quote:Op donderdag 20 november 2008 19:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zelfs ik wil met 'm naar bed. moven, moots!
Whehehe, dat dansjequote:Op vrijdag 21 november 2008 20:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[ afbeelding ]
en Ribas zit er nog in !
Op naar de finale.............
Nee Marrije doet ze niet ........... zo ja vreet ik mijn hoed op.........quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Whehehe, dat dansje![]()
Maar inderdaad, niks geen finale met Marco en Marco. Onze enige echte eigen Rieb staat in de finaleMaar nog steeds denk ik dat Yas het hart gaat breken en Rieb m heel laat.
Huh? Omdat?quote:Op donderdag 20 november 2008 15:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die 2 hebben tenminste nog een beetje normen en waarden.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:57 schreef Desii het volgende:
Geef me eenR
![]()
Geef me eenI
![]()
Geef me eenB
![]()
Geef me eenA
![]()
Geef me eenS
![]()
Yeaaaaaaahhhhhhhh ....
Toch vind ik dat we als clubbie de plicht hebben om "het lot" een handje te helpen.
Zullen we een onschuldige half gedemonteerde bombrief ri. Darco sturen, zodat tie iig geen schijn van kan meer maakt om de andere spelen te winnen van onze Ribas![]()
![]()
Kijk sommige fans draven door en das natuurlijk totaal onbegrijpelijk en niet goed te praten, maar iets onschuldigs als dit mot toch kunnen
Omdat die Ribas iemand van zijn woord is en hij weet wat hij wel en niet wilt; hij is geen draaier. De kans is groot dat hij iemand is die op de moeilijke momenten (wanneer je mensen echt leert kennen) ook betrouwbaar blijft.quote:
dus dat ...........quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:31 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Omdat die Ribas iemand van zijn woord is en hij weet wat hij wel en niet wilt; hij is geen draaier. De kans is groot dat hij iemand is die op de moeilijke momenten (wanneer je mensen echt leert kennen) ook betrouwbaar blijft.
Paraatquote:Op zondag 23 november 2008 12:30 schreef Desii het volgende:
Maar uiteraard laten we niets aan het toeval over, dus de blauwdrukken van onze geheime missie zijn bijna in de eindfase beland.
Lucht en grondvervoer zijn geregeld, onze inside man "H" verleend volledige medewerking... binnenkort zal WJ het startsein geven voor de operatie.
Toch??
quote:Op maandag 24 november 2008 00:11 schreef Desii het volgende:
De exacte coords krijgen jullie door bij de laatste briefing van WJ.
Uiteraard is het verboden nog enige communicatie met verdachte ongeleide projectielen te hebben, voordat deze missie "completed" is.
Een voor allen, allen voor Rabies [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
goed veldwerk deesie, jij wordt mijn linkerhandquote:Op maandag 24 november 2008 00:11 schreef Desii het volgende:
De exacte coords krijgen jullie door bij de laatste briefing van WJ.
Uiteraard is het verboden nog enige communicatie met verdachte ongeleide projectielen te hebben, voordat deze missie "completed" is.
Een voor allen, allen voor Rabies [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigenlijk hoor ik ergens boven aan in dat lijstje, want ik heb de beste pleidooien voor Ribas en Yasmin gevoerd.quote:Op maandag 24 november 2008 00:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hé'héhéhé je bent nogal wat van plan Dees
![]()
Dus we hebben er weer een lid bij mooi........en Johnny Dope zet ik er zelf maar bij, want die
is duidelijk ook fan van Ribas geworden.....![]()
Ledenlijst;
aanvoerder; willem-jozef![]()
Mikaro
Marrije
fanvanheteersteuur
Desii
Brons_Juweel
liesje1979
silence_s
hondjes
stanley7
NMNS
mooiiiiii
JohnDope
steeds meer mensen zien het licht ........
niet te veel last van je ego krijgen he,quote:Op maandag 24 november 2008 11:03 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Eigenlijk hoor ik ergens boven aan in dat lijstje, want ik heb de beste pleidooien voor Ribas en Yasmin gevoerd.
Moet je horen wie het zegtquote:Op maandag 24 november 2008 13:28 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
niet te veel last van je ego krijgen he,
quote:Op zondag 23 november 2008 21:54 schreef mooiiiiii het volgende:
De reden waarom ik Ribas leuker ben gaan vinden is dat hij {denk ik) niet acteert maar sociaal niet helemaal spoort en mij toch wel liever lijkt dan Brian van de GK met wie ik hem "onterecht" stiekem vergeleek.
Ribas is een lief sulletje..![]()
het jaap argument: "ik zeg niet dat ik niet dik bent, ik zeg gewoon dat jij dik bent" gaat hier op denk ikquote:Op maandag 24 november 2008 13:44 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Moet je horen wie het zegt
En laten we eerlijk wezen, ik hoor niet onder aan in het rijtje, zeker niet onder bijvoorbeeld "mooiii" die dit soort betogen houdt:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |