ik hoef jou dus niet aan de ledenlijst toe te voegen neem ik aanquote:Op zondag 16 november 2008 02:34 schreef Morwen het volgende:
Goh, wat en verrassing dat hij er nog in zit met Jasje. Ff schelden en schreeuwen, alles voor de kijkcijfers. Een soort Brian of Huubje, kom op jong je kan het
Dat zijn er dus al 6!quote:Op zondag 16 november 2008 03:39 schreef liesje1979 het volgende:Ik sta niet in de fanclub lijst, en hoewel ik niet meer kijk: Ribas
![]()
En volgens mij is het de enige bewoner met een 3e topic deel!
Je staat erbij !quote:Op zondag 16 november 2008 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Ik sta niet in de fanclub lijst, en hoewel ik niet meer kijk: Ribas
![]()
En volgens mij is het de enige bewoner met een 3e topic deel!
Maar ik heb ineens goede hoop dat ze er niet uit gaan dinsdag!quote:Op zondag 16 november 2008 10:21 schreef silence_s het volgende:
Aangezien er op de rtl site intervieuws staan van ribas en jas denk ik dat ze er dinsdag uitgaan...jammer.
Mag ik er ook bij?quote:Op zondag 16 november 2008 11:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Je staat erbij !
Ledenlijst;
Mikaro
Marrije
fanvanheteersteuur
Desii
Brons_Juweel
liesje1979
Tuurlijk mag dat !quote:
SORRY HONDA ! bij deze ........quote:Op zondag 16 november 2008 16:38 schreef hondjes het volgende:
je bent mij vergeten,,Fan.....de grootste Ribas fan
Je hebt gelijk we hebben een sterke man nodig om deze steeds groeiende groep vrouwelijke Fansquote:Op zondag 16 november 2008 17:42 schreef willem-jozef het volgende:
hoi fan, mag ik er ook bij?
jullie hebben een (sekte)leider nodig, ik zweer t je!
yeuueeeuh, yes!quote:Op zondag 16 november 2008 17:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Je hebt gelijk we hebben een sterke man nodig om deze steeds groeiende groep vrouwelijke Fans
is toom te houden anders loopt het uit de klauwen![]()
Ledenlijst;
aanvoerder; willem-jozef![]()
Mikaro
Marrije
fanvanheteersteuur
Desii
Brons_Juweel
liesje1979
silence_s
hondjes
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 november 2008 17:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
yeuueeeuh, yes!![]()
jawohl; genau
![]()
straat- und raamprostitutie ftw!!
snap ik ...... snap ik.......... het is ook niet niks zo'n benoemingquote:Op zondag 16 november 2008 18:12 schreef willem-jozef het volgende:
haha, nee, ik zal jullie belangen serieus behartigen en me inzetten als het gaat om rieb en de leden!
sorry van net, ik was gespannen door de benoeming etc. etc. liefs
quote:Op maandag 17 november 2008 15:38 schreef Mikaro het volgende:
Op de site van CBML staat Ribas nu dik bovenaan met 4000 euro!
(Sorry, ik weet niet hoe ik die afbeelding van die foto's hier moet invoegen zoals de meeste van jullie doen...)
Ribas FTW!!!
Geweldig!quote:Op maandag 17 november 2008 17:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
HA ! dat weet ik ook niet, maar ik heb gewoon even een fotootje gemaakt
van mijn beeldscherm........![]()
![]()
![]()
Ik weet niet hoelang het gaat duren..... misschien is het schript toch veranderd
en worden het niet M&M in de finale.......
in ieder geval even genieten van dit beeld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik wil er ook bijquote:Op zondag 16 november 2008 17:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Je hebt gelijk we hebben een sterke man nodig om deze steeds groeiende groep vrouwelijke Fans
is toom te houden anders loopt het uit de klauwen![]()
Ledenlijst;
aanvoerder; willem-jozef![]()
Mikaro
Marrije
fanvanheteersteuur
Desii
Brons_Juweel
liesje1979
silence_s
hondjes
![]()
![]()