hahhahaha jongens wat is dit leuk zeg ik kan me ogen niet geloven ik moet hier echt zo om lachen......geloof me mensen...ook al is dat erg moeilijk maar geloof me ik ben echt niet een persoon die de hele dag door scheld en ruzie maakt maar als op een dag 5 minuten eventjes opgefokt word dan zien jullie alleen die 5 minuten...jullie zien niet mijn goeie kanten...jaa die heb ik ook hoor ook al is het voor sommige van jullie moeilijk te geloven en even nog iets want dat moeten we echt even de wereld uit helpen...
een vrouw moet haar plaats ...!! damn wat is die uitspraak verkeerd opgevat zeg hahhahah niet te geloven
maar ik zei ervoor een man moet zijn plaats weten hij moet bijvoorbeeld zijn jas uit doen als een vrouw het koud heeft ofzo maar een vrouw moet ook haar plaats weten dat betekent absoluut niet dat een vrouw onder een man staat
No FUCKING WAY!!
ow ja nog iets sommige mensen denken dat ik islamitisch ben maar nee dat ben ik niet en me ouders zijn het ook niet...
en het tweede ding...sommige vergeten dat ik in een show zit...alles is echt natuurlijk maar ik zal jullie even een voorbeeld geven..
stel je voor dat darko tegen mij zegt ribas je bent een sukkel en yasmin is een hoer ofzo en ik zeg ok is goed marco ik hou de eer aan mezelf en ik loop weg.. hmmmzzzzz lekkere tv zeg.... ik heb geen zin om naar zoiets te kijken hoor....het is tog veel leuker dat ik dan opgefokt word en helemaal para terug reageer..of niet?
snappen jullie een beetje wat ik bedoel??
en dan onderwerp Yasmin....Ik geef om Yasmin en yas is echt een hele lieve meisje ik denk dat heel veel jongens van zo;n meisje kunnen dromen met zo'n hart .........en dat ben ik me echt wel van bewust alleen ook ik ben een mens en ook ik word boos zoals jullie allemaal .....iedereen heeft zijn eigen manier van ruzie de een gaat huilen de ander loopt weg de ander blijft gewoon stil en ik ga er vol tegen in maar dat betekent niet dat ik niet om yas geef of dat ik haar minder dan mij vindt ofzo .
En ik ? jaloers?? geloof me in echt is dat heel anders maar wacht maar als jullie in het huis hadden gezeten hoe jullie dan hadden gepraat....ow ja wat jullie ook allemaal niet weten is dat is Ben en Fuat allebij heb gevraagd of ze mij de time out konden geven omdat ik zo graag eventjes weg wou gaan uit huis...
zoveel vertrouwen heb ik in Yas, en met Sebastiaan schrok ik gewoon een beetje want ik had echt geen man verwacht en ten tweede Sebastian was gewoon leuk om even te pesten...ik had toch de hele dag niks te doen hahahha

ik bedoel COME ON hij kwam in de villa en 1 van de eerste dingen die zei is ja jongens ik ben Sebastian en ik blijf hierzo een van jullie gaat weg dinsdag....
WHAT THE FUCK?? hahaha
Ik heb daarna nooit naar gedaan tegen de andere jongens die er nieuw in kwamen want die waren gewoon normaal...
pfff verhaaltje begint een levensverhaal te worden joh....hehehe
is nou wel genoeg geweest ow ja FANVANHETEERSTEUUR ik heb je geprobeerd een berichtje te sturen maar lukte niet als je mij een berichtje stuurt mag je me email adres kan je vragen wat je wilt
verder iedereen bedankt voor het kijken
heeeel veel groetjes RIBAS