ik hoef jou dus niet aan de ledenlijst toe te voegen neem ik aanquote:Op zondag 16 november 2008 02:34 schreef Morwen het volgende:
Goh, wat en verrassing dat hij er nog in zit met Jasje. Ff schelden en schreeuwen, alles voor de kijkcijfers. Een soort Brian of Huubje, kom op jong je kan het
Dat zijn er dus al 6!quote:Op zondag 16 november 2008 03:39 schreef liesje1979 het volgende:Ik sta niet in de fanclub lijst, en hoewel ik niet meer kijk: Ribas
![]()
En volgens mij is het de enige bewoner met een 3e topic deel!
Je staat erbij !quote:Op zondag 16 november 2008 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Ik sta niet in de fanclub lijst, en hoewel ik niet meer kijk: Ribas
![]()
En volgens mij is het de enige bewoner met een 3e topic deel!
Maar ik heb ineens goede hoop dat ze er niet uit gaan dinsdag!quote:Op zondag 16 november 2008 10:21 schreef silence_s het volgende:
Aangezien er op de rtl site intervieuws staan van ribas en jas denk ik dat ze er dinsdag uitgaan...jammer.
Mag ik er ook bij?quote:Op zondag 16 november 2008 11:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Je staat erbij !
Ledenlijst;
Mikaro
Marrije
fanvanheteersteuur
Desii
Brons_Juweel
liesje1979
Tuurlijk mag dat !quote:
SORRY HONDA ! bij deze ........quote:Op zondag 16 november 2008 16:38 schreef hondjes het volgende:
je bent mij vergeten,,Fan.....de grootste Ribas fan
Je hebt gelijk we hebben een sterke man nodig om deze steeds groeiende groep vrouwelijke Fansquote:Op zondag 16 november 2008 17:42 schreef willem-jozef het volgende:
hoi fan, mag ik er ook bij?
jullie hebben een (sekte)leider nodig, ik zweer t je!
yeuueeeuh, yes!quote:Op zondag 16 november 2008 17:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Je hebt gelijk we hebben een sterke man nodig om deze steeds groeiende groep vrouwelijke Fans
is toom te houden anders loopt het uit de klauwen![]()
Ledenlijst;
aanvoerder; willem-jozef![]()
Mikaro
Marrije
fanvanheteersteuur
Desii
Brons_Juweel
liesje1979
silence_s
hondjes
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 november 2008 17:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
yeuueeeuh, yes!![]()
jawohl; genau
![]()
straat- und raamprostitutie ftw!!
snap ik ...... snap ik.......... het is ook niet niks zo'n benoemingquote:Op zondag 16 november 2008 18:12 schreef willem-jozef het volgende:
haha, nee, ik zal jullie belangen serieus behartigen en me inzetten als het gaat om rieb en de leden!
sorry van net, ik was gespannen door de benoeming etc. etc. liefs
quote:Op maandag 17 november 2008 15:38 schreef Mikaro het volgende:
Op de site van CBML staat Ribas nu dik bovenaan met 4000 euro!
(Sorry, ik weet niet hoe ik die afbeelding van die foto's hier moet invoegen zoals de meeste van jullie doen...)
Ribas FTW!!!
Geweldig!quote:Op maandag 17 november 2008 17:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
HA ! dat weet ik ook niet, maar ik heb gewoon even een fotootje gemaakt
van mijn beeldscherm........![]()
![]()
![]()
Ik weet niet hoelang het gaat duren..... misschien is het schript toch veranderd
en worden het niet M&M in de finale.......
in ieder geval even genieten van dit beeld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik wil er ook bijquote:Op zondag 16 november 2008 17:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Je hebt gelijk we hebben een sterke man nodig om deze steeds groeiende groep vrouwelijke Fans
is toom te houden anders loopt het uit de klauwen![]()
Ledenlijst;
Mikaro
Marrije
fanvanheteersteuur
Desii
Brons_Juweel
liesje1979
silence_s
hondjes
![]()
![]()
![]()
![]()
Van Harte Welkomquote:
Dan nomineer ik hierbij Fan, voor haar assertiviteit om een foto te maken van haar beeldschermquote:Op maandag 17 november 2008 18:56 schreef Desii het volgende:
Tis is coole shit.. Rabiesje![]()
NMNS had van tevoren al verkondigd dat ik op het eind nog voor Ribas zou gaan en ik...... stommeling geleufde hem niet.
Dus Fan, mag NMNS als gebant erelid ook meedoen in ons clubbie![]()
Gaan we ook lintjes uitdelen enzo... iedereen die heldhaftigs doet, krijgt een lintje in de orde van rooie Ribas (dat bekt wel lekker)
DE ORDE VAN ROOIE RIBASquote:Op maandag 17 november 2008 18:56 schreef Desii het volgende:
Tis is coole shit.. Rabiesje![]()
NMNS had van tevoren al verkondigd dat ik op het eind nog voor Ribas zou gaan en ik...... stommeling geleufde hem niet.
Dus Fan, mag NMNS als gebant erelid ook meedoen in ons clubbie![]()
Gaan we ook lintjes uitdelen enzo... iedereen die heldhaftigs doet, krijgt een lintje in de orde van rooie Ribas (dat bekt wel lekker)
quote:Op maandag 17 november 2008 19:05 schreef Mikaro het volgende:
[..]
Dan nomineer ik hierbij Fan, voor haar assertiviteit om een foto te maken van haar beeldscherm
quote:Op maandag 17 november 2008 23:04 schreef spapaars het volgende:
Ribas heeft zijn gehele koninkrijk in de hand.
[ afbeelding ]
Heb de indruk dat hij het expres liet zien aan Kelly, Yasmin grijpt in.quote:Op dinsdag 18 november 2008 01:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
kijk dit is nu een bijdrage aan dit topic waar ik blij van word.........
eh...... zijn koninkrijk is wel in ruste hé![]()
laten we dat effe duidelijk stellen
Ik heb meer de indruk dat Yasmin even aan zijn kont voeltquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb de indruk dat hij het expres liet zien aan Kelly, Yasmin grijpt in.
[ afbeelding ]
Bekijk het filmpje en je weet genoeg.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik heb meer de indruk dat Yasmin even aan zijn kont voelt
Ik?quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:59 schreef Marrije het volgende:
Ik zie het al, jullie staan in de rij om je aan te melden voor de fanclub, gezellig
Ik vind de zak van Sinterklaas leuker dan Ribas. Zegt genoeg toch?quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:59 schreef Marrije het volgende:
Ik zie het al, jullie staan in de rij om je aan te melden voor de fanclub, gezellig
Ja heurlijk. Dat die me zo welkom heet en me een handje geeft waar die net mee onder zijn zak heeft staan krabben. Ja tuurlijk! Ik kom!!quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
geef maar eerlijk toe!! En BQ net zo goed
![]()
Jawehel!!
Ik heb dranghekken nodig....hou me tegen, hou me tegen. Een vent die zijn zak in de handen neemt en Kally op loopt te geilen verdient eeuwige roem.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:15 schreef Marrije het volgende:
geef maar eerlijk toe!! En BQ net zo goed
![]()
Jawehel!!
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:23 schreef beequeen het volgende:
en Kally op loopt te geilen verdient eeuwige roem.
eeuwige roem én een lintjequote:
Omdat hij Kelly zit op te geilen. Als het hem lukt dan boetseer ik zelf die tweede er wel bij.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
eeuwige roem én een lintje![]()
wat seg ik een Standbeeld moet ie hebben !
Jaaaaaaa, Noek wat een goed idee van jou een Ribas Standbeeld van Marmer![]()
je bent een genie
ik ben bang dat ie het niet eens gaat proberen hij vind Kally Viessssssssquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Omdat hij Kelly zit op te geilen. Als het hem lukt dan boetseer ik zelf die tweede er wel bij.
Geniale zet van die Ribas met ze "wat wil je hier mee bereikenquote:Op donderdag 20 november 2008 13:48 schreef Canisfire het volgende:
Yasmin krijgt een timeout en die klapjostie van een Ribas begint gelijkt tegen dat meisje te ouwehoeren.
Bij de Gouden Kooi zeiden ze in het begin ook dat men letterlijk die hut uit geterroriseerd ging worden, dat bleek later ook een sms-finale te wezen.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:38 schreef Copycat het volgende:
Er is helemaal geen sms-finale. Het gaat om het rijkste koppel, niet om het populairste.
Waarschijnlijk wordt die poen dan achter de schermen gewoon verdeeld, want je kan er echt niet 1 winnend stelletje uit laten komen.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:44 schreef Copycat het volgende:
De finale is al over een week en er is helemaal geen gewag gemaakt van een sms-spel. Nergens wordt iets geroepen over 'jouw favoriete speler' en dat past ook helemaal niet binnen het concept.
Het zou mij dan ook zeer verbazen als er wel zo'n finale komt.
Dat vermoeden heb ik ook. Zeker nadat ik uit betrouwbare bron heb vernomen dat donkere Marco de voorgekookte winnaar is.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:48 schreef JohnDope het volgende:
Waarschijnlijk wordt die poen dan achter de schermen gewoon verdeeld, want je kan er echt niet 1 winnend stelletje uit laten komen.
Maar als de kijker had kunnen stemmen, dan hadden zeker weten Ribas en Yasmin gewonnen.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook. Zeker nadat ik uit betrouwbare bron heb vernomen dat donkere Marco de voorgekookte winnaar is.
Dat denk ik dan weer niet.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:52 schreef JohnDope het volgende:
Maar als de kijker had kunnen stemmen, dan hadden zeker weten Ribas en Yasmin gewonnen.
Dat zijn gewoon 12 in een dozijn jongens, die Ribas en Yasmin hebben tenminste nog iets unieks.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat denk ik dan weer niet.
Ik heb het vermoeden dat beide Marco's populairder zijn bij de doelgroep. Stoere knapen die de dames om hun middelvingers draaien.
Wat is er in godsnaam zo uniek aan ze? De unieke manier waarop Ribas tegen vrouwen aankijkt? De unieke manier van praten van Yasmine, waardoor je meteen de tv uit wil zetten?quote:Op donderdag 20 november 2008 14:55 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon 12 in een dozijn jongens, die Ribas en Yasmin hebben tenminste nog iets unieks.
Die 2 hebben tenminste nog een beetje normen en waarden.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat is er in godsnaam zo uniek aan ze? De unieke manier waarop Ribas tegen vrouwen aankijkt? De unieke manier van praten van Yasmine, waardoor je meteen de tv uit wil zetten?
Excuse me? Ik heb geen van die andere idioten zoveel horen schelden met tyfus, kanker, mongool, kut enz als die 2. Serieussss.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:27 schreef JohnDope het volgende:
Die 2 hebben tenminste nog een beetje normen en waarden.
Ze kunnen misschien vloeken, maar qua karaker zitten die twee wel goed in elkaar.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Excuse me? Ik heb geen van die andere idioten zoveel horen schelden met tyfus, kanker, mongool, kut enz als die 2. Serieussss.
Lol.......... het is puur trash..... dat zie je zelf toch ook wel?quote:Op donderdag 20 november 2008 16:05 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ze kunnen misschien vloeken, maar qua karaker zitten die twee wel goed elkaar.
Oh zeker, die 2 verdienen elkaar. Soort zoekt soort.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:05 schreef JohnDope het volgende:
Precies ! je hebt mensen die aan de buitenkant zogenaamd héél sjiek zijn, en keurig ABN praten,quote:Op donderdag 20 november 2008 16:05 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ja Dees ik heb ook nog steeds een beetje hoop voor Ribas ...... ondanks het vogeltje......quote:Op donderdag 20 november 2008 17:00 schreef Desii het volgende:
Gisteren hoorde ik van zowel Ribas als Marco, dat Marco (blonde) onderaan staat en waarschijnlijk de villa moet verlaten aankomende vrijdag.
Het het zo toch wel zwaar knudde zijn als de regie weer een paar hulptroepen inroept om Marco in het spel te houden.
ja ik weet van de fluitende vogeltjes van CC en die tjilpen behoorlijk in de maat... maar toch... ik heb nog een beetje hoop voor Ribasje
Dat vond ik nou juist een van achterlijkste uitspraken ooit: Alsof elke vrouw met hem naar bed wilquote:Op donderdag 20 november 2008 18:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Precies ! je hebt mensen die aan de buitenkant zogenaamd héél sjiek zijn, en keurig ABN praten,
nooit vloeken, maar ondertussen zijn ze zo sneaky en achterbaks als de pest.......
Dus dat Ribas en Yasmin af en toe niet de schoonheidsprijs verdien vanwege hu taalgebruik
wil absoluut niet zeggen dat die twee een slecht karakter hebben.
Nee in tegendeel die twee zitten gewoon goed inelkaar
Zoals Ribas dat tegen dat blonde snolletje zei, meesterlijk![]()
''ik ga jou écht niet neuken'' en ik zal nooit maar dan ook nooit Yasmin's hart breken,
nou ik kies zo een man 100x liever dan een marco of een Darco, die mogen ze hebben van mij,
en de Soa's krijg je er waarschijnlijk gratis bij !
zó gek is dat nou ook weer niet want tot nu toe is die hele time - out kaart daarvoor bedoeld.......quote:Op donderdag 20 november 2008 19:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vond ik nou juist een van achterlijkste uitspraken ooit: Alsof elke vrouw met hem naar bed wil
zelfs ik wil met 'm naar bed. moven, moots!quote:Op donderdag 20 november 2008 19:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vond ik nou juist een van achterlijkste uitspraken ooit: Alsof elke vrouw met hem naar bed wil
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zelfs ik wil met 'm naar bed. moven, moots!
Leve de voorzitter!!!quote:Op donderdag 20 november 2008 19:51 schreef willem-jozef het volgende:
Dat was nou wat je noemt: pwnedquote:Op donderdag 20 november 2008 18:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Zoals Ribas dat tegen dat blonde snolletje zei, meesterlijk![]()
''ik ga jou écht niet neuken'' en ik zal nooit maar dan ook nooit Yasmin's hart breken,
en Hoe !quote:Op donderdag 20 november 2008 21:47 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat was nou wat je noemt: pwned
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Whehehe, dat dansjequote:Op vrijdag 21 november 2008 20:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[ afbeelding ]
en Ribas zit er nog in !
