I wanna do bad things to you!...quote:Op maandag 22 juni 2009 12:25 schreef neilpad het volgende:
Interessante tweede aflevering.
Die openings song blijft trouwens ook echt classic.
Blijven kijken he, vinden het vanzelf wel uit.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Gave aflevering, maar nu vraag ik mij wel af wat die vrouw met dat grote huis nou eigenlijk is... een soort demon
Ze heeft volgens mij alleen een vibrator ingeslikt ofzoquote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Gave aflevering, maar nu vraag ik mij wel af wat die vrouw met dat grote huis nou eigenlijk is... een soort demon
Ik denk het eerste.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:09 schreef rthls het volgende:
Dacht dat ze pas in september weer gingen beginnen! Nu iig een serie voor de zomer
Tweede aflevering was mooi idd. Wat gaat er gebeuren met de familie van dat nieuwe vampier meisje? Dood of ook vampiers?
Het tweede zou wel droog zijn. Mag Bill een nachtje met een hele dode familie in een graf liggenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:28 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Ik denk het eerste.Volgens mij heeft Bill niet zo'n zin in nog meer nieuwe vampiers.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het tweede zou wel droog zijn. Mag Bill een nachtje dagje met een hele dode familie in een graf liggen
Ach, maakt het wel weer menselijk. Vind dat Jason gedoe trouwens wel tof, hangt een creepy sfeertje in dat kamp. Het is wachten tot het mis gaat eigenlijkquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:20 schreef planethugo het volgende:
dat gedoe van jason vind ik wel minder, en viel me tegen dat lafayette zo snel zijn naam noemde
Hij zei het zelf al.. overleven is wat voor hem teltquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:20 schreef planethugo het volgende:
dat gedoe van jason vind ik wel minder, en viel me tegen dat lafayette zo snel zijn naam noemde
Tsja, overleven zou ik het niet willen noemenquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:48 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hij zei het zelf al.. overleven is wat voor hem telt
Touchéquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Tsja, overleven zou ik het niet willen noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |