Daphne is die nieuwe serveerster.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:31 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik herinner me de meeste namen nooit zo goed bij een serie. best wel gek is dat. Ik zie de personages in mijn hoofd maar geen namen.. Wie is dpahne? ;'(
Ja dat heb ik ook trouwens wel.. Maar ik had ook niet het idee dat de namen heel vaak genoemd worden ofzo, klinkt dat zo domquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:31 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik herinner me de meeste namen nooit zo goed bij een serie. best wel gek is dat. Ik zie de personages in mijn hoofd maar geen namen.. Wie is dpahne? ;'(
O zij!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
quote:Op zondag 5 juli 2009 12:48 schreef Jivis het volgende:
[..]
Of toen Bill haar gescheiden afval ging uitleggen.
Die parties worden elke keer ranzigerquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die parties worden elke keer ranziger
Dat zand eten enzo
haha, inderdaadquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:00 schreef Purky het volgende:
Ik moest zo hard lachen toen de kist van dat vampier-meisje niet open ging
Eens. Tenzij hij naakt rondhuppelt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:35 schreef rena het volgende:
Die Jason mag wat mij betreft gewoon afgeknald/gebeten worden, ik vind hem zo'n kutpersonage dat niks toevoegt![]()
Enige positieve punt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. dat stukje snapte ik niet zo.
Ik vind het trouwens jammer dat de personage van jessica van onhandelbare vampieresse, is verandert in 'wel handelbaar meisje'. Ws. te moeilijk voor de scriptschrijvers.
[ Bericht 10% gewijzigd door Schenkstroop op 15-07-2009 00:57:31 ]heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |