Same here!quote:Op maandag 15 juni 2009 09:26 schreef Adelante het volgende:
Nieuw seizoen torrentding in de download!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Cairon op 15-06-2009 18:38:54 ]Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
Netjes! goede acteur is dat.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:39 schreef Cairon het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de fans van A Town Called Eureka... Ed Quinn doet mee in het tweede seizoen van True Blood. Ed kennen we allemaal als Nathan Stark.
Daar zat ik ook over te denken. Hebben ze hem misschien in verband gebracht met die dooie vampier waar hij zijn vamp blood altijd haaldequote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:35 schreef HuubTuub het volgende:
Ik ben de laatste van serie alweer vergeten. Hoe is Lafayette daar terecht gekomen?
Dan heb je het boek niet gelezen, want daar is hij zo dood als maar zijn kan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:12 schreef planethugo het volgende:
goeie opener en geweldig dat lafayette niet dood is, maar dat had ik ook niet verwacht.
idd niet gelezen maar kon me niet voorstellen dat ze bij een serie die zijn 2de seizoen ingaat het kleurrijkste karakter zo makkelijk laten sterven. In een boek is dat toch wat makkelijker.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:26 schreef Cairon het volgende:
[..]
Dan heb je het boek niet gelezen, want daar is hij zo dood als maar zijn kan.
Ze is een...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:29 schreef dapluiz het volgende:
Ja geen idee, ze kan goed trillen, maar verder ? ...
Dat had ik dus ook. Moest zowieso weer aan 't accent wennen maar dit klonk wel heel.. overdreven? Klonkt in ieder geval vaagquote:Op maandag 15 juni 2009 13:19 schreef s0k het volgende:
waarom heb ik het gevoel dat sookie's accent voor geen meter meer klopt in die eerste scene?
Nice!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:05 schreef Ang3l het volgende:
Sodeju:
TrueBloodHBO: This Sunday's premiere was the most watched HBO program since the series finale of The Sopranos - over 5M watched! Thank you TB fans!
Je wil niet weten hoe BLIJ ik ben dat ze de boeken niet volgen... want de boeken werden met ieder vervolg slechter en slechter. Deel twee was nog te doen maar mijn god...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:57 schreef wonderer het volgende:
Hou nou es op over dat boekHet is toch leuk dat je opnieuw verrast wordt door de serie omdat ze het plot niet volgen? Anders is de lol er zo weer af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
De boeken zijn heel erg luchtig, en gaan alleen over Sookie, als je seizoen 1 nog eens er op nakijkt dan zie je dat ze bepaalde dingen gewoon letterlijk uit het boek overnemen. Maar naast de dingen die ze letterlijk overnemen, zijn er ook de zaken die logischerwijs de zaken invullen. Bijvoorbeeld Bill's leven komt in de serie meer aan bod dan in de boeken, maar het staat niet haaks op wat er in de boeken staat.quote:Op woensdag 17 juni 2009 02:29 schreef Salamander het volgende:
Ik heb alleen de eerste twee boeken gelezen, vooral door wat Cairon over de rest te melden had en omdat ik ze letterlijk in een avond uit had. Ik lees snel en het leest lekker weg maar de serie is in dit geval beter dan de boeken waarop ze gebaseerd zijn. Wat op zich bijna nooit voorkomt.
Ik zat hier in mijn eentje te gillen dat het wel een nederlandse film leekquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:46 schreef Zhenar het volgende:
Het valt me trouwens op dat er op Amerikaanse fora mensen helemaal extatisch raken over de blote tieten van Anna Paquin, terwijl hier niemand daar van opkijkt. Zijn wij Nederlanders toch te nuchter (en teveel gewend) voor, denk ik.
Voor zo een (redelijk) bekende Amerikaanse actrice vind ik het best gewaagd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:47 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Lafayette spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:47 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Lafayette spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
Ja die vriend van mij waarmee ik mee keek was ook helemaal van "Oh my giod! De tieten van Sookie!" en ik had zoiets van "Ja, ebn? Past wel in descene toch? No big deal"quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:19 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik zat hier in mijn eentje te gillen dat het wel een nederlandse film leek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |