want ik kom nooit in de situaties terecht zoals in de villa,,,

normaal kan je zelf kiezen met wie je wel omgaat en met wie je niet.....en je kan ook altijd weglopen
en daar kan ik dat wel doen maar dat is gewoon geen show ...

en fan van het eerste uur door jou heb ik gereageerd echt super cool hoe jij hele tijd over mij en yas praat echt super leuk

maar ok genoeg

ik ga even met yas een filmpje kijken en daarna spreek jullie weer

heel veel groetjes rib en yas
bye bye
  † In Memoriam † zondag 30 november 2008 @ 21:51:49 #203
135305 beequeen
Lost.
pi_63653779
quote:
Op zondag 30 november 2008 21:15 schreef willem-jozef het volgende:

kom op zeg!
Wat nou, het is toch een aso of niet dan? Schelden kan iedereen maar dit gaat alle preken te buiten, en er nog trots op zijn ook. Nogmaals, het is een loser.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_63654037
quote:
Op zondag 30 november 2008 21:38 schreef RibasCBML het volgende:

waarom zou ik hier niet durven te komen ....iedereen mag zijn eigen mening hebben als je mij mag of niet dat is allemaal aan je zelf en dat respecteer ik natuurlijk ...in de villa was dat wel anders hhahha

en in het dagelijkse leven zou ik nooit een meisje uitschelden voor kankerslet.....

normaal kan je zelf kiezen met wie je wel omgaat en met wie je niet.....en je kan ook altijd weglopen

en fan van het eerste uur door jou heb ik gereageerd echt super cool hoe jij hele tijd over mij en yas praat echt super leuk

maar ok genoeg

bye bye
SKATTIE ik heb mijn nieuw Ava hoor !

ga maar lekker bankhangen met Yas......

RIBAS

enne......... laat de rest maar lekker lullen doe ik ook altijd
  zondag 30 november 2008 @ 22:14:34 #205
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_63654590
quote:
Op zondag 30 november 2008 21:38 schreef RibasCBML het volgende:

maar ok genoeg

bye bye
nou weet je wij hebben een beetje ervaring met DGK deelnemers die na de show ook constant in het nieuws kwamen met vechtpartijen en huiselijk geweld enzo

maar jij bent weer van een volgende generatie reality deelnemers,
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_63655435
quote:
Op zondag 30 november 2008 21:51 schreef beequeen het volgende:

[..]

Wat nou, het is toch een aso of niet dan? Schelden kan iedereen maar dit gaat alle preken te buiten, en er nog trots op zijn ook. Nogmaals, het is een loser.
ga volgende week met lekker simpel ff de grafzerk van meneer harmsen (gtst) bekrassen
  zondag 30 november 2008 @ 22:49:24 #207
217051 Brons_Juweel
I'm not going home.
pi_63655614
Ribas!
Anti-Ribas mensen zijn kansloos en hebben geen recht om te praten, haha.
Fan van het eerste uur, jij bent echt een die-hard fan! Respect!
Ribas, je moet hier vaker komen posten. We willen graag dat je je ervaringen buiten de villa hier met ons deelt. En groeten aan Yas!
Gangstarr
pi_63655879
Ribas ! je hebt het over een film kijken met Yas ?
Gezelig maar eeuh als jij nou in de finale stond hoe zou jij Yas hebben overgehaalt om te delen zodat jij kon stelen ? Wat was je tactiek bedoel ik dan.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  zondag 30 november 2008 @ 23:04:52 #209
17282 Sabine16
Go with the flow..
pi_63656053
Was Joost er nog toen Dionne haar entree maaktte?

If you cant beat'em join them
pi_63656599
quote:
Op zondag 30 november 2008 22:43 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

ga volgende week met lekker simpel ff de grafzerk van meneer harmsen (gtst) bekrassen
Waar slaat deze opmerking nu weer op?!?!?
Dat jij geen respect hebt en zelfs niet voor overleden mensen, hoef je een ander niet mee te beledigen.
pi_63657181
jongens als jullie vragen hebben mogen jullie die gewoon stellen hoor ik zal terug reageeren ...en ik was eigenlijk al vorige week al uit de villa maar we mochten nog niet weg we zijn eerst 4 dagen in hamburg geweest en daarna moesten we weer terug in de villa want wij wisten dinsdag al de uitslag....

en ik zou zoizo ten alle tijden delen met yas hoor.....ik heb trouwens nooit gedacht dat ik zou stelen zelfs niet toen ik pas binnen kwam ...zoeits zou ik echt niet over me hart kunnen verkrijgen want je zou daar echt iemand mee pijn doen en 50.000 euro is genoeg joh...maar die heb ik helaas niet hahhaha

groejtes
pi_63657208
Ribas ben je koerd?

cut the crap :
quote:
Cooootje - woensdag 29 oktober 2008

zoals ik al zei . er zijn idd dingen gebeurt ja , zeker geen leuke dingen , dat zeker niet , heb idd yasmin en die meneer ribas ook uuhhhhh gesproken ja , maar nogmaals ik ga er verder niet op in , maar jezus hey , jullie weten echt fucking veel zeg.
Vertel ons meer hierover.
pi_63657678
quote:
Op zondag 30 november 2008 23:26 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Waar slaat deze opmerking nu weer op?!?!?
Dat jij geen respect hebt en zelfs niet voor overleden mensen, hoef je een ander niet mee te beledigen.
respect? jij hebt niet eens r.e.p.s.p.e.k. voor de levenden
pi_63657758
quote:
Op maandag 1 december 2008 00:09 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

respect? jij hebt niet eens r.e.p.s.p.e.k. voor de levenden
Niet voor mensen die denken grappig te zijn over grafschennis.
Dat het bij jou in de bovenkamer niet helemaal goed zit is al lang bekend, maar ga daar een ander niet mee beledigen.
pi_63657855
quote:
Op maandag 1 december 2008 00:12 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Niet voor mensen die denken grappig te zijn over grafschennis.
Dat het bij jou in de bovenkamer niet helemaal goed zit is al lang bekend, maar ga daar een ander niet mee beledigen.
zie het zoals je wilt, grootmoeder
pi_63657944
quote:
Op zondag 30 november 2008 22:49 schreef Brons_Juweel het volgende:
Ribas!
Ribas, je moet hier vaker komen posten. We willen graag dat je je ervaringen buiten de villa hier met ons deelt. En groeten aan Yas!
Heb je ScofieldM ook. Kon ook niet uitblijven.
pi_63658059
quote:
Op zondag 30 november 2008 22:49 schreef Brons_Juweel het volgende:
Ribas!

Mijn trouw is ruimschoots beloond

ik vind het helemaal top die foto........ en eerlijk is eerlijk Ribas is tot nu toe de enige die hier gereageerd
heeft van alle medespelers..... tenminste..... de enige waarvan we nu écht zeker weten dat het de enige échte
unieke Ribas is ....

en zo is het maar net........
pi_63658074
Ribas hoe ben je eigenlijk op Fok!forum uitgekomen? Hoe heb je het gevonden ?
pi_63658108
quote:
Op zondag 30 november 2008 23:49 schreef xminator het volgende:
Ribas ben je koerd?

cut the crap :
[..]

Vertel ons meer hierover.
wat the fuck maakt het uit wat Ribas is?
Ribas is Ribas........ en Ribas is een mens..........

ik ben een smurf trouwens en ik ben er nog trots op ook......... lekker blauw kleurtje.......
pi_63658163
quote:
Op zondag 30 november 2008 23:47 schreef RibasCBML het volgende:
jongens als jullie vragen hebben mogen jullie die gewoon stellen hoor ik zal terug reageeren ...en ik was eigenlijk al vorige week al uit de villa maar we mochten nog niet weg we zijn eerst 4 dagen in hamburg geweest en daarna moesten we weer terug in de villa want wij wisten dinsdag al de uitslag....

en ik zou zoizo ten alle tijden delen met yas hoor.....ik heb trouwens nooit gedacht dat ik zou stelen zelfs niet toen ik pas binnen kwam ...zoeits zou ik echt niet over me hart kunnen verkrijgen want je zou daar echt iemand mee pijn doen en 50.000 euro is genoeg joh...maar die heb ik helaas niet hahhaha

groejtes
Skattie de gehele fanclub staat achter je......... en geen moment aan getwijfeld of je ging delen........

man wat hou ik van die goser

ja kom maar jongens met jullie gejank over soppen enzo....... boeiend.........

Rieb....... truste skattie en groetjes aan yas

zo........ dat wilde ik nog effe kwijt
pi_63658195
quote:
Op maandag 1 december 2008 00:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

ik ben een smurf trouwens en ik ben er nog trots op ook......... lekker blauw kleurtje.......
Ik vroeg het me gewoon af, mag dat niet
pi_63658293
quote:
Op maandag 1 december 2008 00:32 schreef xminator het volgende:

[..]

Ik vroeg het me gewoon af, mag dat niet
ow okee dat mag

ik ga slapen, ik hoop dat dit topic morgen nog een beetje gezellig is of dat alle anti Ribas mensen
hier nu even langs komen..........

maar dat zien we morgen dan wel weer......

WELTERUSTEN ALLEMAAL SLAAP LEKKER
pi_63658528
quote:
Op maandag 1 december 2008 00:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

ow okee dat mag

ik ga slapen, ik hoop dat dit topic morgen nog een beetje gezellig is of dat alle anti Ribas mensen
hier nu even langs komen..........

maar dat zien we morgen dan wel weer......

WELTERUSTEN ALLEMAAL SLAAP LEKKER
Wat zal jij lekker dromen
pi_63658686
quote:
Op zondag 30 november 2008 23:04 schreef Sabine16 het volgende:
Was Joost er nog toen Dionne haar entree maaktte?

[ afbeelding ]
Nee deze foto is van joost zijn hyve's en die zijn genomen na de finale opname's. Ribas staat ook nog op een foto met joost. Was vast en zeker de laatste nacht of zo.
pi_63658922
hallo mensen ik weet wie het vroeg maar het klopt ik ben koerdisch ben in iran geboren ....

en hoe ik op deze forum kwam?? ik heb zoveel dingen van mensen gehoord dus toen ging ik maar zoeken en na weet ik veel hoeveel uur gelezen te hebben toen dacht hmmmzz laat ik ook maar even reageren ;...

op hyves probeer ik ook echt bijna iedereen terug te krabbelen enzo maar het begint nu langzamerhand wel erg veel te worden....
maar ja als ik dan weer lees hoe blij iemand is met mijn berichtje of krabbel dan geeft me dat ook wel weer een super goed gevoel..

maar ok ik ga met yas even CBML kijken ......even kijken wie wat over iedereen heeft gezegd en dan meteen opbellen en zeggen ""HEY FUCKER HOEZO HEB JIJ TOEN IN AFLEVERING 10 DIT EN DAT OVER MIJ GEZEGD ""
hahhahahha grapje hoor

welterusten allemaal morgen weer een dag
pi_63658929
en nee joost kwam pas op dinsdag toen de uitslag bekend was
en marco kuif kwam toen ook meteen mee en we moesten toen met iedereen tot vrijdag in de villa blijven want dan pas zou de finale uitgezonden worden ...
pi_63658957
quote:
Op maandag 1 december 2008 01:58 schreef RibasCBML het volgende:
hallo mensen ik weet wie het vroeg maar het klopt ik ben koerdisch ben in iran geboren ....

en hoe ik op deze forum kwam?? ik heb zoveel dingen van mensen gehoord dus toen ging ik maar zoeken en na weet ik veel hoeveel uur gelezen te hebben toen dacht hmmmzz laat ik ook maar even reageren ;...

op hyves probeer ik ook echt bijna iedereen terug te krabbelen enzo maar het begint nu langzamerhand wel erg veel te worden....
maar ja als ik dan weer lees hoe blij iemand is met mijn berichtje of krabbel dan geeft me dat ook wel weer een super goed gevoel..

maar ok ik ga met yas even CBML kijken ......even kijken wie wat over iedereen heeft gezegd en dan meteen opbellen en zeggen ""HEY FUCKER HOEZO HEB JIJ TOEN IN AFLEVERING 10 DIT EN DAT OVER MIJ GEZEGD ""
hahhahahha grapje hoor

welterusten allemaal morgen weer een dag
Slaap lekker Ribas voor jou en Yas

dat rijmt
  maandag 1 december 2008 @ 02:10:36 #228
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_63658993
quote:
Op zondag 30 november 2008 23:47 schreef RibasCBML het volgende:

groejtes
Tuurlijk zou je ten allen tijde met Yasmin delen. En daarmee niet interessant voor de finale.
Als stel waren jullie hilarisch. Jij het dominante mannetje dat alles uit de kast moest trekken om het naieve blondje in het gareel te houden. Die ruzies.....
Op maandag 1 december 2008 02:10 schreef akveor het volgende:

[..]

Tuurlijk zou je ten allen tijde met Yasmin delen. En daarmee niet interessant voor de finale.
Als stel waren jullie hilarisch. Jij het dominante mannetje dat alles uit de kast moest trekken om het naieve blondje in het gareel te houden. Die ruzies.....
  maandag 1 december 2008 @ 09:55:09 #230
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_63661522
Oh ha, je bent dus een koerd, ik dacht al.
  maandag 1 december 2008 @ 09:59:29 #231
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_63661637
quote:
Op maandag 1 december 2008 00:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

Eh, oprechte interesse fan, dat wéét je toch?
  maandag 1 december 2008 @ 10:28:50 #232
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_63662267
Ribas, wat vind je nou eigenlijk écht van Kelly?
pi_63664176
Ribas, gaaf dat je hier reageert!

Even wat vraagjes

Ik dacht al bij meer spelers te zien dat ze het niet heel erg vonden om bij een time-out een nachtje ergens anders te zijn, kon je daar dan ook gewoon bij tv en internet en vrienden bellen?

Verder vraag ik me natuurlijk af hoeveel jullie gestuurd werden, zaten jullie wel eens om de tafel met de producers om een wat meer interessante verhaallijn te bedenken? Werd het bijvoorbeeld aangemoedigd om af en toe eens met een glas (of yoghurt ) te gooien ?

Was zeker ook wel een andere sfeer dan in de villa toen de finale voorbij was?

Jullie hebben het in ieder geval goed volgehouden! Veel geluk met Yas!
pi_63666582
Ribas, vraagje...

Wat voor rol had die tuinkabouter van een Huub in de redactie?
  maandag 1 december 2008 @ 13:37:33 #235
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_63666795
  maandag 1 december 2008 @ 18:02:12 #236
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_63673990
vragen aan Ribas

- moesten jullie voordat jullie je stem uitbrachten bij de ceremonie eerst bij de mensen achter de schermen doorgeven wie je ging kiezen?
- is Rory eruit gegaan omdat ie te saai was voor tv?
- is Huub goed in koffie zetten?
pi_63674949
jongens we worden niet gestuurd de serie is zoals die is....rory ging eruit omdat hij het zat was en met lisa een afspraak had gemaakt en daarom koos zij ben.......en huub heeft denk ik een Senseo hehehe .....

verder mochten we nooit bellen internet of nieuws kijken ofzo....of een krant lezen...we hadden 1 keer in de week hadden we een filmpje verder nix, en de sfeer was super chill meteen toen het spel over was.....iedereen was chill dat kan je denk ik ook wel op mijn foto;s zien op me hyves en op de foto;s op yas ze hyves , we waren allemaal af van het stress van het spel en het spel was ook over dus nu gingen we even lol maken met z'n allen
  maandag 1 december 2008 @ 18:53:58 #238
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63675060
quote:
Op maandag 1 december 2008 18:48 schreef RibasCBML het volgende:
jongens we worden niet gestuurd de serie is zoals die is....rory ging eruit omdat hij het zat was en met lisa een afspraak had gemaakt en daarom koos zij ben.......en huub heeft denk ik een Senseo hehehe .....

verder mochten we nooit bellen internet of nieuws kijken ofzo....of een krant lezen...we hadden 1 keer in de week hadden we een filmpje verder nix, en de sfeer was super chill meteen toen het spel over was.....iedereen was chill dat kan je denk ik ook wel op mijn foto;s zien op me hyves en op de foto;s op yas ze hyves , we waren allemaal af van het stress van het spel en het spel was ook over dus nu gingen we even lol maken met z'n allen
Was de koffie nog een beetje te zuipen?
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_63675089
quote:
Op maandag 1 december 2008 01:59 schreef RibasCBML het volgende:
en nee joost kwam pas op dinsdag toen de uitslag bekend was
en marco kuif kwam toen ook meteen mee en we moesten toen met iedereen tot vrijdag in de villa blijven want dan pas zou de finale uitgezonden worden ...
Hey Ribas,

Hoe ging het tussen Marco en Kelly van dinsdag tot vrijdag dan? was kelly nog steeds verliefd?...........vertel
pi_63675145
quote:
Op maandag 1 december 2008 18:48 schreef RibasCBML het volgende:

eerlijk is eerlijk dit is toch wel het leukste topic ........

voor de leukste deelnemer aller tijden........

ben even eten.......
pi_63675705
nou het was nou niet echt gezellig tussen kelly en marco die dagen hoor.....ze hebben allebij elkaar 50 duizend euro armer gemaakt dus ja kan dat ook wel een beetje voorstellen........maar ik denk dat die 2 nooit meet contact met elkaar zullen hebben hoor maar ja dat snap ik ook wel ...en van marco zijn kant en van kelly der kant
  maandag 1 december 2008 @ 19:25:01 #242
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_63675807
quote:
Op maandag 1 december 2008 19:21 schreef RibasCBML het volgende:
nou het was nou niet echt gezellig tussen kelly en marco die dagen hoor.....ze hebben allebij elkaar 50 duizend euro armer gemaakt dus ja kan dat ook wel een beetje voorstellen........maar ik denk dat die 2 nooit meet contact met elkaar zullen hebben hoor maar ja dat snap ik ook wel ...en van marco zijn kant en van kelly der kant
Is toch hun eigen schuld, het was meer dan duidelijk dat Marco absoluut niet van plan was te delen, dus Kelly kon weinig anders dan het hem ook door de neus boren.

Hij had iig geen enkele reden zo verontwaardigd te zijn dat zij het hem niet gunde, hij gunde het haar net zo min.

De bedrieger bedrogen, what goes around comes around
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_63675865
precies mooi gezegd what goes around comes around
pi_63676034
quote:
Op maandag 1 december 2008 19:21 schreef RibasCBML het volgende:
En Marco en Anthea.........?
  maandag 1 december 2008 @ 19:37:20 #245
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63676192
quote:
Op maandag 1 december 2008 19:27 schreef RibasCBML het volgende:
Tsja, ook zo'n dooddoener.
pi_63676536
marco en antea hadden volgens mij wat...ze sliepen wel samen in de master en ik zag ze wel vaak zoenen maar we hebben het er niet over gehad ofzo we zaten 24 uur per dag te gamen de laatste 3 dagen hahahha er werd tog nix meer opgenomen dus toen mocht het
pi_63677182
quote:
Op maandag 1 december 2008 19:27 schreef RibasCBML het volgende:
pi_63677282
quote:
Op maandag 1 december 2008 19:49 schreef RibasCBML het volgende:
marco en antea hadden volgens mij wat...ze sliepen wel samen in de master en ik zag ze wel vaak zoenen maar we hebben het er niet over gehad ofzo we zaten 24 uur per dag te gamen de laatste 3 dagen hahahha er werd tog nix meer opgenomen dus toen mocht het
Bedankt Ribas............heb jij en Jas plannen voor de toekomst?
pi_63677530
Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag wat voor functie Huub binnen de redactie had.

Of mag je dat niet van die tuinkabouter zeggen?
  maandag 1 december 2008 @ 20:28:05 #250
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63677642
quote:
Op maandag 1 december 2008 20:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag wat voor functie Huub binnen de redactie had.

Of mag je dat niet van die tuinkabouter zeggen?
Ik denk dat Huub hem al tot orde geroepen heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')