Op naar de finale.............
Nee Marrije doet ze niet ........... zo ja vreet ik mijn hoed op.........quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Whehehe, dat dansje![]()
Maar inderdaad, niks geen finale met Marco en Marco. Onze enige echte eigen Rieb staat in de finaleMaar nog steeds denk ik dat Yas het hart gaat breken en Rieb m heel laat.
Huh? Omdat?quote:Op donderdag 20 november 2008 15:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die 2 hebben tenminste nog een beetje normen en waarden.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:57 schreef Desii het volgende:
Geef me eenR
![]()
Geef me eenI
![]()
Geef me eenB
![]()
Geef me eenA
![]()
Geef me eenS
![]()
Yeaaaaaaahhhhhhhh ....
Toch vind ik dat we als clubbie de plicht hebben om "het lot" een handje te helpen.
Zullen we een onschuldige half gedemonteerde bombrief ri. Darco sturen, zodat tie iig geen schijn van kan meer maakt om de andere spelen te winnen van onze Ribas![]()
![]()
Kijk sommige fans draven door en das natuurlijk totaal onbegrijpelijk en niet goed te praten, maar iets onschuldigs als dit mot toch kunnen
Omdat die Ribas iemand van zijn woord is en hij weet wat hij wel en niet wilt; hij is geen draaier. De kans is groot dat hij iemand is die op de moeilijke momenten (wanneer je mensen echt leert kennen) ook betrouwbaar blijft.quote:
dus dat ...........quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:31 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Omdat die Ribas iemand van zijn woord is en hij weet wat hij wel en niet wilt; hij is geen draaier. De kans is groot dat hij iemand is die op de moeilijke momenten (wanneer je mensen echt leert kennen) ook betrouwbaar blijft.
Paraatquote:Op zondag 23 november 2008 12:30 schreef Desii het volgende:
Maar uiteraard laten we niets aan het toeval over, dus de blauwdrukken van onze geheime missie zijn bijna in de eindfase beland.
Lucht en grondvervoer zijn geregeld, onze inside man "H" verleend volledige medewerking... binnenkort zal WJ het startsein geven voor de operatie.
Toch??
quote:Op maandag 24 november 2008 00:11 schreef Desii het volgende:
De exacte coords krijgen jullie door bij de laatste briefing van WJ.
Uiteraard is het verboden nog enige communicatie met verdachte ongeleide projectielen te hebben, voordat deze missie "completed" is.
Een voor allen, allen voor Rabies [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
goed veldwerk deesie, jij wordt mijn linkerhandquote:Op maandag 24 november 2008 00:11 schreef Desii het volgende:
De exacte coords krijgen jullie door bij de laatste briefing van WJ.
Uiteraard is het verboden nog enige communicatie met verdachte ongeleide projectielen te hebben, voordat deze missie "completed" is.
Een voor allen, allen voor Rabies [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigenlijk hoor ik ergens boven aan in dat lijstje, want ik heb de beste pleidooien voor Ribas en Yasmin gevoerd.quote:Op maandag 24 november 2008 00:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hé'héhéhé je bent nogal wat van plan Dees
![]()
Dus we hebben er weer een lid bij mooi........en Johnny Dope zet ik er zelf maar bij, want die
is duidelijk ook fan van Ribas geworden.....![]()
Ledenlijst;
Mikaro
Marrije
fanvanheteersteuur
Desii
Brons_Juweel
liesje1979
silence_s
hondjes
stanley7
NMNS
mooiiiiii
JohnDope
steeds meer mensen zien het licht ........
niet te veel last van je ego krijgen he,quote:Op maandag 24 november 2008 11:03 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Eigenlijk hoor ik ergens boven aan in dat lijstje, want ik heb de beste pleidooien voor Ribas en Yasmin gevoerd.
Moet je horen wie het zegtquote:Op maandag 24 november 2008 13:28 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
niet te veel last van je ego krijgen he,
quote:Op zondag 23 november 2008 21:54 schreef mooiiiiii het volgende:
De reden waarom ik Ribas leuker ben gaan vinden is dat hij {denk ik) niet acteert maar sociaal niet helemaal spoort en mij toch wel liever lijkt dan Brian van de GK met wie ik hem "onterecht" stiekem vergeleek.
Ribas is een lief sulletje..![]()
het jaap argument: "ik zeg niet dat ik niet dik bent, ik zeg gewoon dat jij dik bent" gaat hier op denk ikquote:Op maandag 24 november 2008 13:44 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Moet je horen wie het zegt
En laten we eerlijk wezen, ik hoor niet onder aan in het rijtje, zeker niet onder bijvoorbeeld "mooiii" die dit soort betogen houdt:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |