ze had een giggolo gehuurd.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:36 schreef Salamander het volgende:
Jason voegt vooral een zooitje domheid toe.
Maar dat maakt hem wel perfect geschikt voor zijn fijne sekte. En die gaan hem natuurlijk heel erg gebruiken.
Ik zeg nog steeds een aanslag op een belangrijke vampier. En dan weten zijn geloofsgenoten opeens van niks.
Met wie Jessica aan het bellen was nadat ze die kerel zijn telefoon afgepakt had weten we niet toch?
Zal dan wel interessant zijn lijkt me.
Je slagader zit vlak bij de strottenhoofd. Wat zij zag "kloppen", was gewoon zijn halsader, die helemaal niet kloptquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:54 schreef Salamander het volgende:
Hij zal wel altijd gedacht hebben dat hij de enige was die dat kon en nu geschrokken zijn.
Jessica is nu wel erg soft ja. Eerst dacht ik nog toen ze die gozer in de bar aansprak en je zo duidelijk zijn halsslagader zag kloppen dat ze deed alsof ze lief was. Het leek me ook dat ze daarna deed alsof ze zich schaamde voor haar slagtanden.
Maar nu is ze erg meegaand.
Dat was natuurlijkquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:36 schreef Salamander het volgende:
Met wie Jessica aan het bellen was nadat ze die kerel zijn telefoon afgepakt had weten we niet toch?
Zal dan wel interessant zijn lijkt me.
Zou je die titel even kunnen delen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 03:01 schreef Wisheh het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet in de bbq scene in ep 4? Droog nummer
Edit: Al gevonden, google is my friend![]()
http://sys.felosity.nl/Sa(...)na%20Hot%20Sauce.mp3quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:24 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zou je die titel even kunnen delen?
Ik moest echt zo lachen: Male, straight, B negativequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 juli 2009 21:38 schreef the_undertaker het volgende:
Wat een geniale episode weer!!
En alvast een preview episode 6
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |