ik hoef jou dus niet aan de ledenlijst toe te voegen neem ik aanquote:Op zondag 16 november 2008 02:34 schreef Morwen het volgende:
Goh, wat en verrassing dat hij er nog in zit met Jasje. Ff schelden en schreeuwen, alles voor de kijkcijfers. Een soort Brian of Huubje, kom op jong je kan het
Dat zijn er dus al 6!quote:Op zondag 16 november 2008 03:39 schreef liesje1979 het volgende:Ik sta niet in de fanclub lijst, en hoewel ik niet meer kijk: Ribas
![]()
En volgens mij is het de enige bewoner met een 3e topic deel!
Je staat erbij !quote:Op zondag 16 november 2008 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Ik sta niet in de fanclub lijst, en hoewel ik niet meer kijk: Ribas
![]()
En volgens mij is het de enige bewoner met een 3e topic deel!
Maar ik heb ineens goede hoop dat ze er niet uit gaan dinsdag!quote:Op zondag 16 november 2008 10:21 schreef silence_s het volgende:
Aangezien er op de rtl site intervieuws staan van ribas en jas denk ik dat ze er dinsdag uitgaan...jammer.
Mag ik er ook bij?quote:Op zondag 16 november 2008 11:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Je staat erbij !
Ledenlijst;
Mikaro
Marrije
fanvanheteersteuur
Desii
Brons_Juweel
liesje1979
Tuurlijk mag dat !quote:
SORRY HONDA ! bij deze ........quote:Op zondag 16 november 2008 16:38 schreef hondjes het volgende:
je bent mij vergeten,,Fan.....de grootste Ribas fan
Je hebt gelijk we hebben een sterke man nodig om deze steeds groeiende groep vrouwelijke Fansquote:Op zondag 16 november 2008 17:42 schreef willem-jozef het volgende:
hoi fan, mag ik er ook bij?
jullie hebben een (sekte)leider nodig, ik zweer t je!
yeuueeeuh, yes!quote:Op zondag 16 november 2008 17:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Je hebt gelijk we hebben een sterke man nodig om deze steeds groeiende groep vrouwelijke Fans
is toom te houden anders loopt het uit de klauwen![]()
Ledenlijst;
aanvoerder; willem-jozef![]()
Mikaro
Marrije
fanvanheteersteuur
Desii
Brons_Juweel
liesje1979
silence_s
hondjes
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 november 2008 17:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
yeuueeeuh, yes!![]()
jawohl; genau
![]()
straat- und raamprostitutie ftw!!
snap ik ...... snap ik.......... het is ook niet niks zo'n benoemingquote:Op zondag 16 november 2008 18:12 schreef willem-jozef het volgende:
haha, nee, ik zal jullie belangen serieus behartigen en me inzetten als het gaat om rieb en de leden!
sorry van net, ik was gespannen door de benoeming etc. etc. liefs
quote:Op maandag 17 november 2008 15:38 schreef Mikaro het volgende:
Op de site van CBML staat Ribas nu dik bovenaan met 4000 euro!
(Sorry, ik weet niet hoe ik die afbeelding van die foto's hier moet invoegen zoals de meeste van jullie doen...)
Ribas FTW!!!
Geweldig!quote:Op maandag 17 november 2008 17:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
HA ! dat weet ik ook niet, maar ik heb gewoon even een fotootje gemaakt
van mijn beeldscherm........![]()
![]()
![]()
Ik weet niet hoelang het gaat duren..... misschien is het schript toch veranderd
en worden het niet M&M in de finale.......
in ieder geval even genieten van dit beeld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik wil er ook bijquote:Op zondag 16 november 2008 17:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Je hebt gelijk we hebben een sterke man nodig om deze steeds groeiende groep vrouwelijke Fans
is toom te houden anders loopt het uit de klauwen![]()
Ledenlijst;
aanvoerder; willem-jozef![]()
Mikaro
Marrije
fanvanheteersteuur
Desii
Brons_Juweel
liesje1979
silence_s
hondjes
![]()
![]()
![]()
![]()
Van Harte Welkomquote:
Dan nomineer ik hierbij Fan, voor haar assertiviteit om een foto te maken van haar beeldschermquote:Op maandag 17 november 2008 18:56 schreef Desii het volgende:
Tis is coole shit.. Rabiesje![]()
NMNS had van tevoren al verkondigd dat ik op het eind nog voor Ribas zou gaan en ik...... stommeling geleufde hem niet.
Dus Fan, mag NMNS als gebant erelid ook meedoen in ons clubbie![]()
Gaan we ook lintjes uitdelen enzo... iedereen die heldhaftigs doet, krijgt een lintje in de orde van rooie Ribas (dat bekt wel lekker)
DE ORDE VAN ROOIE RIBASquote:Op maandag 17 november 2008 18:56 schreef Desii het volgende:
Tis is coole shit.. Rabiesje![]()
NMNS had van tevoren al verkondigd dat ik op het eind nog voor Ribas zou gaan en ik...... stommeling geleufde hem niet.
Dus Fan, mag NMNS als gebant erelid ook meedoen in ons clubbie![]()
Gaan we ook lintjes uitdelen enzo... iedereen die heldhaftigs doet, krijgt een lintje in de orde van rooie Ribas (dat bekt wel lekker)
quote:Op maandag 17 november 2008 19:05 schreef Mikaro het volgende:
[..]
Dan nomineer ik hierbij Fan, voor haar assertiviteit om een foto te maken van haar beeldscherm
quote:Op maandag 17 november 2008 23:04 schreef spapaars het volgende:
Ribas heeft zijn gehele koninkrijk in de hand.
[ afbeelding ]
Heb de indruk dat hij het expres liet zien aan Kelly, Yasmin grijpt in.quote:Op dinsdag 18 november 2008 01:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
kijk dit is nu een bijdrage aan dit topic waar ik blij van word.........
eh...... zijn koninkrijk is wel in ruste hé![]()
laten we dat effe duidelijk stellen
Ik heb meer de indruk dat Yasmin even aan zijn kont voeltquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb de indruk dat hij het expres liet zien aan Kelly, Yasmin grijpt in.
[ afbeelding ]
Bekijk het filmpje en je weet genoeg.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik heb meer de indruk dat Yasmin even aan zijn kont voelt
Ik?quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:59 schreef Marrije het volgende:
Ik zie het al, jullie staan in de rij om je aan te melden voor de fanclub, gezellig
Ik vind de zak van Sinterklaas leuker dan Ribas. Zegt genoeg toch?quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:59 schreef Marrije het volgende:
Ik zie het al, jullie staan in de rij om je aan te melden voor de fanclub, gezellig
Ja heurlijk. Dat die me zo welkom heet en me een handje geeft waar die net mee onder zijn zak heeft staan krabben. Ja tuurlijk! Ik kom!!quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
geef maar eerlijk toe!! En BQ net zo goed
![]()
Jawehel!!
Ik heb dranghekken nodig....hou me tegen, hou me tegen. Een vent die zijn zak in de handen neemt en Kally op loopt te geilen verdient eeuwige roem.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:15 schreef Marrije het volgende:
geef maar eerlijk toe!! En BQ net zo goed
![]()
Jawehel!!
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:23 schreef beequeen het volgende:
en Kally op loopt te geilen verdient eeuwige roem.
eeuwige roem én een lintjequote:
Omdat hij Kelly zit op te geilen. Als het hem lukt dan boetseer ik zelf die tweede er wel bij.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
eeuwige roem én een lintje![]()
wat seg ik een Standbeeld moet ie hebben !
Jaaaaaaa, Noek wat een goed idee van jou een Ribas Standbeeld van Marmer![]()
je bent een genie
ik ben bang dat ie het niet eens gaat proberen hij vind Kally Viessssssssquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Omdat hij Kelly zit op te geilen. Als het hem lukt dan boetseer ik zelf die tweede er wel bij.
Geniale zet van die Ribas met ze "wat wil je hier mee bereikenquote:Op donderdag 20 november 2008 13:48 schreef Canisfire het volgende:
Yasmin krijgt een timeout en die klapjostie van een Ribas begint gelijkt tegen dat meisje te ouwehoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |