Nou dan geeft ie toch ook goed de inhoud weer?quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:58 schreef wonderer het volgende:
Ik blijf het een duffe poster/logo vinden. Geeft wel meteen lekker weer daar het vooral om seks gaat.
Sookie's reactie op het feit dat Sam een shapeshifter isquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
FipoToch niet.
Waar slaat de TT op? Ik kan hem ff niet plaatsen.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:50 schreef Killjoy het volgende:
Dat we nog maar lang van de serie mogen genieten
Na 3 of wat afleveringen kregen ze groen licht voor een 2e seizoen. Een 3e weet ik niet.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:17 schreef dapluiz het volgende:
Er waren zowiezo al 2 extra seizoen besteld toch ? Of was dat nou dexter ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
Heb je afgelopen aflevering niet gezien dan?quote:Op maandag 17 november 2008 11:01 schreef BroesWillems het volgende:
ik vind het een beetje langdradig worden....
quote:Op maandag 17 november 2008 22:58 schreef Salamander het volgende:
Is het meer mensen opgevallen dat de vrouw die Tara uit de cel kwam halen degene is die met d`r zwijn naakt op de weg stond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hunger I want it so bad I can taste it.
I'm hungry!
Nee toch? Het is al avond als ze naar "huis" gaan.quote:Op maandag 17 november 2008 23:16 schreef Cairon het volgende:
zien we haar niet in het volle daglicht?
Yep.quote:Op dinsdag 18 november 2008 01:03 schreef Merkie het volgende:
René was toch degene op die picca van Drew Marshall?
Ik kan me niet voorstellen dat NIEMAND daar op ingaat na twee weken.quote:Op maandag 24 november 2008 22:04 schreef dapluiz het volgende:
Dat zei Bill toch ? "I fed..." Dus volgens mij heeft ie LaFayette leeggedronken ofzo
Misschien heeft hij geveinsd dat hij heeft gedronken van een van die zwijntjes die daar altijd met blote dames ronddartelen.quote:Op maandag 24 november 2008 22:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat NIEMAND daar op ingaat na twee weken.
Dat zou kunnen, maar daar is Bill het type al helemaal niet voor.quote:Op dinsdag 25 november 2008 01:14 schreef Zhenar het volgende:
Die arm kon ook van de moeder van Tara zijn.
En dat Lafayette niet dood is, maar vampier is geworden
De suggestie wordt zwaar gewekt dat Lafayette door Bill is vermoord. Nu zal ik niet beweren dat deze serie de meest geniale plottwists uitvoert, maar hier denk ik toch echt dat we op het verkeerde been worden gezetquote:Op dinsdag 25 november 2008 01:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar daar is Bill het type al helemaal niet voor.
Serieus, ik vind het echt een heel wazig stukje.
Ja was gewoon een beetje verkleurd omdat ie dood was. Maar het was echt een donkere voet ja, met rode nageltjes. Arme Lafayettequote:Op dinsdag 25 november 2008 01:41 schreef Liquidootje het volgende:
Hmmm even terug gekeken. Was toch wel een bruine voet. Mannelijk met rode nagels. Alleen in het tweede shot leek het blank.
I'm hungry!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't have everything. Where would you put it?
- Steven Wright
Denk gewoon augustus/september net zoals dit seizoen.quote:Op maandag 13 april 2009 22:28 schreef Mirjam het volgende:
zo, afgekeken
interessante serie, jammer allee dat iedere aflevering met een enorme cliffhanger eindigt, waardoor je door moet kijken
en dat laatste shot; dat was wel duidelijk een been hoor, van een donker persoon, en je kon in de aflevering ervoor zien dat lafayette zijn nagels rood lakte, dus ik ga er maar vanuit dat dat lafayette moet zijn.
iemand enig idee wanneer de tweede serie begint, is hij al begonnen, of nog in de mak..?
okquote:Op maandag 13 april 2009 22:33 schreef Adelante het volgende:
Tweede seizoen is nog in de maak en verschijnt september 2009. En volgens mij was het wel LaFayette die dood in die auto lag.
true, maar aan de andere kant, in deze serie is het meerdere malen gebeurd dat ik dacht dat iemand het loodje had gelegd, terwijl dat de volgende aflevering niet zo bleek te zijn, dus wie weet...quote:Op maandag 13 april 2009 22:38 schreef Tim86 het volgende:
Ik vrees het ook...Bij de gemiddelde HBO serie doen ze ook niet te moeilijk om het killen van een populair karakter..
Zou wel zuur zijn.
Klopt maar dood kan bij deze serie ook vampier betekenenquote:Op maandag 13 april 2009 22:38 schreef Tim86 het volgende:
Ik vrees het ook...Bij de gemiddelde HBO serie doen ze ook niet te moeilijk om het killen van een populair karakter..
Zou wel zuur zijn.
Wat vind je van de promo song?quote:Op dinsdag 14 april 2009 01:19 schreef Tim86 het volgende:
Trust me...
When you came in the air went out.
And every shadow filled up with doubt.
I don’t know who you think you are,
But before the night is through,
I wanna do bad things with you....
Op het moment dat je bovenstaande door je speakers hoort weet je ineens alles weer
Dit dusquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:51 schreef planethugo het volgende:
14 juni al![]()
was in de veronderstelling dat het pas in september ofzo verder zou gaan
Als je hem in Nederland echt niet kan vinden... volgende maand komt er een vriend over, als die hem naar je opstuurt, zijn de verzendkosten niet zo hoog. Het zijn alleen wel regio 1 DVDs.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil die dvd-boxMaar nog geen teken van leven in NL voor de ondoden....
Ja daar heb ik al naar zitten kijken maar ik heb niks aan regio 1quote:Op zondag 24 mei 2009 16:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je hem in Nederland echt niet kan vinden... volgende maand komt er een vriend over, als die hem naar je opstuurt, zijn de verzendkosten niet zo hoog. Het zijn alleen wel regio 1 DVDs.
Same here!quote:Op maandag 15 juni 2009 09:26 schreef Adelante het volgende:
Nieuw seizoen torrentding in de download!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Cairon op 15-06-2009 18:38:54 ]Hunger I want it so bad I can taste it.
I'm hungry!
Netjes! goede acteur is dat.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:39 schreef Cairon het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de fans van A Town Called Eureka... Ed Quinn doet mee in het tweede seizoen van True Blood. Ed kennen we allemaal als Nathan Stark.
Daar zat ik ook over te denken. Hebben ze hem misschien in verband gebracht met die dooie vampier waar hij zijn vamp blood altijd haaldequote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:35 schreef HuubTuub het volgende:
Ik ben de laatste van serie alweer vergeten. Hoe is Lafayette daar terecht gekomen?
Dan heb je het boek niet gelezen, want daar is hij zo dood als maar zijn kan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:12 schreef planethugo het volgende:
goeie opener en geweldig dat lafayette niet dood is, maar dat had ik ook niet verwacht.
idd niet gelezen maar kon me niet voorstellen dat ze bij een serie die zijn 2de seizoen ingaat het kleurrijkste karakter zo makkelijk laten sterven. In een boek is dat toch wat makkelijker.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:26 schreef Cairon het volgende:
[..]
Dan heb je het boek niet gelezen, want daar is hij zo dood als maar zijn kan.
Ze is een...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:29 schreef dapluiz het volgende:
Ja geen idee, ze kan goed trillen, maar verder ? ...
Dat had ik dus ook. Moest zowieso weer aan 't accent wennen maar dit klonk wel heel.. overdreven? Klonkt in ieder geval vaagquote:Op maandag 15 juni 2009 13:19 schreef s0k het volgende:
waarom heb ik het gevoel dat sookie's accent voor geen meter meer klopt in die eerste scene?
Nice!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:05 schreef Ang3l het volgende:
Sodeju:
TrueBloodHBO: This Sunday's premiere was the most watched HBO program since the series finale of The Sopranos - over 5M watched! Thank you TB fans!
Je wil niet weten hoe BLIJ ik ben dat ze de boeken niet volgen... want de boeken werden met ieder vervolg slechter en slechter. Deel twee was nog te doen maar mijn god...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:57 schreef wonderer het volgende:
Hou nou es op over dat boekHet is toch leuk dat je opnieuw verrast wordt door de serie omdat ze het plot niet volgen? Anders is de lol er zo weer af.
I'm hungry!
De boeken zijn heel erg luchtig, en gaan alleen over Sookie, als je seizoen 1 nog eens er op nakijkt dan zie je dat ze bepaalde dingen gewoon letterlijk uit het boek overnemen. Maar naast de dingen die ze letterlijk overnemen, zijn er ook de zaken die logischerwijs de zaken invullen. Bijvoorbeeld Bill's leven komt in de serie meer aan bod dan in de boeken, maar het staat niet haaks op wat er in de boeken staat.quote:Op woensdag 17 juni 2009 02:29 schreef Salamander het volgende:
Ik heb alleen de eerste twee boeken gelezen, vooral door wat Cairon over de rest te melden had en omdat ik ze letterlijk in een avond uit had. Ik lees snel en het leest lekker weg maar de serie is in dit geval beter dan de boeken waarop ze gebaseerd zijn. Wat op zich bijna nooit voorkomt.
Ik zat hier in mijn eentje te gillen dat het wel een nederlandse film leekquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:46 schreef Zhenar het volgende:
Het valt me trouwens op dat er op Amerikaanse fora mensen helemaal extatisch raken over de blote tieten van Anna Paquin, terwijl hier niemand daar van opkijkt. Zijn wij Nederlanders toch te nuchter (en teveel gewend) voor, denk ik.
Voor zo een (redelijk) bekende Amerikaanse actrice vind ik het best gewaagd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:47 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Lafayette spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:47 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Lafayette spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
Ja die vriend van mij waarmee ik mee keek was ook helemaal van "Oh my giod! De tieten van Sookie!" en ik had zoiets van "Ja, ebn? Past wel in descene toch? No big deal"quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:19 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik zat hier in mijn eentje te gillen dat het wel een nederlandse film leek.
I wanna do bad things to you!...quote:Op maandag 22 juni 2009 12:25 schreef neilpad het volgende:
Interessante tweede aflevering.
Die openings song blijft trouwens ook echt classic.
Blijven kijken he, vinden het vanzelf wel uit.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Gave aflevering, maar nu vraag ik mij wel af wat die vrouw met dat grote huis nou eigenlijk is... een soort demon
Ze heeft volgens mij alleen een vibrator ingeslikt ofzoquote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Gave aflevering, maar nu vraag ik mij wel af wat die vrouw met dat grote huis nou eigenlijk is... een soort demon
Ik denk het eerste.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:09 schreef rthls het volgende:
Dacht dat ze pas in september weer gingen beginnen! Nu iig een serie voor de zomer
Tweede aflevering was mooi idd. Wat gaat er gebeuren met de familie van dat nieuwe vampier meisje? Dood of ook vampiers?
Het tweede zou wel droog zijn. Mag Bill een nachtje met een hele dode familie in een graf liggenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:28 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Ik denk het eerste.Volgens mij heeft Bill niet zo'n zin in nog meer nieuwe vampiers.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het tweede zou wel droog zijn. Mag Bill een nachtje dagje met een hele dode familie in een graf liggen
Ach, maakt het wel weer menselijk. Vind dat Jason gedoe trouwens wel tof, hangt een creepy sfeertje in dat kamp. Het is wachten tot het mis gaat eigenlijkquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:20 schreef planethugo het volgende:
dat gedoe van jason vind ik wel minder, en viel me tegen dat lafayette zo snel zijn naam noemde
Hij zei het zelf al.. overleven is wat voor hem teltquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:20 schreef planethugo het volgende:
dat gedoe van jason vind ik wel minder, en viel me tegen dat lafayette zo snel zijn naam noemde
Tsja, overleven zou ik het niet willen noemenquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:48 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hij zei het zelf al.. overleven is wat voor hem telt
Touchéquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Tsja, overleven zou ik het niet willen noemen.
Ik denk dat ze een soort van opperheks is.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Ik vermoed dat Twilight het aanwakkeren doet, eigenlijk...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:54 schreef Ang3l het volgende:
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=14202
Ik hoop dat TB een golf aan nieuwe vampierfilms aanwakkert
Deze lijkt me erg vet!
Dat denk ik ook. Denk ook dat dat de verklaring is voor het succes van de eerste aflevering van seizoen 2.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Twilight het aanwakkeren doet, eigenlijk...
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een soort van opperheks is.
2e gok is idd demoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoiler voor de zkerheidAnd we are vagabonds
We travel without seatbelts on
We live this close to death
Ze haalde iets uit de rug van Sookie, dat gif als het ware en het lijkt mij dat je vanzelf in dat ding gaat veranderen als je dat niet doet. Ze ging er bijna aan onderdoor omdat ze vampire blood innam erbij en dat botste. Daphne is gewoon zo'n weerwolfachtig dingquote:Op maandag 29 juni 2009 20:34 schreef wonderer het volgende:
Wazig weer. Vraag me af waarom Bill Lafayette geen bloed gaf zodat hij genas. En hoe kan Daphne dat vergif hebben overleefd als Sookie er zelfs met vampierbloed bijna aan onderdoor was gegaan? Wel leuke cliffhanger
Bill en Lafayette lijken me niet echt de grootste vrienden na wat Lafayette gedaan heeft.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:34 schreef wonderer het volgende:
Wazig weer. Vraag me af waarom Bill Lafayette geen bloed gaf zodat hij genas. En hoe kan Daphne dat vergif hebben overleefd als Sookie er zelfs met vampierbloed bijna aan onderdoor was gegaan? Wel leuke cliffhanger
Dat gevoel had ik ook wel een beetje. Toen dat stierbeest opeens tevoorschijn kwam, kreeg ik nogal een Buffy vibe. En al is Buffy dan de beste serie ever, de onzinnige demonen (etc) uit die show zijn toch echt iets te quirky voor True Blood, vind ik dan.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:46 schreef wonderer het volgende:
Mmm, we zullen het wel merkenVind het wel een beetje veel worden.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 02:17 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Dat stier/mens wezen deed mij denken aan jamiroquai
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:15 schreef Insistor het volgende:
[..]BOO, spoiler werkt niet in FirefoxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoiler voor de zkerheid
Edit: Firefox 3.5 doet ie het weer
[ Bericht 11% gewijzigd door Killjoy op 02-07-2009 08:54:48 ]SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
nee.. "bad ass neger" en dan ok nogeens vampier. iets teveel van "het goede"quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:44 schreef Purky het volgende:
Lafayette![]()
Altijd maar stoer doen maar als die dan eindelijk alleen is effe niet.
Toch een beetje jammer dat ie geen vampier is, lijkt me wel wat.
Of toen Bill haar gescheiden afval ging uitleggenquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:22 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond de hele Hoyt-romanc echt zo schattig!
En zij die zich dan schaamt voor d'r fangs
Dat vind ik echt het leukste, dat hele vampires were humans too gevoel van de serie.
Die praktische probleempjes en emoties van vampieren.
quote:Op maandag 6 juli 2009 00:43 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Nee, morgen helaas geen nieuwe, ze slaan een weekje over.
Oude info, de aflevering heeft nu ook een nieuwe naamquote:Op maandag 6 juli 2009 04:04 schreef D3ft0n3 het volgende:![]()
2- 1 14 Jun 09 Nothing But the Blood
2- 2 21 Jun 09 Keep This Party Going
2- 3 28 Jun 09 Scratch My Back
2- 4 5 Jul 09 Let's Take a Trip Together
Ik heb het inmiddels zien staan idd. Weekje wachten dan maarquote:Op maandag 6 juli 2009 14:45 schreef bob1234 het volgende:
[..]
Oude info, de aflevering heeft nu ook een nieuwe naam
Ze staan in de link van diertjuhquote:
ohja, ik zie het. Misschien familie van maryann ofzo?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze staan in de link van diertjuh
Donkerharige vrouw
Daphne is die nieuwe serveerster.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:31 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik herinner me de meeste namen nooit zo goed bij een serie. best wel gek is dat. Ik zie de personages in mijn hoofd maar geen namen.. Wie is dpahne? ;'(
Ja dat heb ik ook trouwens wel.. Maar ik had ook niet het idee dat de namen heel vaak genoemd worden ofzo, klinkt dat zo domquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:31 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik herinner me de meeste namen nooit zo goed bij een serie. best wel gek is dat. Ik zie de personages in mijn hoofd maar geen namen.. Wie is dpahne? ;'(
O zij!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
quote:Op zondag 5 juli 2009 12:48 schreef Jivis het volgende:
[..]
Of toen Bill haar gescheiden afval ging uitleggen.
Die parties worden elke keer ranzigerquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die parties worden elke keer ranziger
Dat zand eten enzo
haha, inderdaadquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:00 schreef Purky het volgende:
Ik moest zo hard lachen toen de kist van dat vampier-meisje niet open ging
Eens. Tenzij hij naakt rondhuppelt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:35 schreef rena het volgende:
Die Jason mag wat mij betreft gewoon afgeknald/gebeten worden, ik vind hem zo'n kutpersonage dat niks toevoegt![]()
Enige positieve punt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. dat stukje snapte ik niet zo.
Ik vind het trouwens jammer dat de personage van jessica van onhandelbare vampieresse, is verandert in 'wel handelbaar meisje'. Ws. te moeilijk voor de scriptschrijvers.
[ Bericht 10% gewijzigd door Schenkstroop op 15-07-2009 00:57:31 ]heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
ze had een giggolo gehuurd.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:36 schreef Salamander het volgende:
Jason voegt vooral een zooitje domheid toe.
Maar dat maakt hem wel perfect geschikt voor zijn fijne sekte. En die gaan hem natuurlijk heel erg gebruiken.
Ik zeg nog steeds een aanslag op een belangrijke vampier. En dan weten zijn geloofsgenoten opeens van niks.
Met wie Jessica aan het bellen was nadat ze die kerel zijn telefoon afgepakt had weten we niet toch?
Zal dan wel interessant zijn lijkt me.
Je slagader zit vlak bij de strottenhoofd. Wat zij zag "kloppen", was gewoon zijn halsader, die helemaal niet kloptquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:54 schreef Salamander het volgende:
Hij zal wel altijd gedacht hebben dat hij de enige was die dat kon en nu geschrokken zijn.
Jessica is nu wel erg soft ja. Eerst dacht ik nog toen ze die gozer in de bar aansprak en je zo duidelijk zijn halsslagader zag kloppen dat ze deed alsof ze lief was. Het leek me ook dat ze daarna deed alsof ze zich schaamde voor haar slagtanden.
Maar nu is ze erg meegaand.
Dat was natuurlijkquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:36 schreef Salamander het volgende:
Met wie Jessica aan het bellen was nadat ze die kerel zijn telefoon afgepakt had weten we niet toch?
Zal dan wel interessant zijn lijkt me.
Zou je die titel even kunnen delen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 03:01 schreef Wisheh het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet in de bbq scene in ep 4? Droog nummer
Edit: Al gevonden, google is my friend![]()
http://sys.felosity.nl/Sa(...)na%20Hot%20Sauce.mp3quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:24 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zou je die titel even kunnen delen?
Ik moest echt zo lachen: Male, straight, B negativequote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 21:38 schreef the_undertaker het volgende:
Wat een geniale episode weer!!
En alvast een preview episode 6
Bills maker, maar dan een stukje opgeknaptquote:
Eigenljik moet ik alle mooie mannen haten maar vind 'em wel sympathiek. Hij speelt dom maar wel sympathiek. En is toch wel een leider afentoe. En ik heb die scene samen met ChurchBarbie niet doorgespoeld hoorquote:Op maandag 20 juli 2009 15:01 schreef rena het volgende:
Ben ik de enige die alle scenes met Jason er in doorspoelt? Alleen de essentiele dingen over wat die hele kerk van plan is kijk ik nogRest is slaapverwekkend
![]()
Verder wel een leuke aflevering deze weekMaar wat is die Maryann nou precies
Ik heb hem gewoon via Amazon uit de USA. Is gewoon regiovrij.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:58 schreef Ang3l het volgende:
True Blood: Season 1
Pre-Order Now!
True Blood: Season 1 ( Movie - DVD )
¤ 37,99
Released: 26-10-09
Regio: 2 (UK, Western Europe, Japan) Also plays on multi-region DVD players
It's coming!
Hoezo, als ze rijp is ontploft haar hoofd en komt er allemaal zaad uit?quote:Op maandag 20 juli 2009 22:54 schreef Empathologica het volgende:
Is zij dat ja? Had het nog niet gezien
En dat kerkwijf heeft een zaadkop.
Maar dat verklaart nog niet waarom zij van die diepe jamiroquai-hoorn-beest krassen heeft links op dr rugquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Als serveerster Bambi sterft moet ik weer huilen![]()
Hopelijk let Lassie een beetje op haar![]()
hmmm moet ik ook maar eens gaan halen die boeken.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:37 schreef Salamander het volgende:
Ik ben blij als het maandag is door deze serie.
Erg goed.
Mijn boeken zien er trouwens zo uit:
[ afbeelding ]
Mijn nichtje dacht dat ik een kinderboek aan het lezen was
Ja, maar als ik hem aan vrienden wil laten zien heeft ie NL ondertiteling nodigquote:Op woensdag 22 juli 2009 08:28 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon via Amazon uit de USA. Is gewoon regiovrij.
Hij is volgens mij zweeds, niet noorsquote:Op vrijdag 24 juli 2009 04:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Straks zit zij ook onder de lik bij die noorse-vampier en shapeshift zij in een monster om mensen op te ruimen voor 'em
Je vrienden kunnen geen engels?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar als ik hem aan vrienden wil laten zien heeft ie NL ondertiteling nodig
Mijn moeder bv kan wel engels, maar niet zo goed en snel dat ze de serie zo kan volgenquote:
ik irriteerde me in de eerste aflevering juist aan dat accent, vooral van Sookie..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:55 schreef Merkie het volgende:
Dat heb ik met True Blood nooit eigenlijk, dat zuiderse accent klinkt heerlijk.
een texaanse neger dan waarschijnlijkquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:56 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
ik irriteerde me in de eerste aflevering juist aan dat accent, vooral van Sookie..
Ik vond het net of ze een neger probeerde te immiteren
en Eric is een Zweed ja
Net als het accent van Bill: Sookehhhh!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:56 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
ik irriteerde me in de eerste aflevering juist aan dat accent, vooral van Sookie..
Ik vond het net of ze een neger probeerde te immiteren
en Eric is een Zweed ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |