Daphne is die nieuwe serveerster.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:31 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik herinner me de meeste namen nooit zo goed bij een serie. best wel gek is dat. Ik zie de personages in mijn hoofd maar geen namen.. Wie is dpahne? ;'(
Ja dat heb ik ook trouwens wel.. Maar ik had ook niet het idee dat de namen heel vaak genoemd worden ofzo, klinkt dat zo domquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:31 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik herinner me de meeste namen nooit zo goed bij een serie. best wel gek is dat. Ik zie de personages in mijn hoofd maar geen namen.. Wie is dpahne? ;'(
O zij!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
quote:Op zondag 5 juli 2009 12:48 schreef Jivis het volgende:
[..]
Of toen Bill haar gescheiden afval ging uitleggen.
Die parties worden elke keer ranzigerquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die parties worden elke keer ranziger
Dat zand eten enzo
haha, inderdaadquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:00 schreef Purky het volgende:
Ik moest zo hard lachen toen de kist van dat vampier-meisje niet open ging
Eens. Tenzij hij naakt rondhuppelt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:35 schreef rena het volgende:
Die Jason mag wat mij betreft gewoon afgeknald/gebeten worden, ik vind hem zo'n kutpersonage dat niks toevoegt![]()
Enige positieve punt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. dat stukje snapte ik niet zo.
Ik vind het trouwens jammer dat de personage van jessica van onhandelbare vampieresse, is verandert in 'wel handelbaar meisje'. Ws. te moeilijk voor de scriptschrijvers.
[ Bericht 10% gewijzigd door Schenkstroop op 15-07-2009 00:57:31 ]heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
ze had een giggolo gehuurd.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:36 schreef Salamander het volgende:
Jason voegt vooral een zooitje domheid toe.
Maar dat maakt hem wel perfect geschikt voor zijn fijne sekte. En die gaan hem natuurlijk heel erg gebruiken.
Ik zeg nog steeds een aanslag op een belangrijke vampier. En dan weten zijn geloofsgenoten opeens van niks.
Met wie Jessica aan het bellen was nadat ze die kerel zijn telefoon afgepakt had weten we niet toch?
Zal dan wel interessant zijn lijkt me.
Je slagader zit vlak bij de strottenhoofd. Wat zij zag "kloppen", was gewoon zijn halsader, die helemaal niet kloptquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:54 schreef Salamander het volgende:
Hij zal wel altijd gedacht hebben dat hij de enige was die dat kon en nu geschrokken zijn.
Jessica is nu wel erg soft ja. Eerst dacht ik nog toen ze die gozer in de bar aansprak en je zo duidelijk zijn halsslagader zag kloppen dat ze deed alsof ze lief was. Het leek me ook dat ze daarna deed alsof ze zich schaamde voor haar slagtanden.
Maar nu is ze erg meegaand.
Dat was natuurlijkquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:36 schreef Salamander het volgende:
Met wie Jessica aan het bellen was nadat ze die kerel zijn telefoon afgepakt had weten we niet toch?
Zal dan wel interessant zijn lijkt me.
Zou je die titel even kunnen delen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 03:01 schreef Wisheh het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet in de bbq scene in ep 4? Droog nummer
Edit: Al gevonden, google is my friend![]()
http://sys.felosity.nl/Sa(...)na%20Hot%20Sauce.mp3quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:24 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zou je die titel even kunnen delen?
Ik moest echt zo lachen: Male, straight, B negativequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 juli 2009 21:38 schreef the_undertaker het volgende:
Wat een geniale episode weer!!
En alvast een preview episode 6
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bills maker, maar dan een stukje opgeknaptquote:
Eigenljik moet ik alle mooie mannen haten maar vind 'em wel sympathiek. Hij speelt dom maar wel sympathiek. En is toch wel een leider afentoe. En ik heb die scene samen met ChurchBarbie niet doorgespoeld hoorquote:Op maandag 20 juli 2009 15:01 schreef rena het volgende:
Ben ik de enige die alle scenes met Jason er in doorspoelt? Alleen de essentiele dingen over wat die hele kerk van plan is kijk ik nogRest is slaapverwekkend
![]()
Verder wel een leuke aflevering deze weekMaar wat is die Maryann nou precies
Ik heb hem gewoon via Amazon uit de USA. Is gewoon regiovrij.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:58 schreef Ang3l het volgende:
True Blood: Season 1
Pre-Order Now!
True Blood: Season 1 ( Movie - DVD )
¤ 37,99
Released: 26-10-09
Regio: 2 (UK, Western Europe, Japan) Also plays on multi-region DVD players
It's coming!
Hoezo, als ze rijp is ontploft haar hoofd en komt er allemaal zaad uit?quote:Op maandag 20 juli 2009 22:54 schreef Empathologica het volgende:
Is zij dat ja? Had het nog niet gezien
En dat kerkwijf heeft een zaadkop.
Maar dat verklaart nog niet waarom zij van die diepe jamiroquai-hoorn-beest krassen heeft links op dr rugquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Als serveerster Bambi sterft moet ik weer huilen![]()
Hopelijk let Lassie een beetje op haar![]()
hmmm moet ik ook maar eens gaan halen die boeken.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:37 schreef Salamander het volgende:
Ik ben blij als het maandag is door deze serie.
Erg goed.
Mijn boeken zien er trouwens zo uit:
[ afbeelding ]
Mijn nichtje dacht dat ik een kinderboek aan het lezen was
Ja, maar als ik hem aan vrienden wil laten zien heeft ie NL ondertiteling nodigquote:Op woensdag 22 juli 2009 08:28 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon via Amazon uit de USA. Is gewoon regiovrij.
Hij is volgens mij zweeds, niet noorsquote:Op vrijdag 24 juli 2009 04:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Straks zit zij ook onder de lik bij die noorse-vampier en shapeshift zij in een monster om mensen op te ruimen voor 'em
Je vrienden kunnen geen engels?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar als ik hem aan vrienden wil laten zien heeft ie NL ondertiteling nodig
Mijn moeder bv kan wel engels, maar niet zo goed en snel dat ze de serie zo kan volgenquote:
ik irriteerde me in de eerste aflevering juist aan dat accent, vooral van Sookie..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:55 schreef Merkie het volgende:
Dat heb ik met True Blood nooit eigenlijk, dat zuiderse accent klinkt heerlijk.
een texaanse neger dan waarschijnlijkquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:56 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
ik irriteerde me in de eerste aflevering juist aan dat accent, vooral van Sookie..
Ik vond het net of ze een neger probeerde te immiteren
en Eric is een Zweed ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |