Ik denk dat ze een soort van opperheks is.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Gave aflevering, maar nu vraag ik mij wel af wat die vrouw met dat grote huis nou eigenlijk is... een soort demon
Ik vermoed dat Twilight het aanwakkeren doet, eigenlijk...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:54 schreef Ang3l het volgende:
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=14202
Ik hoop dat TB een golf aan nieuwe vampierfilms aanwakkert
Deze lijkt me erg vet!
Dat denk ik ook. Denk ook dat dat de verklaring is voor het succes van de eerste aflevering van seizoen 2.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Twilight het aanwakkeren doet, eigenlijk...
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een soort van opperheks is.
2e gok is idd demoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoiler voor de zkerheidAnd we are vagabonds
We travel without seatbelts on
We live this close to death
Ze haalde iets uit de rug van Sookie, dat gif als het ware en het lijkt mij dat je vanzelf in dat ding gaat veranderen als je dat niet doet. Ze ging er bijna aan onderdoor omdat ze vampire blood innam erbij en dat botste. Daphne is gewoon zo'n weerwolfachtig dingquote:Op maandag 29 juni 2009 20:34 schreef wonderer het volgende:
Wazig weer. Vraag me af waarom Bill Lafayette geen bloed gaf zodat hij genas. En hoe kan Daphne dat vergif hebben overleefd als Sookie er zelfs met vampierbloed bijna aan onderdoor was gegaan? Wel leuke cliffhanger
Bill en Lafayette lijken me niet echt de grootste vrienden na wat Lafayette gedaan heeft.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:34 schreef wonderer het volgende:
Wazig weer. Vraag me af waarom Bill Lafayette geen bloed gaf zodat hij genas. En hoe kan Daphne dat vergif hebben overleefd als Sookie er zelfs met vampierbloed bijna aan onderdoor was gegaan? Wel leuke cliffhanger
Dat gevoel had ik ook wel een beetje. Toen dat stierbeest opeens tevoorschijn kwam, kreeg ik nogal een Buffy vibe. En al is Buffy dan de beste serie ever, de onzinnige demonen (etc) uit die show zijn toch echt iets te quirky voor True Blood, vind ik dan.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:46 schreef wonderer het volgende:
Mmm, we zullen het wel merkenVind het wel een beetje veel worden.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 02:17 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Dat stier/mens wezen deed mij denken aan jamiroquai
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:15 schreef Insistor het volgende:
[..]BOO, spoiler werkt niet in FirefoxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoiler voor de zkerheid
Edit: Firefox 3.5 doet ie het weer
[ Bericht 11% gewijzigd door Killjoy op 02-07-2009 08:54:48 ]SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
nee.. "bad ass neger" en dan ok nogeens vampier. iets teveel van "het goede"quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:44 schreef Purky het volgende:
Lafayette![]()
Altijd maar stoer doen maar als die dan eindelijk alleen is effe niet.
Toch een beetje jammer dat ie geen vampier is, lijkt me wel wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |